שיווק תוכן במיקור חוץ - להפוך את השותפות למוצלחת

ביצעת מיקור חוץ של שיווק התוכן שלך (או שאתה שוקל לעשות זאת). מיקור חוץ לתוכן יכול להיות דרך יעילה לממש את הפוטנציאל השיווקי שלך מבלי לשכור צוות שיווקי בתוך העסק.

למעשה, מחצית משווקים ה- B2B (עסק לעסק) משתמשים במיקור חוץ עבור שיווק התוכן שלהם,

אבל אם אתה משתמש במיקור חוץ עבור יצירת התוכן בשיתוף פעולה עם פרילנסרים או משרד שיווק איך אתה יכול להרפות מהמושכות ולתת לשותף התוכן שלך להוביל ביצירת התוכן שלך מבלי להפחית את האיכות והיעילות שלו?

להלן הדרכים שבהן תוכל להבטיח שהתוכן שלך עונה על הציפיות שלך כשאתה עובד עם שותף יצירת התוכן במיקור חוץ.

שפת מותג

לכולנו יש שפת מותג שהיא שלנו באופן ייחודי למותג שלנו. הניסוחים שאנו משתמשים בהם, המילים שאנו בוחרים והאישיות הקוברת את הכל יחד עוזרים לנו לתקשר מי אנחנו.

אז איך צוות במיקור חוץ יכולים להבין את שפת המותג הייחודי של של החברה שלך?

התשובה הקצרה? הם כנראה לא יבינו את זה בדיוק 100% מהזמן, אבל מערכת היחסים שלך עם שותף התוכן שלך היא בדיוק כמו - מערכת יחסים רגילה - וזה לוקח קצת זמן ושיתוף פעולה עד שתקבל את מה שאתה רוצה וצריך ממנו.

הנה כמה דרכים להפיק את המרב משיתוף הפעולה הזה:

ספק דוגמאות

האם יצרת מאמרים בעזר?, פרסמת סרטונים או פודקאסטים בעבר שלדעתך מכילים בצורה מושלמת את שפת המותג ואת האופן שבו אתה רוצה להיות ממוקם מול הקהל שלך? שתפו אותם עם צוות המיקור חוץ!

שתפו את העדפות בבחירת המילים שלכם

אם יש מונחים שאתה אוהב להשתמש בהם או מילים או ביטויים מסוימים שגורמים לעור ברווז, יידע את צוות כתיבת התוכן שלך.

ולא רק בשלבים המוקדמים של מערכת היחסים שלכם. בעודך ממשיך ליצור תוכן המשך לעדכן ולתקן את העדפות העריכה שלך כשאתה מבחין בהזדמנויות שצצו בתוכן שלך. פעולה זו תבטיח שהתוכן עולה בקנה אחד עם החזון שלך ומשתפר ללא הרף.

דבר עם הצוות שלך על בסיס קבוע

זה יכול להיות בדוא"ל, ב-Google Docs ובפלטפורמות לניהול תוכן לעבוד עם שותף התוכן שלך, אבל אל תירתע מלנהל דיונים, ראיונות או מפגשי סיעור מוחות בטלפון או באמצעות מייל. למעשה הקשבה לדבריך יכול להיות בעל ערך רב עבור חברי צוות התוכן שלך: הם יוכלו ממש לשמוע את התשוקה שלך ואת המילים שאתה משתמש.

תהיה ספציפי במשוב שלך

בין אם אתה נותן משוב בכתב או בעל פה, ודא שהוא ספציפי - כדי שצוות התוכן שלך יוכל לפעול על פי המשוב שלך בבהירות ובביטחון.

להגיד "מאמר זה משעמם", למשל, פשוט תשאיר את הצוות מנוטרל ולא בטוח מה צריך לתקן. אבל אמירת "יותר נתונים יעזרו למאמר הזה להתפוצץ" תעניק לחברי צוות התוכן שלך כיוון ברור ועדיין תאפשר להם להשתמש במומחיות שלהם כדי להחליט מה בדיוק יחזק את התוכן.

כתיבת תוכן מדוייק

שיווק תוכן הוא שיתוף המומחיות שלך עם העולם, ולכן זה הכרחי שהתוכן שלך יהיה מדויק. כשאתה עובד עם השותף שלך ליצירת תוכן במיקור חוץ.

ספק תובנות ייחודיות

אתה ואחרים בחברה שלך מתאימים באופן אידיאלי לספק חדשות שדוחפות את העסק שלך קדימה. לכן, כאשר שותף התוכן שלך מבקש ממך את נקודת המבט שלך, ודא שמה שאתה מספק אינו משהו שניתן למצוא בחיפוש מהיר בגוגל.

כאשר מתרחשות התפתחויות בתעשייה שלך, יידע את שותף התוכן שלך.

אם אתה מקבל עלון מעניין במיוחד, נתקל במאמר מרתק או חושף תובנות חשובות ממחקר חדש, שלח מידע זה לחברי צוות התוכן במיקור חוץ כדי שיוכלו לזכור את התובנות החדשות הללו בזמן שהם כותבים מאמרי תוכן ומחפשים הזדמנויות פרסום.

ספק כמה משפטים קצרים המסכמים את תגובתך להתפתחויות החדשות כדי שלצוות שלך יהיה מושג על עמדתך לגבי שינויים אלה בתעשייה.

עקבו אחרינו דרך ה-Facebook

אסטרטגיה שיוק תוכן

שיווק תוכן יעיל רק כמו האסטרטגיה הבסיסית שלו, הקובעת את כיוון המאמצים שלך. אחרי הכל, אם אין לך יעד בראש, זה די קשה לעשות את הצעדים הנכונים כדי להגיע לשם.

שותף התוכן שלך הוא המומחה לאסטרטגיית תוכן. כך תוכל להעצים את צוות התוכן במיקור חוץ ולקבל אסטרטגיית לשיווק התוכן שלך:

תתחיל עם ה "למה"

לפני ששותף התוכן שלך יוכל להכין אסטרטגיית תוכן שתהיה יעילה באמת, עליך לדעת מדוע אתה יוצר תוכן ולהעביר אותו לשותף שלך.

מה אתה רוצה להשיג באמצעות שיווק תוכן?

באילו מדדים ספציפיים אתה משתמש כדי לקבוע אם ההשגים שלך? חברי צוות התוכן שלך צריכים לדעת את המידע הזה כדי שיוכלו ליצור אסטרטגית שפועלת בכדי להשיג את ה"למה" שלך.

הסיבה מאחורי יצירת התוכן שלך כנראה לא תישאר אותו הדבר לנצח. אז כשהמטרות שלך משתנות, ספר לשותף התוכן שלך. אחרת, כל אחד מכם יעבוד לקראת יעדים נפרדים, וכתוצאה מכך גישה שיווקית של תוכן מבולבלת.

שתף את לוח השנה של העסק שלך

ייתכן שקיימות כמה נכסי תוכן שאתה שומר בתוך העסק, כגון פוסטים ברשתות החברתיות או הודעות לעיתונות. שיתוף לוח השנה של העסק ושמירה עליו מעודכן מאפשרים לשותף התוכן שלך להתעדכן במה שאתה עובד עליו בצורה פנימית.

אולי יעניין אותך גם:

זה יעזור להבטיח שהתוכן שהשותף שלך יוצר יעבוד יחד עם התוכן הפנימי שלך כדי להשיג את המטרות שלך, וזה יאפשר לך להימנע משכפול המאמצים אחד של השני.

לסיכום: שיווק תוכן במיקור חוץ

מיקור חוץ עבור יצירת התוכן שלך הינה וויתור על שליטה מסוימת בתוכן שלך מה שעלול להיות מלחיץ. אתה חייבלשמור על מערכת יחסים משותפת עם שותף התוכן שלך בכדי לבצע אסטרטגיית תוכן שתעזור לך להשיג את יעדי שיווק התוכן שלך.

צרו קשר עוד היום עם חברת קרית טק והתחילו להשיג את יעדי השיווק שלך!

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה