9 טיפים עבור פרסום מוצרים ב Pinterest

שיווק בפינטרסט מספק הזדמנות מצוינת עבור העסק שלך. בין אם אתה מנסה להגיע ללקוחות חדשים או לעודד לקוחות קודמים לבצע רכישה נוספת Pinterest יעזר לך להשיג את המטרה,

אולי יעניין אותך:

בואו נסתכל למה Pinterest הוא כלי שיווק נהדר עבור מסחר אלקטרוני וכיצד אתה יכול להשתמש בו ביעילות.

מדוע להשתמש בפינטרסט למסחר אלקטרוני?

ישנן דרכים רבות לשווק את המוצרים שלך באינטרנט, החל מ: דוא"ל ועד מדיה חברתית דרך פרסום בתשלום ועוד. אז למה להפוך את פינטרסט לחלק מהאסטרטגיה שלך?

פינטרסט היא כיום הפלטפורמה החברתית השלישית בגודלה ויש לה מעל 335 מיליון משתמשים פעילים. זה פופולרי במיוחד בקרב נשים - במיוחד אמהות. אז אם הקהל שלך עונה על מאפיינים אלה, זה כנראה מתאים מאוד לעסק שלך.

פרט חשוב לדעת על שיווק בפינטרסט: קניות הן הפעולה המובילה עבור 48% ממשתמשי פינטרסט, מספר גבוה בהרבה מאשר בפלטפורמות חברתיות אחרות. זה אומר שכמעט מחצית מהאנשים בפינטרסט מבקרים במיוחד כדי לקנות מוצרים. מה שאומר שזה מצוין לחנויות מסחר אלקטרוני!

אנשים רבים חושבים שפינטרסט מתמקדת רק במתכונים, אופנה ועיצוב הבית, אבל 9.5 מיליון פיינרים עוסקים בתוכן של שירותים פיננסיים ו-69% משתמשים בפלטפורמה כדי לקבל החלטות טכנולוגיות,

שיווק בפינטרסט לעסקים

למרות שאתם עשויים לחשוב על פינטרסט כפלטפורמת מדיה חברתית, חשוב לגשת אליה כמו למנוע חיפוש. למה? מכיוון שהיא משתמשת באלגוריתמים דומים לגוגל ובינג כדי להחליט איזה תוכן להציג ולמי. המשתמשים שלה מחפשים באופן פעיל תלבושות, מתכונים, רעיונות, טיפים, עסקים ועוד. המטרה של פינטרסט היא לספק להם את התוכן הרלוונטי ביותר לחיפושים שלהם.

שיווק בפינטרסט -עליך למטב את התוכן ב-Pinterest בהתבסס על מילות מפתח, בדומה לאופן שבו היית ממטב את הקידום בגוגל.

התחל על-ידי בחירת מילות המפתח הנכונות. מקום נהדר להתחיל בו הוא עם כלי מחקר מילות המפתח של פינטרסט. בעוד שכלי זה זמין בעת יצירת קמפיין מודעות, אינך צריך להפעיל את המודעה כדי להשתמש בו. באפשרותך להוסיף מילת מפתח שעשוי להיות קשורה לעסק שלך (כגון "מזון") ופינטרסט תספק לך רשימה של מונחים קשורים, יחד עם נפח החיפוש שלהם. זוהי גם דרך מצוינת ליצור רעיונות תוכן!

ניתן גם להשתמש בהמלצות החיפוש של פינטרסט. הקלד מילת מפתח בסרגל החיפוש כדי לקבל רשימה שלמה של נושאים קשורים. לדוגמה, אם תקליד "אופנת סתיו", תראה גם "תלבושות אופנה בסתיו", "מגמות אופנה בסתיו" ו"מעילי אופנה בסתיו".

השתמש במילות מפתח אלה באופן טבעי בתיאורים ובכותרות של הפינים שלך, ואל תשכח גם את פרופיל Pinterest שלך!

לאחר מכן, צור סיכות שלקוחות פוטנציאליים מעוניינים להציג, לשמור וללמוד עליהן עוד. 

כיצד לשווק עם Pinterest

1. פרסם באופן עקבי

הצלחה עם שיווק בפינטרסט דורשת פוסטים עקביים ותכופים. באופן אידיאלי, הייתי מפרסם בין 5 ל-10 פעמים ביום (בהתאם לעסק ולקהל שלך), בזמנים שונים כדי להגיע לכמה שיותר אנשים.

נשמע הרבה? זכור שיש היום כלים מצוינים זמינים שיוכלו לייעל את התהליך הזה ולהפוך אותו לאוטומטי.

לדוגמה, אם האתר שלך עובד עם וורדפרס ויש לך WooCommerce אז המערכת מאפשרת התקנת תוסף שמפרסם באופן אוטומטי את המוצרים שלך בפינטרסט. מעדכן מחיר, תמונה או תיאור. התוסף גם ישנה את גודל התמונות כך שיעמדו בגדלים המומלצים של Pinterest ועוד.

2. הצטרפו לקבוצה

קבוצה הם לוחות משותפים סביב נושא מסוים - כגון אופנה, אוכל או נסיעות - שממנו אנשים יכולים להצמיד ולשתף סיכות.  קבוצות הם דרך מצוינת להגיע לקהלים חדשים שאתה יודע שמתעניינים בסוג התוכן שאתה משתף.

תוכלו למצוא קבוצה ישירות בפינטרסט. לכל קבוצה יש כללים משלה עבור תדירות פרסום פוסטים, נושאים ועוד, לכן הקפד לעקוב אחר הכללים כך שלא תוסר.

3. השתמש בתמונות אנכיות באיכות גבוהה

מכיוון שפינטרסט היא למעשה הזנה בלתי נגמרת של תמונות וסרטונים, חשוב ששלך יתבלט! השלב הראשון הוא לוודא שהתמונה שלך אנכיות ואיכותיות. 

אם אתה יוצר גרפיקה מותאמת אישית - כגון תרשימים, אינפוגרפיקה או קולאז'ים - ודא שהם ממותגים ומקצועיים. 

4. לא רק למכור מוצרים

בדיוק כמו עם שיווק בפייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות, אם תפרסם רק פוסטים של מכירה - לא הרבה אנשים יגיבו לזה. במקום זאת, שתף מידע שימושי ותוכן הקשור למוצרים שלך.

לדומה אם יש לך חנות תכשיטים: צור לוחות עם רעיונות למתנות והוסף את התכשיטים שלך יחד עם פריטים מחנויות אחרות. 

הקדישו זמן לחשוב על מה שבאמת יעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולא רק לקדם מכירות של מוצרים.

5. לפרסם בכסף ב-Pinterest

בעזרת השקעת קצת כסף תוכל לקדם את הפוסט שלך. יש כמה פורמטים של מודעות שתוכל לבחור מהם עבור שיווק בפינטרסט:

  • מודעות סטנדרטיות, שהן תמונות פשוטות שנראות דומות מאוד לפינים רגילים, אך מגיעות להרבה יותר אנשים.
  • מודעות סרטון, שלוכדות תשומת לב בתנועה ולא בתמונות סטטיות.
  • מודעות קניות, שהן למעשה סיכות מוצר שהפכו למודעות.
  • מודעות קרוסלה, שמאפשרות לאנשים להחליק בין תמונות מרובות בו-זמנית.
  • אוספים, המשתמשים בפורמט ויזואלי היברידי המשלב תמונות סגנון חיים ווידאו.

שקול את היעדים, התקציב והקהל שלך. האם ברצונך להגביר את התנועה לחנות שלך, להשיג הרשמה של מנויים או להמיר לקוחות? כמה אתה רוצה להוציא ביום? האם אתה רוצה להציג את המודעה בהתבסס על מגדרים, מיקומים או תחומי עניין מסוימים? כל הגורמים הללו ממלאים תפקיד גדול בהצלחת המודעה.

6. נסה לצור אוספים

אוספים הן דרכים מהנות ואינטראקטיביות לחלק מוצרים. יש תמונה ראשית אחת, שכאשר לוחצים עליה, היא מציגה את המוצרים הבודדים הכלולים בתמונה עם קישורים לחנות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר עיצוב ביתי, ייתכן שיש לך תמונה ראשית של חדר אוכל מעוצב עם קישורי מוצר למנורה, לשטיח ולמשטיחים באתר שלך.

האפשרויות הן די אינסופיות - ליצור אוספים עבור תלבושות, גנים, ארוחות, קופסאות מתנה, ועוד.

7. מודעות וידאו

בעוד שאתה כנראה חושב על התמונות הראשון שאתה הולך לפרסם ב- Pinterest, תזכור שקטעי וידאו הופכים יותר ויותר פופולרי. מכיוון שסרטונים מתחילים לפעול באופן אוטומטי כשמישהו גולל לפיהם, סרטוני וידאו הם דרך מצוינת למשוך תשומת לב ולעודד צפיות.

זוהי ההזדמנות המושלמת עבור הדרכות איפור, סרטוני בישול, הדגמות מוצרים ונושאים אחרים. ואתה יכול להעלות את הסרטונים שלך ישירות לפינטרסט או להצמיד אותם מהאתר שלך.

8. הצטרפו לתוכנית הסוחרים המאומתים

על ידי הצטרפות לתוכנית הסוחרים המאומתים, העסק שלך בעצם נבדק ומאושר על ידי פינטרסט. תוכנית הסוחרים המאושרים גורם לך להיראות לגיטימי ואמין יותר עבור לקוחות פוטנציאליים וגם פותח מספר תכונות חדשות.

המוצרים שלך יופיעו בפינים קשורים שמגיעים לאנשים שמחפשים מותגים חדשים. תקבל גישה לכלי נתוני שימוש. תוכל להפעיל לשונית חנות מיוחדת בפרופיל שלך שהופכת את כל הפינים הניתנים לקניות לקלים לאיתור.

9. תקל על שיתוף התוכן שלך

אתה צריך להקל ככל האפשר על המבקרים באתר שלך ולתת להם את האפשרות לשתף את תוכן האתר שלך ישירות לחשבונות Pinterest שלהם בקלות. הוסף כפתור "PIN" לאתר שלך כך שהמבקרים יוכלו לשתף,

לסיכום שיווק בפינטרסט

עם קצת עבודה ועקביות, גם אתה יכול להצליח עם השיווק בפינטרסט. התמקד ביצירת תוכן רלוונטי ומועיל, עצב תמונות וסרטוני וידאו אטרקטיביים ומטב את הפינים שלך עבור מילות המפתח רלוונטיות לעסק שלך.

שיווק בפינטרסט הוא סט של טקטיקות המשלבות את פינטרסט באסטרטגיית השיווק של העסק שלך כדי להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את המודעות

כל עוד קהל היעד שלך נמצא בפינטרסט, פינטרסט עשוי להיות שווה את זה לשיווק ! Pinterest הוא כלי שיווקי רב עוצמה עם יכולות גילוי מוצרים חדשים, שמביא לידים חדשים הממירים מכירות ועוזר לעסקים להצמיח את המותג שלהם.

בדף זה