5 טיפים לעיצוב ובניית חנות וירטואלית

האם תקנה בשר מאטליז שמחזיק את הבשרים הטריים עם הבשרים הישנים יחד? או שמחזיק את הבשרים שלו במקום לא נקי? כמובן שלא. בניית חנות וירטואלית וכן עיצוב אתרים הם בדיוק על אותו עיקרון.

בניית ועיצוב אתרים שבאמת ימכרו חייבת ליצור באתר אוירה נעימה ללקוחות, אוירה שמשדרת ללקוחות שלא מדובר בעסק חובבני, אלא בעסק מיומן ומקצועי. בניית אתרים מקצועית ובפרט כשמדובר על בניית חנות וירטואלית, תיצור אתר שישקף את המוצרים שלך והשירותים שלך בצורה הכי מדויקת, מקצועית, מושכת וחיובית.

בדיוק משום כך בניית חנות וירטואלית נכונה וכן עיצוב אתרים מקצועי יכולים להעלות את המכירות של העסק פלאים, ולהיפך בניה ועיצוב אתרים שאינן מקצועיים ואינם לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים הללו, עלולים להרוס את המכירות.

עיצוב חנות אינטרנטית

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת בנייה ועיצוב אתרים המיועדים למכירות, בין אם מדובר על בניית חנות באינטרנט או על בניית אתרי מסחר אחרים, הוא נוחות הגלישה. בדוק מספר אתרי מכירות, מה לדעתך הופך אותם לאתרים מושכים? האם היו כאלה שסגרת מיד? מדוע? ערוך מחקר קטן על עיצוב אתרים ובניית אתרים מסוג זה וכתוב לעצמך את התשובות לשאלות שעלו כאן.

כדאי לבדוק בתיקי הלקוחות של חברות בניית אתרים וחברות עיצוב אתרים את אתרי המכירות שהחברות בנו ועיצבו כדי לקבל מושג על החברה לבנייה או עיצוב אתרים – על יכולותיה בבניית אתרים המיועדים למכירות ובעיצוב אתרים כאלה.

העברת המסרים

לפני שתחליט על חברת בניית אתרים או עיצוב אתרים זכור כי כאשר נכנסים מבקרים לאתר שלך יש להם מטרה. הם מחפשים מידע מסוים או מבקשים לרכוש מוצר מסוים. חברות בניית אתרים או עיצוב אתרים מקצועיות ומנוסות יידעו לתת לגולשים מה שהם רוצים בלי שהללו יצטרכו לחפש אותו.

עליך לוודא כי כל המידע המופיע באתר רלוונטי למוצרים שלך כי גם בניית אתרים מעולה לא תעזור אם יחסר מידע. נצל את האתר להעברת המסר שהלקוחות צריכים את המוצרים שלך כדי לפתור את בעיותיהם, לשם העברת המסר היעזר בצוות בניית אתרים וכן בצוות עיצוב אתרים מיומן, מקצועי ומנוסה מחברות בניית אתרים ובחברות עיצוב אתרים שאיכותן ויכולותיהן מוכחות.

עיצוב דף הבית

משימה לחברה מומחית בעיצוב אתרים ובבניית אתרים בלבד. חברת בניית אתרים איכותית ומנוסה יודעת שלדף הבית שלך יש כוונה מאוד ספציפית, שעליו להיות כמו שדרת חנויות מושכת, שבה כל לקוח יכול בקלות למצוא את המוצרים שהוא צריך, לקבל עליהם את כל המידע ולרכוש אותם ולכך תתכוונן החברה לבניית אתרים הן בבניית אתרים והן בעיצוב אתרים נכון.

חברת בניית אתרים חזקה טכנולוגית, חשובה ליצירת דף בית נכון, שיהיה פשוט להבנה, מושך ועולה במהירות. דף הבית הוא הרושם הראשוני של האתר שלך ושל העסק שלך, ורושם ראשוני כידוע עשוי לסגור עסקה ועשוי גם לפוצץ אותה. עליך לדעת זאת כמו שחברת בניית אתרים מקצועית ודאי יודעת. חברת בנייה ועיצוב אתרים טובה תדאג שדף הבית יהיה פשוט וברור, שהקישורים בו לניווט בתוך האתר, ייראו בבירור ושלא יחסרו קישורים למקומות רלוונטיים באתר.

חברת בנייה ועיצוב אתרים טובה תדע שדף הבית צריך לעלות כהרף עין, אם הזמן מתארך יותר ממספר שניות, כל הסיכויים שהגולשים ייצאו מן האתר ויחפשו את המידע והמוצרים שהם צריכים במקום אחר. כדי להגביר את מהירות העלאת דף הבית, וודא עם צוות עיצוב אתרים בחברת בניית אתרים שבחרת, כי הוא נמנע מלכלול בו גרפיקות כבדות מדי או יותר מדי באנרים ואפקטים מיוחדים העלולים גם הם להאט את זמן עלייתו של דף.

אל דאגה, כל חברת בניית אתרים או עיצוב אתרים איכותית יודעת ומתייחסת לדברים הללו, המטרה היא שלא תסמוך על החברות לבניית אתרים או עיצוב אתרים, שתדע ותוודא את הדברים בעצמך.

עיצוב אתרים נכון

כדי לקבל אתר שימשוך את העין ויהיה נעים לה, וודא עם אנשי עיצוב אתרים בחברת בניית אתרים שבחרת, כי ייצמדו לצבעים עדינים ומתונים. אם מדובר בבניית אתרים שהם אתרי תוכן, בם הגולשים אמורים לקרוא הרבה טקסטים, הכי טוב להישאר בתחומי צבעי השחור והלבן.

אולי יעניין אותך גם:

תוכל לתאם עם אנשי עיצוב אתרים הוספת צבעים אחרים בטבלאות או במיקומים שאתה רוצה להבליט משהו או להאיר את הדף. עם זאת זכור כי על האתר לשמור על מראה מקצועי וסולידי, ומושך ללקוחות היעד שלך, לאלו שעתידים לבקר בו הכי הרבה.

וודא שצוות עיצוב אתרים ואנשי בניית אתרים בחברת בניית אתרים שבחרת, רואים עין בעין איתך את נושא הצבעים.

רזולוציה ודפדפן

שתי נקודות נוספות שנוגעות פחות לעיצוב אתרים ויותר לבניית אתרים נכונה הן רזולוציה ודפדפן. לא צריך להיות מומחה בתחום בניית אתרים כדי לדעת כי הרזולוציה משתנה בין מסכים שונים, לכן כדאי להיצמד לרזולוציה הסטנדרטית (1024).וודא שחברת בניית אתרים שלך מבינה זאת.

כמו כן, גולשים רבים משתמשים בדפדפנים שונים, לכן יש לוודא שהאתר שלך אינו נראה פחות טוב על דפדפנים אחרים. צוות בניית אתרים וכן צוות עיצוב אתרים בחברת בניית אתרים שבחרת צריכים להיות מודעים לכך. בכל זאת, דבר איתם על כך ובדוק זאת גם אתה - תוכל להוריד מספר דפדפנים אחרים למחשב שלך ולראות איך האתר נראה בכל דפדפן.

הייה מודע לכך שמראה דף הבית שלך ומראה האתר כולו, הם הדרך לעשות כסף. הויזואליות של האתר, אם בנוי ומעוצב כראוי, מהווה אסטרטגיה שיווקית חזקה מאין כמותה.

נמצא בתהליך לבניית האתר הבא שלך? קרית טק פתרונות דיגיטליים תשמח לסייע לך ולתת לך מענה לכל השאלות שיש לך! לעוד מידע צור קשר.

בדף זה