5 טיפים עבור שיווק בר או מסעדה בפייסבוק

כבעל בר או מסעדה אתה יודע שאתה צריך לשווק בפייסבוק כדי לקדם את העסק שלך, אבל אתה לא בטוח מה אתה צריך לעשות. אנחנו כאן כדי לעזור. הנה 5 טיפים לשיווק בר או מסעדה בפייסבוק שיעזרו לכם להפיק את המרב מהפרסום בפייסבוק.

שיווק בר בפייסבוק בקצרה

ענקית הרשתות החברתיות פייסבוק, עם הערכת שווי של 100 מיליארד דולר ויותר מ-900 מיליון משתמשים, צריכה להיות כעת יותר מתמיד חלק מהותי משיווק במדיה החברתית של כל חברה.

הרשת החברתית הגדולה בעולם מעניקה למותגים את הפוטנציאל להציג את המוצרים, השירותים והאתר שלהם לקהל של מיליונים ובחינם. אז איך אתה יכול להרשות לעצמך לא להיות במדיה החברתית?

למה להשתמש בפייסבוק לשיווק העסק

רק למקרה שאתה עדיין תוהה למה אתה צריך לפרסם בפייסבוק. תן לנו לסנוור אותך במהירות עם כמה עובדות פייסבוק:

  1. נכון ל-2021 לפייסבוק יש 2.3+ מיליארד משתמשים פעילים חודשיים.
  2. אם פייסבוק הייתה מדינה, היא הייתה השלישית בגודלה.
  3. ל-1 מ-7 אנשים בעולם יש חשבון פייסבוק.
  4. פייסבוק מארחת 125 מיליארד עסקים.
  5. 3.2 מיליארד לייקים ותגובות מתפרסמים מדי יום.
  6. למשתמש הממוצע יש 229 חברים.
  7. שוויה של פייסבוק הוא כ$100 מיליארד דולר.
  8. פייסבוק מחזיקה 42 מיליון 'דפים' עם 10 לייקים.

5 טיפים לשיווק בר או מסעדה בפייסבוק

שיווק בר או מסעדה בפייסבוק - עסקים קטנים מזהים יותר ויותר את ההזדמנות ומנצלים את הפוטנציאל השיווקי העצום הזה שמגיע מהמדיה החברתית של פייסבוק. להלן 5 טיפים שיעזרו לכם לשווק את הבר או המסעדה שלכם:

1. בצעו צ'ק-אין למקום העסק

צ'ק-אין בפייסבוק מיועד לעסקים עם מיקום פיזי. יש להם הבדל קטן מדפים עסקיים אחרים, וזה שהם משתמשים בצ'ק-אין.

פייסבוק מאפשרת ללקוחות 'לבצע צ'ק-אין' כדי לספר לחבריהם שהם נמצאים במקום מסוים. זהו כלי נהדר לשיווק בחינם בפייסבוק. הלקוחות שלך מפיצים את השמועה על המקום שלך מפה לאוזן.

אולי יעניין אותך גם:

אם עדיין לא יצרתם דף לבר או למסעדה שלכם. כל שעליך לעשות הוא לבצע צ'ק-אין במיקום של העסק שלך ולהשתמש בו כדף העסקי שלך.

אם כבר יצרת דף עסקי. אל דאגה, באפשרותך למזג את הדף הנוכחי עם הדף 'צ'ק-אין' נוצר,

2. עיצוב דף בפייסבוק

יש כמה דברים שאתה צריך לעשות כדי להפוך את הדף שלך לייצוגי.

תמונת נושא

'תמונת הנושא' היא התמונה שיושבת לאורך בחלק העליון של הדף. תמונה זו חשובה מאוד מכיוון שהיא קובעת את הטון עבור הדף שלך והיא הדבר הראשון שהמשתמשים יראו כאשר הם נוחתים בדף הפייסבוק של הבר או המסעדה שלך.

ודא שתמונה זו מכילה את הלוגו של החברה / המותג שלך, אולי לראווה לצלם את המקום שלך או את האוכל והשתייה שאתה מוכר. משתמשים שים לב יותר לתמונת הנושא אז חשוב לבחור תמונה בקפידה.

תמונת פרופיל

ליד תמונת הנושא נמצאת תמונת הפרופיל המסורתית. זוהי התמונה הקטנה שתלווה את התגובות והפוסטים של המותג שלך, תמונת פרופיל היא המקום הטוב ביותר ללוגו של החברה שלך.

דימויים

בפייסבוק אנשים אוהבים דימויים.  אם אתה מנהל מלון, מסעדה או בר שתף כמה תמונות של המקום זה יכול לעבוד גם עבור קוקטיילים מדהים שלך או מנות מעוררות תיאבון.

אם אתה מודאג לגבי כישורי הצילום שלך, אפשר להוריד את אפליקציית Instagram שתעזור לך לעשות תמונות יפות ולעלות אותם ישירות לדף העסקי בפייסבוק.

שיווק בר בפייסבוק
שיווק בר ומסעדה בפייסבוק

3. אינטראקציה ותקשורת עם לקוחות

למרות שזה דף עסקי, זכור להיות אנושי ואמיתי. 

הקפד להשיב ללקוחות ולעודד שיחות בפוסטים שלך על-ידי כך שתשאל שאלות פתוחות. אם האורחים השאירו תגובה נחמדה, הקפידו להודות להם עם תגובה או סימון 'אהבתי' על התגובה שלהם.

אם קיבלת ביקורת שלילית בדף העסקי שלך הקפד להשיב בפומבי ולהתנצל על החוויה הרעה. בעזרת תשובה פומבית אתה תראה לשאר האורחים שאכפת לך מהלקוחות שלך, ולקבל את ההזדמנות להגן עליך.

4. עודדו ביצוע צ'ק-אין

צ'ק-אין משמש אנשים ליידע חברים היכן הם נמצאים, ואפילו להתפאר בכך שהם נהנים במקום.
זהו כלי נהדר עבור שיווק הבר או המסעדה שלך בפייסבוק. עודדו אנשים לבצע צ'ק-אין לדף העסק שלכם,

ככל שיש לך יותר צ'ק-אין בדף הפייסבוק שלך, כך אתה יותר פופולרי. 
לפעמים ברים ומסעדות מתגמלים אנשים שעושים צ'ק-אין בכך שהם מציעים להם משקה או קינוח בחינם!

5. תחרויות פייסבוק

תחרויות הן צורה יעילה ביותר ליצירת "באז" ומעורבות עם הקהל שלך בפייסבוק. תחרות מחושבת היטב יכולה להגביר באופן משמעותי את המודעות לבר או המסעדה שלך,

אנשים אוהבים לנצח, בין אם זה פשוט משקה, ארוחה חינם או שהייה של לילה חינם במלון. פרסים לא חייבים להיות שערורייתיים, אבל הם צריכים להיות קשורים למותג או העסק שלך.

שמור על התחרות בפייסבוק פשוטה ככל האפשר כדי לקבל תוצאות עקביות והרבה מועמדים, וודא שאתה מציית להנחיות פייסבוק בנושא תחרויות. 

טיפים נוספים לשיווק בר בפייסבוק

פייסבוק זה לא טוויטר!

זכור שפייסבוק לא כמו טוויטר, יש לפרסם פוסטים בתדירות נמוכה בהרבה יותר.  עליך לפרסם פוסטים לא יותר מ- 3-4 פעמים בשבוע. יותר מזה המשתמשים יכולים להתלונן ולא להתייחס. נסה להפוך את התוכן בפייסבוק לשנות מהציוצים שאתה משתף בטוויטר.

איך לקבל לייקים לדף העסקי בפייסבוק

כשמישהו עושה 'לייק' לדף העסקי שלך בפייסבוק, זה אומר שהוא יראה את העדכונים העתידיים שתפרסם בפייסבוק. לכן, חשוב לנסות לקבל כמה שיותר 'לייקים'. להלן כמה אפשריות לקבלת לייקים לדף העסקי של בר או מסעדה:

  1. פרסום דף הפייסבוק שלך באתר שלך.
  2. פרסום דף הפייסבוק שלך בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות.
  3. השתמש בחומר פרסומי מתוך המיקום שלך.
  4. שיווק בר או מסעדה בצורה ממומנת עם מודעה בפייסבוק – זה לא יקר כמו שאתה חושב.

כאשר אתה מתחיל להשתמש בפייסבוק לשיווק העסק שלך, ממד ה'לייקים' שלך יתחיל לגדול באופן אורגני. לאחר מכן יהיה עליך ליצור אינטראקציה ולתקשר עם אנשים בפייסבוק, כדי להגדיל את הנתון הזה.

פרסום בר או מסעדה עם Kiryatech

Kiryatech פתרונות דיגיטליים מציעה שירותי שיווק בר בפייסבוק מותאם אישית לבעלי ברים או מסעדות, עם גמישות עיצוב מלאה, מעקב אחר ביצועים ויכולות איסוף נתונים כדי להבטיח שהקידום בפייסבוק יעלה על כל הציפיות שלך. חברת קרית טק יכולה לעזור לך להגיע לקהל לקוחות חדש ולתמרץ את קהל הלקוחות הקיים. צור איתנו קשר עוד היום!

פרסום מסעדה בפייסבוק יכול להיות דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הנראות שלכם. הנה כמה שלבים שכדאי לבצע בעת יצירת קמפיין פרסום בפייסבוק למסעדה שלך:

1. הגדר את קהל היעד שלך: זהה את הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין וההתנהגויות של הלקוחות האידיאליים שלך, והשתמש במידע זה כדי ליצור מודעות ממוקדות שיהדהדו איתם.

2. בחרו את פורמט המודעה המתאים: פייסבוק מציעה מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה ועוד. בחר את הפורמט שיציג בצורה הטובה ביותר את המסעדה ואת פריטי התפריט שלך.

3. הדגש את הצעת הערך הייחודית שלך: השתמש בעותק המודעה שלך ובתמונות כדי להציג את מה שמבדיל את המסעדה שלך מהמתחרים. זה יכול לכלול את פריטי התפריט הייחודיים שלך, האווירה, המיקום או תכונות אחרות.

4. השתמשו בוויזואליות באיכות גבוהה: השתמשו בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה שמציגים את המסעדה והתפריט שלכם באור הטוב ביותר. זה יכול לעזור למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולעודד אותם לעסוק במודעות שלך.

5. כלול קריאה לפעולה: כלול קריאה ברורה לפעולה במודעות שלך, כגון "הזמן שולחן עכשיו" או "הזמן באינטרנט היום". זה יכול לעזור לעודד משתמשים לנקוט פעולה ולהמיר ללקוחות.

6. עקוב אחר התוצאות שלך: עקוב באופן קבוע אחר ביצועי המודעה שלך והתאם את המיקוד, פורמט המודעה והמסרים שלך לפי הצורך כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר.

על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל ליצור מודעות פייסבוק יעילות שיעזרו לקדם את המסעדה שלך ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים. זה עשוי להיות מועיל גם לעבוד עם מקצוען שיווק דיגיטלי כדי לפתח אסטרטגיה מקיפה ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך להשפעה מקסימלית והחזר ROI.

1. הגדר את קהל היעד שלך: זהה את הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין וההתנהגויות של הלקוחות האידיאליים שלך, והשתמש במידע זה כדי ליצור מודעות ממוקדות שיהדהדו איתם.

2. בחרו את פורמט המודעה המתאים: פייסבוק מציעה מגוון פורמטים של מודעות, כולל מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה ועוד. בחר את הפורמט שיציג בצורה הטובה ביותר את הבר והאווירה שלך.

3. הדגש את הצעת הערך הייחודית שלך: השתמש בעותק המודעה שלך ובתמונות כדי להציג את מה שמייחד את הרף שלך מהמתחרים. זה יכול לכלול את המשקאות הייחודיים שלך, מוזיקה חיה, מבצעי Happy hour או תכונות אחרות.

4. השתמשו בוויזואליות באיכות גבוהה: השתמשו בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה שמציגים את הבר והאווירה שלכם באור הטוב ביותר. זה יכול לעזור למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולעודד אותם לעסוק במודעות שלך.

5. כלול קריאה לפעולה: כלול קריאה ברורה לפעולה במודעות שלך, כגון "הצטרף אלינו לשעות האושר" או "בקר אותנו הערב למוזיקה חיה". זה יכול לעזור לעודד משתמשים לנקוט פעולה ולהמיר ללקוחות.

6. עקוב אחר התוצאות שלך: עקוב באופן קבוע אחר ביצועי המודעה שלך והתאם את המיקוד, פורמט המודעה והמסרים שלך לפי הצורך כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר.

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה