3 טיפים לבחירת מומחה שיווק ממומן בפייסבוק

איך לבחור מומחה לפייסבוק שיודע את עבודתו נאמנה? ראשית כל מתבקש להבין מה אנחנו רוצים לקבל ממנו. לאחר מכן, אפשר לבדוק באם הוא יכול לספק זאת, ובאם הוא עשה זאת עבור אנשים אחרים. לפנינו 3 טיפים לביאור הנושא.

איך לבחור מומחה מומחה שיווק ממומן בפייסבוק?

למה שמישהו יצטרך לבחור מומחה לפייסבוק? עבור התוצאות. כמו גם התהליך והדרך. על כן, כדי ליצור תוצאות, מומחה פייסבוק אמור להחזיק בכישורים המתאימים, כדי ליצור את המודעות המתאימות, להגשמת המטרות הראויות לקידום הכוונות העסקיות. ובכן, דרך נהדרת לקבל תוצאות שכאלו, היא לבחור במומחה שיודע איך ליצור פרסומים שיוצרים קשר עם העולם, עם קהל היעד, עם הלקוח הפוטנציאלי באופן אישי.

טיפ ראשון:

שיווק דיגיטלי לפייסבוק – מבוסס תוצאות

כך, אם תוהים, איך לבחור מומחה לפייסבוק – הרי שראשית כל עליו להחזיק בכישורים כדי להגשים את המטרות העסקיות שלך. לא משנה מה זה אומר. ייתכן שזה אומר שכדי למלא את המטרות העסקיות שלך, יש לך עניין להביא כמות מסוימת של לידים איכותיים בדד ליין מסוים. אולי זה בכלל אומר, שהמטרות כוללות חשיפה של המותג והגדלת המעורבות של הלקוח הפוטנציאלי בכל מה שקשור למותג שלך.

אולי זה אומר, שיותר ויותר אנשים יבקרו בחנות הפיזית או הווירטואלית שלך. ואולי זה בכלל אומר, שברצונך לקבל יותר קליקים על מה שפרסמת, יהיה אשר יהיה.

המטרה היא לבחור במומחה פייסבוק שבאמת יכול לעזור לך להגשים את המטרות שלך. זה לא כמה טוב הוא בתהליכי ניהול וקידום עמודי פייסבוק, או מה  הוא (או היא) כותב באתר שלו לגבי שיווק דיגיטלי בפייסבוק. באם הוא יכול לעזור בהגשמת המטרות העסקיות, הרי שייתכן שהוא מתאים למשימה והשקעה בשירותיו יכולה בהחלט להניב תשואה רלוונטית ומתאימה לתוכניות העסקיות.

טיפ שני:

צור קשר עם מומחה פייסבוק

על כן, כדי לזהות מומחה לפייסבוק שיכול להתאים – אפשר להסתכל באתר שלו, ספציפית על דוגמאות לעבודות קודמות. אולי יש לו פורטפוליו של עבודות קודמות, בו הוא מציג פרויקטים עם לקוחות קודמים. מעבר לכך שזה יכול לתת מושג לגבי העסקים והאנשים שהוא עובד איתם, זה יכול לתת קצת יותר בהירות לגבי מה הוא מציע, איך הוא עושה זאת ואילו תוצאות זה מניב.

אולי יעניין אותך

כן, אנחנו חזרנו כעת לנקודה הזאת בשנית – תוצאות. שכן אפשר לממש את כל התהליכים שרוצים, וללמוד את התאוריה המתקדמת ביותר בתחום של שיווק דיגיטלי בפייסבוק, ועם זאת – מה שמשנה בשורה התחתונה זה מה שקורה. ואם רואים שהוא מניב תוצאות בימים אלו עבור לקוחות שאנחנו מוצאים רלוונטיים לנישה ולתחום העיסוק שלנו הרי זה משובח.

טיפ 3:

מינוף המלצות חברתיות

יתרה מכך, מה לקוחות קודמים מספרים? האם זה מוצג באתר שלו? באם זה מוצג באתר, זה אומר שיש לו תפישה שיווקית די טובה. הוא מבין שלקוחות פוטנציאליים רוצים לשמוע מה לקוחות אחרים כבר אמרו עליו. ועל כן הוא ידאג לזה מראש. אלא אם כן מסיבה כזו או אחרת, הוא בוחר שלא לעשות זאת. אנחנו לא רוצים להיות כוללניים ולהחליט שיש רק דרך אחת לעשות דברים.

