רשת חברתית ככלי לקידום אתרים

הפופולריות של אתרים המציעים קישורים חברתיים גוברת לא רק מפני שהם נותנים את ההזדמנות ליצור קשרים עם בני משפחה וחברים מימים עברו ולחדש קשרים ישנים עם חברי כיתה מהעבר הרחוק. היום אתרים אלה גם מציעים את ההזדמנות לקדם אתרים אישיים של המשתמשים בהם.

איך רשתות חברתיות מהוות כלי לקידום אתרים

אם ניקח לדוגמא את האתרים הפופולרים ביותר כמו פייסבוק, מייספייס, טוויטר, ולינקדין, הם לא רק מציעים חברות בהם אלא גם מספקים את האפשרות להוסיף קישורים ישירים לאתרים של כל משתמש  החשוב לקידומו של האתר במנועי החיפוש הגדולים באינטרנט כמו גוגל, יאהו ואחרים.

אולי יעניין אותך גם: שיווק עסקים בפייסבוק

אך לפני שאתה או את נרשמים לאתרים אלה וודאו שאתם לא עושים זאת רק למטרת קידום האתר שלכם, או מעתיקים תוכן ממקום אחר.

וודאו שאתם חברים פעילים בכל אתר חברתי כזה  למטרת קישור חברתי מלכתחילה, ורק אחר כך על מנת להציג ולהציע את האתר שלכם על ידי קישור נוסף. זיכרו שהתדמית האישית שלכם נמדדת על פי המראה בראש ובראשונה  וחלק מהמיתוג האישי שאתם יוצרים נמצא ברשתות החברתיות הללו .

איפה מתחיל המסע ?

חלק מרשתות החברתיות הללו לא נותנים את האפשרות של "קישור ישיר" (Direct Linking )  ומעקב אחרי הקישור שהצגת, אך עובדה זו לא אומרת שאתם לא יכולים לקבל זיכוי על הקישור במנועי החיפוש. לאחר שרכשתם אמון מסוים באתרים אלה הם יסירו את החסימה של "no follow"  מהקישור.

אולי יעניין אותך גם:

טיפים לקידום ברשתות חברתיות

והנה לכם מספר נקודות ליישום בתחילת הדרך
וודאו שאתם מבקרים קבוע באתרי  הרשת החברתית בה הינכם רשומים, פעילים בה, ומעדכנים את הדף שלכם באופן קבוע, אלו פעולות חשובות לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש, וכמובן ככל שאתם צוברים יותר חברים שמגיעים לאתרים שלכם דרך אתרים אלו, אתם מגבירים את הסיכוי לקידומו.

כל אחד מהאתרים החברתיים האלו נותן את האפשרות להציג קישור לאתר אחר, חלקם עם אפשרות של "follow" וחלקם בלי אפשרות זו , לפחות בהתחלה.

ככל שהגולש צובר יותר חברים , ומעדכן את חברותו באתר באופן שוטף וקבוע, ובצורה איכותית , הסיכוי לקדם את הקישור שלו גדלה.

ומה הלאה ?
הצעד הראשון אחרי קריאת מאמר זה הוא להרשם כחבר או חברה בכל אחד מהאתרים החברתיים (או לפחות הגדולים מביניהם) שהיום הם קיימים באלפיהם והם כלי מאוד פופולארי בעולם האינטרנטי.

לאחר מכן יש לקרוא שוב את מאמר זה ולהעזר בו ככלי להדרכה ולקידום המטרה של כל אחד מכם.

מסע נעים ומוצלח לכווווולם!!

אחת הסיבות העיקריות לכך שהמדיה החברתית מצוינת עבור מסעות פרסום היא שהיא מאפשרת לך למקד לקהל שלך לפי הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין וההתנהגויות שלו . פרסום הוא חלק עצום מהקידום ברשתות החברתיות. זו אולי האסטרטגיה הטובה ביותר לשימוש בעת קידום העסק שלך באמצעות מדיה חברתית

הינה כמה מהפלטפורמות הפופולריות ביותר לפיתוח ושיווק מותג כוללות: פייסבוק. טוויטר. אינסטגרם. לינקדאין. סנאפצ'ט. פינטרסט

בדף זה