10 טיפים לעיצוב אתר לנייד

73% מהביקורים באתרי האינטרנט התצבעו ממכשירים ניידים ב2020, בנוסף גוגל גם הצהירה את דירוג האינדקס הנייד הראשון ב2019. עיצוב אתר אינטרנט ידידותי למשתמש במכשיר הנייד חשוב לא רק לתחושת המשתמש אלא גם מנקודת המבט של קידום אתרים בגוגל.

טיפים עיצוב אתר לנייד

אם האתר שלך לא ידידותי למשתמש בגלישה דרך הנייד, זה הזמן לשדרג אותו. קרית טק פתרונות דיגיטליים יכולות לעזור לך להחליט באיזה תשתית ובאיזה צורה יראה העיצוב החדש של האתר שלך. אספנו בשבילך מספר עצות שחשוב שתשים לב אליהם בזמן שאתה מעצב את האתר החדש שלך.

הפוך את האתר לרספונסיבי

אתרים רספונסיביים מתאימים את עצמם לגודל המסך שבו הלקוח משתמש. אתרים רספונסיביים מאפשרים לך לייצור חוויה מותאמת לכל הערוצים (מובייל, טאבלט, מחשב) בלי הבדל באיזה מכשיר אתה משתמש. כמו כן, אתר כזה קל לתחזוקה על בסיס יומיומי.

הגודל כן קובע

שינוי גודל תצוגה, לחיצה על משהו מאוד קטן או אי יכולת לראות תמונה בתצורה מלאה הינה תחושה מאוד מתסכלת עבור המשתמש. בחירה נכונה של גודל, לחצנים, תמונות וגפנים מאוד חשובים בעת עיצוב אתר לנייד. אנחנו ממליצים גופן לא קטן יותר מ 14 פיקסלים. עבור לחצנים, חברת אפל ממליצה על גודל לא פחות מ 44 על 44 פיקסלים. זכור כי לחצן בגודל הנכון יספק לך שיעורי המרות גבוה באתר.

עיצוב נקי ופשוט

הפשטה של העיצוב שלך עבור מכשיר הנייד יעזור לך להעצים את תחושת חוויית המשתמש. בצע סריקה ותסנן את האתר שלך בשביל להוריד תוכן לא רצוי. כמו כן, יותר מידי סרטונים ועיצובים גרפיים יורידו את מהירות הגלישה של האתר שלך.

אל תשתמש בחלונות קופצים

חלונות או הודעות קופצות ואתרי אינטרנט לנייד זה כמו שמן ומים, זה לא הולך יד ביד. בנוסף, הם מאוד מרגיזים למשתמש. הימנע מלהשתמש בהם באתר שלך בעת עיצוב האתר בשביל למנוע את התסכול של המשתמש.

תפרק תוכן ארוך

תספר את הסיפור שלך בכמה שפחות מילים. יותר מידי טקסט מסבך את האתר שלך. בנוסף, תפרק את המידע לפסקאות קטנות יותר כדי להתמקד ב"קוראים הזריזים". כותרות H2, רשימה עם נקודות חשובות ופסקאות קצרות - קלים יותר לקריאה מאשר פסקה אחת ארוכה.

התאם תמונות לנייד

רוחב הפס במכשיר הנייד הרבה יותר מצומצם מאשר במחשב הנייח, מה שגורם לזמני טעינה ארוכים יותר. תוודא שגודל התמונות שלך יהיו קטנות ככל שניתן (פחות מ100KB) תוך שמירה על חדות ובהירות. קבצי תמונה קטנים יורידו את זמני הטעינה של האתר שלך ויתרמו לקידום האתר בגוגל.

בונוס: imgonline - כלי שיעזור לכם לכווץ תמונות בפחות מ100KB - לחץ כאן

קריאה לפעולה

האם המשתמשים שלך מבצעים פעולות קבועות באתר שלך? השאר את לחצן "קריאה לפעולה" (בדרך כלל לחצן צור קשר) בדף הבית בחלק העליון של האתר. הכנס לחצנים משניים בתפריט או בחלק התחתון של האתר.

גישה לדף הבית

קישור לדף הבית ע"י לחיצה על הלוגו בפינה השמאלית העליונה הינו סטנדרט קבוע. חוויית המשתמש נפגעת ברגע שהמשתמש מנסה ללחוץ על הלוגו וזה לא עובד או לא מגיע לאתר הבית. שמירה על גישה פשוטה לדף הבית הינה חיונית באתר לנייד.

אולי יעניין אותך גם

אל תסתיר את החיפוש

חברת גוגל לימדה אותנו להשתמש בשורת החיפוש. משתמש אשר מחפש מוצר ספציפי או מידע, אוטומטית יחפש את אייקון החיפוש, לכן אל תסתיר אותו. כמו כן, תוודא שאתה משתמש בתוספי עזר לחיפוש, כמו תיקון טעויות, השלמה אוטומטית והצעות דומות לחיפוש.

קופה לאורחים

אם אתם בעלי חנות וירטואלית חשוב שתדעו שתהליך מורכב של תשלום היא אחת הסיבות המרכזיות לנטישה של סל הקניות באתר. תהליך הרכישה והתשלום צריך להיות חלק ופשוט לא רק במחשב הנייח אלא גם הנייד. לקוחות של מסחר אלקטרוני יכולים לוותר על הרכישה רק מהעובדה שצריך ליצור משתמש בשביל לבצע את תהליך קנייה. באמצעות קופה לאורחים, אתה מספק לכלל הלקוחות שלך דרך קלה ונוחה לבצע קניות באתר שלך.

איך חברת קרית טק יכולה לעזור לך עם עיצוב אתר לנייד?

צריך עזרה בשדרוג האתר שלך לגרסה ידידותית למשתמש במכשיר נייד? צוות המפתחים ומעצבי האתרים שלנו יכולים לעזור לך. יש לנו את הניסיון לבנות ולעצב אתר לנייד. לעוד מידע צור איתנו קשר או השאר פרטים בטופס.

בדף זה