ועם זאת, באם ישנן עדויות – אפשר להתחיל ולבדוק אותן. האם הן נראות כנות? האם הן ספציפיות? האם הבנו מה הסיפור של האנשים שרשמו אותן ומתבהר לנו כיצד "המומחה" עזר להם?

מדוע המלצות חברתיות יכולות להיות רלוונטיות להדגמת מומחיות?

לפי vendasta.com 92% מהצרכנים קוראים ביקורות באינטרנט.

  • 40% מהצרכנים מבססים דעה על בסיס קריאת 3 ביקורות. דירוג "בכוכבים" יכול להוות אלמנט משמעותי בגיבוש דעה צרכנית.
  • 44% מספרים שעל ביקורת להיות עדכנית, אולי אפילו חודש מתאריך היווצרותה – כדי להיות משמעותית עבורם.
  • 68% מדווחים כי ביקורת חיובית על בית עסק יכולה לעזור להם לתת בו יותר אמון.
  • 88% אומרים שהם סומכים על ביקורת שהם קראו באינטרנט במידה דומה להמלצה שהם קיבלו באופן אישי (אם כי אנחנו בספק אם זה באמת נכון ברמת העומק של הדברים).

אנחנו יכולים להמשיך ולציין כאן נתונים. נדמה שישנה חשיבות לכך שיהיו ביקורות והמלצות באתר האינטרנט של  מומחה לפייסבוק. ואילו כדי שאם מישהו מגיע "במקרה" לאתר שלו, הרי שייחשף לכל העושר הזה.

כך שאם ישנן המלצות, זה כבר אומר לנו שישנם לקוחות קודמים לאותו מומחה, ושהוא מבין את הערך של הצגת אותן עדויות והמלצות במקום נגיש ופומבי. כך שיש לו הן את הניסיון והן את ההבנה השיווקית כדי למנף אותו, כדי לעזור לאנשים אחרים לקבל תמונה רחבה ובהירה יותר לגבי מה שהוא יכול לתת להם במסגרת שירותיו.

כבעלי עסקים, אנו מכירים את העסקים שלנו טוב יותר מכל אחד אחר. עם זאת, מודעות פייסבוק הן מסובכות. יש מדע בעותק הנדרש למודעה, באלגוריתמי המיקוד והבנת הניתוחים.

אלא אם כן אתם מוכנים להשקיע זמן משמעותי בלימוד היתרונות והחסרונות של מודעות פייסבוק, חסכו לעצמכם את עוגמת הנפש והזמינו במקום זאת מומחה לפרסומות פייסבוק . אחרי הכל, הזמן שלך מושקע טוב יותר במשימות שמטרתן לצמוח אסטרטגית של העסק שלך.

למה לשכור מומחה עם מודעות פייסבוק?

רובם המכריע של בעלי העסקים הקטנים אינם יכולים להרשות לעצמם להתעלם מפייסבוק. כמעט כל שוק יעד ולקוח אידיאלי שניתן להעלות על הדעת משתמשים בפלטפורמה. היא נותרה פלטפורמת הרשת החברתית הגדולה בעולם ויש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים.

ועכשיו יש לך הזדמנות למקד לקהלים הספציפיים שאליהם אתה רוצה להגיע עם מודעות פייסבוק - בין אם אתה מוכר מסחר אלקטרוני ובין אם אתה מנהל עסק עצמאי . מודעת פייסבוק טובה תעזור לך למצוא לקוחות פוטנציאליים מתעניינים, לעסוק בהם בעסק שלך ולהמיר אותם ללקוחות ו/או לקוחות משלמים בשמחה.

הנה רק כמה סיבות מדוע כדאי לך לשכור מומחה למודעות פייסבוק במקום לנסות ללכת לבד.

המיקוד מתקדם ביותר

השיווק בפייסבוק הוא מתקדם יותר ממה שאתה חושב, ואם אתה בעל עסק מנוסה, תרצה לנצל את כל הפעמונים והשריקות שהוא מציע. אם אתה שוכר מומחה למודעות פייסבוק כדי לפתח את המודעות שלך, הוא או היא יכולים למקד לאנשים לפי מיקום, דמוגרפיה, רמת הכנסה, גיל, מין, תחומי עניין, התנהגות, רמת השכלה ועוד.

יש אפילו אפשרויות מיקוד זמינות בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק שאולי אפילו לא שמעת עליהן. 

פייסבוק מאפשרת כעת למקד לקהל שלך גם על סמך הרכישות האחרונות שלו. אתה יכול ליצור קהלים דומים, קהלים מותאמים אישית ואפשרויות מיקוד שכבות כדי לקבל פירוט קיצוני עם המיקוד שלך.

אבל כדי לעשות את כל המיקוד המתקדם הזה, אתה צריך לדעת את היסודות של מודעות פייסבוק . אחרת, בסופו של דבר תזרוק את הכסף שלך. לכל הפחות, עליך לשכור יועץ מודעות פייסבוק שיעזור לך ללמוד את הדרך שלך ולהתקין.

שיווק מחדש הוא רב עוצמה

אם אתם מנהלים את המודעות שלכם בעצמכם ולא השתמשתם (או אפילו שמעתם עליו) שיווק מחדש, זה הזמן לשכור מומחה למודעות פייסבוק. סביר להניח שאתה מפסיד על חלק עצום מההחזר על ההשקעה שלך.

שיווק מחדש הוא דרך רבת עוצמה למקד לאנשים שהיו באתר שלך, השתמשו באפליקציה שלך או נתנו לך את כתובת האימייל שלהם. האנשים האלה כבר מאורסים איתך. יכול להיות שהם פשוט צריכים עוד קצת חשיפה לפני שהם לוחצים על ההדק. כדי לגרום לזה לקרות, תחילה תצטרך לתייג מבקרים שמגיעים לאתר שלך באמצעות קובץ Cookie כדי לבנות את קהל השיווק מחדש שלך .

בהחלט תרצו לנצל את יכולות השיווק מחדש של מודעות פייסבוק. מומחה עם מודעות פייסבוק יוכל להגדיר את כל זה עבורך כך שתמשיך לבנות את העסק שלך מסביב לשעון.

פייסבוק היא קפדנית

פייסבוק שואפת להגן על המשתמשים שלה. הם לא רוצים שהם יתעצבנו מפרסומות או ייעלב מכל פוסט ממומן. למה? כי פייסבוק רוצה שהמשתמשים שלה יהיו מרוצים וימשיכו להשתמש בפייסבוק.

ולמרות שזה נהדר שפייסבוק מגינה על המשתמשים שלה, זה גם מקשה על מישהו חסר ניסיון לכתוב מודעת פייסבוק שתאושר. יש הרבה חוקים. אתה עשוי למצוא מודעות רבות שנדחות על ידי פייסבוק או שחשבונך עשוי להיות מסומן.

כיצד להשתמש במומחה פרסומות בפייסבוק כדי להצמיח את העסק שלך

על ידי שכירת מומחה עם מודעות פייסבוק, אתה יכול להגדיל את העסק שלך בצעדי ענק תוך זמן קצר.

עכשיו כשאתה יודע שאתה צריך לשכור מומחה מודעות פייסבוק, איך אתה מוצא את האדם או האנשים הנכונים לנהל את החשבון שלך?

להלן הצעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח שתמצא את המומחה המושלם עבור העסק שלך.

1. מצא ושכר מומחה עם מודעות פייסבוק

ישנן דרכים רבות לשכור מישהו לניהול חשבון המודעות שלך. החלק המהותי בפאזל הוא להבטיח שתמצא מישהו הבקיא במורכבות הפרסום בפייסבוק. 

מי שלא תבחר להעסיק, וודא שאתה עושה את בדיקת הנאותות שלך במחקר ובבדיקת האישורים של מועמדים פוטנציאליים.

בקשו לראות תיקי עבודות בעבר ואת התוצאות שהם השיגו עבור לקוחות אחרים. ודא שהאדם שאתה שוכר מכיר את הקהל והסגנון שלך. יש הרבה פלטפורמות גיוס מקוונות שונות לבחירה שמציעות את המומחים האלה. אתה יכול לבחור לפרסם תיאור של הפרויקט שאתה צריך לעשות בתוך כמה מהשווקים האלה או לבחור אחד במיוחד להמשיך.

