4 דרכים להתאים שיווק Inbound לשוק מסוים

שיווק Inbound - רוב החברות שמעו על היתרונות של Inbound Marketing, אבל פחות יודעים איך ליישם זאת בצורה יעילה.

שיווק Inbound

על פני השטח, הרעיון הוא פשוט: תוכן גדול מייצר תעבורת אינטרנט, כאשר חלק מהתנועה מובילה בעצם להמרה. זהו מושג חדש יחסית עבור עסקים רבים הבונים את המותג שלהם על ידי דחיפה של המוצרים או השירותים באמצעות שיטות מסורתיות יותר ולא באמצעות יצירת תוכן משכנע שמושך לקוחות.

חברות B2B רבות החלו בבניית אסטרטגיות שיווק Inbound. כאשר במרכזו של אסטרטגיות אלה הוא שיווק תוכן. כ -93% מארגוני B2B משתמשים בצורה כלשהי בשיווק תוכן, אבל פחות ממחצית (42%) אומרת שהם יעילים בזה.

אפשר לדמיין שהמספרים נמוכים עוד יותר אם לוקחים תמונה גלובלית של אסטרטגיות שיווק Inbound. זה הופך להיות קשה יותר למשוך תנועה לאתר שלך אם לא יצרת כל תוכן משכנע בשפה של קהל היעד. זה הגיוני: 75% מהצרכנים מעדיפים לרכוש מוצרים בשפה האם שלהם, ו -72% מבלים את רוב או את כל זמנם באתרי אינטרנט שאינם בשפה האם שלהם.

בנוסף, הרבה שיווק Inbound מבוסס על קבלת הפניות מגוגל ומדיה חברתית. כך, למשל, אם אין לך דובר ספרדית שיקדם ברשת טוויטר לספרדים ואתר המותאם במילות מפתח במנדרינית עבור השוק הסיני, אתה לא הולך למשוך את שווקי היעד המתאימים האלה עם תוכן משכנע.

אולי יעניין אותך גם:

החדשות טובות היא שזה לא כל כך קשה להפוך את אסטרטגית השיווק Inbound לגלובלית. זה יותר עניין של הפיכת תוכן קיים למקומי מאשר יצירת תוכן חדש מהיסוד.
 
הנה מה שאתם צריכים.

1. אתר

אתרי אינטרנט הם הליבה של כל אסטרטגיית שיווק Inbound. אם מחליטים לשווק למדינה מסוימת, צריך ליצור אתר אינטואיטיבי המותאם לשוק המקומי ולקהל היעד שלכם. הכוונה היא לא תרגום תוכן בלבד אלא להבטיח שהמיתוג, הגדרות המוצרים והמסרים השיווקיים והתכנים יותאמו לדימויים ולניואנסים התרבותיים של התעשייה המקומית. 


כתיבה קלילה עשויה לעודד צרכנים אמריקאים, למשל, אבל גרמנים באותו הענף עשויים להבין אותו כבלתי מקצועי.
חברה בינלאומית, עליה לזכור כי האתר שלה הוא דלת הכניסה למותג שלכם. יש לכם רק כמה דקות כדי לעשות רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים. על ידי דימויים, צבעים, ושפה מותאמת, תוכלו להבטיח שמבקרים יישארו באתר ויכנסו אליו מעבר לעמוד הבית.

2. אסטרטגיה Global SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא יסוד לבניית אסטרטגיית שיווק Inbound  ומילות מפתח הם יסוד לקידום אתרים. לצבור תאוצה בשוק חדש, חברות צריכות לבנות אתר אינטרנט מקומי ולחשוב בזהירות אילו מילות מפתח הקהל הפוטנציאלי שלהם מקליד במנוע החיפוש כאשר הוא מחפש את מוצר כמו שלכם.


כשם שאתם מתרגמים את האתר לשפה המקומית, וודאו שדפי נחיתה, דפי מוצר ובלוג ייכתב בשפה המקומית עם מילות החיפוש הנכונות עבור אותו שוק על מנת שהאתר ידורג גבוה במנועי החיפוש. 

3. הודעות בלוג, דפי נחיתה, ספרים אלקטרוניים, ועוד

עם אתר אינטרנט מקומי ואסטרטגיה קידום אתרים בין לאומית, השלב הבא הוא לחשוב על איך לתרגם את כל התוכן הרב שיצרת עבור השוק המקומי שלך. אולי זה לא הגיוני לתרגם כל פוסט בבלוג. זה תלוי בחברה ובמטרותיה בשוק המסוים.

ברגע שיש סט של בלוגים מוכנים לצאת לשוק החדש, השלב הבא הוא לבוא עם אסטרטגית פרסום והפצה. אולי כדאי לשלוח שני בלוגים בשבוע במשך החודשים הקרובים. ניתן להפיץ דרך ערוצי המדיה חברתית שלכם לקהל המטרה הממוקד בשוק המסוים. לוקליזציה של קמפיינים במדיה חברתית שלך היא לא כל כך על יצירת חשבונות חדשים ברשת חברתית, כפי שהיא על תזמון הודעות אלה בצורה נכונה.


בליבם של המאמצים הללו צריכים להיות גם ספר אלקטרוני או פיסת תוכן איכותית אחרת. לא צריך ליצור ספרים אלקטרוניים באופן ספציפי למדינה חדשה, או; במקום זאת, צוות השיווק צריך להיות מסוגל למקם את התמונות ושפה בתוך קובץ המקור של הספר האלקטרוני.


ברגע ש"ליד" מוריד את הספר האלקטרוני, אתם צריכים להכניס אותם לרשימת השיווק בדואר אלקטרוני ספציפית למדינה מסוימת לאחר שבחנתם את החקיקה המשפיעה על מסעות שיווק בדוא"ל בשוק המקומי באופן יסודי.

4. דוא"ל, טיפוח לידים, ומכירות


ברגע שיש לך תנועה מהשוק החדש שלך מגיע לאתר ואינטראקציה עם תוכן, זה זמן לבנות משפך לטפח את יתרון. בדרך כלל, התהליך שיתחיל עם כתובת הדוא"ל שהושגה באמצעות תוכן איכותי, טופס הצעת מחיר, או ניסיון ללא תשלום.

משם, צוות השיווק Inbound צריך ליצור זרימה לטפח את הקשר ולהמשיך לשלוח תוכן רלוונטי, מקומי למגזר של המדינה הרלוונטית. ברגע שזרימת הדואר האלקטרוני היא במקום, יש לפקח על המחויבות של לידים בהתאם. צוות מכירות מקומי יכול ליצור קשר עם כל מי שנראה מעוניין במוצר, או שניתן למקם סדרה של מיילים מקדמי מכירות כדי לפתות לקוחות פוטנציאליים נוספים.

שיווק Inbound לסיכום


האמת שאסטרטגיית שיווק גלובלית Inbound היא למעשה שיווק מקומי: על ידי בניית ניסיון אישי ורלוונטי עם תוכן מקומי, תוכל להראות ללקוחות הפוטנציאלים מהשוק המסוים שאתם מכוונים אליו, שהחברה שלכם השקיעה במוצר / פתרון מותאם עבורם.

שיווק נכנס הוא מתודולוגיה שיווקית שנועדה למשוך מבקרים ולקוחות פוטנציאליים, במקום לדחוף כלפי חוץ מותג, מוצר או שירות אל לקוחות פוטנציאליים בתקווה ליצור לידים או לקוחות.

במונחים של שיווק דיגיטלי , המשמעות היא שימוש בשילוב של ערוצי שיווק - לרוב שיווק תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש ( SEO) ומדיה חברתית - בדרכים יצירתיות למשוך את תשומת הלב של אנשים. המטרה של קמפיין שיווק נכנס מוצלח היא להגדיל את טווח ההגעה ולהוביל תנועה איכותית, מעורבות והמרות באמצעות מדיה 'רווחת' ו'בעלות'.

שיווק נכנס לעומת שיווק יוצא

הרמז להבנת ההבדלים בין שיווק נכנס ויוצא הוא בשם. שיווק נכנס מתמקד במשיכה של לקוחות פוטנציאליים , בעוד ששיווק יוצא הוא לדחוף כלפי חוץ את ההצעה של העסק . שיווק נכנס הוא לזכות בתשומת לב, בעוד שיוצא בדרך כלל כרוכה בקנייה.

שיווק נכנס: מדיה בבעלות ורווחה

שיווק נכנס משתמש במדיה שבבעלות וברווחים כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים בדרכים יצירתיות.

  • מדיה בבעלות הם אותם ערוצים שלעסק יש שליטה עליהם. לדוגמה, האתר שלך, הבלוג, פרופילי המותג שלך במדיה חברתית, דפי נחיתה של מוצרים וערוץ YouTube. אתה בוחר מה לפרסם, איך לפרסם אותו ומתי.
  • מדיה מורווחת היא הסיקור שאתה זוכה כתוצאה מהעבודה הקשה שלך. לא מקוון, זה כולל סיקור מסורתי בעיתונים ובמגזינים. מקוון, הוא כולל סיקור באתרי חדשות שהושגו לרוב באמצעות יחסי ציבור דיגיטליים, אך גם אזכורים במדיה חברתית, שימוש בהאשטאג של מסע פרסום, שיחות בפורומים מקוונים וביקורות מקוונות. יש לך פחות שליטה על מדיה שהושגה, אבל זה אמור להיות פרס על העבודה שהשקעת בקמפיין השיווק הנכנס שלך.

שיווק יוצא: מדיה בתשלום

מצד שני, שיווק יוצא מקושר יותר למדיה בתשלום. זה יכול להיות פרסום מקוון מסורתי, PPC ופרסום לתצוגה או אימיילים בתשלום.

מדיה בתשלום כוללת גם פרסום ברשתות חברתיות, למשל, פרסום בפייסבוק או פוסטים מוגברים בטוויטר.

למרות שמזוהה בדרך כלל עם שיווק יוצא, ראוי לציין שפרסום במדיה חברתית הוא לרוב דרך יעילה להגביר את הביצועים של מסעות פרסום נכנסים. פרסום בפייסבוק, למשל, מאפשר לך לקדם את התוכן ואת הקמפיין שלך לקהל היעד שלך, לא משנה כמה זה עשוי להיות נישה.

היתרונות של שיווק נכנס

להגיע לקהל הנכון במקום הנכון כדי לייצר תנועה איכותית

על ידי מיקוד אסטרטגיית השיווק הנכנס שלך בהגעה לקהלים הנכונים במקומות הנכונים, תוכל למשוך את לקוחות היעד שלך כדי לעמוד ביעדי השיווק הדיגיטלי שלך. זוהי האלטרנטיבה להוצאת כסף על משיכת תנועה מאנשים שספק אם יבצעו המרה אי פעם.

להגביר את האמון

שיווק נכנס הוא בסך הכל לתת ללקוחות פוטנציאליים את המידע שהם מחפשים – גם אם הם לא יודעים זאת – בצורה יצירתית ומושכת. זה לא על לדחוף מכירות לא רצויות בכל הזדמנות. על ידי שימוש בשיווק נכנס כדרך להציג את המותג שלך כמשאב שימושי ואמין, התקווה היא שהם יגיעו אליך כשיגיע הזמן לרכישה.

הגן מפני הסתמכות יתר על ערוץ אחד

על ידי חיפוש אחר תנועה איכותית ממגוון מקורות - חיפוש אורגני, הפניות למדיה חברתית, הפניות מאתרים אחרים שמדברים על העבודה המדהימה שלך - אתה מפחית את התלות בערוץ אחד בלבד, ולכן את הסיכון הנלווה.

שיקולים

מדידה

מדידת ההשפעה של שיווק נכנס באופן שמוכיח החזר ROI מובן תמיד הייתה מסובכת. המפתח הוא להיות ברור מההתחלה.

יכול להיות שאינך יכול לעקוב אחר מספר הלידים שנוצרו כתוצאה ישירה מהמסע פרסום שלך, אבל אתה יכול לעקוב אחר כמה הורדות היו למשאב שלך, משך הזמן הממוצע שאנשים צפו בסרטון שלך, כמה עוקבים חדשים יש לך במדיה החברתית הרוויח וכו'.

כשאתה מתכנן את מסע הפרסום שלך, היה ברור מה אתה מנסה להשיג ומדוד את זה בצורה הולמת וכנה. כך, הציפיות של כולם נקבעות - ולכן יש סיכוי גבוה יותר שייענו.

אסטרטגיה ארוכת טווח

קמפיינים מוצלחים של שיווק נכנס לא מתרחשים בן לילה. לוקח להם זמן לתכנן, ליישם ולחדד. זה יכול להיות גם עתיר עבודה - אולי תזדקק ליוצרי תוכן, מעצבים, מפתחים, מומחי הסברה, משווקי מדיה חברתית ומנהל קמפיינים כדי אפילו להוציא את העניין לדרך. עם זאת, אם תשקיעו את זמנכם ומאמציכם בקמפיין ירוק-עד הנכון, אמור להיות לכם משהו שימשיך לספק ערך לעתיד הנראה לעין.

דוגמאות לשיווק נכנס

  • מרכזי תוכן המציעים מדריכי וידאו, בלוגים, מקרי מקרים, סמינרים מקוונים, מאמרים לבנים ומידע על מוצרים קשורים
  • תוכן שנוצר על ידי משתמשים וקמפיינים שיווקיים במדיה חברתית, כגון תחרויות צילום או איסוף ביקורות
  • חלקי תוכן מקוונים אינטראקטיביים שנוצרו בשיתוף עם עסקים קשורים כדי להגדיל את יחסי הציבור הדיגיטליים והזדמנויות קידום מכירות
  • יצירת תוכן איכותי לקהל היעד שלך באמצעות בלוגים באתר החברה שלך

דוגמאות לשיווק נכנס כוללות פוסטים בבלוג, מעורבות במדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש וקמפיינים לטיפוח דוא"ל . על ידי הטמעת אסטרטגיית שיווק נכנס, עסקים יכולים לייצר לידים מתאימים יותר, להגביר את המודעות למותג, ובסופו של דבר להביא יותר המרות.

שיווק נכנס הוא גישה אסטרטגית ליצירת תוכן בעל ערך שמתיישר עם הצרכים של קהלי היעד שלך ומעורר קשרי לקוחות ארוכי טווח . הלקוחות שלך הם הלקוחות שלך כי אתה נותן פתרונות לבעיות שלהם.

היתרונות של שיווק נכנס

היתרונות של שיווק נכנס מדברים בעד עצמם. על פי המחקר, "התוצאות של שיווק נכנס",  מתודולוגיה זו מאפשרת לך:

  • צור לידים מתאימים וכ-12 הרשמות לכל 370 ביקורים.
  • שכפל את אנשי הקשר השיווקיים המוסמכים שלך בשנה אחת והכפילו אותם בשבע בשנתיים.
  • הכפל את ההובלות בחמישה בשנה אחת וב-14 תוך שנתיים.
  • הגדל את הביקורים באתר שלך. בשנה הראשונה ניתן להכפיל את אלה ב-4 ובשנייה ב-12.
  • שיווק יעיל לא משנה באיזה מגזר אתה נמצא. ל-B2B יש יותר המרות מביקור לרישום, אבל B2C רושמים עלייה גדולה יותר בביקורים שנצברו.

עם זאת, מספרים הם לא הכל. כמו כן, יש לזכור ששיווק נכנס הוא השקעה לטווח ארוך שמכפילה את נכסי החברה שלך. עם שיווק נכנס, אתה יכול להשיג את התוצאות הבאות.

  • תוכן משלו שממצב את החברה שלך כמומחה במגזר שלך ושיכול להיות רווחי לשנים הבאות.
  • ערוצים משלו לרכישת לקוחות אורגנית וישירה, ללא תלות באמצעי התשלום.
  • פתח מסד נתונים של אנשי קשר מוסמכים שיגדל עם הזמן.
  • הגדל את טווח ההגעה שלך ואת הקהילה סביב המותג שלך.
  • חזקו את המותג של החברה שלכם , הודות למספר רב יותר של ביקורים ואינטראקציות.
  • הטמעת שורה של תהליכי אוטומציה שיווקית שמביאה לחיסכון קבוע במשאבים.

איך להתחיל עם אסטרטגיית השיווק הנכנס שלך

ההתחלה של כל אסטרטגיית שיווק נכנס מתחילה בזיהוי תחילה היכן נמצאים האזורים החלשים בתוכנית השיווק הנוכחית שלך. לדוגמה, חסרים לך נתוני צרכנים? תובנות עוצמתיות של קהל? חסר לכם סוג מסוים של תוכן בהשוואה למתחרים? האם מבקרים משתמשים בפונקציונליות החיפוש באתר שלך ולא מוצאים את מה שהם מחפשים? האם חלק ממסע המשתמש שלך גורם לחיכוכים שהורסים את שיעור ההמרות שלך?

אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, למה שלא תדבר איתנו ? אנחנו יכולים לעבוד איתך כדי לאסוף את כל הנתונים שלך ולהשתמש בהם כדי לפתח את התוכנית הנכונה. 

כמות המחקר הזו עלולה להרגיש מהממת בהתחלה, אז כדי להפוך אותה לקצת פחות מרתיעה, ריכזנו רשימה של תחומים שבהם יש להתמקד כאשר מתחילים עם האסטרטגיה הנכנסת שלכם.

אסוף את הנתונים שלך

נתונים מדויקים והפקת תובנות רלוונטיות מהנתונים הללו הם קריטיים לפיתוח גישת השיווק הנכנס הנכונה עבור הארגון שלך. אחרי הכל, ללא נתונים ודיווח מלאי תובנות לא ניתן להבין כראוי כיצד האתר והתוכן שלך מתפקדים, כיצד הקהלים שלך מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך, היכן עלולות להיות נקודות חיכוך ואילו שינויים יש לבצע באסטרטגיות השיווק הנכנס שלך לפנות אליהם.

הבן את הקהל שלך ואת מסעות הלקוחות שלו

הדבר השני שתצטרך לפתח את אסטרטגיות השיווק הנכנס שלך הוא למפות את מסעות הלקוחות שלך. אם עדיין אין לך אותם, תצטרך ליצור פרסונות עבור כל אחד מלקוחות היעד שלך. למידע נוסף על יצירת פרסונות  בשיטת 'עבודות שיש לבצע'. 

עם מושג ברור מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, תוכל למפות את המסע שלהם מהמודעות הראשונית ועד לעורך דין לקוח ומותג. יש לנו מדריך שימושי על מיפוי השלבים השונים של מסע הלקוח אותו תוכלו לקרוא כאן .

לפעמים זה לא קל למפות את דמות המשתמש הספציפית שלך, וזה המקום שבו עבודה עם סוכנות שיווק יכולה להיות יתרון רב. המומחיות שלנו בחקר קהלים וניתוח נתונים מאפשרת לנו לאסוף תובנות עמוקות לגבי שוק היעד שלך, מה שמבטיח שהפרסונות שלך מדויקות ומייצגות. על ידי הבנה מעמיקה יותר של הלקוחות שלך, תוכל להתאים את אסטרטגיות השיווק, המסרים והערוצים שלך כדי למשוך ולהמיר ביעילות את הלקוחות האידיאליים שלך, למקסם את החזר ה-ROI שלך בשיווק ולהניע צמיחה עסקית. אם אתה חושב שנוכל לעזור, ספר לנו !

רתום את העוצמה של אוטומציה שיווקית

כדי להתחיל להשתמש באוטומציה שיווקית, התחל בהגדרה ברורה של המטרות והיעדים השיווקיים שלך. זהה את המשימות והתהליכים השיווקיים הספציפיים שניתן לבצע אוטומטית כדי לשפר את היעילות והאפקטיביות.

לאחר מכן, בחרו פלטפורמת אוטומציה שיווקית (אנו ממליצים על HubSpot ותוכלו לקרוא עוד על הסיבה כאן ) שמתיישרת עם הצרכים והתקציב שלכם, והטמיעו אותה על ידי שילובה עם המערכות הקיימות ומקורות הנתונים הקיימים שלכם.

לבסוף, צור תוכנית ליצירת תוכן, טיפוח לידים וזרימות עבודה של קמפיינים, והטמיע בהדרגה תכונות אוטומציה, בדיקה ואופטימיזציה לאורך הדרך כדי להבטיח מעבר חלק ושימוש יעיל באוטומציה שיווקית באסטרטגיה שלך.

רכז את רעיונות התוכן שלך לתוכנית תוכן

תוכנית תוכן מוצקה היא המפתח לאסטרטגיית שיווק נכנסת מוצלחת. תוכנית תוכן מעוצבת היטב מספקת שפע של תוכן שונה עבור אסטרטגיות טיפוח נכנסות שונות המסייעות למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים לעסק שלך, לשמור על מעורבותם ובסופו של דבר להמיר אותם ללקוחות נאמנים.

על ידי פיתוח תוכן מגוון ובעל ערך שעונה על הצרכים והאינטרסים של פלחי לקוחות שונים, אתה יכול לבנות אמון ואמינות ביעילות עם הקהל שלך, לבסס את המותג שלך כסמכות בענף שלך, ולטפח קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות שלך. יתרה מכך, תוכנית תוכן עוזרת לך לייעל את מאמצי יצירת התוכן שלך ולהבטיח שהתוכן שלך עקבי, רלוונטי ומתאים למטרות וליעדים העסקיים שלך.

על ידי שילוב תוכנית התוכן שלך עם טקטיקות שיווק נכנסות שונות, כגון SEO, מדיה חברתית וקמפיינים בדוא"ל, תוכל להגביר את טווח ההגעה שלך, לייצר יותר לידים ולהשיג החזר ROI גדול יותר על השקעות השיווק שלך.

בדף זה