מדריך פתיחת דף עסקי בפייסבוק, עם 8 טיפים להגדרה

הכנו מדריך קל עבור פתיחת דף עסקי בפייסבוק עם טיפים לנתאמה אישית של תמונות, שעות עבודה, תפקידי דף, אירועים קרובים ועוד. דפי עסק בפייסבוק יכולים לעזור לך להגיע לקהל חדש, לצבור פופולריות ולהגדיל את המותג שלך. כך ניתן ליצור דף עסקי בפייסבוק.

  • פתיחת דף עסקי בפייסבוק כדי להגדיל את המותג שלך ולהרחיב את התפוצה שלך.
  • קל להתאים אישית את דף העסק שלך בפייסבוק עם תמונות, לחצן קריאה לפעולה, כלי פרסום ועוד.
  • אתה תמיד יכול לעדכן את דף העסק שלך בפייסבוק לפי הצורך.

איך ליצור דף עסקי בפייסבוק

1. עבור אל אתר פייסבוק (facebook.com) והתחבר לחשבון שלך.

2. מדף הבית, לחץ על דפים בתפריט הסרגל הצידי מימין.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

3. לחץ על לחצן צור דף חדש בתפריט מימין.

פייסבוק דף עסקי
4. בצד הימני של המסך הבא, הזן שם דף, בחר קטגוריה וכתוב תיאור. הצד השמאלי של הדף מציג בפניך תצוגה מקדימה של הדף בעת הוספת מידע אליו.
יצירת דף עסקי בפייסבוק
5. גלול מטה ולחץ על צור דף.

6. בשלב הבא אתה יכול להוסיף תמונות. לחץ על הוסף תמונת פרופיל או על הוסף תמונת נושא כדי להעלות תמונות מהמכשיר שלך. לחץ על שמור בתחתית.
יצירת דף עסקי בפייסבוק5. גלול מטה ולחץ על צור דף.

6. בשלב הבא אתה יכול להוסיף תמונות. לחץ על הוסף תמונת פרופיל או על הוסף תמונת נושא כדי להעלות תמונות מהמכשיר שלך. לחץ על שמור בתחתית.
יצירת דף עסקי בפייסבוק5. גלול מטה ולחץ על צור דף.

6. בשלב הבא אתה יכול להוסיף תמונות. לחץ על הוסף תמונת פרופיל או על הוסף תמונת נושא כדי להעלות תמונות מהמכשיר שלך. לחץ על שמור בתחתית.

7. ייתכן שיופיע פופ-אפ שישאל אם ברצונכם לחבר את הדף שלכם ל-WhatsApp. אם תרצה, הזן את מספר הטלפון שלך ולחץ על שלח קוד. אם אין ברצונך, לחץ על סמל "X" בפינה השמאלית העליונה של הפריט המוקפץ.

8. פתיחת דף עסקי בפייסבוק הסתיימה כעת, ואתה יכול להמשיך להתאים אותו אישית לטעמך.

עכשיו שיש לך דף פייסבוק עסקי אולי יעניין אותך שיווק בפייסבוק או כמה עולה אחסון אתר

עצות הגדרה נוספות

ביצעת פתיחת דף עסקי בפייסבוק עכשיו לפני שאתה כותב את הפוסט הראשון של הדף שלך, הקפד לעדכן את הדף שלך במידע נוסף לעסק שלך.

1. קריאה לפעולה

הוסף לחצן קריאה לפעולה לדף העסק שלך על-ידי לחיצה על הוסף לחצן בפינה השמאלית העליונה של הדף. בחר פעולה מהאפשרויות הזמינות. אתה יכול לבקש ממבקרים להזמין פגישות, ליצור איתך קשר דרך Facebook Messenger, להוריד את האפליקציה שלך ועוד.

2. בחר שם משתמש בדף

בחר שם משתמש של דף על-ידי לחיצה על צור @username תחת תמונת הנושא ושם הדף שלך. שם משתמש זה יהפוך לכתובת האינטרנט של דף העסק שלך (לדוגמה, facebook.com/kiryatech).

3. הזן אירועים קרובים

כדי להוסיף אירועים ציבוריים קרובים, לחץ על הכרטיסיה אירועים בראש הדף ובחר צור אירוע חדש בפינה השמאלית העליונה של המקטע אירועים קרובים.

4. עדכן את המקטע אודות

כדי להגיע למקטע אודות, לחץ על הכרטיסיה עוד בראש הדף, מתחת לשם הדף שלך. ברשימה הנפתחת עוד, בחר אודות. כאן ניתן להוסיף מיקום, שעות עבודה, טווח מחירים, פרטי קשר ועוד.

5. הוספת תפקידי דף

בתפריט הסרגל הצידי מימין, לחץ על הגדרות ולאחר מכן לחץ על תפקידי דף כדי להקצות תפקידים לעמיתים לעבודה אחרים או למנהלי מותגים אחרים.

במקטע הקצאת תפקיד דף חדש, הזן שם או כתובת דואר אלקטרוני בתיבת הטקסט ובתפריט הנפתח משמאל, בחר תפקיד: מנהל, עורך, מנחה, מפרסם, מפרסם או אנליסט. לחץ על הוסף כשתסיים.

6. כלי פרסום

פתיחת דף עסקי בפייסבוק מעניקה שימוש בכלי תזמון מובנים של פייסבוק המאפשרים לך לתכנן ולפרסם את הפוסטים שלך לפי לוח זמנים לפי בחירתך. כלים אלה עוזרים לך להפוך את תהליך פרסום העדכונים לאוטומטי. אתה יכול לשמור גרסאות טיוטה של הפוסטים שלך גם כאן.

7. המרת פרופיל אישי לדף עסקי

אם השתמשת בפרופיל פייסבוק אישי לעסק שלך, אתה יכול להמיר אותו לדף עסקי באמצעות אשף ההמרות של פייסבוק.

בעוד שהתהליך נקרא המרה, הוא למעשה מעתיק את הפרופיל האישי שלך לדף. הפרופיל האישי שלך יישאר שלם וייווצר דף חדש המבוסס על פרופיל זה. באפשרותך לעדכן את הדף החדש שנוצר כפי שהיית מעדכן דף שנוצר מאפס.

8. בחר ניראות דף

דפי פייסבוק מתפרסמים ברגע שהם נוצרים. משמעות הדבר היא שדף לא שלם יהיה גלוי לציבור ברגע שהוא ייווצר.

איך מוחקים דף עסקי בפייסבוק? אם אתה מעדיף לעבוד בדף באופן פרטי לפני הפיכתו לזמין לציבור, באפשרותך לעדכן את ניראותו מתפריט הגדרות הדף - לחץ על הגדרות בתחתית תפריט הסרגל הצידי מימין, ובכרטיסיה כללי, לחץ על ניראות דף כדי לבטל את פרסום הדף.

פעולה זו תמנע מהדף להיות זמין עד שתהיה מוכן לפרסם אותו שוב. זכור לעדכן את הגדרת הניראות כשתהיה מוכן לפרסם אותה.

צרכים עזרה עם פתיחת דף עסקי בפייסבוק ? צרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לזה

יצירת דף פייסבוק מאפשרת ליותר מ-2 מיליארד אנשים בפייסבוק לגלות את העסק שלך - חשוב על הדף שלך כעל חלון ראווה דיגיטלי. הקמת דף עסקי היא פשוטה וחינמית , והיא נראית נהדר גם במחשב שולחני וגם בנייד

במילים פשוטות, דף עסקי בפייסבוק מייצג עסק או מותג ומציג את השירותים שהוא מספק. מצד שני, עמוד אישי מייצג משתמש מדיה חברתית יחיד ומשמש לשיתוף עדכונים על חייו האישיים של המשתמש וליצירת קשר עם חברים ובני משפחה

בדף זה