6 נקודות חשובות בבניית אתר תדמית

איש לא יכול להטיל כיום ספק בעובדה, כי רשת האינטרנט היא כיכר השוק של הכפר העולמי הגלובאלי. היא הזירה המרכזית של המידע ושל העסקים. היא רשת התקשורת הגדולה, המהירה והאפקטיבית ביותר.
בניית אתר תדמיתי הוא היתד שאותה אתם תוקעים ברשת האינטרנט.

אתר כזה הוא בעל ערך שיווקי שלא יסולא בפז (אבל בהחלט ייאמד בכסף!) מעצם היותו חלון הראווה וכרטיס הביקור שלכם, מעצם היותו תעודת הזהות שלכם (המבדלת והממתגת אתכם).

לעיצוב האתר ולאופן שבו הוא מאפשר גלישה נוחה וחווייתית בו, עשויה להיות השפעה מכרעת על העסק שלכם - האם גולשים ייהפכו ללקוחות הודות להנעת התוכן באתר לפעולה, כלומר לביצוע הזמנה או לחלופין – חלילה - האם הם ייצאו מהאתר כלעומת שבאו, במהירות?

אתר אינטרנט תדמיתי משיב על השאלה שכל גולש שואל – כמשוער וכצפוי - כשהוא נכנס אליו: מה אני יכול לקבל כאן? מה האתר מציע לי? מדוע כדאי ומשתלם לי לרכוש את המוצר או את השירות שהאתר מציע? האם קיבלתי את האינפורמציה שחיפשתי?

על מנת שאתר תדמית יהיה אפקטיבי, שיווקי ויניע את הגולש להתוודע אל המידע ואל התוכן המוצע בו ובעקבותיו - להיהפך ללקוח, חשוב שהאתר ייבנה באופן מקצועי, על ידי חברה המתמחה בבניית אתרים.

6 נקודות חשובות בבניית אתר תדמיתי:

  1. דף הבית - דף זה מהווה את שער הכניסה אל האתר. הוא אמור להיות נגיש, זמין, ידידותי לגולש. יש לכלול בו מידע תמציתי, מנוסח בקפידה, על אודות המוצר או השירות שלכם. רצוי שלא יהיה עמוס במלל ובגרפיקה. מומלץ שיהיה נקי, מאוורר, נעים ושקט לעין.
  2. מספר דפים לא רב, שניתן לדפדף בניהם בקלות; שהסדר שבו הם מופיעים יהיה  הגיוני, רלוונטי לחיפושי הגולשים.
  3. תפריט ניווט קבוע, פשוט וקל לתפעול. שהתפריט אכן ינווט את הגולש במהירות אל מבוקשו. אל מבוקשכם.
  4. יש להטמיע באופן מושכל מלות מפתח רלוונטיות לנושא, כך שיקשרו אותו עם אתרים ועם מאמרים שעשויים להעשיר את המידע שהוא מחפש.
  5. עיצוב - חשוב להקפיד על עיצוב נקי. שהאתר יכיל צבעים רכים, שייעשה בו שימוש מידתי במסגרות ובגופנים ( רצוי ומומלץ שיהיו אחידים).
  6. אין פרטים קטנים. כל פרט חשוב ונחשב. עליכם לנכש כל עשב שוטה מהאתר, כל שגיאה. הגולש מחפש אצלכם מוצר או שירות, יש לו אינטרס, אסור לשכוח זאת. גולש מגיע לאתרכם כדי לקבל מענה - מוצר או שירות, אם לדייק, את שניהם.

אולי יעניין אותך גם:

התאמה אישית מלאה של תדמית האתר לתדמית העסק

על מנת להבטיח כי האתר ייבנה באופן שיוטמעו בו הנקודות הנ"ל - חשוב שמלאכת בנייתו תופקד בידי אנשי מקצוע מנוסים ובקיאים בבניית סוגים שונים של אתרי תדמית אינטרנטיים אשר עברו לימודי בניית אתרים. על מנת להעצים ולמקסם את היתרונות והתועלות הגלומות באתר – חשוב שהוא ייבנה באופן מקצועי, ללא פשרות, בעיצוב ובגימור מלוטשים ומוקפדים.

חשוב לציין, כי נגישותם של אנשים רבים אל סמארטפונים וטאבלטים הופכת את הצורך בהתאמת אתר תדמיתי ברשת למכשירים ולממשקים השונים והמגוונים לצורך ממשי, קיומי. אתם מוזמנים לפנות לחברת קרית טק, אשר תבנה עבורכם פלטפורמה ייחודית לאתר תדמיתי חזק ואיכותי שמותאם לכל המכשירים מהם ניתן לגלוש באינטרנט.

שאלות על אתר תדמית

אתר תדמית הוא אתר לצורך תקשורת עם מבקרי האתר. רוב אתרי התדמית מספקים תוכן כמו פרופיל חברה, תיאורים של מוצרים ושירותים המוצעים, חדשות או הודעות של החברה ופרטי התקשרות.

המטרה של אתר אינטרנט היא להפוך מבקרים ללקוחות פוטנציאליים. והדרך לעשות זאת היא לזהות את סוגי המשתמשים העיקריים שמבקרים באתר שלך, לדבר על הצרכים שלהם ולתת להם צעד פעולה ברור לבצע בשלב הבא.

בדף זה