איך להציג מודעות שופינג בחינם

גוגל הודיעה כי תתחיל להציע מודעות שופינג בחינם בכרטיסיית הקניות. משמעות הדבר היא שכאשר מחפשים מוצר ולוחצים על לשונית ה"קניות", המחפשים ימצאו רשימות של מוצרים בתשלום וגם בחינם. 

הכוונה של גוגל הייתה לתת לקמעונאים חשיפה רבה יותר, לתת לקונים אפשרויות רבות יותר למצוא את מה שהם מחפשים ולתת למפרסמים להגדיל את מאגר המודעות בתשלום עם מודעות בחינם. 

כעת, מודעות שופינג של Google מגיעות לדף החיפוש הראשי בחינם. המודעות מופיעות בחלונית "קניות".

google מציגה מודעות שופינג בחינם
google מציגה מודעות שופינג בחינם

מגמות ממודעות שופינג בחינם

אמנם זה היה שינוי גדול ב- Google Shopping, אך בסך הכל זה היה חיובי עבור לקוחותינו שמשלמים עבור מודעות Google Shopping. מאז שגוגל התחילה להציג מודעות בחינם בכרטיסיית הקניות, לקוחותינו זכו לעלייה בתנועה האורגנית בכ-5-20%.

לקוחתנועה בתשלוםתנועה בחינםסה"כ תנועת% מהתנועה בחינם
11,5452801,82518%
210,6381,26011,89811%
36,2132696,4825%

כעת, כשגוגל מוסיפה מיקום בחינם בדף תוצאות החיפוש הראשי, אנו בטוחים שהדבר רק יגדיל את התנועה האורגנית עבור לקוחותינו.

איך להוסיף מוצרים בחינם

כיצד אוכל להוסיף את המוצרים שלי למודעות שופינג בגוגל בחינם? גוגל משתמשת בפיד הקניות שלך כדי לאכלס את התוצאות בחינם. אם אתה משתמש קיים ב- Merchant Center, אינך צריך לעשות דבר. עבור אלה חדשים ב- Merchant Center, יהיה עליכם ליצור חשבון ולהעלות עדכון מוצרים . 

נתונים בפיד שלך חיוניים להצלחה שלך ב- Google Shopping. גוגל מדרגת את המודעות לפי רלוונטיות שכן המחיר אינו מהווה גורם מוביל. בנוסף אם לא תפעל לפי שיטות העבודה המומלצות של גוגל או לא תספק מספיק מידע, זה יכול לפגוע ביכולת של המודעה להידרג במקומות גבוהים בחינם. 

קרא עוד על

מודעות שופינג בתשלום

השינוי של גוגל: לכלול מודעות קניות בחינם בכרטיסיית הקניות ובדף תוצאות החיפוש הראשי אינו אומר שהוא לא יציג מודעות שופינג בתשלום. הם עדיין יקבלו עדיפות. למעשה, קרוסלת הקניות עדיין תורכב רק ממודעות בתשלום. 

גוגל מציגה את מודעות הקניות החינמיות רק במרכז הדף. מיקום זה מוצג כאשר גוגל פורשת את תוצאות החיפוש למוצר ומציגה את הספקים שמוכרים מוצר ספציפי זה, בעבר מקום זה כלל מוצרים זהים ומוצרים שונים. 

קליקים ששולמו בתשלום

כיצד להציג קליקים ששולמו בתשלום ב- Google Shopping? היכנס לחשבון Google Merchant Center שלך. עבור אל ביצועים> לוח מחוונים. 

כיצד Kiryatech תעזור לך בשיווק

האם אתה בעל חנות מסחר אלקטרוני וברצונך לפרסם את המוצרים שלך ב- Google Shopping בחינם? או שאתה מעוניין להקים קמפיין קניות בגוגל? קרית טק פתרונות דיגיטליים יכולה להסתכל על חשבונך ולהמליץ על אסטרטגיות מותאמות אישית שתעזור לך להגדיל את המכירות. צור איתנו קשר עוד היום ע"י השארת הפרטים שלך בטופס שנמצא בתחתית הדף.

בדף זה