מילות מפתח או זמן גלישה באתר, מה עדיף?

בעוד רבים מאיתנו מקדישים זמן ומאמצים לא מבוטלים בתחום ה SEO ומעדכנים מילות חיפוש, מדגישים מילות תוכן, חוזרים על ביטויים שמתארים את התחום בו הם מתמחים, מעדכנים מילים בניהול האתר לרובוטים המשוכללים של גוגל, שולחים קישורים לכל הבלוגים, הבלוגים של החברים, לפייסבוק של השכנים, ללינקדאין של המעסיקים, לטוויטר של ההורים, לקפסה של הילדים וכן הלאה...

יש כאלו ששוכחים את הפרמטר
הנוסף המשפיע על דירוג האתר שלהם המשפיע על מיתוג וקידום ברשת, הלא הוא זמן השהייה באתר/בעמוד.

עדכון פנדה

בתחילת שנת 2011 גוגל טרפה את הקלפים והפכה את עולם קידום האתרים ב 180 מעלות ואף כינתה את השינוי בשם : פנדה", על שם אחד המפתחים בחברה.

עדכון פנדה נועד לתת חשיבות עליונה לנתונים שבעבר כמעט ולא נלקחו בחשבון כגון זמן השהייה בעמוד, זמן השהייה באתר כולו, תוכן איכותי ואמיתי שאינו נכתב רק למטרות קידום, ואף בדיקת שגיאות כתיב ושגיאות בקוד האתר.

העיתוי מבחינת גוגל לביצוע מהלך כה קיצוני היה מצוין היות ויש כיום לגוגל מידע נרחב אודות זמן השהייה של גולשים רבים באתרים רבים ( מי אמר "האח הגדול בהתגלמותו"?) , יכולת לזהות טקסט ברוב השפות וגם איות נכון ועוד.

האלגוריתם החדש של גוגל מאגד בתוכו מידע רב המאפשר להציג אתרים שונים לחלוטין מאלה שהוצגו בעבר בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון. 
הקשר בין עיצוב האתר לקידום האתר מעולם לא היה כה גדול.

עיצוב אתר מקצועי ונכון מזמין אליו גולשים ומאפשר לצפות בעמודי האתר באופן ברור ונח אשר מגדיל בהכרח את רמת האמינות של האתר בפני הגולשים וכמובן בידי גוגל.

תוכן איכותי

נשאלת השאלה: האם רק תוכן איכותי עם מילים מתאימות, ביטויים מדוייקים וחזרתיות מסויימת, משפיעים על הצלחת קידום אתרים ברשת בכלל ובגוגל בפרט? או שמא אלמנטים חשובים מאין כמוהם כמו: עיצוב ומיתוג כראוי, הצגת תיק עבודות נבחרות , הצגת לקוחות והמלצות, הצגת פרופיל חברה, אודות וחזון... האם גם אילו פרמטרים שגוגל לוקח בחשבון? התשובה היא שילוב.

קידום אתר באופן מקצועי

כדי לקדם אתר באופן מקצועי צריך להיות מקצוען, לא פחות. תוכן מעניין, ריבוי מאמרים, תמונות במאמרים, עימוד נכון של מאמרים, ריווח ועיצוב הפונט , צבע גודל רקע הכל תופס והכרחי ליצירת אתר מקצועי.
אתר שיש לו מה להגיד!   וגם...
ככל שיהיה לגולש יותר מה לעשות באתר שלכם, ככל שהגולש ירגיש בבית, או יותר נכון בבית חדש ומעניין, שמתחדש ומתעדכן, כך הוא יהנה יותר להיות באתר .

האם תרצו ביקור זמני או ביקור קבוע ואיכותי? גוגל למד להיות חכם ומתוחכם.

