7 אסטרטגיות לשיווק משרד עורכי דין

עורך דין במקצוע? בעל משרד לעורכי דין? נצל את הכוח של השיווק כדי להרחיב את הלקוחות של משרד עורכי הדין שלכם. להלן 8 אסטרטגיות לשיווק משרד עורכי דין.

תאמינו או לא, תוכן של משרד עורכי דין לא חייב להיות משעמם - ולמעשה, זה לא צריך להיות. ישנן דרכים ייחודיות ויצירתיות רבות להשתמש בשיווק במשרד עורכי הדין שלך. מאמר זה יעזור לך לגלות דרכים חדשות לשיווק משרד עורכי דין!

בואו ניכנס לזה.

1. צור סרטונים הדרכתיים

התחום המשפטי הוא לרוב מסובך, מלוטש, ולחלוטין בלתי נגיש עבור האדם הממוצע.

עם זאת, כבעל מקצוע משפטי, יש לך הזדמנות להנגיש נושאים מורכבים למידע שהקהל שלך יכול להבין בקלות!

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא ליצור סרטונים הדרכתיים העוסקים בשאלות משפטיות נפוצות שיכולות להיות לקהל שלך - או לספק מידע נוסף על ההליך המשפטי באופן כללי.

זה יכול להיות מועיל מאוד ללקוחות פוטנציאליים שמוצפים מכל המידע סביב הבעיות המשפטיות שלהם.

למשל, עיקול בית יכול להיות נושא מפחיד ומפחיד. עזור להרגיע את הקהל שלך על ידי פירוט הצעדים המדויקים שעליהם לנקוט כדי למנוע עיקול - כולל שכירת איש מקצוע משפטי.

מכיוון שרוב הסוגיות המשפטיות ידרשו ממישהו לקבל תמיכה משפטית, אתה תמיד יכול לציין את השירותים שלך בתקווה שלקוח פוטנציאלי יפנה אליך!

שקול להוסיף דוגמאות מהחיים האמיתיים או תיאורי מקרה כדי להוסיף ערך רב עוד יותר לסרטונים החינוכיים שלך. זה יהפוך את הסרטונים שלך למקובלים יותר עבור הקהל שלך.

2. הפעל ערוץ יוטיוב

הדרך הטובה ביותר להשיג יותר לקוחות עבור עורכי דין זה על ידי תוכן וידאו. ההמלצה שלנו היא לפתוח ערוץ YouTube ולהתחיל לעלות סרטונים. הסיבה לכך היא ש-YouTube פועל כמנוע חיפוש, המאפשר למשתמשים לחפש נושאים ולגלות סרטונים קשורים.

לדוגמה, אם מישהו יחפש "איך מוכרים בית" ב-YouTube, הוא יקבל רשימה של סרטונים קשורים מעורכי דין ובעלי אתרים אחרים.

הקפד לכלול קריאה לפעולה (CTA) עבור לקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר, ושקול להוסיף קישור לאתר ו/או מספר טלפון שלך לתיאור הסרטון שלך.

3. פרסום תוכן ופוסטים בבלוג

דרך נוספת להביא תנועה למשרד שלך היא לפרסם מאמרים בלוג באתר שלך.

אם למשרד עורכי הדין שלך יש בלוג, זה כנראה המקום שבו אתה מפרסם עדכונים של משרד עורכי דין, תוכן מידע, המלצות של לקוחות ועוד. שיווק תוכן היא דרך מצוינת לגייס יותר תנועה אורגנית עבור משרד עורכי הדין שלך.

אם יש לך כבר מאמרים באתר, אני ממליץ לזהות את מאמרי הבלוג שמקבלים כרגע את מירב התנועה וליצור סרטונים עבורם. לאחר מכן, תוכל להטמיע את הסרטונים במאמרים עצמם.

אם אין לך עדיין כלי לניתוח אתרים, אני ממליץ בחום להתקין עם Google Search Console (GSC) ו- Google Analytics (GA). שניהם בחינם ומספקים תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלך, כמו כמה אנשים מבקרים באתר שלך וכו'.

4. בקש מלקוחות המלצות

צריך לבנות אמון רב בין עורכי הדין ללקוחותיהם. עם כל כך הרבה על הפרק - כסף, זמן וכו' - לקוחות נזהרים לעתים קרובות משכירת עזרה משפטית ללא ערבות לתוצאות.

ולמרות שאינך יכול להבטיח שום תוצאה, אתה אמור להיות מסוגל להבטיח חוויה חיובית. זה המקום שבו קבלת המלצות של לקוחות מרוצים יכולה לעזור לבנות אמון בעסק שלך.

לכן, בנוסף לבקשת המלצות של לקוחות בפייסבוק ובגוגל, שקול לבקש מלקוחות המלצות וידאו. ניתן להוסיף סרטונים אלו לבלוג, לאתר, לערוץ היוטיוב, למודעות ומעבר לכך (בהסכמה, כמובן!).

בקש מלקוחות לתאר את הניסיון שלהם בעבודה עם משרד עורכי הדין שלך, מדוע הם עשויים להמליץ ​​עליך ללקוחות עתידיים ומה הייתה התוצאה מהעבודה המשותפת. עם זאת, שים לב שאינך רוצה שסרטוני העדות שלך יהיו מתוסרטים מדי.

5. השתמש במודעות בתשלום

גם פרסום בתשלום כמו שיווק בפייסבוק או גוגל יכול להיות יעיל! במקום להשתמש בפרסום המודעה המסורתי המבוסס על טקסט, שקול להתנסות בפרסום בתשלום עם ווידאו.

פלטפורמות הפרסום הנפוצות ביותר בתשלום לפי קליק (PPC) הן מודעות פייסבוק ומודעות אינסטגרם, אך ייתכן שתחליט להשתמש באחרות שמתאימות יותר לנישה שלך.

