היתרונות של קידום עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק - עסקים בכל הגדלים ומכל הסוגים תמיד מחפשים הזדמנויות כדאיות של שיווק ופרסום. המדיה החברתית, שכוללת רשתות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק וטוויטר, מספקת הזדמנות מצוינת לקדם ביעילות עסקים ברשת. 

מכיוון שפייסבוק מחזיקה במספר משתמשים פעילים גדול מאוד בישראל, היא מהווה פלטפורמה מצוינת לקידום עסקים. קידום בפייסבוק לעסקים מתאים במיוחד לעסקים קטנים, מאחר ואין גובה תקציב מינימלי לפרסום בפייסבוק, וכך ניתן להתאים את התקציב המושקע במודעות ליכולת התקציבית של העסק המפרסם. 

אולי יעניין אותך גם:

קידום עסקים בפייסבוק

ישנן כמה דרכים לבצע קידום עסקים בפייסבוק. כל בעל עסק יכול לפתוח בחינם דף עסקי בפייסבוק, להכניס אליו מידע אודות העסק, ולפרסם פוסטים שיווקיים לעסקים קטנים.

זוהי דרך מצוינת לקבל חשיפה לעסק, אך אם רוצים להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול יותר, כדאי להשתמש ביכולות המצוינות של מערכת הפרסום של פייסבוק.  

היתרונות של קידום בפייסבוק לעסקים

לפייסבוק ישנה מערכת פרסום שמאפשרת לבחור בצורה ממוקדת ביותר קהלי יעד למודעות ולפוסטים ממומנים. בעזרת המידע שפייסבוק אוגרת על המשתמשים שלה, ניתן להגדיר את קהל היעד של הקמפיין על פי גיל, מיקום גאוגרפי, מגדר, תחומי עניין ומילות מפתח.

פילוח זה מאפשר להתאים כל קמפיין של קידום בפייסבוק לעסקים לקהלי יעד רלוונטיים, שיביעו עניין אמתי במוצר או בשירות שמתפרסמים. 

במקביל, ניתן להחליט גם על השקת קמפיין שמיועד להגברת החשיפה של העסק, ולבחור קהל יעד רחב ולא מצומצם. המערכת של פייסבוק מספקת הערכה לגבי גודל קהל היעד שאתם בוחרים, וכך אתם יכולים לדעת כמה משתמשים, פחות או יותר, ייחשפו למודעה שלכם.

קידום דף עסקי בפייסבוק

מודל התשלום של קידום דף עסקי בפייסבוק מבוסס על תשלום על פי קליק (PPC). כלומר, אתם תשלמו רק על פי כמות הפעמים שהמשתמשים אכן לחצו על המודעה, נכנסו לפוסט או סימנו לייק למודעה שלכם. מבחינה זו, מדובר במודל תקציבי משתלם ביותר, שמאפשר לקבל תוצאות אפקטיביות גם בהשקעה של תקציב לא גדול.  

קידום עסקים קטנים בפייסבוק

כל קמפיין של קידום עסקים קטנים בפייסבוק צריך להיות מנוהל בצורה נכונה בכדי להפיק ממנו את המיטב. לשם כך נדרש ניסיון בעבודה עם המערכת של פייסבוק וכן ניסיון בניהול קמפיינים ממומנים בשיטת PPC. למרות שכל בעל עסק יכול לפתוח בעצמו קמפיין, כדי לבחור את המינון הנכון של גודל קהל היעד, וכדי לבחור את גודל התקציב היומי האידיאלי – נדרש ניסיון רב. 

בנוסף לכך, יש צורך גם בבחירה נכונה של מטרות הקמפיין וסוג הקמפיין (ישנן כמה אופציות שונות), והכנה רהוטה ויצירתית של הפוסט שבסופו של דבר יגיע אל קהל היעד שלו.

קידום בפייסבוק לעסקים

כאשר מנהלים קמפיין שיווק בפייסבוק עם קרית טק פתרונות דיגיטלים לשיווק בפייסבוק, אתם יכולים להיות בטוחים שאנשי המקצוע הטובים ביותר מבצעים את הבחירות האלו.

העבודה של מנהלי הקמפיינים של החברה מבוססת על ניסיון רב בניהול פרויקטים של קידום ממומן בפייסבוק, כך שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר בכל קמפיין וקמפיין.

איך להעלות את העסק שלך לפייסבוק

בהנחה שכבר יש לך פרופיל אישי בפייסבוק, בצע את השלבים הבאים כדי להשיק את דף הפייסבוק של העסק שלך:

  1. עבור אל https://www.facebook.com/pages/ ולחץ על כפתור צור דף חדש בפינה השמאלית העליונה.
  2. בקטע צור עמוד בצד שמאל, הוסף את שם הדף שלך, שאמור להיות שם העסק שלך. תצטרך גם להוסיף קטגוריה מהתפריט הנפתח של פייסבוק וביוגרפיה קצרה המתארת ​​את העסק שלך. לחץ על צור עמוד בצד ימין למטה.
  3. הוסף את פרטי הקשר שלך, שעות, מיקום ומידע מפתח אחר. הקש "הבא.
  4. הוסף תמונת שער ופרופיל ובחר בלחצן הפעולה המתאים או צור משלך. לחץ שוב על הבא.
  5. הזמן את חבריך בפייסבוק לעשות לייק לדף שלך ולחץ על הבא. לחץ על הלחצן סיום שמופיע, ויצרת את הדף שלך.

התחל עם פייסבוק, ולאחר מכן הגדל עוד יותר

פייסבוק פיתחה את המכלול הרחב ביותר של תכונות עסקיות ורשתות. בעזרת הכלים הללו, הפלטפורמה החברתית חושפת עסקים לקהילה מסיבית של צרכנים ומאפשרת למותגים לתקשר עם קונים בדרכים ייחודיות. זה גם רחוק מהאפשרות היחידה שלך לשווק את העסק שלך במדיה החברתית; אתה יכול לשלב אותו עם אינסטגרם לעסקים , למשל. אם תעשה זאת, אתה תהיה בדרך להגיע ללקוחות שלך לא רק בפייסבוק אלא בכל הפלטפורמות שבהן הם משתמשים.  מקס פרידמן ושון פיק תרמו למאמר זה. ראיונות מקור נערכו לגרסאות קודמות של מאמר זה.

הפעלת דף עסקי בפייסבוק יכולה לעזור לך להגיע ולהתחבר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך. ישנם מספר יתרונות בשימוש בפייסבוק לעסקים, כמו גם כמה אתגרים.

היתרונות של פייסבוק לעסקים

חלק מהיתרונות של דפים עסקיים בפייסבוק כוללים:

  • מודעות למותג: פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הגדולות בעולם. הנוכחות של העסק שלך תעזור לך להשיג חשיפה ללקוחות פוטנציאליים.
  • עודד תנועה באתר: על ידי פרסום קישורים לאתר שלך, אתה יכול לעזור להגדיל את הביקורים המקוונים.
  • פרסום ממוקד: פרסום בפייסבוק מאפשר למקד נתונים דמוגרפיים ספציפיים, על סמך מיקום, גיל, מין ותחומי עניין.
  • צור לידים עסקיים: קהל ה'לייקים' שלך בפייסבוק יכול להיות נקודת התחלה מצוינת לאיסוף לידים למכירות. אתה יכול להשתמש בתחרויות ומתנות כדי לאסוף כתובת אימייל כדי לבנות את רשימות השיווק שלך.
  • שירות לקוחות ומשוב: פייסבוק מאפשרת תקשורת דו כיוונית בין עסקים ללקוחותיהם. אתה יכול להשתמש בשירות ההודעות כדי להתמודד ישירות עם הלקוחות שלך. ביקורות והערות יכולות להיות דרך מצוינת לאסוף משוב מלקוחות ולמצוא תחומים לשיפור.
  • עקוב ושפר: השתמש בנתונים מ'תובנות הפייסבוק' של הדף שלך כדי להבין איזה תוכן עובד הכי טוב ולתכנן את העתיד.

אתגרים של פייסבוק לעסקים

בעוד שפייסבוק יכולה לספק יתרונות רבים, חשוב להיות מודעים לחסרונות הפוטנציאליים:

  • זמן ומשאבים: הקמה והפעלת עמוד פייסבוק דורשת השקעת זמן. ייתכן שתזדקק לאיש צוות שיוכל לקחת על עצמו את חובות המדיה החברתית ויש לו מספיק זמן לנהל את הדף בצורה טובה וליצור תוכן מרתק.
  • מיומנויות: איש הצוות שמנהל את דף הפייסבוק שלך עשוי להזדקק להכשרה כדי להבטיח שיש לו את הכישורים הנכונים. הם צריכים להיות מסוגלים לתכנן וליצור תוכן, להגיב לפניות ותלונות ולייצג את העסק שלך.
  • תקציב: כדי להפיק את המרב מפייסבוק, כנראה שתצטרכו להשקיע בפרסום בתשלום. זה ידרוש תקציב משלו.
  • משוב שלילי: אופי התקשורת הדו-כיווני של פייסבוק פירושו שלקוחות לא מרוצים יכולים להשמיע את תלונותיהם בפומבי. חשוב לטפל בתלונות אלו היטב, שכן תגובתך תהיה בבדיקה מצד הקהל שלך. לא מומלץ למחוק תגובות שליליות אמיתיות.

שאלות נפוצות בקידום עסקים בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לקדם עסקים החל מ-3.33 (דולר) ליום. אומנם בשביל לעשות זאת תצטרכו לרכוש את הידע המקצועי והטכני.

ישנן כמה דרכים לבצע קידום עסקים בפייסבוק: מערכת הפרסום של פייסבוק, לפרסם פוסטים אורגנים בדף העסקי, לפרסם בקבוצות בפייסבוק

לפייסבוק ישנה מערכת פרסום שמאפשרת לבחור בצורה ממוקדת ביותר קהלי יעד למודעות ולפוסטים ממומנים.

עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בפייסבוק, אין זה מפתיע שעסקים בכל הגדלים החלו להשתמש בו ככלי שיווקי. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא על ידי יצירת דף פייסבוק עבור העסק שלך. בבלוג זה, נחקור את היתרונות של שימוש בדף פייסבוק עבור העסק שלך.

הגברת הנראות והמודעות למותג

יצירת דף פייסבוק לעסק שלך יכולה להגביר את הנראות המקוונת שלך ואת המודעות למותג. לפייסבוק יש בסיס משתמשים גדול, ויצירת עמוד יכולה להקל על אנשים למצוא את העסק שלך באינטרנט. אתה יכול גם לקדם את הדף שלך ללקוחות ולעוקבים הקיימים שלך, לעודד אותם לעשות לייק ולשתף את הדף שלך עם חברים ובני משפחה. תחרויות באמת יכולות לעזור להניע את זה. חשוב גם להעלות את המודעות למותג לחשוב איך אתה רוצה שהדף שלך ייראה ואיך אתה רוצה שאנשים יזהו שזה המותג שלך שהם עוסקים בו. 

שיווק חסכוני

שימוש בדף פייסבוק עבור העסק שלך הוא דרך חסכונית לקדם את המותג והמוצרים שלך. אתה יכול ליצור פוסטים, סרטונים ותמונות שמציגים את המוצרים והשירותים שלך ולקדם אותם לקהל שלך בחינם. פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לך גם ליצור מודעות ממוקדות שמגיעות לדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיות, מה שיכול לעזור לך להגיע ללקוחות האידיאליים שלך בצורה יעילה יותר.

שיפור מעורבות ותקשורת לקוחות

פייסבוק מספקת פלטפורמה מצוינת ליצירת קשר עם הלקוחות שלך ולתקשורת איתם בזמן אמת. אתה יכול להשתמש בדף שלך כדי להשיב לפניות לקוחות, לספק שירות לקוחות ולטפל בחששות או בעיות שעלולות להתעורר. בנוסף, אתה יכול להשתמש בדף העסקי שלך בפייסבוק כדי לשתף עדכונים וחדשות על העסק שלך, מה שיכול לעזור לך לבנות מערכת יחסים חזקה יותר עם הלקוחות שלך.

תובנות וניתוחים

פייסבוק מספקת תובנות וניתוח מפורטות עבור הדף שלך, שיכולות לעזור לך להבין כיצד הקהל שלך מעורב בתוכן שלך. אתה יכול לראות מדדים כמו לייקים, שיתופים, תגובות וקליקים, שיכולים לעזור לך למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום והתוכן השיווקיים שלך. מידע זה יכול לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי האסטרטגיה השיווקית שלך ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך לקבלת מעורבות ותוצאות טובות יותר.

גישה לקהל רחב

לפייסבוק יש טווח הגעה עולמי, מה שאומר שלעסק שלך יש פוטנציאל להגיע לקהל רחב. יצירת דף פייסבוק לעסק שלך מאפשרת לך למקד לנתונים דמוגרפיים ותחומי עניין ספציפיים כדי להגיע ללקוחות האידיאליים שלך. בנוסף, תכונות השיתוף של פייסבוק מקלות על שיתוף התוכן שלך ונראה על ידי קהל רחב יותר, מה שיכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה ואת המודעות למותג שלך.

הזדמנויות לבניית קהילה

פייסבוק מספקת הזדמנויות לבניית קהילה, שיכולה לעזור לך לבנות בסיס לקוחות נאמן ומעורב. על ידי יצירת קבוצת פייסבוק לעסק שלך, אתה יכול לטפח תחושת קהילה ולספק מרחב ללקוחות שלך להתחבר זה לזה ועם העסק שלך. זה יכול לעזור לך לבנות נאמנות למותג ולעודד עסקים חוזרים. קבוצות נבנות באופן אידיאלי לאחר הקמת דף עסקי בפייסבוק ויכולות להיות המקום בו נמצאים המעריצים, העוקבים והלקוחות הנאמנים ביותר שלך.

תנועה מוגברת לאתר

קידום האתר שלך בדף הפייסבוק שלך יכול להגדיל את התנועה לאתר שלך. אתה יכול לשתף קישורים לפוסטים בבלוג, למוצרים ולשירותים שלך, שיכולים לעזור להוביל יותר תנועה לאתר שלך. בנוסף, פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לך ליצור מודעות המביאות תנועה לאתר שלך, מה שיכול לעזור לך להגביר את הנראות המקוונת שלך ולמשוך יותר לקוחות.

ניהול מוניטין

יצירת דף פייסבוק לעסק שלך יכולה גם לעזור לך לנהל את המוניטין המקוון שלך. על ידי מעקב אחר הערות וביקורות בדף שלך, תוכל להתייחס לכל משוב שלילי ולהגיב לחששות או תלונות של לקוחות. זה יכול לעזור לך לשמור על מוניטין חיובי באינטרנט ולהראות ללקוחות שלך שאתה מעריך את המשוב והדעות שלהם.

ליצירת דף פייסבוק לעסק שלך יכולות להיות יתרונות רבים, לרבות הגברת הנראות, שיווק חסכוני, שיפור מעורבות ותקשורת לקוחות, גישה לקהל רחב, תובנות וניתוחים, הזדמנויות לבניית קהילה, הגדלת תעבורת האתר וניהול מוניטין.

כמה פעמים אני צריך לפרסם בדף העסקי שלי בפייסבוק?

עקביות היא המפתח ואנו ממליצים על לפחות שלוש פעמים בשבוע.

למה למיקור חוץ של ניהול הדף העסקי שלך בפייסבוק?

מיקור חוץ של ניהול המדיה החברתית שלך אלינו יכול להציע מספר יתרונות לעסק שלך.

ראשית, זה יכול לחסוך לך זמן ומשאבים. במקום לנסות לנהל חשבונות מדיה חברתית וליצור תוכן בעצמך, אתה יכול לסמוך עלינו, שיש לנו את הכישורים והמומחיות להתמודד עם העבודה ביעילות.

שנית, מיקור חוץ של המדיה החברתית שלך יכול לתת לך גישה למגוון רחב יותר של מיומנויות ונקודות מבט. אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בניהול מדיה חברתית יכולים להביא לשולחן רעיונות טריים, יצירתיות ומומחיות, מה שיכול לעזור לשפר את האיכות והיעילות של הנוכחות שלך במדיה החברתית.

שלישית, מיקור חוץ של ניהול מדיה חברתית יכול לעזור לך להישאר מעודכן במגמות ובשיטות העבודה המומלצות האחרונות של התעשייה. אנחנו בדרך כלל מעודכנים היטב לגבי התפתחויות ושינויים חדשים בנוף המדיה החברתית ויכולים להתאים את אסטרטגיית המדיה החברתית שלך בהתאם.

לבסוף, מיקור חוץ של ניהול המדיה החברתית שלך יכול לעזור לך להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלך. על ידי השארת ניהול המדיה החברתית למומחים, תוכל לפנות את הזמן והמשאבים שלך כדי להתמקד בפעילויות הליבה העסקיות, כגון פיתוח מוצרים, שירות לקוחות ומכירות.

בדף זה