מודעות פייסבוק נדחו? להלן הפעולות שיש לבצע

האם פייסבוק דחתה את המודעה שלך? מחפש האם יש דרך להימנע מדחייה או לשנות את ההחלטה של פייסבוק? במאמר זה תגלה טעויות נפוצות שמשפיעות לרעה על מודעות פייסבוק ותקבל טיפים לפתרון בעיות של מודעות שלא אושרו בפייסבוק. תוכל גם לגלות כיצד להגיש בקשה לערעור ובדיקה של מודעה שנויה במחלוקת.

מה לעשות אם המודעת פייסבוק שלך נדחית?

למה המודעה שלך בפייסבוק נפסלה

לפני שנבקש ערעור על המודעה, אתה צריך לדעת מה הסיבה שהמודעה שלך לא אושרה.

הכנס ל'מנהל המודעות', עבור לרמת המודעות ולחץ על ערוך מודעה.

לעתים קרובות פייסבוק תגיד לך מדוע המודעה שלך נדחתה במובן כללי.

לדוגמה, פייסבוק עשויה לומר כי במודעה שלך יש תוכן פוליטי, ואם זה לגמרי לא נכון ואין שום קשר לפוליטיקה והמודעה שלך, אז אתה יכול לבצע ערעור מהיר ע"י הלחיצה על הכפתור הכחול "שלח בקשה".

אם הסיבה אינה שגויה בעליל, ייתכן שתרצה לבחון מקרוב יותר את מדיניות המודעות והתנאים של פייסבוק. חלק מההגבלות העיקריות כוללות סמים, הימורים וכלי נשק. מעבר לכך, הגבלות אחרות שנכנסות לתוקף כוללות דיור, אשראי, תעסוקה ופוליטיקה.

תכונות אישיות

אחת הסיבות העיקריות לכך שמודעות פייסבוק נדחות היא בגלל תכונות אישיות. פייסבוק לא אוהבת שאתה קורא בתכונות ספציפיות לצופה במודעה שלך. כדי להשתמש בדוגמה של פייסבוק, אתה יכול לומר:  "פגוש X קרוב אליך", אבל אתה לא יכול להגיד "פגוש X נוספים" כי בהנחה שאתה X זה יכול להיות קו דק כשמדובר בניסוח.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם הבעיה הזאת היא להשתמש בביקורות או בסיפורים של לקוחותיך בתוך המודעה עצמה, גישה זו מאפשרת לך לתאר את סוג האדם שהמוצר או השירות שלך מתאים לו מבלי לקרוא במפורש תכונות אישיות. עוד דרך יותר פשוטה היא לבדוק אם השתמשת בתכונות אישיות באופן שגוי במודעה, לערוך ולהגיש אותה מחדש.

הגשת בקשה לבדיקה של מודעה

אם עליך לערער על מודעה שלא אושרה, ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לבקש בדיקה. הדרך הקלה ביותר היא לעבור לרמת המודעות של הקמפיין, ללחוץ על ערוך ולאחר מכן ללחוץ על לחצן "בקש בדיקה"

אם מסיבה כלשהי אפשרות זו אינה זמינה עבורך או שכבר ביקשת בדיקה, השלב הבא הוא לעבור לעזרה עסקית של פייסבוק business.facebook.com/business/help. כשתהיה שם, אפשרות הצ'אט עשויה להיות זמינה כאשר תלחץ על קבלת תמיכה. אם לא, תצטרך לשלוח בקשה לדואר אלקטרוני..

בכל מקרה, תצטרך לספק מידע על המודעה שלך:

  1. מזהה חשבון עסק עבור Business Manager
  2. מזהה מודעה עבור המודעה הספציפית שנפסלה

פרטים אלו יסייעו לך לזרז את תהליך הבדיקה מול פייסובק. מעבר לכך, אתה צריך לספר לפייסבוק את הסיבה לכך שהמודעה שלך לא אושרה ומדוע אתה מאמין שהמודעה תואמת את המדיניות והתנאים של פייסבוק.

אולי יעניין אותך גם:

הצגת סטטוס בקשת של בדיקת מודעות

לאחר שיצרת קשר עם פייסבוק באמצעות צ'אט או התמיכה בדוא"ל, תוכל לבדוק את התקדמות בקשתך בתיבת הדואר הנכנס של התמיכה שלך. הדרך הקלה ביותר להגיע לתיבת דואר נכנס זו היא לעבור לכתובת facebook.com/support

אם אתה לא שומע מפייסבוק לאחר כמה ימים, אני ממליץ לשלוח להם פנייה נוספת כדי לברר את הסטטוס של המקרה שלך.

אולי יעניין אותך:

מודעות בפייסבוק לסיכום

אם המודעת שלך בפייסבוק לא אושרה זכור שפייסבוק משתנה כל הזמן וזה כולל את התנאים והחוקים שלכם למודעות.

התחל על ידי חיפוש הסיבות מדועה המודעה שלך נדחתה. ייתכן שיהיה מועיל יותר להסתכל מקרוב יותר על התנאים של פייסבוק כדי לראות אם המודעה שלך כוללת תוכן אסור או מצהירה על תכונות אישיות. לאחר מכן תוכל לערוך את המודעה ולפרסם אותה מחדש. כדי לבקש בדיקה, לחץ על לחצן "בקש בדיקה" במנהל המודעות או פנה לפייסבוק באמצעות העזרה העסקית של פייסבוק.

רק פייסבוק יכולה להפעיל מודעות שלא אושרו. אין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות. עליך ליצור קשר ישירות עם פייסבוק.

לפעמים עדיף להמשיך הלאה ולעשות מודעה חדשה, אך אם המודעה יקרה לליבכם והיא עדיין לא מאושרת בפייסבוק, צרו קשר עם צוות קרית טק פתרונות דיגיטלים שיווק בפייסבוק ואנחנו נשמח לתת לכם מענה מקצועי לבעיה.

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה