כיצד לצאת מהר משלב הלמידה של מודעות פייסבוק

האם מודעות הפייסבוק שלך נתקעות בשלב הלמידה של פייסבוק? תוהה כיצד לצאת במהירות משלב הלמידה ולשנות את הסטטוס "מוגבל למידה"?

במאמר זה, תגלה שלוש דרכים לצאת במהירות משלב הלמידה של מודעות הפייסבוק שלך כדי שביצועי קמפיין הפרסום שלך ישתפרו.

מה זה שלב הלמידה של פרסום פייסבוק?

כל קמפיין פרסום של פייסבוק ואינסטגרם מתפקדים באותו אופן, ללא קשר לכמה אתה מוציא או במה העסק שלך מתעסק. כאשר אתה מקים קמפיין פרסומי חדש, המודעות בתוך אותו קמפיין פרסום נכנסות לשלב הלמידה , שהוא ספציפי לכל קבוצת מודעות.

כדי לצאת משלב הלמידה, סדרת המודעות שלך חייבת ליצור לפחות 50 תוצאה תוך 7 ימים באופן אידיאלי. זה יהיה קל יותר וייקח פחות זמן אם המטרה של הקמפיין שלך נמצא גבוה יותר במשפך, כגון תנועה לצפיות בדפי נחיתה, בהשוואה להמרות לרכישות.

עם זאת, אינך רוצה פשוט לבחור יעד כמו תנועה או מעורבות בפוסט כדי לעזור לקמפיין לצאת משלב הלמידה מהר יותר. אם המטרה הסופית של הקמפיין שלך היא לייצר רכישות, תקבל פחות מכירות באמצעות יעד התנועה או מעורבות מאשר באמצעות יעד ההמרות לאופטימיזציה לרכישות.

עליך להתאים את יעד קמפיין הפרסום שלך לתוצאה שאתה רוצה להשיג. אם אתה רוצה להניע רכישות של מוצרים, התחל בבדיקת יעד המרות של רכישות. לחלופין, אם אתה יוצר לידים כגון טופס יצירת קשר עליך להשתמש במטרת ההמרות לאופטימיזציה של לידים.

במהלך שלב הלמידה, התוצאות שלך יהיו לא יציבות מכיוון שפייסבוק לומדת כיצד להציג את המודעות שלך בצורה הטובה ביותר. סביר להניח שתראה תנודות בביצועים ועלויות גבוהות יותר במהלך תקופה זו. ככל שביצועי המודעות שלך מתייצבים, פייסבוק ממליצה שלא לערוך את סט המודעות שלך. אם אתה עורך את קבוצת המודעות שלך, אתה מאפס את שלב הלמידה ועליך להגיע שוב ל -50 פעולות תוצאה, החל מ -0.

אם אתה מרחף מעל הטקסט "שלב הלמידה", אתה יכול לראות סרגל התקדמות המציג כמה תוצאות המודעות שלך יצרה.

כיצד "למידה מוגבלת" משפיעה לרעה על ביצועי המודעה שלך?

למידה מוגבלת היא מצב הצגה שבו המודעות שלך אינה מייצרת מספיק את התוצאה, (ה-50 הנדרשות כדי לצאת משלב הלמידה) על ידי אי יציאה משלב הלמידה התוצאות שלך יהיו גרועות יותר מאשר כשאתה יוצא משלב הלמידה.

כאשר סטטוס ההצגה של המודעות שלך משתנה לפעיל, פייסבוק יכולה לקבוע טוב יותר למי להציג את המודעות שלך ולמי יש סיכוי גבוה יותר לעשות את אירוע המטרה שהגדרת ברמת הקמפיין והמודעות.

כתוצאה מכך, תראה שיעורי קליקים טובים יותר, עלות נמוכה יותר לקליק, יותר אנשים נכנסים לאתר שלך בפחות הוצאות הפרסום, ובסופו של דבר עלייה ברכישות, עלות נמוכה יותר לרכישה והחזר גבוה יותר על המודעה.

אולי אתה תוהה, "האם אני יכול לעזוב את שלב הלמידה?" התשובה הקצרה היא כן, אתה עדיין יכול לצאת משלב הלמידה אם תגיע ל -50 פעולות.

לדוגמה, אם למודעות שלך יש 44 תוצאות כגון רכישות, אבל אתה רואה בסטטוס את הלמידה מוגבלת, אתה רק במרחק של 6 רכישות מלהגיע ליעד 50. עדיף לחכות כדי לקבל את 6 האירועים האחרונים כדי לראות אם התוצאות שלך משתפרות לאחר שתצא משלב הלמידה.

