7 דרכים לשיפור קמפיין מודעות לידים בפייסבוק

האם המודעות שלך ליצירת לידים בפייסבוק לא מספקות את התוצאות הרצויות? האם אתה צריך רעיונות חדשים ליצירה של קהלים כדי שתוכל לקבל יותר לידים מבלי להגדיל את התקציב שלך?

במאמר זה, תלמדו על כיצד לבנות קהלים ממוקדים במיוחד עבור מודעות לידים של פייסבוק בנוסף תקבלו טיפים לשימוש במשפך המכירות שלכם.

למה צריך קמפיין לידים בפייסבוק

קמפיין פרסום מסוג לידים בפייסבוק משתמש ליצירת לידים לעסק. הוא נועד לעזור לעסק שלך לאסוף לידים ולקבל הרשאה לשיווק עבור לקוחות פוטנציאליים. בתמורה, אולי תציע משהו שהלקוחות צרכים באמת, כמו ייעוץ ראשוני או כלי שימושי.

ברוב המקרים, המרה היא המטרה השיווקית הסופית שלך. בהתאם לעסק שלך, המרה עשויה להתייחס לכל דבר, החל מהרשמה לתקופת ניסיון ועד לרכישת מנוי לכל החיים. עם זאת, קמפיינים מסוג לידים אינם מכוונים להשגת המרות - לפחות לא ישירות.

האם כדאי להשקיע במודעות מסוג לידים?

מודעות עבור יצירת לידים מציעות כמה יתרונות מועילים מאוד, כגון:

  • מתן ערך לקהל. כמשווק, אתה להוט לבנות אמינות מכיוון שאתה רוצה שהלקוחות יסמכו על המותג שלך. מודעות לידים מאפשרות לך להשיג זאת על ידי הצעת משתלמת שבה הלקוחות הפוטנציאליים מפקידים לך את פרטי הקשר שלהם, ובתמורה הם מקבלים הפתרון לבעיה שלהם.
  • שיווק מחדש ללקוחות מתעניינות . סוג זה של מודעה עובד בדרך כלל בצורה הטובה ביותר כאשר אתה ממקד מחדש אנשים שמכירים את המותג שלך ומוכנים לשקול את הפתרונות שהעסק שלך מציע. מכיוון שמשתמשים אלה כבר נמצאים בחלק מההמרה, לשכנע אותם להחליף את פרטי הקשר שלהם קל וחסכוני יותר מאשר בשיווק למשתמשים פחות מודעים. קרא עוד על שיווק מחדש.
  • ערוצים חדשים להתחבר עם לקוחות. מודעות לידים מעניקות לך ליצור קשר ישירות עם לקוחות פוטנציאליים. זה אומר שאתה יכול להתחיל לטפל בלידים באמצעות סדרה של מיילים או שיחות טלפון. מכיוון שההתתקשרות היא ישירות עם לידים, תוכל לספק תגובות מותאמות אישית המתאימות לצרכיהם.
  • למידה על לקוחות פוטנציאליים . קמפיינים של גיוס לידים בדרך כלל דורשים מהלקוחות הפוטנציאליים למלא טופס יצירת קשר כדי לקבל את ההצעה. בנוסף ניתן לבקש מידע חיוני כמו השמות, כתובות האימייל ומספרי הטלפון שלהם, אתה יכול לשאול אותם שאלות . לדוגמה, אתה יכול לבקש מהלידים להזדהות עם אחת מרשימת קבוצות הלקוחות או לבקש מהם לספר לך איך העסק שלהם עובד.

אולי יעניין אותך: אחסון אתרים לינוקס

איך למקד קמפיין גיוס לידים בפייסבוק?

לקמפיינים ממוקד יש מטרה ממוקדת. זה אומר שהם מתוכננים עבור לקוחות פוטנציאליים שנמצאים איפשהו באמצע המסע שלהם לקראת הפיכתם ללקוח.

האם אתה רוצה ללמוד כיצד למקד בצורה הטובה ביותר לקהלים בקמפיין הלידים שלך? השתמש באחד משבעת הדרכים הבאות עבור קמפיין הפרסום הבא שלך ליצירת לידים.

קהל מותאם אישית מבוסס דף פייסבוק או אינסטגרם

האם למותג שלך יש כבר נוכחות חזקה בפייסבוק או באינסטגרם? בין אם יש לך קהל עוקבים גדול או קהל מעורב מאוד, הנתונים של מי שהיה מעורב בדף שלך הם אידיאליים ליצירת לידים.

איך לצור קהל מבוסס דף פייסבוק או אינסטגרם?

התחל ביצירת קהל מותאם אישית ולאחר מכן בחר בחשבון אינסטגרם או דף פייסבוק בתור המקור. לאחר מכן בחר את סוג האינטראקציה הרצויה שאליו ברצונך למקד. האפשרויות שלך כוללות:

  • אנשים שאוהבים כרגע את הדף שלך : כל העוקבים שלך למעט אלה שחסמו את הדף שלך.
  • כל מי שעסק או ביקר בדף שלך : כל מי שאי פעם לחץ על דף הפרופיל של המותג שלך או קיים אינטראקציה עם כל פוסט אורגני או מודעה בתשלום.
  • כל מי שהיה לו אינטראקציה ספציפית עם הדף שלך : אנשים שביצעו פעולה מסוימת הקשורה למותג שלך, כגון שליחת הודעה או שמירת פוסט.

האם אתה מתקשה להחליט במה לבחור - או שאתה רוצה לבחור יותר מאפשרות מיקוד אחת?

כברירת מחדל, סוג קהל מותאם אישית כולל אנשים שקיימו אינטראקציה עם דף הפייסבוק שלך במהלך 365 הימים האחרונים. כדי להבטיח שאתה מגיע לאנשים הנכונים, תוכל לשנות הגדרה זו כך שתשקף כמעט כל מסגרת זמן.

לדוגמה, אתה יכול למקד לאנשים שהיו מעורבים רק ב-30 הימים האחרונים. התמקדות בטווח זמן עדכני יכול לעזור לך למצוא אנשים שקונים באופן פעיל.

אין לך דף עסקי בפייסבוק? ליצירת דף עסקי בפייסבוק לחץ כאן

קהל מותאם אישית מבוסס על מבקרים באתר

אם אתה משווק עם פיקסל של פייסבוק כדי לאסוף נתונים על התנהגות המבקרים באתר, אתה יכול לצור קהלים סביב אותם מבקרים בדפים מסוימים או אנשים שהשלימו אירועים ספציפיים באתר שלך. יצירת קהל מבוסס מברים באתרים היא בחירה מצוינת אם פרסמת תוכן אתר לאנשים בשלבים שונים של מסע הקונה.

איך לצור קהל מותאם אישית מבוסס על מבקרים באתר?

בחר באפשרות תנועה מהאתר עבור הקהל שלך ובחר את פיקסל הפייסבוק שבו תרצה להשתמש כמקור נתונים. כברירת מחדל, פייסבוק ממקדת את כל המבקרים באתר, שככל הנראה כוללת שילוב של אנשים בנקודות שונות במסע של הקונה.

כדי למקד למבקרים בשלב הרכישה, בחר באנשים שביקרו בדפי אינטרנט ספציפיים. לאחר מכן הזן את כתובות האתרים של הדפים שבהם ברצונך להתמקד. תוכל להקליד כתובת אתר של דף שירות או להדביק את הקישור לפוסט בבלוג המשווה את העסק שלך למתחרה.

לחלופין, אתה יכול להשתמש בכל אירועי פיקסל בפייסבוק שהגדרת כדי לצור את הקהל שלך. הקפד לבדוק את תקופת הזמן לפני שתסיים לשמור את הקהל שלך. ברירת המחדל של פייסבוק היא 30 יום, אך ייתכן שתרצה להאריך או לקצר אותה בהתאם למחזור המכירות של הקהל שלך.

קהל מותאם אישית מבוסס צפיות בווידאו

האם העסק שלך מייצר תוכן וידאו עם מחשבה על שלבים שונים של מסע הקונה? אם כן אתה יכול להשתמש בנתוני הסרטון האלה כדי לזהות לקוחות פוטנציאליים ולאחר מכן למקד אותם מחדש עם מודעה חדשה.

איך לצור קהל קהל מותאם אישית מבוסס צפיות בווידאו

בחר סרטון מרשימת מקורות הקהל ולאחר מכן בחר את רמת המעורבות שאליה ברצונך למקד. מכיוון שמודעות לידים מתאימות לאנשים שנמצאים רחוק יחסית במסע הקונה, שקול לשווק לאנשים השלימו או צפו לפחות 15 שניות של הסרטון שלך (ThruPlay) או שיש להם רמה גבוהה של מעורבות. לאחר מכן בחר את תוכן הווידאו - אורגני או בתשלום - שאליו ברצונך למקד.

על ידי שימוש בקהל מסוג זה אתה יכול לוודא שאתה מכוון לקהל עם ממוקדת שכבר צרכו את התוכן של המותג שלך.

קהל מותאם אישית מבוסס חוויה מיידית

האם מודעות החוויה המיידית הקודמות שלך השיגו תוצאות מצוינות? אתה יכול להשתמש בנתונים האלה כדי לצור קהלים. בחר את חוויה מיידית מהאפשרויות ליצירת קהל ולאחר מכן בחר את המדיה שממנה תרצה לשאוב נתונים. אם כל החוויות המיידיות הקודמות שלך מכוונות לאותו קהל, אתה יכול פשוט לבחור את כולם.

כברירת מחדל, קהל זה כולל את כל מי שפתח את החוויה המיידית שלך. אתה תרצה למקד לאנשים שהפגינו רמה גבוהה יותר של עניין במודעה המקורית שלך לכן בחר במקום זאת אנשים שלחצו על קישורים כלשהם בחוויה המיידית הזו.

קהל מותאם אישית מבוסס אירועים וירטואלי

האם אתה עושה סרטוני LIVE בפייסבוק או מקדם אירוע וירטואלי באמצעות פייסבוק? נתוני האירוע שלך יכולים לעזור לך ביצירת הקהל לשיווק מחדש. לדוגמה, תוכל לשווק מחדש לאנשים שהשתתפו ב-סרטון Facebook Live עם קו המוצרים החדש שלך או מבצעים על השירותים של החברה שלך.

איך לצור קהל מותאם אישית מבוסס אירועים וירטואלי?

התחל בבחירת אירועים כקהל. לאחר מכן תחליט לאיזו רמת מעורבות אתה רוצה למקד. כדי לכסות את קבוצת המשתמשים המעורבת ביותר, בחר אנשים שהגיבו או אנשים שרכשו כרטיסים.

קהל מותאם אישית מבוסס רשימת לקוחות

רשימת הדוא"ל שלך כבר כוללת לקוחות פוטנציאליים בשלב הרכישה של המסע של הקונה, אולי אתה תוהה מדוע תרצה למקד אותם עם מודעה בפייסבוק?. אחרי הכל, יש לך כבר את פרטי הקשר שלהם.

נקודה מחשבה הוגנת אבל אפשרות המיקוד הזו חזקה יותר מכפי שאתה יכול לחשוב, תוכל לבקש מהלקוחות הפוטנציאליים להזדהות בעצמם כמתעניינים במוצר, שירות או פתרון מסוימים.

איך לצור קהל מותאם אישית מבוסס רשימת לקוחות?

כדי להשתמש בקהל מרשימת האימייל שלך כקהל ראשוני, לחץ על פילוח אנשי קשר מרשימה. לאחר מכן בחר רשימת לקוחות מתוך אפשרויות הקהל של פייסבוק.

פעל לפי ההנחיות. אתה יכול לייבא את רשימת הלקוחות שלך ישירות מפלטפורמת שיווק אחרות או שאתה יכול להשתמש בתבנית אקסל כדי להעלות את הרשימה שלך.

קהל דומה במודעות לידים בפייסבוק

לאחר שתבצע בדיקת אחד או יותר מהקהלים שלמעלה, אתה עשוי לגלות שאתה מקבל תוצאות נפלאות מקפיין הפרסום בפייסבוק. בעזרת קהל דומה אתה יכול להתחיל להשיג יותר תוצאות מקהל שדומה ללקוחות שלך.

 

איך ליצור קהל דומה , הכולל משתמשי פייסבוק הדומים לקהלי המקור שלך?

אתה יכול להשתמש בכל קהל מותאם אישית בתור המקור לקהל הדומה שלך וזה לא בהכרח חייב להיות אחת מהאפשרויות שלמעלה. למעשה, אתה יכול להשתמש באירוע רכישה באתר או ברשימה של לקוחות כמקור כדי להתחיל עם פרסם בפייסבוק לאנשים עם דפוסי קנייה דומים כמו הלקוחות הטובים ביותר שלך.

לאחר בחירת המקור, החליטו על הגודל. ככל שהאחוז קטן יותר, כך הקהל הדומה יותר דומה למקור שלו. להתחלה שקלו לבחון קהל דומה של 1%,.

זכור שאתה יכול להוסיף פרמטרי מיקוד נוספים לקהל הדומה שלך במהלך תהליך יצירת המודעה.

איך לשלב קהלים או להוסיף מיקוד דמוגרפי

הפעלת מודעות ליצירת לידים אינה תמיד ידידותית במיוחד לתקציב. כדי לשמור על עלות נמוכות עבור הפניה ככל האפשר, בצע את הצעדים הבאים כדי לייעל את הקהל שלך ולהבטיח שאינך מבזבז את התקציב שלך על האנשים הלא נכונים.

מקד לקהלי מודעות פייסבוק מרובים

במהלך תהליך יצירת הקמפיין בפייסבוק, ניתן להוסיף קהלים מרובים. בחר את כל הקהלים המותאמים אישית שאליהם אתה רוצה למקד והוסף אותם לקבוצת מודעות בודדת.

הרחב את מיקוד קהל

יש לך גם אפשרות לאפשר לפייסבוק להשתמש באלגוריתם משלה כדי להרחיב את פרמטרי המיקוד שלך. בעת יצירת קמפיין פרסום, סמן את התיבת "הרחבת מיקוד מפורטת" אם אתה רוצה שפייסבוק באופן אוטומטי תגיע לקהלים.

צמצום קהלי מודעות פייסבוק

אם אתה רוצה להפוך את הקהל שלך ליותר ספציפי ולא כללי מידי, יש לך כמה אפשרויות. ראשית, ניתן לשנות את תחומ העניין מ-Any ל-All בעת בניית קהל. ביצוע התאמה זו מבטיח שתגיע רק למשתמשים העונים על כל אחד מהפרמטרים שהגדרת (ולא רק אחד).

לאחר מכן לחץ על הלחצן 'עוד' ובחר קריטריונים נוספים עבור הקהל שלך. המשך לצמצם את המיקוד שלך עד שתגיע לקהל המדויק שבו אתה רוצה לראות את המודעה המובילה שלך. (ההמלצה שלנו קהל שלא בין 60-100 אלף)

אל תכלול קהלים מודעות בפייסבוק

אתה יכול גם לצמצם את הקהל שלך על ידי אי הכללה של קבוצות מסוימות של משתמשים. לחץ על הלחצן אל תכלול אנשים ובחר את הקבוצה שברצונך להסיר מקהל היעד.

לדגומה אתה יכול להמנע ממיקוד מחדש של לקוחות ששלחו הודעה פרטית לעסק שלך על ידי בחירה לא לכלול אנשים ששלחו הודעה לדף שלך.

קמפיין לידים בפייסבוק לסיכום

אם אינך משיג תוצאות מקמפיין ליצירת לידים בפייסבוק, ייתכן שהגיע הזמן לשלב כמה קהלים חדשים בקמפיינים שלך. שבעה הקהלים שעלהם דיברנו יכולים לתת דחיפה לקמפיינים הלידים שלך ולעזור לך להגיע ליותר ללקוחות פוטנציאליים בשלב השיקול של המסע של הקונה.

מודעות לידים מאפשרות לך למצוא אנשים שעשויים להתעניין במוצרים או בשירותים שלך ולאסוף מהם מידע באמצעות טופס מיידי, תוכל לאסוף פרטי קשר כגון שם, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ועוד

העלות הממוצעת לליד עבור מודעות טופס לידים בפייסבוקהינה 21 שקל .העלות הנמוכה ביותר לליד שראינו הייתה 5 שקל

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה