7 דרכים לקבלת השארה לעיצוב אתר אינטרנט

השארה לעיצוב אתר אינטרנט - אתר אינטרנט מרהיב הינו חיוני לאמינות והצלחת העסק שלך. האינטרנט מלא באלפי אתרים שונים שמשמשים מטרות שונות לאנשים ועסקים שונים. ביצוע של אתר מעוצב או יישום של עיצוב אתר מחדש יכול להיראות כמהלך מרתיע בגלל שיש לך מיליוני רעיונות אבל אין נקודת התחלה איך ליישם אותם.

בחברת השיווק קרית טק אנחנו יכולים לעצב ולבנות לך אתר יפה בשביל העסק שלך. להיות בעל רעיונות או לתת השראה לגבי כיוון מסוים תמיד עוזר לתהליך הבנייה. 

השארה לעיצוב אתר אינטרנט

מחפשים השארה לעיצוב אתר אינטרנט ? הרשימה שלפניך מדגישה את הנקודות החשובות שצריך לקחת בחשבון כשאתה מחפש השראה לאתר האינטרנט העסקי שלך.

1 תבין את המטרה של האתר האינטרנט שלך

לפני שאתה מתחיל לצלול למקורות ההשראה, חשוב להבין את המהות של האתר שלך. אתה רוצה שהמשתמש יקנה משהו? יבקש את השירות שלך? יחפש מידע? מי ישתמש באתר שלך? מה רמת היכולות שלהם בשימוש במחשבים ומכשירים אחרים? מה המטרה הראשית של אתר העסקים שלך?

יש הרבה מאוד שאלות שצריך לשאול וזהו שלב מאוד חשוב בהתחלה שלעיתים קרובות, מפוספס. זה קל למצוא אתר אינטרנט שאתה אוהב, אבל אם זה לא עולה בקנה אחד עם המטרה של האתר שלך, זה לא הרעיון הכי טוב בשבילך. גרפיקה מרהיבה, תמונות דינאמיות, אפקטים מיוחדים זה מעולה אבל אם הם לא משמשים את המטרה הנכונה, הם יכולים לדחות או לבלבל את המבקרים שלך באתר.

2 תחקור את המתחרים שלך

בשביל למצוא השארה לעיצוב אתר אינטרנט שלך, תחקור מה עושים המתחרים שלך.
מה הם כוללים באתר שלהם? על מה הם מוותרים? האם יש להם נוכחות אינטרנט חזקה אשר מוסיף אלמנט נוסף של תחרות? איך אתה רוצה להבדיל את עצמך מהם?
הבנה של מה המתחרים שלך עושים, יכול לעזור לך, בגלל שאתה יכול לנתח את הנתונים ולהחליט עד כמה דומה או שונה מהם תרצה להיות.

3 דוגמאות של אתרי אינטרנט שמוצאי חן בעיניך

דרך מעולה נוספת לחפש השארה לעיצוב אתר אינטרנט שלך זה למצוא אתרים שאתה אוהב או לא אוהב. לפני שאתה קופץ לתוך שלב התכנון והפיתוח, תפנה זמן לרשום את כל מה שאתה אוהב ולא אוהב באתרי אינטרנט שונים. תבקר באתרים השונים ותעשה לעצמך הערות על הדברים, לחצנים ואפקטים שאתה אוהב.

כמו כן, מהצד השני, תעשה רשימה של הדברים שאתה לא אוהב. אלה הערות חשובות עבור צוות חברת השיווק של קרית טק בשביל להבין את הכיוון של אתר האינטרנט שלך. המומחים שלנו יעזרו להדריך אותך בתהליך, אבל בידיעה מה וויזואלית מוצא חן בעיניך יעזור לנו להפוך את האתר שלך למוצר שתהיה גאה בו.

אולי יעניין אותך גם:

4 תחפש ברשתות החברתיות ובאינטרנט

תמצא השראה ברשתות החברתיות ובאינטרנט. פינטרסט, אינסטגרם וטמבלר יכולים לספק לך תמונות מרהיבות שיעוררו השראה בצד היצירתי שלך. אתה יכול גם למצוא ברשתות החברתיות את החשבונות של מעצבי האתרים ולראות את העבודה שלהם בערוצים השונים.
כמו כן, השתמש בגוגל לחפש מילות מפתח עבור המוצרים או השירות שלך בשביל לראות מה אחרים עושים באותה דרך.

5 תיק עבודות של אתרים ועיצובים

המלצה נוספת זה לקחת צעד מתקדם במחקר ברשתות החברתיות ובאינטרנט בשביל למצוא השארה לעיצוב אתר אינטרנט. אתה יכול לראות פורטפוליו (תיק עבודות) של עיצובים שונים של מעצב אתר או מעצב גרפי כללי. תיק העבודות מרא לך אתרים ועיצובים גרפיים שעוצבו על ידי אותם מעצבים יצירתיים בכל מיני חברות.

אולי יעניין אותך גם:

6 צא החוצה

מחקר של חברת "Adobe" מצא ש-80% ראו ביצירתיות כמרכיב חשוב אשר מניע את הכלכלה הגודלת, הם משקיעים רק שליש מהזמן שלהם בלהיות יצירתיים ורוב הזמן מושקע מחוץ לעבודה. לוחות זמנים עמוסים ולחץ מתמיד להיות בתנועה יוצרים עומס לכן, תעשה לעצמך הפסקה כשאתה מחפש יצירתיות\השראה. לפעמים המוח שלנו כל כך עמוס שזה קשה לתת ליצר היצרתי לזרום.

7 השארה בכל מקום!

השראה נמצאת בכל מקום אם אתה פתוח לחפש אותה! אנחנו ממליצים לצאת החוצה. הסתכל על הסביבה שלך כמו: ארכיטקטורה, טבע ופריטים יומיומיים. שים לב לעיצוב, טקסטורה, צבעים ותתהמוח שלך יחשוב לבד איך כל מה שאתה רואה יכול לשמש לאתר שלך.

שאלות נוספות על השארה לעיצוב אתר אינטרנט

יש לך שאלות נוספות על עיצוב אתר או איך לקבל השארה לעיצוב אתר אינטרנט? צור איתנו קשר ואנחנו נחזור אליך!

בדף זה