עם זאת, אם המודעות שלך יצרה רק 20 פעולות כגון רכישות, ואתה רואה Learning Limited, אתה רחוק מ-30 בשביל לצאת משלב הלמידה. השתמש באחת משלוש האסטרטגיות המפורטות להלן כדי לנסות לצאת משלב הלמידה:

השתמש בפחות מודעות של פייסבוק

אם יש לך מודעות מרובות בקמפיין הפרסום שלך זה פוגע בלמידה, אחת הדרכים לצאת משלב הלמידה ולהפחית את האפשרות ללמידה מוגבלת היא לצמצם את מספר המודעות בפרסום. זה חל על כל קמפיין פרסום, כולל אלה המשתמשים באופטימיזציית תקציב הקמפיין (CBO) .

אחת הסיבות העיקריות לכך שסדרות המודעות שלך עשויות להגביל את הלמידה היא שתקציב הפרסום שלך מתפזר יותר מדי על פני המודעות במסע הפרסום שלך. לכן, בהתבסס על העלות הנוכחית שלך לתוצאה ותקציב הקמפיין שהגדרת, מבחינה מתמטית אינך יכול ליצור את 50 הפעולות בתקופה של 7 ימים.

במקום זאת, אתה רוצה לבדוק פחות מודעות ולהקצות את כל תקציב למודעה אחת, ובכך להגדיל את היכולת שלך ליצור את 50 הפעולות הנדרשות בכל כדי לצאת משלב הלמידה. אתה גם תפחית את הסיכוי שסדרות המודעות שלך יגיעו ללמידה מוגבלת וירידה בביצועים.

לדוגמה, נניח שקמפיין הפרסום שלך כולל ארבע מודעות (כל אחת מהן בודקת קהל אחר המבוסס על תחומי עניין) וחלק או אפילו כל המודעות הללו פגעו בלמידה מוגבלת ואינן נמצאות בטווח של 10 פעולות המרה מלהגיע ל-50 הנדרשות. במקרה זה, כבה את הקמפיין שלך ושכפל אותו.

לאחר ששכפלת אותו, שלב שניים מתוך ארבע המודעות למודעות חדשה אחת, ובכך למעשה חותך את מספר המודעות לשניים. חזור על תהליך זה עבור שתי המודעות הנותרות, ושלב אותן לקבוצת מודעות חדשה שנייה.

על ידי ביצוע פעולה זו והקצאת אותו תקציב, הכפלת כעת את ההוצאה לכל קבוצת מודעות והגדלת את היכולת של המודעות שלך ליצור 50 פעולות בפרק זמן של 7 ימים.

כבה מודעות שאינן מגיעות להחזר המינימלי על הוצאות פרסום (ROAS) והפעל את המודעות היעילות ביותר שלך כדי לצאת משלב הלמידה מהר יותר.

הגדל את תקציב הפרסום בקמפיין

במילים פשוטות, יתכן שאתה לא מוציא מספיק כדי לצאת משלב הלמידה ולהגיע ל -50 הפעולות הנדרשות. זה עשוי להיות נכון במיוחד אם אתה משתמש במטרת ההמרות של רכישות, מכיוון שזו פעולת האירוע הנמוכה ביותר במורד המשפך והיקרה ביותר, כך שאתה מייצר תוצאות בהתאם להקצאת התקציב שלך.

אבל, כפי שציינתי קודם, זה לא אומר שאתה צריך פשוט לבחור תקציב גבוה יותר במשפך כדי לצאת מהלמידה מהר יותר.

במקום זאת, הדרך היעילה ביותר לדעת כמה תקציב עליך להגדיר בקמפיין הפרסום שלך (אם אתה משתמש ב-CBO) או ברמת המודעות (אם אינך משתמש ב-CBO) היא לחשב את הוצאות הפרסום הנדרשות על סמך 50 פעולות האירוע הנדרשות ליציאה מהלמידה, במסגרת הזמן של 7 ימים והעלות הנוכחית שלך לרכישה.

לדוגמה, אם העלות הנוכחית שלך לרכישה היא 10 שקל, עליך להוציא פי 50 מהעלות שלך לרכישה כדי ליצור את 50 פעולות האירוע. עשר כפול 50 זה 500 שקל ואנו יודעים שאנחנו צריכים להוציא את זה תוך 7 ימים, כך שהתקציב היומי שלנו עבור ערכת מודעות יהיה 500 ש"ח חלקי 7, שהם 72 ליום.

זכור, זהו החישוב של מודעה אחת המוגדרת בקמפיין. אם יש לך שתי מודעות, לכל אחת מהן יהיה תקציב יומי של 72 ש"ח או תקציב פרסום משולב של 144 אם אתה משתמש ב-CBO.

הנה הדבר המסובך: אם קמפיין הפרסום שלך - וקבוצות המודעות שבתוכם - אינם מספקים את התוצאות הרצויות כי הם הגיעו ללמידה מוגבלת ונתקעו בשלב הלמידה, אפשר להבין שאתה עלול להסס להוציא יותר כסף בשביל לקבל תוצאות.

עם זאת, אחת הסיבות לכך שקמפיין הפרסום שלך אינם מספקים את התוצאות הרצויות לך היא משום שאינך מוציא מספיק כדי לצאת משלב הלמידה. הקמפיין תקוע בלמידה.

הגדלת תקציבים יעילה יותר כאשר אתה מכוון לקהלים קרים . מהסיבה שהם גדולים יותר כך הקמפיין יכול להתמודד עם הגדלת התקציב מבלי לגרום לבעיות תדירות מיידיות. עבור מודעות שבהן אתה משתמש בקמפיין פרסום הממקדים לקהלים מותאמים אישית (כאשר גודל הקהל קטן יותר), אתה יכול ליצור תוצאות מצוינות בשלב הלמידה ובלמידה מוגבלת.

כשזה מגיע להגדרת תקציבים, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שגודל הקהל שלך אמור לקבוע את התקציב שלך והתקציב שלך מכתיב את טווח ההגעה אל הקהל שלך. ככל שהקהלים שלך גדולים יותר, כך תגיע מהר יותר לקהלים שלך, וכך תוכל לצאת מהר יותר משלב הלמידה.

אולי יעניין אותך עוד:

הימנע מפעולות המאפסות את שלב הלמידה

האסטרטגיה השלישית ליציאה משלב הלמידה בצורה יעילה ומהירה יותר היא להפחית את מספר הפעמים שאתה מאפס את הלמידה בתוך המודעות שלך. איפוס הלמידה מתרחש בכל פעם שאתה מבצע עריכה משמעותית במודעות שלך. שלוש פעולות עיקריות יאפסו את שלב הלמידה בעת הקמת הקמפיינים שלך.

  • הגדלה או הקטנה של התקציב שלך ביותר מ-20% כל 72 שעות : כפי שהוזכר קודם לכן, עדיף לשכפל את קמפיין הפרסום שלך ולהגדיר את התקציב החדש שלך אם המודעות שלך תקועים בשלב הלמידה המוגבלת.

הביצועים יורדים בכל מקרה בקמפיין המקורי שלך ואם גילית שהוספת מודעות חדשות כפי שהוצע קודם לכן אינה משפרת את התוצאות, עליך להפעיל את השינויים בקמפיין חדש.

  • שינוי קהלים במודעות פייסבוק : אחד מהמאפיינים שאתה יכול לשנות כדי לשפר את ביצועי קמפיין הפרסום שלך אם המודעות שלך נתקעות בשלב הלמידה המוגבלת היא בדיקת של קהלים חדשים.

עם זאת, אם תבצע את השינוי במודעה הנוכחית שלך, זה יאפס את הלמידה ואתה תחזור שוב לאפס. בדומה לשינויי תקציב, אתה צריך לשכפל את קמפיין הפרסום שלך ולבצע שינויים במודעות מחדש.

  • הוספת מודעות חדשות לקמפיין הפרסום : בדומה לשינוי קהל, אחד מהמאפיינים האחרים שתוכל לבדוק כדי לשפר את ביצועי הקמפיין ולצאת משלב הלמידה מהר יותר ועם תוצאות טובות יותר הוא בדיקת מודעות חדשות. עם זאת, אם תוסיף מודעה חדשה לקבוצת מודעות קיימת, בין אם היא עדיין בשלב הלמידה ובין אם לא, היא תאפס את הלמידה.

תוכל ליצור 5-6 מודעות ולהוסיף את כולן בהתחלה לפני שאתה מקים את קמפיין הפרסום. לאחר מכן התחל עם שתי מודעות שהוגדרו כפעילות כדי שתוכל לבדוק את הווריאציות הללו ולהשאיר את האחרות כבויות.

אם יש לך מודעות עם ביצועים נמוכים, תוכל לכבות אותן ולהפעיל חלק מהמודעות החדשות שכבר נמצאות בקמפיין המודעות שלך. תהליך זה לא יאפס את הלמידה. אם היית מוסיף מודעות חדשות הוא היה חוזר לשלב הבדיקה, מה שמאפס את שלב הלמידה. לכן, הקפד ליצור את המודעות שלך בכמות גדולה כבר בהתחלה, הוסף את כולן ולאחר מכן כבה/הדלק אותן על סמך הביצועים.

שלב הלמידה בפייסבוק לסיכום

שלוש השיטות הללו יעזרו לך לצאת משלב הלמידה מהר יותר ולהימנע מלהגיע למצב שבו המודעה בסטטוס ​​המוגבלת למידה של פייסבוק. לצאת משלב מהלמידה מהר יותר על ידי הגדלת התקציב המינימלי הנדרש ליצירת 50 פעולות ב-7 ימים מרגע הקמת קמפיין הפרסום שלך. לבסוף, הימנע מאיפוס של שלב הלמידה על ידי ביצוע שינויים במודעות.

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה