3 עדכונים חדשים בטוויטר שאנשי שיווק חייבים להכיר

אנשי שיווק אוהבים את הרשתות החברתיות ויש לכך סיבה טובה. רשתות חברתיות הפכו את התקשורת לקלה יותר מתמיד לאנשי שיווק ומהווים צינור ישיר למוחו של הקהל שלהם. מבחינה אסטרטגית, רשתות חברתיות מאפשרות אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים על ידי הפקת תוכן ה"תופס" כל אחד מהאינטרסים הייחודיים שלהם.

השיווק במדיה החברתית מחייב אחריות גדולה. אחריות לא רק לשימור הקשר עם העוקבים ועם אלו שתרצו שיעקבו אחריכם אלא גם לשים לב לעדכונים החדשים באפליקציות החברתיות ומה שהן יכולות להוסיף לארסנל השיווק שלכם.

עדכונים חדשים בטוויטר

לאחרונה, טוויטר הודיע על סט חדש לגמרי של תכונות אשר כל מנהל שיווק ימצא בהם תועלת רבה. 

אז, מה הם העדכונים החדשים? ויותר מכך, כיצד יכולים מנהלי השיווק לנצל אותם למשיכת קהל היעד שלהם ולהוסיף ערך לאסטרטגיה החברתית שלהם?

וידאו

טוויטר תוסיף דרך חדשה וטבעית יותר של הוספת מדיה עשירה לציוצים. התכונה החדשה תאפשר למשתמשים להקליט, לערוך, ולשתף את קטעי וידאו שלהם בטוויטר באמצעות ממשק וידאו ידידותי. למרות שלא ראינו תכונה זו בפעולה עדיין, יש להניח שזה יכול לקחת את וידאו ה YouTube הממוצע שלך לרמה אחרת.

מה זה אומר לאנשי השיווק?
מבחינה היסטורית, משתמשי טוויטר יכלו עד עתה רק לשתף קטעי וידאו מאתרים כמו YouTube, Vimeo, ו- Vine אפליקציית מובייל. תכונת הווידאו החדשה תאפשר לאנשי שיווק ליצור קטעי וידאו מכל מקום, באופן אורגני לשתף קטעי וידאו אלה, וליהנות משיפור במעורבות קהל אשר מגיע לעתים קרובות כתוצאה מסוג זה של מדיה עשירה.

ציוצים פרטיים

משתמשי טוויטר יוכלו בקרוב לשתף ציוצים פרטים בהודעה ישירה בלחיצת כפתור, מה שמקל על שיתוף תוכן ציבורי בשיחות פרטיות יותר מאי פעם.

מה זה אומר לאנשי השיווק?
למרות שהיתרון השיווקי של עדכון זה עדיין לא ברור, זה יכול בהחלט להיות בעל ערך כדרך עבור משתמשי טוויטר אחרים לשתף הודעות מותג אחד עם השני, יצירת פרסום מפה לפה ממוקד מאוד למותגים עם בסיס עוקבים מסור.


לדוגמה, הטוויטר של קרית טק מקבל ציוץ של הצעה מיוחדת עבור מוצר או שירות שהוא או היא אוהבת. תכונת הציוץ הפרטית החדשה תאפשר לו או לה להעביר את המסר ישירות למישהו שיכול להיות מעוניין בביצוע רכישה. וכמו שאומר הפתגם העתיק, המלצה ישירה היא תמיד הצורה הטובה ביותר של קידום!

אלגוריתם ציר הזמן

מנהל הכספים של טוויטר רמז לאחרונה על עדכון חדש: היפוך הסדר הכרונולוגי של פלטפורמת ציר הזמן.
הארגון של ציר הזמן של טוויטר לא השתנה מאז שהמוצר יצא לאור. למרות שהמשתמשים התרגלו לזה, זה לא יכול להיות יעיל ביותר במונחים של חווית משתמש כוללת במיוחד כפי שהוא חל על מנהלי שיווק. לדוגמא, ציוצים יכולים להיות קבורים בתחתית הטור אם המשתמש לא השאיר את היישום פתוח.

מה זה אומר לאנשי השיווק?

מנהלי שיווק צריכים להיות יותר אסטרטגיים בהודעות שהם מצייצים החוצה -כמו גם איך הם מוציאים את הידיעות על מנת להישאר במעלה הטור feed עם אלגוריתם ציר הזמן החדש.

אולי יעניין אותך גם:


מספר דרכים להישאר תמיד במעלה ה feed היא באמצעות מענה אסטרטגי לציוצים, בבחירה נכונה של hashtags ובהמשך שיתוף והפצה של תכנים אשר מעניינים את קהל המטרה ומייצרים עוקבים חדשים.

עדכונים ב- twitter לסיכום

פלטפורמות מדיה חברתית כל הזמן מסתגלות לרצונות ולצרכים של משתמשים. אנשי שיווק הם שיקבעו כיצד להשתמש בחידושים של הרשתות החברתיות וכיצד הם יכולים להפיק את מירב היתרונות מהן.

על ידי הימצאות בראשית העקומה, מומחי השיווק של העולם יכולים למצוא יתרונות עצומים מהתכונות החדשות של טוויטר כפי שהם יושקו השנה.

בדף זה