אתה יכול לפרסם מודעות וידאו כדי להגיע לקהלים חדשים, לעודד מעורבות וליצור לידים עבור העסק שלך.

הנה כמה שיטות עבודה מומלצות לפרסום בווידאו :

  • למשוך תשומת לב על ידי פתיח חזק שמעביר במהירות את המסר שלך.
  • לשמור על הסרטון שלך קצר (מומלץ 15-30 שניות).
  • בצע התאמה של הסרטון שלך לצפייה בנייד על ידי הוספת כתוביות, קריאה לפעולה ברורה ויחס רוחב-גובה אנכי (מומלץ 9:16).
  • הוסף מיתוג משכנע, כמו הלוגו שלך, תמונות של הצוות שלך, אייקונים ועוד.
  • עודדו את הצופים לפעול. לדוגמה, אתה יכול להפנות אותם לאתר שלך או לכלול את מספר הטלפון שלך במודעה.

6. השתמש בווידאו חי

פלטפורמות רבות, כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם, מאפשרות לך לפרסם סרטונים בשידור חי. בפורמט זה, אתה פשוט נכנס לחשבון שלך, מנווט לפונקציית ה-Live ולחץ על "עבור לשידור חי"!

סרטונים בשידור חי הם נהדרים לשיווק, ומאפשרים לך ליצור מעורבות עם הקהל שלך בזמן אמת.

נושאי וידאו לשידור חי כוללים מפגשי שאלות ותשובות, הדרכות, ועידות, ראיונות או סמינרים.

אתה יכול אפילו לשתף את המסך שלך או לארח מספר מארחים על המסך. זה אפילו מאפשר לך לפרסם את השידור שלך למספר קבוצות ו/או דפים בפייסבוק בו זמנית.

כשאתה מארח סרטון חי, וודא שיש לך חיבור אינטרנט קבוע. אני גם ממליץ להיות בחלל שקט ללא הסחות דעת עם רקע פשוט.

7. שיתוף פעולה עם עורך דין אחרים

אולי אתה עורך הדין המנוסה ביותר בנישה שלך, אבל אני בטוח שאתה לא יודע הכל! 

לדוגמה, אתה יכול להיות עורך דין לדיני משפחה (שקהל היעד שלו הוא הורים), אבל אתה לא יודע הרבה על דיני צוואה. אתה יכול לצור קשרים עם עורך דין לצוואה. נסה לחפש מומחים בתעשייה שיש להם עוקבים חזקים בשוק היעד שלך. כך תוכל להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהרחיב את בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלך.

רעיונות לשיווק של משרד עורכי דין

שיווק של משרד עורכי דין בפייסבוק או גוגל יכול להיות דרך משתלמת להביא יותר תנועה ולידים עבור העסק שלך. לאינטרנט יש המון דרכים להרחיב את טווח ההגעה שלך באמצעות מודעות. האפשרויות מוגבלות רק על ידי היצירתיות והדמיון שלך - אז אל תפחד ליהנות ולנסות גישות חדשות.

אם כי כדאי לשים לב שזה לא יספיק כדי לייצר תוצאות משמעותיות עבור הקמפיין שלכם. באופן כללי, הסכום שאתה צריך להקציב עבור מודעות פייסבוק יהיה תלוי ביעדים הספציפיים שלך ובכושר התחרות של התעשייה שלך. חשוב להגדיר ציפיות ריאליות ולהתחשב בגורמים כגון גודל קהל היעד, מיקום המודעה ואסטרטגיית הצעות המחיר בעת קביעת התקציב שלך.

בנוסף, מומלץ לעקוב אחר ביצועי המודעה שלך באופן קבוע ולהתאים את התקציב שלך לפי הצורך כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהוצאות הפרסום שלך.

1. שיווק הפניות: עידוד לקוחות מרוצים להפנות את חבריהם ובני משפחתם למשרד עורכי הדין שלך יכול להיות דרך רבת עוצמה ליצור עסקים חדשים. שקול להציע תמריצים או תגמולים עבור הפניות, כגון הנחה על הוצאות משפט.

2. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): אופטימיזציה של אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין שלך למנועי חיפוש יכולה לעזור לך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולמשוך לקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל שירותים משפטיים.

3. פרסום בתשלום לפי קליק (PPC): שימוש במודעות PPC ממוקדות במנועי חיפוש ובפלטפורמות מדיה חברתית יכול לעזור לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים שירותים משפטיים ולהגדיל את הנראות שלך.

4. שיווק באמצעות תוכן: יצירת תוכן איכותי, כגון פוסטים בבלוג, מאמרים וובינרים מקוונים, יכולה לעזור לך לבסס את עצמך כמובילת מחשבה בתעשייה המשפטית ולמשוך לקוחות פוטנציאליים המחפשים הכוונה מומחית.

5. שיווק במדיה חברתית: שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית, כגון לינקדאין, טוויטר ופייסבוק, יכול לעזור לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולבנות קשרים עם לקוחות קיימים.

6. שיווק בדוא"ל: שמירה על קשר עם לקוחות קיימים באמצעות שיווק בדוא"ל יכולה לעזור לך לבנות קשרים ארוכי טווח ולעודד עסקים חוזרים. 

פרסום עו"ד היעיל ביותר יהיה תלוי ביעדים ובקהל היעד הספציפיים של משרד עורכי הדין. על ידי פיתוח אסטרטגיית שיווק מקיפה ושימוש במגוון טקטיקות, משרד עורכי דין יכול להשיג את יעדיו העסקיים ולהגדיל את העיסוק שלו.

בדף זה