6 טיפים עבור שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

עם למעלה מ -2.6 מיליארד משתמשים , פייסבוק היא הרשת החברתית מספר 1 בעולם. אז אם העסק שלך לא נמצא בפייסבוק, אתה מפסיד הזדמנות עצומה.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

פייסבוק מאפשרת לך להרחיב את העסק שלך ללא עלות. מתלבטים מאיפה להתחיל? להלן 6 הטיפים המובילים לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים!

1 מקד את הפוסטים שלך

אתה בטח כבר מבין למי אתה מנסה להגיע מבחינת השיווק. וודא שאתה מייעל את התוכן שלך גם לאנשים אלה ברשת. למד כיצד הם מתנהגים ברשת החברתית.

משתמשים מתקשרים עם פייסבוק בכמה אופנים. גלה במה הם מתעניינים? האם נראה שהקהל שלך עוסק בסרטונים, תמונות או סקרים? האם הם נוטים יותר לשתף פוסטים או ליצור אינטראקציה באמצעות תגובות?

2 חוק 70-20-10

נדבר על חשיבות המעורבות בטיפ הבא, בואו נחקור את חוק 70-20-10.

  • 70% - תוכן מקורי
  • 20% - תוכן שרלוונטי לתחומי העניין של העוקבים שלך
  • 10% - קידום מכירות עצמי

חשוב להיות עקבי עם התוכן שלך אבל גם שיהיה מגוון היטב. אתה לא רוצה שהקהל שלך ישתעמם.

3 המשך התקשרות

מעורבות היא המפתח לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים. כאשר קהל היעד שלך גולש במדיה החברתית, יהיה עליך ליצור פוסטים שתופסים את עיניהם מספיק כדי לגרום להם ללחוץ ולהשאיר פרטים.

להלן כמה אסטרטגיות שידועות כמגבירות מעורבות:

  • תחרויות
  • מתנות
  • סקרים או סקרים
  • תמונות באיכות גבוהה
  • וידאו
  • תוכן רגשי או משהו שגורם להם להתייחס

אל תשכח שאתה צריך לתקשר איתם בחזרה. גרמו להם להרגיש שאכפת לכם על ידי תגובה או לייק של הערותיהם.

4 שיווק אורגני

כמות האנשים שיקבלו את המסר שלך ללא פרסומת בתשלום הוא הטווח הגעה האורגני שלך. אלה האנשים שאוהבים את הדף שלך או עוקבים אחריך. לא תצטרך לשלם בשביל שהם יראו את המודעה שלך מכיוון שהם כבר מושקעים בתוכן שלך.

זה נהדר אם תקציב השיווק שלך לא גדול במיוחד. יהיה עליך להבין כיצד פועל האלגוריתם של פייסבוק כדי להבין טוב יותר את אסטרטגיות התוכן שלך.

5 פרסום בתשלום


ישנם מיליוני פוסטים המתפרסמים בפייסבוק מדי יום לכן, כאשר אתה מרגיש שהפוסטים שלך אינם מקבלים את תשומת הלב הראויה להם, הגיע הזמן לפנות למודעות שיווק דיגיטליות בפייסבוק.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים נותנות לך את היכולת לקדם את המסר שלך למי שיש לו תחומי עניין דומים. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה"Boost" או "קדם" והפייסבוק ידריך אותך בתהליך.

בקר בGoogle Drive

6 נצל את הדף העסקי שלך

הקמת דף עסקי מקצועי. זה המקום שבו הקהל שלך בא למצוא מידע עליך. וודא שהמידע שלך מדויק. זה כולל את כתובת האתר שלך, מספרי טלפון, כתובת, תיאור ושעות פעילות.

השתמש בלוגו או תמונה באיכות גבוהה בתמונת הפרופיל והכותרת שלך. אם מישהו גילה אותך בפייסבוק, זה המקום הראשון שהוא יחפש כדי להבין טוב יותר מי אתה.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים הוא אחת הדרכים הקלות ביותר לייעל את אסטרטגיית השיווק שלך. בעזרת הטיפים והטריקים האלה, אתה תהיה בדרך להגדיל את העסק שלך ואת הרווחים שלך!

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים לסיכום

אם אתה מרגיש שאתה זקוק לעזרה בשיווק דיגיטלי, צוות קרית טק יכולים לסייע לצמיחת העסק שלך! צור איתנו קשר וקבל ייעוץ בנוגע לשיווק בפייסבוק לעסקים

האם העסק הקטן שלך יכול להצליח בפייסבוק?

כל עסק יכול להצליח בפייסבוק - בין אם יש לך טרקלין תה מקומי, חנות מסחר אלקטרוני, מספרה או עסק לגינון. אם הלקוחות שלך נמצאים בפייסבוק, אתה יכול להצליח בפלטפורמה.

אבל אם יש לך זמן להתמקד רק בפלטפורמת מדיה חברתית אחת או שתיים, אתה רוצה לוודא שפייסבוק היא הפופולרית ביותר בקרב הלקוחות הנוכחיים (ובעתיד!) שלך. הנה איך לגלות.

1. שאל את הלקוחות שלך

הדרך הקלה ביותר לגלות אם פייסבוק היא מקום טוב להגיע ללקוחות שלך היא לשאול אותם.

אם יש לך רשימת דוא"ל, שלח סקר קצר ללקוחות שלך ושואל על הרגלי המדיה החברתית שלהם. שאלו באילו פלטפורמות הם משתמשים לרוב והיכן הם אוהבים לעקוב אחר מותגים.

אין רשימת מיילים? שאל לקוחות בכל פעם שיש לך הזדמנות, בין אם זה בקופה בחנות הפיזית שלך או במהלך פגישה של לקוח.

2. השווה את קהל היעד שלך למשתמשי פייסבוק

קהלים שונים פעילים יותר בפלטפורמות מסוימות של מדיה חברתית מאחרות. אתה יכול להשוות את המאפיינים הדמוגרפיים (מגדר, גיל, מיקום גיאוגרפי, הכנסה וכו') והמאפיינים הפסיכוגרפיים (תחומי עניין, ערכים, אמונות ואישיות) של קהל היעד שלך עם פלטפורמות המדיה החברתית שאתה שוקל.

לדוגמה, פייסבוק הוא הפופולרי ביותר בקרב בני דור המילניום.

מלבד בני נוער, אפילו לקבוצות גיל אחרות יש יותר מ-290,000,000 משתמשים, מה שהופך את הפלטפורמה לשווה לחקור. אבל אם בני נוער הם קהל היעד שלך, תרצה לשקול פלטפורמות אחרות כמו TikTok, שבהן 25% מהמשתמשים נמצאים בטווח הגילאים 10-19.

3. הציצו במתחרים שלכם

אם לעסקים דומים לשלך יש קהל עוקבים גדול והם מקבלים מעורבות רבה בקהל באמצעות תגובות ולייקים בפייסבוק, סביר להניח שקהל היעד שלך נמצא בפייסבוק. אחרי הכל, הלקוחות של המתחרים שלך הם לקוחות פוטנציאליים גם עבורך! אתה רק צריך להתחיל לפרסם.

אם המתחרים שלך לא נמצאים בפייסבוק, ייתכן שזו לא הפלטפורמה הנכונה. עם זאת, אם מספר לקוחות אמרו לך שהם עוקבים אחריך בפייסבוק, זה יכול להיות שיש פוטנציאל לא מנוצל בנישה שלך, ואתה תהיה הראשון לגלות אותו.

איך להתחיל עם שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

מתכוננים ליצור את הפוסט הראשון שלך? השתמש בעצות השיווק האלה בפייסבוק כדי להגדיר את העסק שלך להצלחה.

1. הגדר באופן מלא את הדף העסקי שלך בפייסבוק

כעסק קטן שיווקי בפייסבוק, הדף העסקי שלך הוא כמו דף הבית שלך בפלטפורמה. זה אומר למעריצים פוטנציאליים מי אתה ומה אתה עושה כעסק. לכן חשוב להגדיר את הדף העסקי שלך לזיהוי.

  • התחל עם תמונת הפרופיל שלך : זה הדבר החשוב ביותר לעשות כדי לוודא שהמותג שלך יהיה מוכר על ידי הקהל שלך. השתמש בלוגו או בסמל המותג שלך כתמונת הפרופיל שלך.
  • הוסף תמונת שער: תמונת שער היא הרושם הראשוני של הקהל שלך מהמותג שלך. הטובים מעוררים רגש או מעודדים פעולה ספציפית, כמו לפעול על המכירה העונתית שלך. צלם תמונה של המוצר שלך בפעולה, חנות פיזית, צוות, או העלה תמונה שמציגה את ההצעה האחרונה שלך.
  • מלא פרטים ליצירת קשר: זה צריך להיות מלא ומעודכן, כולל אתר האינטרנט שלך, כתובת הדוא"ל ו/או מספר הטלפון של שירות הלקוחות ומיקום, כדי שאנשים ידעו איך למצוא אותך ולהתחבר אליך.
  • הבהירו את העסק שלכם בקטע אודות : חשוב למעריצי הגלישה לדעת מה אתם עושים! התמקד במה שמייחד את העסק שלך. לדוגמה, אולי יש לך עסק להלבשה המתמקד בעיצובים איכותיים ורב-תכליתיים. או אולי פילנתרופיה היא מוקד, ואתה תורם לצדקה עם כל רכישה, כמו בומבס למטה. ספר למעריצים שלך כאן.

 

  • בחרו את תבנית העמוד הנכונה: לפייסבוק יש מספר תבניות מובנות מראש שמתאימות לסוגים שונים של עסקים. בחר את זה שמייצג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר והתאם את הדף שלך משם.
  • התאם אישית את כפתור הקריאה לפעולה (CTA) : רוצה שהמעריצים שלך בפייסבוק יעברו לאתר שלך? קבע פגישה? להתקשר לחנות שלך? התאם אישית את כפתור ה-CTA בחלק העליון של דף הפייסבוק שלך כדי לכוון את המעריצים שלך לבצע את הפעולה השימושית ביותר למען המטרות שלך.

עכשיו אתה מוכן למשוך מעריצים!

2. הכר את סוגי התוכן שלך

פוסטים בסרטונים רואים את שיעורי המעורבות הגבוהים ביותר . ופוסטים המכילים תמונות רואים שיעורי מעורבות גבוהים יותר מפוסטים עם קישורים או פוסטים בטקסט רגיל. עם זאת, לכל סוג של תוכן יש את מקומו בפייסבוק, וכדאי להשתמש בכולם בהתאם לאופן שבו אתה מנסה למשוך את הקהל שלך.

  • פוסטים בטקסט רגיל : אלה נהדרים לעורר שיחה. אתה יכול להשתמש בפוסטים בטקסט רגיל כדי לשאול את המעריצים שלך שאלות או לבקש משוב.
  • פוסטים עם קישורים: פוסטים עם קישורים מציגים תצוגה מקדימה של האתר, כך שהחומר החזותי יכול למשוך יותר תשומת לב מאשר פוסט בטקסט רגיל. השתמש באלה כאשר אתה רוצה לעודד פעולה ספציפית כמו קניות במכירה או קידום פוסט בבלוג.
  • פוסטים בתמונות: פוסטים בפייסבוק עם תמונות מושכים את תשומת הלב של אנשים כשהם גוללים בפיד החדשות שלהם. הם דורשים פחות מאמץ ליצור מאשר סרטונים, תוך שהם מגדילים את הסיכוי שלך למעורבות.
  • פוסטים בווידאו: סרטוני פייסבוק פועלים אוטומטית, כך שעוד יותר קל למשוך את תשומת הלב של אנשים. זה גם לא חייב להיראות מקצועי. סרטונים מזדמנים שצולמו בטלפון מרגישים אותנטיים לצופים ויכולים לעזור לבנות קשרים. השתמש בסרטון כדי להציג מוצרים חדשים בפעולה, צילומים מאחורי הקלעים, שאלות ותשובות ועוד. צא לשידור חי למעורבות בזמן אמת עם המעריצים שלך.
  • סיפורים: דלג על אלגוריתם עדכון החדשות ופרסם סיפור בפייסבוק . לפי פייסבוק, 62% מהאנשים התעניינו יותר במותג או במוצר לאחר שראו אותו בסיפורים" בכל משפחת האפליקציות של פייסבוק. סיפורים מתאימים לתוכן מזדמן. שקול לפרסם שאלות מהנות, קישורים מעניינים, סקרים, כל דבר כדי להשאיר אנשים מעורבים.

3. להיות קשור, לא מכירתי

המעריצים שלך הגיעו בשביל המוצרים והשירותים שלך, אבל הם נשארים כי הם אוהבים את הסגנון שלך ואת האופן שבו אתה מתעסק איתם. חשוב על מדיה חברתית כהרחבה של אישיות המותג שלך .

אתה עדיין יכול לפרסם תוכן פרסומי - זה צריך להיות בשילוב עם הרבה תוכן לא מכריע כדי להפוך את המותג שלך שווה לעקוב אחריו בפייסבוק.

4. פרסם מדיה ישירות בפייסבוק במקום לקשר החוצה

לפעמים תרצה להביא אנשים לבלוג או לאתר שלך, אבל תפיק תועלת על ידי פרסום מדיה ישירות בפייסבוק במידת האפשר.

האלגוריתם של פייסבוק מעדיף מדיה שמתפרסמת ישירות בפלטפורמה על פני משהו מקושר. אז הגבל את התדירות שאתה מפרסם באתרים אחרים. בנוסף, פרסום ישירות בפייסבוק מאפשר שיחה ישירות על הפלטפורמה, מה שעדיף למעורבות ומוביל ליותר עיניים על התוכן שלך.

5. התאימו את התוכן שלכם לפייסבוק במקום העתק-הדבק מערוצים אחרים

כמה מהמעריצים שלך כנראה עוקבים אחריך במספר מקומות. הם עשויים להיות ברשימת הדוא"ל שלך או לעקוב אחריך ברשת חברתית אחרת כמו אינסטגרם או טוויטר. אתה צריך לספק חוויה ייחודית לאנשים האלה, אז יש להם סיבה לעקוב אחריך.

6. אינטראקציה עם המעריצים שלך

מדיה חברתית היא יותר מפרסום תוכן מעולה - היא בניית מערכות יחסים עם העוקבים שלך. אז צור קשר עם המעריצים שלך !

תעשו לייק והגיבו להערות שלהם כדי להמשיך את השיחה. זה יעודד אנשים להמשיך ליצור איתך אינטראקציה בפייסבוק.

7. שקול להקים קבוצת פייסבוק

עם למעלה מ-10 מיליון קבוצות בפייסבוק ו-1.4 מיליארד אנשים שמשתמשים בהן על בסיס חודשי, קבוצות פייסבוק הן דרך מהנה לבנות קהילה סביב המותג שלך ולקהל קהל נאמן.

קבוצות יכולות להיות דרך עבור המותג שלך לשמור על מוטיבציה לאנשים באמצעות אתגרים, אתה יכול להציע הצצות או הנחות בלעדיות, או שהיא יכולה לשמש משאב לאנשים המחפשים עצות לגבי ערכים משותפים.

 

8. פרסם בפייסבוק באופן עקבי

זה ייקח זמן לבנות את קהל המעריצים שלך, אבל אל תתייאש! זה אולי נראה כאילו אתה לא מגיע לאף אחד בהתחלה, אבל אם תמשיך לפרסם באופן עקבי, המעריצים שלך יתרגלו ליצור איתך אינטראקציה, ולאט לאט תגדל את הנוכחות שלך בפייסבוק.

פעם בשבוע יהיה מספיק להתחיל.

9. מדדו את המדדים הנכונים להצלחה

כשאתה בונה את הנוכחות שלך בפייסבוק, תרצה לוודא שהמאמצים שלך משתלמים.

מספר המעריצים והלייקים שיש לך בהתחלה יהיה נמוך בהתחלה. זה נורמלי! ייקח קצת זמן להמריא. הדבר החשוב הוא שהמספרים האלה משתפרים עם הזמן. השתמש במדדים שלך כדי למצוא את סוגי התוכן שהמעריצים שלך עוסקים בו ולהפיק ממנו יותר.

דרכים לקדם את העסק שלך באינטרנט הגדל את יכולת הגילוי שלך עם תגי hashtag. הגע לאנשים הנכונים עם מודעות מותאמות אישית. שתף מידע עסקי חשוב דרך דף הפייסבוק שלך. התחל שיחות עם פוסטים. אפשר ללקוחות לראות את המוצר או השירות שלך בסרטונים בשידור חי. הביעו את עצמכם באמצעות סיפורים

פוסטים בווידאו : סרטונים הם אלופי התוכן בפייסבוק וביצועים טובים יותר מכל צורת תוכן אחרת. סרטונים מרתקים להפליא, מעודדים אינטראקציה ולעתים קרובות הם משותפים. הקפד להוסיף גם כתובית לסרטונים כדי שניתן יהיה להפעילם ולהבין אותם ללא קול.

מהו דף עסקי בפייסבוק?

דף עסקי בפייסבוק הוא כמו אתר אינטרנט חינמי שחברות יכולות לבנות עליו כדי להרחיב את הנוכחות שלהם באינטרנט. כמו פרופיל אישי בפייסבוק, הדף העסקי שלך בפייסבוק כולל פונקציונליות לשליחת וקבלת הודעות, פרסום עדכונים, קבלת התראות ואינטראקציה עם תוכן של משתמשים אחרים באמצעות לייקים, שיתוף והערות.

כמובן, בהתחשב בכמה חברות יש נוכחות בפייסבוק, תצטרך שהדף שלך יבלוט מהקהל כדי למשוך תשומת לב משמעותית לעסק שלך. אם אתם שואלים האם העבודה שמייחדת את החברה שלכם בפייסבוק שווה את זה, היתרונות הרבים של דפי פייסבוק עסקיים עשויים לשכנע אתכם להשקיע את הזמן.

היתרונות של דף עסקי בפייסבוק

אם אתה יוצר דף פייסבוק עבור החברה שלך, אתה יכול להשתמש בו כדי לבצע את הפעולות הבאות:

1. רשום פרטי קשר בסיסיים.

אם אנשים תוהים מתי קו הטלפון או חלון הראווה שלך פתוחים, הם עשויים לבקר בדף הפייסבוק שלך כדי לברר זאת. הם גם ירצו לדעת את הכתובת שלך אם אתה חלון ראווה או הדוא"ל של קו התמיכה שלך אם אתה מציע שירותים מרחוק. דף עסקי בפייסבוק הוא חנות אחת לרישום כל המידע הזה.

2. צור קשר עם לקוחות חדשים וותיקים.

אפילו הלקוחות הנאמנים ביותר שלך לא רואים מה קורה בתוך העסק שלך על בסיס יומיומי - כלומר, אלא אם כן אתה משתף אותם בקביעות בתוכן מדיה חברתית מבהיר. דף פייסבוק הוא מקום מצוין לפרסם תמונות מתוך חזית החנות שלך או מאחורי הקלעים עם צוות התמיכה שלך. אתה יכול גם להגביר את מעורבות הלקוחות על ידי עדכון עוקבים במוצרים חדשים והנחות.

3. הכר את הקהל שלך.

כשיש לך דף עסקי בפייסבוק, תהיה לך גישה לתובנות של קהל ולנתונים דמוגרפיים. אתה יכול להשתמש בנתונים שסופקו כדי ליישם אסטרטגיית שיווק דמוגרפית חזקה ולמקד טוב יותר את מסעות הפרסום שלך.

4. הפחתת עלויות השיווק.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא בחינם, ותכונות רבות נוספות של שיווק וניתוח בפייסבוק הן בחינם או לא יקרות. שילוב דף עסקי של פייסבוק בתוכנית השיווק שלך היא דרך תקציבית להגיע ליותר אנשים - פוטנציאלי לקהל של מיליארדים - עם פחות כסף.

5. הגבר את תעבורת האינטרנט.

על ידי קישור לאתר האינטרנט של החברה שלך בדף העסקי שלך בפייסבוק, אתה תביא יותר תנועה לאתר שלך. ככל שתגיעו לאתר שלכם יותר אנשים, כך גדל הסיכוי שאנשים יקראו תיאורים מעמיקים של המוצרים והשירותים שלכם. יתר על כן, אם אתה מוכר מוצרים באינטרנט , אנשים שקופצו מהדף העסקי שלך בפייסבוק לאתר שלך עשויים אפילו לקנות משהו.

6. שפר את SEO.

דפי פייסבוק עסקיים טובים ליותר מסתם הנוכחות שלך במדיה החברתית; הם גם מהווים ברכה לדירוג שלך בשאילתות של מנועי חיפוש.

טיפים לפרסום מודעות בפייסבוק

מכיוון שפוסטים מוגברים הם פשוטים עם פחות אפשרויות, אנו נתמקד במקסום האפקטיביות של מודעות הפייסבוק שלך. עם זאת, רבים מהטיפים הללו חלים גם על פוסטים מוגברים.

1. הגדר יעדים למודעות.

מודעות הן היעילות ביותר כאשר יש להן מטרה ברורה. מטרה ברורה גם תעזור לך לעקוב אחר התקדמות המודעה שלך ויכולה לעזור לך להעריך אם האסטרטגיה השיווקית שלך זקוקה לשינוי. לדוגמה, ארגונים מסוימים רוצים להשתמש במודעות כדי למשוך את תשומת הלב של אנשים, בעוד שאחרים רוצים שאנשים יתקשרו עם תוכן או קישורים.

פייסבוק מגדירה שני סוגי מודעות נפוצים - דינמיות וליד - כדי לעזור לעסקים להשיג את המטרות שלהם. מודעות דינמיות מקדמות פריטים רלוונטיים מקטלוג המוצרים שלך וממקדות אותם מחדש לאנשים שהראו עניין באתר שלך. מודעות לידים מעניקות לצופים דרך קלה לקבל את המידע שהם מחפשים.

2. בחר את הקהל שלך ובחר את המיקום.

כדי למקד לקהל הנכון , עליך להגדיר את טווח ההגעה של המודעות. פייסבוק מאפשרת לך להתאים את הקהל שלך באמצעות הקריטריונים הבאים: מיקום, דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגות וקשרים.

מיקום יכול לעזור לך עם אסטרטגיית שיווק מקומית , לצמצם אנשים באזור הכללי שלך שעשויים למצוא את המוצרים או השירותים שלך רלוונטיים יותר מאשר מישהו במדינה או במדינה אחרת. דמוגרפיה מאפשרת לך לבחור את טווח הגילאים, המגדר ותואר העבודה של קהל היעד שלך.

השתמש בקריטריונים של תחומי העניין, ההתנהגות והקשרים כדי לצמצם את הקהל שלך עוד יותר.

האם ידעת?

פייסבוק היא הפלטפורמה השימושית ביותר להגעה לדמוגרפיה ישנה יותר .

3. הגדר את התקציב שלך.

כפי שהוזכר קודם לכן, Ads Manager הוא כלי ניהול המודעות של פייסבוק. זה מאפשר לך לרכוש מודעות עבור פייסבוק, אינסטגרם ו- Audience Network , שמציגה מודעות פייסבוק באפליקציות של בעלי אתרים אחרים.

רכישת מודעה מחייבת אותך ליצור מודעה ולאחר מכן לשלוח אותה למכירה הפומבית של פייסבוק. המכירה הפומבית של המודעות מאפשרת לך להגדיר את הפרמטרים המשמשים להצגת המודעה שלך - כולל התקציב שלך. תצטרך לקבוע כמה כסף אתה רוצה להוציא מדי יום ולאורך זמן.

מכירה פומבית של מודעות של פייסבוק מחייבת אותך להגדיר " הצעה ", שהיא הסכום המקסימלי של כסף שאתה מוכן לשלם כאשר מישהו רואה את המודעה שלך או מעורב בה.

4. צור עותק מודעה משכנע.

בשיווק, הכל חוזר בסופו של דבר עד כמה העותק שלך טוב, ומודעות פייסבוק אינן שונות. לא משנה איזה סוג מודעה תבחר להציג, העותק שאתה כותב חייב לדבר ישירות אל הלקוח האידיאלי שלך ולגרום לו לרצות להקשיב לך. כדי לעשות זאת ביעילות, אתה צריך לדעת בדיוק למי אתה מכוון ומה אתה רוצה שהם יעשו.

להלן הרכיבים הכתובים העיקריים של המודעה שלך:

  • כותרת: התחל עם הכותרת. אל תמלאו אותו ברשימה משעממת של תכונות או בז'רגון שיווקי בוטה. במקום זאת, הפוך אותו לשיחתי ומרתק. בעת פיתוח המודעה שלך, השדה הרשום ככותרת הוא בעצם המשפט הראשון מעל התמונה; זה צריך להיות טוב כמו השורה הראשונה ברומן האהוב עליך אם אתה רוצה שאנשים ימשיכו לקרוא במקום לגלול מעבר.
  • תיאור: השתמש בשדה התיאור כדי להילחם בהתנגדויות הצפויות. טקסט זה יוצג בצורה בולטת מתחת לתמונה והוא נראה בקלות מבלי שהצופה ילחץ כדי לקרוא עוד. אם הצופים ילמדו שההצעה שלך היא בחינם לחלוטין או שיש לה אחריות להחזר כספי בזמן שהם גוללים, אתה עשוי לגרום להם לעצור ולשקול מחדש.

זכור שככל הנראה יהיה צורך לשנות את העותק שאתה כותב עבור פלחי קהל שונים גם אם ההצעה זהה. בנוסף, חיוני לנסות שילובים שונים ולבדוק אותם כדי לקבוע את היעיל ביותר.

בדף זה