5 טיפים ליצירת קמפיין זול בפייסבוק

השאלות שעסקים שואלים בעת השימוש בפרסום בפייסבוק: איזה סוג של קמפיין פרסום בפייסבוק זול ויעילים יותר? להלן 5 טיפים ליצירת קמפיין זול בפייסבוק.

סוגי קמפיינים בפייסבוק

יעד הקמפיין המומלץ ביותר לפרסום בפייסבוק תלוי במטרות ויעדי הפרסום הספציפיים שלך. פייסבוק מציעה מגוון יעדי קמפיין לבחירה, כל אחד עם מערך הטבות ואפשרויות מיקוד ייחודי משלו. הנה כמה מיעדי מסע הפרסום הנפוצים ביותר ומקרי השימוש המומלצים שלהם:

1. תנועה: מטרת מסע הפרסום הזו אידיאלית להעברת תנועה לאתר או לדף הנחיתה שלך. זוהי אפשרות מצוינת אם אתה מחפש להגדיל את תנועת האתר שלך או ליצור לידים.

2. המרות: אם המטרה שלך היא להניע פעולות ספציפיות באתר שלך, כגון רכישות או הרשמות, יעד ההמרות הוא בחירה טובה. מטרה זו מאפשרת לך לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך לפעולות ספציפיות ולעקוב אחר ההחזר על ההשקעה שלך (ROI).

3. התקנות אפליקציה: אם יש לך אפליקציה לנייד ואתה רוצה להגדיל את התקנות האפליקציה שלך, מטרת התקנות האפליקציה היא בחירה טובה. מטרה זו מאפשרת לך למקד לאנשים שצפויים להוריד ולהשתמש באפליקציה שלך.

4. מודעות למותג: אם המטרה שלך היא להגדיל את הנראות והטווח של המותג שלך, מטרת המודעות למותג היא בחירה טובה. מטרה זו נועדה לעזור לך להגיע לקהל גדול יותר ולהגביר את ההכרה של המותג שלך.

5. טווח הגעה: אם אתה רוצה למקסם את טווח ההגעה והחשיפה של המודעה שלך, יעד החשיפה הוא בחירה טובה. מטרה זו אידיאלית לקידום הצעות או אירועים רגישים לזמן, או להגברת הנראות הכוללת של המותג שלך.

בסופו של דבר, מטרת הקמפיין הטובה ביותר עבור העסק שלך תהיה תלויה ביעדים וביעדים הספציפיים שלך. חשוב לבחור יעד שתואם את האסטרטגיה השיווקית הכוללת שלך ויכול לעזור לך להשיג את התוצאות הרצויות.

הקמפיינים הזולים ביותר בפייסבוק

לאחר ניתוח של כמעט 100,000 קמפיינים מ-9,137 חשבונות פרסום, הנתונים מהדוח העלו את המסקנות הבאות:

קמפיין מעורבות הנפוץ ביותר

הנתונים מדברים בעד עצמם: קמפיינים המבקשים להגדיל את טווח ההגעה של העסק ולקבל מעורבות בפרסומים הם המועדפים עם 41.7%. הנתונים האלה בולטים, שכן למרות שהוא הכי בשימוש, הוא זה שמושקע בו הכי פחות תקציב.

למרות אחוז השימוש הגבוה הזה, הוא אינו שונה בהרבה מקמפיינים של תנועה, שהם השניים בשימוש עם 32.1%. במקום האחרון, עם 0.2%, נמצאים קמפיינים שמטרתם קידום אפליקציות.

קמפיין מכירות עם התקציב הגבוהה ביותר

קמפיין פרסום עם מטרת מכירות הם אלה שמוציאים את התקציב הגבוה ביותר, עם 29.3% הם הקמפיינים שמהווים את רוב התקציב המוקדש עבור שיווק בפייסבוק , מכיוון שהם סוגי הקמפיינים בעלות החזר ROI ישיר יותר (החזר על ההשקעה) וממוקדות בביצועים עסקיים או במילים אחרות אלו הקמפינים הכי רווחים.

קמפיין להגדל מודעות ותנועה

קמפיינים אלו נראים פחות בשימוש בקרב משווקים, פעם המטרת הייתה קידום פוסטים, להשיג עוקבים או לקבל יותר צפיות בסרטונים; נכון לעכשיו, מפרסמים משקיעים יותר בקמפיינים הקשורים לביצועים עסקיים: כמו מכירות, רכישת משתמשים חדשים ותנועה.

עליות פרסום מודעות פייסבוק

ככל שהזמן עובר העלות גודלת; בשנת 2020, הממוצע למסע פרסום היה 30 שקל והתוצאה הייתה 9,780 הופעות, היום המחיר לקליק גדל בסך הכל ב-60%. 

מחקר המודעות של פייסבוק מבוסס על ניתוח של 100,000+ קמפיינים שבוצעו על ידי 9,137 חשבונות פרסום, בהשקעה כוללת של 6,830,865.08 שקל. הוא כולל מידע נרחב על טווח הגעה, הופעות, קליקים ונתוני עלות. והעלות מחולקת למחיר ממוצע לאלף הופעות ולעלות ממוצעת לקליק. לקבלת המחקר צרו איתנו קשר!

טיפים ליצירת קמפיין זול בפייסבוק

הקמפיינים הזולים והרווחיים ביותר בפייסבוק תלויים במגוון גורמים כמו קהל היעד, התעשייה ויעדי הפרסום שלך. עם זאת, הנה כמה טיפים כלליים שיעזרו לך ליצור קמפיינים חסכוניים ורווחיים בפייסבוק:

1. הגדר את קהל היעד שלך: על ידי זיהוי קהל היעד שלך, אתה יכול ליצור מודעות ממוקדות ורלוונטיות יותר שיש סיכוי גבוה יותר להדהד עם הקהל שלך ולהוביל להמרות.

2. השתמש במיקוד מחדש: מיקוד מחדש מאפשר לך להציג מודעות לאנשים שכבר קיימו אינטראקציה עם העסק שלך, כגון אלה שביקרו באתר שלך או עסקו בתוכן המדיה החברתית שלך. יש סיכוי גבוה יותר שקהלים אלו יבצעו המרה, מה שיכול להפוך את מסעות הפרסום שלך לרווחיים יותר.

3. התנסו בפורמטים שונים של מודעות: פייסבוק מציעה מגוון פורמטים של מודעות, לרבות מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה ועוד. על ידי בדיקת פורמטים שונים, תוכל למצוא את הפורמטים המתאימים ביותר לעסק ולקהל היעד שלך.

4. בצע אופטימיזציה של המודעות שלך להמרות: על ידי אופטימיזציה של המודעות שלך להמרות, תוכל להבטיח שאתה מפיק את המרב מתקציב הפרסום שלך. זה כרוך ביצירת עותק מודעה ותמונות מושכות, כמו גם מיקוד לקהל הנכון וביצוע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך להמרות.

5. פקח עין על המדדים שלך: ניטור קבוע של מדדי המודעות שלך יכול לעזור לך לזהות אזורים לשיפור ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לתוצאות טובות יותר. מדדי מפתח למעקב כוללים שיעור קליקים (CTR), מחיר לקליק (CPC) ושיעור המרות.

התקציב הנמוך ביותר עבור מודעות פייסבוק תלוי במגוון גורמים, כגון קהל היעד, התעשייה ויעדי הפרסום שלך. עם זאת, פייסבוק מאפשרת לך להגדיר תקציב יומי או לכל החיים עבור מסעות הפרסום שלך, עם תקציב יומי מינימלי של $1 USD. המשמעות היא שתוכלו להפעיל מודעות פייסבוק עם תקציב של 3.6 שקל ($1) בלבד ליום,

אם כי כדאי לשים לב שזה לא יספיק כדי לייצר תוצאות משמעותיות עבור הקמפיין שלכם. באופן כללי, הסכום שאתה צריך להקציב עבור מודעות פייסבוק יהיה תלוי ביעדים הספציפיים שלך ובכושר התחרות של התעשייה שלך. חשוב להגדיר ציפיות ריאליות ולהתחשב בגורמים כגון גודל קהל היעד, מיקום המודעה ואסטרטגיית הצעות המחיר בעת קביעת התקציב שלך.

בנוסף, מומלץ לעקוב אחר ביצועי המודעה שלך באופן קבוע ולהתאים את התקציב שלך לפי הצורך כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהוצאות הפרסום שלך.

ספר מודעות הפייסבוק שעליכם להציג בבת אחת תלוי ביעדי הפרסום הספציפיים שלכם ובגודל קהל היעד שלכם. פייסבוק ממליצה להשתמש במגוון פורמטים של מודעות וקריאייטיבים כדי לשמור על רעננות ומושכות של המודעות שלך,

אבל בדרך כלל מומלץ להגביל את מספר המודעות שאתה מציג בבת אחת כדי להימנע מהכרעת הקהל שלך. גישה אחת היא ליצור קבוצות מודעות מרובות עם קריטריוני מיקוד ופורמטים שונים של מודעות, ולאחר מכן לבדוק כל קבוצה עם תקציב קטן כדי לראות אילו מהם מניבים את הביצועים הטובים ביותר. לאחר שזיהית את סדרות המודעות עם הביצועים הטובים ביותר שלך,

תוכל להגדיל את התקציב שלך ולהציג את המודעות האלה לקהל גדול יותר. באופן כללי, מומלץ להתחיל עם מספר קטן של מודעות ולהגדיל את המספר בהדרגה ככל שתאסוף יותר נתונים ומבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך. פייסבוק ממליצה להשתמש בלא יותר משש מודעות לכל סט מודעות, אם כי זה עשוי להשתנות בהתאם ליעדים הספציפיים שלך ולגודל הקהל.

חשוב גם לעקוב אחר ביצועי המודעה שלך באופן קבוע ולהתאים את תדירות המודעות והמיקוד לפי הצורך כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מהוצאות הפרסום שלך.

בדף זה