3 טיפים לשיווק חברה באמצעות YouTube

YouTube הוא ללא ספק המדיום היעיל ביותר עבור הפצת וידאו באינטרנט. החברה, אשר משתמשת בסיסמה, "Broadcast yourself", מאפשרת לאנשים בכל מקום להעלות ולהציג סרטוני וידאו על כמעט כל דבר. החברה שלך יכולה בהחלט להרוויח מלהיות מוצגת מעל פלטפורמת הענק הנ"ל של גוגל, כל שעליך לעשות הוא לעקוב אחר כמה כללים פשוטים לשיווק העסק ביוטיוב:

כיצד מתחילים לשווק ביוטיוב?

להלן 3 טיפים לשיווק חברה באמצעות YouTube ורשימת הציוד שתצטרך: ווידאו, מחשב, חיבור לאינטרנט, וחשבון YouTube (ללא עלות). כאשר אתה יוצר לראשונה חשבון ב YouTube ייווצר עבורך ערוץ. "ערוץ" הוא פרופיל המשתמש שבו מבקרים יכולים לראות את כל התוכן שהעלית אי פעם.

כיצד להעלות סרטונים ל YouTube ?

כדי להוסיף תוכן חדש ל-YouTube, לחץ על "upload" או העלאת סרטון בעברית באזור הימני העליון של דף הבית של YouTube. אם לא נכנסת לחשבון שלך לפני כן, תתבקש להיכנס לחשבון שלך ואז תוכל להמשיך.

ל YouTube יש מספר מגבלות לגבי אורך של תוכן הווידאו. על קובץ הווידיאו להיות לא יותר מ  GB2 או כ 15 דקות אורך. זכור כי ווידאו High Definition יוצר קבצים גדולים יותר מאשר ווידאו סטנדרטי של אותו הסרטון. למרות הגודל המותר על ידי YouTube, תנסה לשמור על אורך של קטעי ווידאו עד 5 דקות כדי למנוע שעמום של הקהל שלכם.

איך ימצאו את הווידאו ב-YouTube

אחד המרכיבים החשובים ביותר לדעת על איך לשווק חברה באמצעות YouTube הוא לקשר מידע רלוונטי אל התוכן שלכם כחברה. כדי שמשתמשי YouTube יוכלו למצוא את התוכן שלך, ישנן שתי אפשרויות, האחת שתיתן להם קישור לסרטון ב You Tube והשנייה, שהם יחפשו אותך במנוע החיפוש גוגל או במנוע החיפוש של YouTube. מאחר שברוב המקרים ימצאו אותך באמצעות מנועי החיפוש, חשוב לשייך מידע רלוונטי לתוכן הווידאו שלך.

תאר את התוכן שלך

בעוד שהווידאו שלך מועלה לאתר האינטרנט YouTube, אתה יכול לספק קצת פרטים עליו. בסעיף המבקש מידע על הווידאו, פרט כמה שיותר עליו, מלא כותרת, תיאור, "תגים", משפטי מפתח ומילות מפתח וקטגוריה. תנסו לחשוב כמו הלקוחות שלכם, כיצד הם יחפשו אתכם ומה הם יכתבו בחיפוש על מנת למצוא אתכם. הקפידו לכלול את מילות המפתח או משפטי המפתח בכל אחת מתיאורי כותרת, שדות תג.

עם זאת, אל תעמיסו את השדות על ידי דחיסת מילות מפתח רבות מדי או ביטויי מפתח לתוך השדות הללו. זכור, אנשים קוראים את המידע הזה, לא רק מחשבים, אז בחרו את מילות המפתח הטובות ביותר או ביטויי המפתח והשתמשו בהן.

בסעיף Broadcasting and Sharing , יש לך את הבחירה של תיוג הווידאו כ: ציבורי, פרטי, או לא ברשימה. על מנת להפוך את הווידאו שלכם לזמין עבור המספר הגדול ביותר של צופים, סביר להניח שתרצה לתייג את תוכן הווידאו שלכם כציבורי מה שיאפשר לצופים למצוא בקלות את החברה שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

הגדרת הווידאו כפרטי פירושו רק אלה שאתם מזמינים יכולים לראות את קטעי הווידאו של החברה שלכם. והגדרת הווידאו כלא ברשימה, פירושו רק עם קישור ספציפי יוכלו לראות את קטעי הווידאו. קטעי וידאו אלו לא ניתן לחפש דרך מנועי חיפוש כמו גוגל, וכו ' אם תרצה להתמקד בקהל מטרה במדינה מסוימת או באזור מסוים, תייג בעמודה של Date and Map בסעיף : Map location את המיקום הרצוי לך.

YouTube ווידאו טיפים לשיווק

הנה כמה טיפים נוספים על אופן יצירת סרטון ווידאו להעלאה ל- YouTube.

  • ודא שיש לך תאורה מתאימה. צלם וידאו בחוץ אם אפשר.
  • אם אתה משתמש במצלמת וידאו כדי להקליט את עצמך או אחר דאג שהתמונות יהיו ברורות ומוארות היטב.
  • אם אתה יוצר מצגת וו. אל תשתמש בתמונות מטושטשות או מעוותת שקופיות, זה יטריד את הצופים שלך והמסר שלכם לא יהיה ברור, בנוסף אתה עשוי להפחית את ערך המותג של החברה שלך.ידאו, השתמש בתמונות באיכות גבוהה
בדף זה