איך לשווק עם מודעות פילוח מחדש של פייסבוק

בעולם השיווק הדיגיטלי, פילוח מחדש של מודעות הוא לעתים קרובות מה שמבדיל בין קמפיין פרסום בינוני לרווחי. פילוח מחדש (באנגלית Retargeting) של מודעות פייסבוק הוא אחד מאפשריות הפילוח הפופולריים ביותר הזמינים עבור עסקים שרוצים לפרסם בפייסבוק.

מה זה פילוח מחדש?

קמפיין פילוח מחדש (Retargeting) הוא חלק ניכר מאסטרטגיית שיווק דיגיטלי המעניקה לך יתרון משמעותי בפרסום מחדש ללקוחות שביקרו או ביצוע פעולה כלשהי באתר שלך.

כשאדם מבקר באתר שלך בפעם הראשונה, או בפעם העשירית – הוא יהיה במעקב (בעזרת פיסת קוד מפייסבוק שנקראת פיקסל)

בעזרת הפיקסל תוכל לדעת איזה אנשים (לא יהיה לך מידע מזהה ספציפי) ביקרו באיזה דף באתר שלך, מי הוסיף פריטים לעגלה ומי רכש פריטים.

נתונים אלה מאפשרים לך לפלח את אותם אנשים ולהציג להם מודעות בהתבסס על הפעולות הספציפיות שהם ביצעו (או לא ביצעו) באתר שלך וככה בעצם לפלח מחדש את הקהל.

קמפיין פילוח מחדש בפייסבוק

בשביל לצור קמפיין פילוח מחדש של פייסבוק עלייך להתקין את הפיקסל של פייסבוק באתר שלך ולאחר מכן לגשת למנהל המודעת בפייסבוק -> קהלים -> צור קהל מותאם -> קהל שביקר באתר שלך.

זכור, לא תדע את הנתונים האישיים של כל אדם שביקר באתר שלך, אך תדע את ההתנהגות המדויקת של אותם אנשים. באמצעות זה אתה יכול לפלח מבקרים או קבוצה של מבקרים שמגיעים לאתר שלך.

דוגמאות לפלח מחדש את קהל היעד בפייסבוק

הנה כמה דוגמאות לשימוש עבור קמפיין פילוח מחדש באמצעות פייסבוק:

  • פילוח של אנשים שביקרו בבלוג שלך עם תוכן רלוונטי יותר שנועד לגרום להם לקנות.
  • פילוח של אנשים המבקרים בכתובת URL ספציפית עם הודעה מותאמת אישית לשלב הבא.
  • פילוח של אנשים המבקרים בדף עבור סמינר מקוון עם סיבות להירשם לסמינר באינטרנט.
  • פילוח של לקוחות קיימים באמצעות הצעות חדשות.
  • פילוח של מבקרים באתר באמצעות מודעות לידים לאיסוף מנויים חדשים.

הגדרת קמפיין פילוח מחדש Retargeting

אנו ממליצים לרוב העסקים להגדיר את האירועים "נטישת עגלה קניות" או "הגעת לדף תודה" עבור הקמפיין הפילוח הראשון שלהם.

אירועים אלו יאפשרו לך להציג מודעה למבקרים באתר שלך שהיו מעוניינים בהצעות שלך ולא סתם לאנשים שנמצאים בפייסבוק. אותם אנשים לקחו את הזמן להוסיף לעגלה או למלא טופס, אך לא עשו את השלב הבא כגון רכישה, רישום לסמינר או קביעת פגישה.

זה מה שמכונה "קהל חם" מכיוון שהם כבר סימנו כוונת רכישה.

להלן שתי דוגמאות לאופן הפעולה של פעולה זו:

נטישת פעילות

אם אתה יועץ נדלן ויש לך אתר שאוסף לידים ומאפשר לאנשים להזמין את השירותים שלך, פיקסל פייסבוק יאפשר לך לדעת מי מילא טופס, אך לא הזמין שירות. המודעה שתיתן להם תמריץ לקבוע פגישה.

התמריץ שאתה מציע כדי לקבוע פגישה עשוי להיות משהו כמו "קבל בדיקת ראשונית בחינם" – המודעה תיקח אותם לטופס להזמין פגישה באינטרנט.

נטישת עגלה

עבור רוב הקמעונאים כ-70% מההוספות לעגלות לא תוביל לרכישה.

זהו נתון מתסכל מאוד, אבל קמפיין שיווק מחדש של פייסבוק יכול לעזור לשחזר חלק מההכנסות האלה. עם פיקסל פייסבוק אתה יכול לדעת מי קבוצת האנשים שהוסיפו מוצר לעגלה, אבל לא קנתה אותו ואז להציג להם מודעות כדי לעודד אותם לסיים ולקנות את המוצר שהם הוסיפו לעגלה שלהם.

אתה יכול אפילו לעשות זאת באופן אוטומטי בפייסבוק באמצעות סוג של מודעה שנקראת מודעה דינמית עם קטלוג מוצרים. שילוב זה יחד עם הגדרת נטישת העגלה מאפשרים לפייסבוק להציג מודעות בהתבסס על המוצר המדויק שהלקוח הוסיף לעגלה.

לסיכום פילוח מחדש של פייסבוק

פילוח מחדש הוא אסטרטגיה רבת עוצמה המאפשרת לך ליצור רשימות וירטואליות של אנשים שביקרו באתר שלך ולהציע להם מודעות המבוססות על ההתנהגות באתר שלך. אם יש לך תנועה כלשהי לאתר שלך, אז אתה צריך לשקול להשתמש בשיווק מחדש כדי לקדם את מערכת היחסים שלך עם הלקוח הפוטנציאלי שלך.

רוצה שהמומחים של קרית טק פתרונות דיגיטליים לעסקים יקימו עבורך קמפיין לפילוח מחדש בפייסבוק? השאר לנו פרטים ואנחנו נדאג לצור אתך קשר ולהגדיר לך קמפיין פילוח מנצח!

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה