9 טיפים לשיפור אחוז המרה של מודעה בפייסבוק

פייסבוק היא אחת מבין הרשתות החברתיות הגדולה בעולם, מה שהפוך אותה לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית פרסום של רוב בעלי העסקים באינטרנט. במאמר זה נדבר על איך לצור מודעות פייסבוק יעילות + 9 טיפים שיעזרו לכם לשפר את אחוז ההמרה של קמפיין פרסומי בפייסבוק.

השינויים שפייסבוק ביצעה באלגוריתם שלה מוקדם יותר השנה גרמה לכך שמשווקי מדיה חברתית צריכים להעלות את רמת המודעות שלהם בפלטפורמה. הדבר נכון במיוחד עבור בעלי עסקים עם תקציבים קטנים שסביר להניח שראו ירידה בנתוני התפוצה.

המרות בפייסבוק

אחד המדדים החשובים ביותר שהמשווקים בפייסבוק עוקבים אחריהם בפייסבוק הוא שיעורי ההמרות. בדרך כלל, המרה מתייחסת לנקודה שבה משתמש ממיר מלהיות גולש לקונה.

עבור משווקים רבים, המרות הן בראש סדר העדיפויות. שיעור המרה טוב הוא אחד המדדים הטובים ביותר להצלחה, והוא המפתח להשגת ROI חזק.

המרות הן לא רק רכישות. המרות יכולות להיות גם פעולות נוספות שהמשתמש ביצע כמו הרשמה לניוזלייטר או להוסיף מוצרים לרשימת המשאלות וכו'. כל פעולה שהמשתמש עושה יכולה להיחש לאירוע המרה.

פייסבוק מדורגת כאתר המדיה החברתית מספר אחת להנעת המרות, מה שהופך את יצירת מודעות פייסבוק יעילות לחשובה יותר.

בצע את 9 הטיפים הבאים כדי לשפר את אחוזי ההמרה בקמפיין הבא שלך בפייסבוק.

1 הגדר אירוע המרה

לפני שאתה מנסה להמיר מישהו, צריך להחליט איזה פעולה אתה רוצה שאנשים יעשו אחרי שיראו את המודעה שלך.

סוגי ההמרות הנתמכות על ידי פייסבוק כוללים: להציג תוכן, להוסיף לרשימת המשאלות, ליזום תשלום ולרכוש. באפשרותך גם ליצור אירועי המרה מותאמים אישית אם חשבת על מטרות אחרות.

אל תצפה שמודעה אחת תשרת את כל יעדי ההמרה שלך. צור מודעות נפרדות לכל מטרה.

2 הגדר מעקב המרת בדף נחיתה

כשאתה קובע באיזה דף אתה רוצה שההמרה תתבצע, ודא שדף הנחיתה מוכן לקבל תנועה מהמודעה ושהוא מצליח למדוד המרות.

להלן מספר דברים שעליך לנקוט כדי להכין את דף הנחיתה שלך:

להתקין פיקסל. לאחר שבחרת את הדף שבו תרצה שאירוע ההמרה יתרחש, תצטרך להוסיף את קוד הפיקסל של פייסבוק לדף כדי לעקוב אחר האירוע.

עוד דבר נוסף: אם המודעה מבטיחה דבר אחד, ודא שדף הנחיתה מספק את הסחורה. אתה לא רוצה שמשתמש שמחפש נעליים ינחת על דף מוצר של מכנסיים. עיצוב ושפה צריכים להמשיך גם כאן.

3 צור מודעות המושכים את העין

לוקח לעין רק 2.6 שניות לבחור אם להמשיך לגלול או להסתכל בפרטי המודעה. השימוש בדימויים המושכים את העין מגדיל את הסיכויים שגלגלי העיניים שלהם ינחתו על המודעה שלך. רוב הרושם הראשוני נקבע על ידי עיצוב, כך שיש להתייחס לעיצוב המודעה כפי שהיית לחיצת יד.

אל תעמיס יתר על המידה עם טקסט. למעשה, פייסבוק ממליצה לך להשתמש בכמה שפחות טקסט בתמונות, אם בכלל.

השתמש ב- GIF או בסרטוני וידאו. בחר וידאו על פני עיצוב סטטי כדי לתפוס את תשומת הלב של המשתמשים. אל תשכח להתאים סרטונים אנכיים עבור מכשירים ניידים.

4 קריאה ישירה לפעולה

מכיוון שההמרות עוסקות בהנעת פעולות, קריאה לפעולה היא חיונית. השתמש במילים כמו "להתחיל, לגלות, למצוא ולחקור" אם מטרת ההמרה שלך היא שמשתמשים יבקרו בדף מוצר או ילמדו על העסק שלך.

אם המטרה שלך היא לבצע רכישות או מנויים, יש להיות ישיר עם ביטויים כמו "קנה עכשיו" או "הירשם".

5 הרחב את הקהל שלך

בעת יצירת מודעה, בחר באפשרות "הרחבת פילוח", בשביל שפייסבוק תמצא משתמשים נוספים שדומים לאלה שציינת בסעיף "פילוח עניין".

לא רק שזה מאפשר לך להגיע ליותר אנשים, יש לו גם פוטנציאל להניע יותר המרות בעלות נמוכה יותר.

אל תשכח שבאפשרותך גם ליצור קהלים מותאמים אישית. אם יש לך נתונים כגון רשימת מנויים בדוא"ל, אתה יכול להעלות אותה לפייסבוק ולפרסם להם מודעה.

תוכל גם להשתמש בקהלים דומים, שהם משתמשים חדשים בעלי פרופילים דומים לבסיס הלקוחות שלך.

6 מטב להמרות

אל תשכח לבחור "מיטוב להמרות" בתיבה האפשריות למיטוב. תוכל למצוא אפשרות זו תחת הסעיף "מיטוב" בחלק של תקציב ותזמון.

מודעות ממוטבות להמרה יצרו פי ארבעה יותר המרות מאשר מודעות שממוטבות לתנועה.

7 בחר את סוג המודעה הנכון

בהתאם ליעדי הקמפיין שלך, סוגים מסוימים של מודעות פייסבוק עשויים לשרת את הצרכים שלך טוב יותר מאחרים.

להלן מספר דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוג מודעה נכונה:

  • מודעות קרוסלה ואוסף הן אידיאליות כאשר יש לך מוצרים מרובים.
  • מודעות של הצעת פייסבוק מאפשרות לך לשדר מבצעים מיוחדים או הנחות שבהן אתה עשוי להשתמש כתמריצים לרכישה. אם מישהו מבקר במודעה, פייסבוק תשלח התראות שיזכירו לו לממש את ההטבה.

8 מיטוב קליקים על קישור

אם המודעה שלך לא מקבלת מספיק המרות בימים הראשונים, ייתכן שלפייסבוק אין מספיק נתונים כדי הצגת המודעה כראוי. פייסבוק זקוקה לכ-50 המרות במודעה בשבעת הימים הראשונים כדי לפרסם את המודעה ביעילות.

כדי לראות כמה המרות פייסבוק הצליח למדוד, בדוק את 'מנהל המודעות'. אם תגלה שלמודעות שלך יש פחות מ-50 המרות, פייסבוק ממליצה למטב את המודעה עבור קליקים על קישורים במקום המרות.

9 ניתוח הקמפיין לתובנות

כמו בכל קמפיין של מדיה חברתית, חשוב לעקוב בקפידה אחר הנתונים והביצועים ולבצע פעולות בהתאם. מה עבד ומה לא עבד? ניתוח של קמפיין המודעות יעזור לדעת איזה מודעה הביא יותר המרות ובאיזה מחיר.

אולי יעניין אותך:

שיפור המרות בפייסבוק לסיכום

עכשיו כשאתה יודע איך ליצור מודעת פייסבוק שממוטבות להמרות, האם אתה מוכן ללמוד על שיטות אחרות של פרסום במדיה החברתית? זכור שלא משנה באיזו פלטפורמה אתה נמצא, עקרונות ההמרה זהים לכולם: לשמור על החוויה ברורה, ישירה, עקבית ומפתה.

קח את מודעות הפייסבוק שלך לשלב הבא עם חברת קרית טק פתרונות דיגיטליים שתשמור על עלות נמוכה לקליק ומערבות גבוהה במודעות פייסבוק. צור איתנו קשר עוד היום להצעת מחיר!

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה