3 צעדים ליצירת קמפיין פרסום יעיל בגוגל

זה ברור לכולנו שחלק נכבד בתחום ה-שיווק ו-פרסום באינטרנט הוא גוגל. לא מנוע חיפוש באופן כללי אלא גוגל. אל תדאגו לא באתי לשבח כאן את גוגל, אבל עדיין כבודו במקומו מונח. ברצוני לתת כאן מספר טיפים פשוטים ויעילים שישפרו את הביצועים שלכם בקמפיין פרסום בגוגל, ולאלה מכם שעדיין לא התנסו בו בהחלט ייתן כיוון ברור בתוך היער הסבוך הזה.

3 צעדים ליצירת קמפיין בגוגל

מי מכם שחושב לעצמו כרגע... "אהה! זה בדיוק מה שחיפשתי, עכשיו אני אקרא את זה ואז יבנה קמפיין מעולה תוך שנייה.." צר לי לאכזב אתכם אך עדיין אין חכם כבעל ניסיון. ואם הייתי יכול לשים את כל הטיפים בדבר אחד החשוב מכל, אז זה היה בוודאי "הניסיון"

אז במקום לבזבז את זמנכם בבלבולי מוח מיותרים, היישר הלכה למעשה:

צעד מס" 1:

רשום את כל הביטויים שאתה יכול לחשוב עליהם, השירותים שלך, המוצרים שלך, מילים נרדפות ועוד... ואז תגדיל את זה פי 10.
קודם כל הנה מספר כלים שיעזרו לכם בעניין:

כלי מילות מפתח - https://ads.google.com/intl/iw_il/home/tools/keyword-planner/

Google trends - https://trends.google.com/trends/?geo=US

לא ניכנס כאן לפירוט הכלים, אשתדל לגעת בהם במאמר הבא.

הסיבה לכך שהינכם מעוניינים למצא כמה שיותר ביטויים היא פשוט כי אתם לא משלמים על מספר הביטויים. אתם משלמים על מספר ההקלקות. נמשיך עם זה הלאה וזה יתברר.

צעד מס" 2:

חלק את הביטויים לקבוצות. קצת קשה להגיד לאיזה מספר קבוצות לחלק, אך בקמפיין סטנדרטי זה 10. וזה אומר שכל אלה מכם שיש לכם פשוט רשימה ארוכה של ביטויים ואתם לא מבינים למה זה בכלל טוב, זה צריך להדליק לכם מנורה אדומה...

2 דרכים להתייחס לחלוקה או 2 סוגי החלוקה הקיימים.

  • סוג 1 זוהי חלוקה על פי קהל יעד, כלומר: מין, גיל, מיקום גיאוגרפי, שפות, מקום פרסום שונה ( למשל במחשב נייח או בפלאפון ). כל אלה שייכים לפילוח על פי קהל יעד, את הפרמטרים של קהל יעד אנו עורכים בהגדרות הקמפיין. ואך ורק שם.

וזה בהחלט אומר שאם אתם רוצים לפרסם את השירות שלכם גם ברוסית וגם בעברית זה אומר שצריך להיות לכם לפחות 2 קמפיינים שונים. לא 2 קבוצות מודעה אלא 2 קמפיינים... 

  • סוג 2 של ביטויים, אלה ביטויים השייכים לצורת החיפוש, כלומר: ביטויי מפתח או תחום עניין. הכי פשוט להסביר את זה דרך דוגמא:

נגיד שיש לכם עסק של רפואה אסטטית. ניתוחים פלסטיים, הלבנת שיניים, הרזיה וכדומה. האם את שירות הלבנת השיניים ואת שירות ניתוח הפלסטי הייתם מפרסמים בעיתון דרך אותה מודעה? גם אם כן, באינטרנט זה לא יעבוד. מי שמחפש הלבנת שיניים צריך לראות מודעה ספציפית המתייחסת להלבנת שיניים והמודעה ספציפית לניתוח פלסטי.

אולי יעניין אותך גם:

דוגמא נוספת ניקח מתחום האינסטלציה. דרך אגב תחום מרתק. מי שמכם מפרסם את אותה המודעה על ביטויים: אינסטלאטור ואינסטלציה עושה טעות. למה? כי מי שמקליד אינסטלציה יכול לחפש גם ברז בעצם... ומי שמחפש אינסטלאטור מחפש אינסטלאטור.

ולכן במקרה כזה אתם רוצים ליצור 2 קבוצות מודעה שונות.

צעד מס" 3:

כתוב מודעות פרסום. מודעות פרסום זאת עבודת אמנות. יש לכם 3 שורות / 96 תווים – לגרום למחפש לשים לב ולבצע את הפעולה שהינכם רוצים שיבצע. אתם לא יכולים לקפוץ מתוך המסך ולהסביר לו כמה אתם מצוינים, אז גם אם אתם יודעים את זה – אז לא בטוח שהוא כן. וכנראה גם לא ידע זאת מתוך 96 תווים.

אז מה כן?
א. תבינו למי אתם פונים ולמה, חלק עיקרי מזה עשינו ב2 צעדים הקודמים.

ב. תהיו ספציפיים בהצעה שלכם, תדעו מה בדיוק אתם מציעים? מה מיוחד בהצעה שלכם? ולמה היא שווה יותר מאחרות שמצטופפות יחד עם ההודעה שלכם.

ג. תדעו בדיוק מה אתם רוצים להשיג? או מה הפעולה שהגולש אמור לבצע?

אם זה להתקשר, או להשאיר הודעה, או סתם לראות תוכן חדש עבור המוצרים שלכם.
עכשיו אמרתי לכם שזאת אמנות, ועל כן אל צפו ממני לאיזה פתרון קסם או עצה חמה שתסביר לכם איך בדיוק לעשות את זה. אין כזה...

מה שכן יש זה את הדמיון שלכם, את המודעות של המתחרים שלכם ואת הזמן והרצון שלכם.
אני מציע לכל קבוצת מודעות ליצור לפחות 2/3 מודעות בשביל תקופת ההרצה הראשונה, ולבדוק איזה מהן עובדות טוב יותר עבורכם. אלה מכם שטרם עשו זאת, זה יכול להיות זמן מצוין.

חברת קרית טק מספקת פתרונות דיגיטליים בהקמת וניהול קמפיינים בגוגל בכל סדר גודל.
צרו איתנו קשר עכשיו ותוכלו לשמוע איך קרית טק יכול לעזור לעסק שלך!

שאלות על קמפיין בגוגל

ודא שהמודעות שלך " ימשכו את תשומת הלב של הקהל שלך , יעלו את עניין הלקוחות, ישכנעו לקוחות שהם חושקים במוצר שלך, יובילו לקוחות לקראת נקיטת פעולה (כולל קריאה לפעולה) ו[יספקו] שביעות רצון אם הם יסתיימו בבחירת האתר שלך.

כיצד לפרסם בגוגל ב-8 שלבים

  • היכנס למנהל Google Ads וצור קמפיין חדש
  • בחר את יעד השיווק שלך וסוג הפרסום שלך
  • צור שם ובחר רשת
  • בחר הגדרות מיקוד לפי קהל
  • הגדר את התקציב שלך
  • צור הרחבות למודעות
  • הגדר קבוצות מודעות ומילות מפתח
  • כתוב את המודעות שלך
בדף זה