מה זה שכנות רעה בקידום אתרים?

לפני שאתם רוכשים דירה או בית אתם בטח תבדקו את השכנים. שיהיו סבלניים, אמפטיים ולא צרי עין או מזיקים בדרכים אחרות בעליל. האם ידעתם שכך צריך לנהוג גם ברשת? האם ידעתם שהאתר שלכם מאוחסן יחד עם עוד אתרים שיכול להיות שהם אתרים ” רעים” ובסופו של התהליך מזיקים לקידום האתר שלכם ולדירוגים.

שכנות רעה

אתרים רעים כמו אתרים למבוגרים בלבד, או אתרים הידועים כתוקפים אחרים וגונבים מידע באמצעות תוכנות אלו בהחלט עלולים להיות שכנים רעים ולא חיוניים באחסון האתר שלכם על אותו שרת. שמזכירים חיוניות באחסון זה אומר הרבה ואפילו המון. כול מאמץ שתעשו לקדם את האתר שלכם עלול להיכשל ולא להתקדם כראוי בגלל שהאחרונים המוזכרים לעיל  שכנים שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

לפני שאתם מקוממים יש לנו פתרונות לספר לכם!

להבדיל מהשכנים בשכונה פה אתם לא רואים מי מאוחסן יחד אתכם מה שבמציאות רואים את השכן שמנקה את הדשא. כאמור, על כתובת IP  אחת ניתן לאחסן הרבה אתרים בלשון המעטה . ואז נוצרים שכנים חדשים או שאתם בעצמכם הצטרפתם למחסן אתרים בשרת הנבחר.

אנחנו לא באים לומר ששכנים לא יכולים להיות טובים או מועילים. אפילו המשפט טוב שכן טוב מאח עובד בהרבה מקרים. מאידך כשאתם לא יודעים מי הם השכנים אז לא בטוח שהשכנות היא טובה. את השכנים הרעים גוגל מזהה וכך גם מנועי החיפוש האחרים.

בכול זמן שגוגל ומנועי החיפוש סורקים את כתובות ה- IP  של אתרים רעים הוא יבצע סינון על ידי הפילטר.  גוגל ומנועי החיפוש יגבילו אתרים תוקפניים ואתרים למבוגרים בלבד בסוגיית הדירוג בדפים.

כתובת איי.פיי

נכון שיש מיליוני צרכנים לאתרים למבוגרים בלבד מאידך גוגל ושאר מנועי החיפוש לא רואים בתוכן כראוי ולכן מגביל אותו. במידה והאתר שלכם מאוחסן על אותו כתובת איי.פ.י מהסיבה שכתובת איי.פי בנויה גם ממחיצות, אתם עלולים למצוא את עצמכם נפגעים בדירוג וקידום האתר שלכם ואף גרוע מכך, למרות שהתכנים שלכם ראויים .

תהליכי קידום בגוגל ידרשו מכם להשתמש באחסון טוב יותר.  כל עוד והשכנות היא טובה קרי אתרים חיוניים ואינם מכילים תכנים מזיקים! זה ממש לא משנה כמה מהם מאוחסנים יחד אתכם במחיצה. העניין הוא האיכות ולא הכמות.

איך נדע מי השכנים שלנו?

  • ממש כמו במציאות. בדקו מי הם השכנים שלכם אחרת לא תדעו אם לא תבדקו.
  • דרשו משרת האחסון כתובת IP ייעודית  היא זו שתיצרו בידול בינכם לבין השכנים הרעים שיגיעו או שכבר קיימים.
  • במידה ואתם ממש לא מוכנים לחסוך בשרת האחסון – הדרך הטובה ביותר היא לגור בוילה רחבת ידיים קרי לרכוש שירותי שרת פרטיים (שרת ייעודי). ממש כך שרק האתר שלכם יהיה מאוחסן בו. כמו שעושות חברות גדולות שלא מוכנות לקחת סיכונים ובצדק.
  • אם גם האפשרות הזו נתקלת בסירובים מצד חברת האחסון החליפו אותה באחרת.
החשיבות של כתובת IP

בחירת IP נכונה תשפיע על קידום האתר

אז אתם מעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלכם, כי אתם מבינים שקיומו של אתר אינטרנט ברשת אינו מספיק. ישנם המון גורמים התלויים בקידום האתר שלנו למיקומים ראשונים במנועי החיפוש, אחד הדברים התלויים בכך הוא בחירה נכונה של IP. אם אינכם יודעים

קישור גרוע הוא פשוט אחד שמפר את ההנחיות של גוגל . כתוצאה מכך, זה יכול להוביל לעונשים של Google. אתה צריך לשים לב לאותות בעת בניית קישורים, לא משנה מאיפה מגיעים הקישורים. חוות קישורים, קישורים בתשלום, גלגלי קישור וטכניקות אחרות לבניית קישורים עם כובע שחור עלולות להכניס אותך לצרות

לעתים קרובות קל יותר להשתמש בכלי ביקורת אתר SEO כדי למצוא קישורים נכנסים רעילים. זה נכון במיוחד אם לא בדקתם קישורים רעילים מזה זמן מה (או אי פעם). כלים כמו SEMRush ו-ahrefs יכולים לספק מידע זה

בדף זה