הוא יודע להביא את הגולש לאתר שלכם בזכות מילות מפתח שקידמתם בדם יזע ודמעות, ומכאן אתם אמונים על המטרה הנעלה מכולם - להשאיר את הגולש באתר שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

חוות דעת וירטואלית

גוגל יבקש "חוות דעת" וירטואלית מאותו גולש וישאל אותו באמצעות האלגוריתם:
הבאתי אותך לאתר שביקשת, האם נהנית? איך היה הביקור?
ומה שיתן תשובה מדוייקת זה "היה נחמד להגיע לאתר אבל אחרי שניה השתעממתי ועברתי לתוצאה הבאה"

או שתרצה לקבל את התשובה הבאה יחסית לאתר שלך:

"נהניתי לשהות באתר, גוגל, תודה, היה פלאש נהדר, נטען מהר, הייתה מוסיקה מקורית נעימה, מייד נכנסתי לאווירה, היו תמונות מרהיבות, לאחר מכן עברתי לדף אודות, התרשמתי מההמלצות, היה נהדר בקטגוריית המאמרים, למדתי המון דברים חדשים, בדף צור קשר אפילו שאלו אותי מה אהבתי אצלהם, תשומת לב כל כך אישית, הרגשתי שבטח נפגשנו ב...צבא, בקיצור תודה לך גוגל היית נפלא!" 

כדי לגרום לכך שאותו גולש "יגיד" לגוגל תשקיע באתר שלך, תחדש את ההשקעה, ולבסוף תשקיע עוד טיפה. הכל לטובת הזמן (והעניין).

כשאני מתכוון לתשקיע זה אומר:
תתיעץ עם המומחים! כדי להניע את הגולשים  לפעולה ולא רק ביקור זמני באתר. יש מה לעשות. והרבה. ולא יקר.

זה קרוי בשם:  אופטימזציה - מיתוג וקידום ברשת קידום האתר ע"י עיצוב נכון, תכנון נכון ובסופו של דבר נקרא לזה קידום אתרים מקצועי.

פרמטר נוסף לדירוג בגוגל

יש עוד פרמטר חשוב לגוגל.
כמה אנשים היו באתר בפרק זמן מסויים, לדוגמא ב 24 שעות ולכמה זמן הם נשארו.

זה לא רק שהגולש האחד המיוחד הגיע לאתר שלך ונהנה מאוד, השאלה הבאה זה כמה היו ונהנו?

ויש עוד פרמטר מעניין...האם הם נהנו בכל דפי האתר? כלומר גוגל מודד הנאה בזמן.
כמה זמן הם שהו בכל דף.

לכן בכל דף צריכה להיות אטרקציה. אטרקציה שתעזור למיתוג האתר/העסק. אטרקציה זו תמונה מעניינת עם שאלה מובילה, אטרקציה הינה משחק מילים בצבעים, אטרקציה היא משהו שיש רק לך.
רוצה אטרקציה ואיך לך מושג ממה היא עשויה? לשם כך קרית טק פתרונות דיגיטליים באינטרנט מומחים באטרקציות של אתרים ויודעים להתאים את האטרקציה לסגנון האתר, לאופי קהל היעד, לתוכן האתר ולמטרה.

ושוב נקרא לזה אופטימיזציה...או אם תרצה קידום אתרים מקצועי.

כי באתר איכותי גם אתה תהנה מהאתר של עצמך.

4 סוגי מילות מפתח - בעת מחקר כדי לגלות את כוונותיו של משתמש מאחורי ביצוע חיפוש, אנו יכולים לסווג את כל מילות המפתח לארבע קטגוריות עיקריות של כוונה: מסחרי, עסקאות, מידע וניווט .

מילות מפתח הן המילים והביטויים שאנשים מקלידים במנועי חיפוש כדי למצוא את מה שהם מחפשים. לדוגמה, אם חיפשת לקנות ז'קט חדש, תוכל להקליד משהו כמו " מעיל עור לגברים" ב-Google . למרות שהביטוי הזה מורכב מיותר ממילה אחת, זו עדיין מילת מפתח.

בדף זה