אסטרטגיית שיווק לחנות רהיטים: 7 עצות לשיווק רהיטים

בניית עסק ריהוט מצליח דורש יותר מסתם יצירת רהיטים יפים. רוב הקונים רואים ברהיטים מערכת יחסים ארוכת טווח, מה שאומר שהמוצרים שלכם צריכים להיות מול האנשים הנכונים בזמן הנכון והם צריכים ליצור רושם חיובי מתמשך. 

אסטרטגיית שיווק רהיטים

אסטרטגיית שיווק רהיטים היא התוכנית שלכם לגרום ללקוחות פוטנציאליים לחשוב על המותג שלכם כשהם מוכנים לקנות את הרהיטים. המשיכו לקרוא כדי ללמוד את המרכיבים המרכזיים של אסטרטגיית שיווק רהיטים את והצעדים שאתם יכולים לנקוט בכדי להכניס את המותג שלכם לראש וללב של הלקוחות שלכם.

למה צריך אסטרטגיית לשיווק רהיטים

שוק הרהיטים מתפתח ככל שהדמוגרפיה משתנה והרגלי הקנייה של הצרכנים משתנים. אף מוכר רהיטים לא יכול להרשות לעצמו להיות בעל אסטרטגיית שיווק לקויה. אין מספיק במוצרים ושירות מעולה בכדי להתחרות. אתם צריכים להופיע בפני הלקוח בזמן הנכון ולספק חווית קנייה שמאלצת את אותו להשלים את הקנייה.

אסטרטגיה מקיפה לעסק הרהיטים שלכם תעזור לכם לקבוע מיהם הלקוחות האידיאליים שלכם, כיצד לספק את החוויות להם הם משתוקקים וכיצד לטפח מערכות יחסים המובילות למעורבות קנייה ארוכת טווח.

איך לבנות אסטרטגיית לשיווק חנות רהיטים

בניית אסטרטגיה משפיע לשיווק רהיטים דורש זמן ומאמץ, אך זה לא חייב להיות מסובך. מאמר זה יראה לכם שלב אחר שלב כיצד לבנות אסטרטגיה שיווקית שתסייע לכם להגדיל את מכירות הרהיטים בחנות שלכם.

1 מי קונה את הרהיטים שלכם

שלב 1: הבינו מי קונה את הרהיטים שלכם ופרסמו להם היכן שהם נמצאים

אופן השיווק שלכם ללקוחות תלוי במי הם הלקוחות שלכם. למרות שאתם יכולים למכור בשמחה לכל אחד, העובדה היא שאנשים מסוימים יאהבו את המוצרים שלכם יותר מאחרים. אתם תמכרו יותר רהיטים אם תוכלו לזהות מי אותם אנשים.

אם אינכם בטוחים כיצד לתאר את הלקוחות העיקריים שלכם, שאלו אותם! בצעו סקרים בחנות ובאינטרנט כדי לעזור ליצור תמונה של הקונה האידיאלי שלכם, כולל גילם, מין, עיסוק, תחביבים והעדפות. מידע זה יעזור לכם לקבוע לאילו פלטפורמות חברתיות הם משתמשים.

ברגע שאתם יודעים מי הקהל שלכם, ישנן דרכים שונות להגיע אליו בסביבה של היום בכל הערוצים.

2 פרסום של ריהוט מסורתי

למרות פרסום באינטרנט הוא פופולרי, שיטות פרסום מסורתיות בתשלום כמו טלוויזיה, רדיו ופרסום מודפס הן עדיין דרכים יעילות לפרסם רהיטים. נצלו את הערוצים האלה כדי להכניס את המותג שלכם למוחם של קונים פוטנציאליים, זה גם יעזור להגיע לקונים שעדיין לא הפכו לדיגיטליים לגמרי.

3 פלטפורמות חברתיות לרוכשי רהיטים

בעזרת המחקר שלכם, קבעו באילו פלטפורמות חברתיות לקוחות היעד שלכם משתמשים. אתם רוצים להגיע ללקוחות שלכם במקום שבו הם כבר מבלים, לא למקום שאתם מעדיפים לבלות. אם שוק היעד שלכם כולל צעירים, אינסטגרם היא המקום שבו תמצאו אותם. אם הקהל שלכם מבוגר יותר, סביר יותר שתמצאו אותו בפייסבוק.

פרסמו תמונות חביבות וסרטונים הניתנים לשיתוף. שיווק במדיה חברתית עוסק בבניית מערכת יחסים בין החברה שלכם לבין אנשים החולקים את הערכים שלכם. המטרה שלכם היא לעסוק, לא למכור.

כאשר לקוחות מזדהים עם המותג שלכם, סביר יותר שהרהיטים שלכם יהיו בראש שלהם כשהם יהיו מוכנים לעצב מחדש את הבית או הסלון.

4 בנה רשימת מיילים

על סמך הנוכחות שלכם במדיה החברתית ואסטרטגיית שימור הלקוחות שלכם, צרו רשימת דוא"ל לשיתוף מידע עם אנשים שמתעניינים במותג שלכם. הזמן אנשים להירשם לניוזלטר חודשי ולשתף איתם חדשות על מוצרים קבועים. השתמשו בעוצמה של המקלדת - כדי להזכיר לאנשים מה יש לכם להציע.

5 הפוך את האתר שלך למפואר כמו הרהיטים שלך

עד 87 אחוזים מהלקוחות מבצעים מחקר באינטרנט לפני שהם נכנסים לחנות, מה שאומר שהאתר שלכם צריך להיות מרכזי באסטרטגיית שיווק הרהיטים שלכם. כמוכר רהיטים, להלן מספר נקודות שכדאי לקחת בחשבון:

המשיכו לגרום למוצרים להיראות במיטבם

פרסמו רהיטים עם תמונות באיכות גבוהה שיעניקו השראה למבקרים שלכם. הפכו את אתר האינטרנט שלכם למקום אליו מגיעים לקוחות לרעיונות, גם אם הם (עדיין) לא מחפשים לקנות.

אל תהיו קשים

ודאו שהאתר שלכם קל לניווט, בין אם הם רוצים לחפש השראה לעיצוב, להתפעל ממוצרים ספציפיים, לבצע הזמנה באינטרנט או לקבל הנחיות להרכבת הרהיטים. יש לוודא שזמני הטעינה שלכם מהירים - שום דבר לא גורם ללקוח פוטנציאלי לאבד עניין מהר יותר מטעינת אתר איטית!

כן תהיו נוחים

וודאו שעיצוב האינטרנט שלכם נוח לשימוש בכל המכשירים (רספונסיבי), כולל דפדפני אינטרנט מסורתיים, טאבלטים וסמארטפונים.
אולי יעניין אותך גם: מה המשמעות של אתר רספונסיבי?

הישארו מעודכנים

כאשר אנשים קונים רהיטים, הם מחפשים רעיונות טריים - אינכם רוצים שהאתר שלכם ירגיש מיושן. תוכן שלכם לא צריך להיות סטטי. כשם שמצבי הרוח של עיצוב פנים משתנים, כך גם האתר שלכם צריך לשנות. הציגו מוצרים חדשים או הציגו מוצרים עדכניים בדרכים שונות.

צרו חוויות ריהוט, לא רק מוצרים

בנו זהות מותג חזקה שהופכת את הרהיטים שלכם - ואת החללים שהם יוצרים - לקלים לזכירה. כדי ליצור רושם בולט באמת, השתמשו בכלים תלת ממדיים, מציאות רבודה או מציאות מדומה כדי לסייע ללקוחות פוטנציאליים להתקרב למוצרים שלכם. שום דבר לא הופך את החיבור לטוב יותר מלראות איך שולחן חדש ומלוטש ייראה בחדר האוכל שלך.

6 איך לסגור (עוד) מכירת רהיטים

אתם יודעים מיהם הלקוחות שלכם ובחרתם את הדרכים הטובות ביותר להציג את המוצרים שלכם. כיצד ניתן לתרגם זאת להגדלת מכירות הרהיטים? להלן מספר עצות מכירה נוספות שיסייעו לכם לסגור עסקאות נוספות.

פלטפורמות חברתיות

השתמשו בפלטפורמות חברתיות כדי לקדם את המכירות וההנחות שלכם, כמו גם לספר ללקוחות שלכם על כל אפשרויות התשלום המיוחדות שאתם מציעים.

חפשו דרכים להקל על לקוחות פוטנציאליים לקנות ממכם במקום ממישהו אחר. תמריצים כמו משלוח חינם, מדיניות החזר מוצר או הנחות מיוחדות.

בניית אסטרטגיית לשימור לקוחות

מחקרים מראים ששמירה על הלקוחות תעלה פחות, ותניב יותר רווחים מאשר רכישת לקוחות חדשים. לאחר שלקוח רכש מכם, תנו לו סיבה להמשיך לרכוש אתכם.

אולי יעניין אותך גם:

נצלו את פלטפורמות המדיה החברתית שלכם. הזמינו לקוחות להשתתף בסקרים או לשתף את התמונות האהובות עליהם המציגות את המוצרים שלכם בביתם. תשקלו להציע הנחות מותאמות אישית או הצעות קידום מכירות כהטבה של חיבור למותג שלכם.

7 נהל את עסק הריהוט שלך

אתרים, מדיה חברתית, רשימות דוא"ל - כולם מקדמים עשרות ואפילו מאות מוצרים. זה הרבה מידע לאסוף, לאחסן ולהפיץ. הדרך הטובה ביותר לנהל את כל הנתונים האלה תוך עדיין זמן לנהל את העסק שלך היא לאמץ מערכת לניהול מידע. (PIM).

מערכת לניהול מידע מסייעת לעסקים להתמודד עם הנתונים, התוכן וחומרים אחרים הדרושים לשיווק ומכירת מוצרים. PIM גם מבטיח שנוצרים נתוני איכות לשימוש פנימי והפצה רב- ערוצית.

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה