4 טיפים שאנשי שיווק צרכים לדעת על עיצוב לדפוס

שיווק ודפוס עובד הכי טוב כאשר מעצבים גרפיים עובדים יחדיו. זה עוזר אם כל אחד מכיר ומכבד את אמונותיו האחד של השני. להלן עיקרי החוקים של עיצוב להדפסה שאנו אנשי שיווק צריכים לזכור:

טיפים עובר עיצוב לדפוס

להלן רשימה של 4 טיפים שאנשי שיווק צרכים לדעת על עיצוב לדפוס

הלוגו צריך להיות תכליתי

הלוגו של חברה הוא המזהה החזותי החשוב ביותר של המותג מכאן שחשוב שהלוגו יהיה אטרקטיבי, מושך את העין, מותאם לדפוס ולאינטרנט גם יחד ומציג בצורה הטובה ביותר את מהות החברה. לעיתים אנשי שיווק אינם מבינים כי גמישות הלוגו היא חיונית וכי פרויקט הדפסה מסוימים מצריכים מהלוגו שלך להיות גמיש בדרכים מסוימות.

לדוגמא, אינך יכול לעצב לוגו שמסתמך אך ורק על צבע, מאחר שלעתים קרובות תיאלץ להדפיס בשחור ולבן. לוגו גם צריך להיות מדרגי; משום שהדפסה מגיעה בגדלים שונים, הלוגו לא יכול להיות עם הרבה פרטים מיותרים שלא יראו טוב בכרטיס ביקור למשל.

  • שיווק בפייסבוק ואינסטגרם

    זה לא אומר שלא ניתן להיות יצירתי בעיצוב הלוגו עם צבעים ומרקמים שונים, אבל כאשר "מפשיטים" מהלוגו את התוספות, עדיין הלוגו צריך לשדר זהות חזותית ברורה של החברה שלך שלקוחות יכולים לזהות בקלות.

שמר את צבעי המותג שלך

בעת הדפסת ברושור בצבע מלא, מה שאנו רואים הוא למעשה שילוב של ציאן, מגנטה, צהוב וצבעים שחורים (CMYK). אבל הצבעים שאתה רואה על צג המחשב שלך הם שונים; הם מורכבים מאור אדום, ירוק וכחול (RGB). מערכות צבע שונות אלה משמעותן כי המוצר המודפס הסופי שלך יכול להיות שונה מהגרסה הדיגיטלית.

לא תמיד ניתן להבחין בהבדל, ישנם מקרים שבהם צבעי התמונות נראים מדויקים למדי באמצעות CMYK, אבל ההבדל יהיה מורגש בצבעים של המותג שלך הסימן המסחרי שלך. הדרך הטובה ביותר להבטיח עקביות צבע היא להסתמך על הדפסת נקודת PMS, אשר עושה שימוש במערכת ערבוב צבעי דיו אוניברסלי מעורבבת מראש.

פשוט התאם את צבע המותג שלך לצבע PMS המקביל, ותמיד יהיה לך את הטון המושלם של הלוגו שלך ושל צבעוניות המותג שלך לא משנה באיזה בית דפוס. הדפסת ספוט אפילו יכולה להיות מיושמת על פרויקטים המשתמשים בצבעי CMYK, כך שאתה יכול לקבל את עיצובים בצבע מלא, תוך שמירה על דיוק צבע כאשר היא חשובה.

חשיבות הרמיזה

עיצוב מספק שני מסרים, האחד באופן ישיר והשני באמצעות הרמיזה של הלוגו. עיצוב לוגו טוב משתמש ברמיזה לחיזוק מסר ומהות החברה.

הצבע הוא דוגמה מעולה של רמיזה ב עיצוב גרפי, זה יכול לעורר רגשות שונים אצל קהל הלקוחות.
במערב, אדום הוא הצבע של פעולה ותשוקה, אבל זה גם יכול לעורר את תחושת הרעב, ולכן לעתים קרובות אתה רואה את זה בשימוש בשיווק למסעדות מזון מהירים. בינתיים, כחול הוא הצבע של מקצועיות, ביטחון, ואמון, משום שהיא מייצרת השפעה מרגיעה באנשים; זו הסיבה מודע כחול משמש לעתים קרובות חברות טכנולוגיה.

הישאר מודע לכל רמיזה שלילית שאתה עלול בטעות מקרין. לדוגמא, גופנים מסוימים, יש להם מוניטין של פשטות מידי וחוסר מקצועיות. גם אם גופנים אלו תואמים את הזהות של המותג שלך או אסתטיים לעיצוב שלך, שימוש בהם עלול לשדר מסר שלילי לקהל היעד שלך.

אולי יעניין אותך גם:

עיצוב לדפוס משפיע על כל החושים

ההבדל הגדול ביותר בין שיווק דיגיטלי ודפוס הוא שעיצוב לדפוס מייצר אובייקטים אמיתיים, פיזיים, ואילו עיצוב למדיה דיגיטלית נשארת על המסך. קהל היעד שלך יכול לגעת (ואולי אפילו להריח) את העיצוב בחומרים השיווקיים המודפסים ככל שתעורר יותר את החושים של לקוחותיך כן לעיצוב שלך תהיה יותר השפעה.

הוספת מרקם לעיצוב שלך היא קלה ומשדרת איכות גבוהה, ניתן לקחת את זה צעד אחד קדימה על ידי שימוש בנייר עם מרקם מיוחד או ציפוי במוצר המודפס. על מנת לייצר אינטראקציה יותר גבוהה, שקלו להשתמש בהבלטות, כך שהקהל יכול ממש להרגיש את העיצוב עצמו. בנוסף, מדפסות מסוימות עשויות להציע למינציה וכיסויים ריחניים המגרים את תחושת חוש הריח של קהל המטרה שלך.

זכור כי ריבוי ריחות או מרקמים שונים, חיתוך נייר משונן או שימוש בנייר דק לדפוס החומרים השיווקיים יביא את התוצאה ההפוכה ויכול לספק חוויה חושית שלילית אצל קהל המטרה.

עיצוב לדפוס לסיכום

ככל שיותר תדעו על מגוון אפשרויות העיצוב והדפוס כן תצליחו יותר לשדר את המסרים שאתם רוצים להעביר וכן העבודה עם המעצב הגרפי תהיה נוחה וקלה יותר.

בדף זה