2. שתף את המטרות והתקציב שלך עם המומחה

ברגע שתמצא את המומחה המושלם הזה עם מודעות פייסבוק, השלב הבא הוא להבין באמת את היעדים שלך ואת התקציב שלך. המומחה שאתה שוכר יכול לעזור לך להגדיר את המטרות הללו על סמך הניסיון שלו, אבל המטרות הכוללות אמורות לבוא ממך.

תמיד היה ברור לגבי הציפיות שלך ומה אתה נוח להוציא על הפרסום שלך. תן לפרילנסר המרוחק החדש לדעת בדיוק כיצד אתה מצפה שהמודעות שלך בפייסבוק יצליחו ובאיזו תדירות עליך לסקור ולשנות אותן.

3. עיין בתוכנית המשחק

שכרתם מומחה מודעות פייסבוק מסיבה מסוימת. הוא או היא מכירים את הפרטים הקטנים של הפרסום בפייסבוק הרבה יותר טוב ממך. בגלל זה, תן למשכיר החדש להמציא תוכנית משחק לקמפיין הפרסום שלך. תן לו או לה להבין את הפרטים על סמך הקלט שלך.

ואז תזמן סקירה מפורטת של תוכנית המשחק לפני העלייה לאוויר. 

למרות שהוא או היא המומחה, אתה רוצה לוודא שאתה מצטרף לכל ההחלטות.

4. הגדר את התוכנית בתנועה

כמומחה עם מודעות פייסבוק יגיד לך: חלק מהפרסום הוא עקומת הלמידה. כאשר אתה מתחיל את מסע הפרסום שלך, סביר להניח שהתוצאות לא יהיו טובות כפי שהן יכולות להיות. וזה דבר טוב.

במהלך השבועיים הראשונים, תלמדו הרבה על מי מעורב בעסק שלכם וכיצד להסתגל. עם זאת, אל תפחד להפעיל את התוכנית שלך ולאסוף נתונים יקרי ערך.

5. עקוב אחר התוצאות ובצע התאמות

לפני שתשפך כסף במודעות שלך בפייסבוק ושכיר את מומחה המודעות הטוב ביותר בפייסבוק, עליך לבדוק את ביצועי מסע הפרסום שלך. מומחה עם מודעות פייסבוק יוכל למשוך את כל הנתונים, לנתח אותם ולספק לך את התוצאות ברמה גבוהה. המומחה אמור גם להיות מסוגל לקבוע את השינויים הדרושים כדי להביא לביצועים טובים יותר של המודעות שלך.

ברגע שהמודעות שלך מתחילות להופיע בצורה הרצויה להן, תוכל להתחיל להגדיל את התקציב שלך בהדרגה. גם כאשר המודעות שלך מתפקדות כפי שציפית, חשוב להמשיך לעקוב ולבצע התאמות לאורך זמן. אתה תמיד יכול להמשיך ולשפר, ומומחה לפרסום בפייסבוק יוכל לטפל בזה בשבילך.

רק זכור לא לצפות לתוצאות שאינך יכול לקוות להשיג בהתחשב בעסק שלך ובקהלים שאליהם אתה מכוון.

מומחה לשיווק בפייסבוק יעזור לך ליצור פוסטים אורגניים שיאפשרו לך לתקשר עם הקהל שלך . הם יכולים לעזור לך ליצור אסטרטגיה ייחודית המאפשרת לך לבנות היכרות של המותג עם שוק היעד שלך.

מומחי המודעות של פייסבוק אינם מחויבים רק להשיק ולנהל קמפיינים שיווקיים במדיה חברתית. הם גם אחראים למעקב אחר התוצאות של כל קמפיין. לשם כך, הם מודדים מדדי ביצועים מרכזיים (KPI).

לרוב העסקים כיום יש נוכחות מקוונת. זה לא פשוט בהתחשב בכמה יעיל זה יכול להיות למשוך קהל למותג שלך. עסקים רבים, גדולים או קטנים, מנסים לפרסם את עצמם בפייסבוק, אך התוצאות אינן טובות כפי שציפו. יכולות להיות מספר סיבות מאחורי הבעיה הזו.

אולי העובד הפנימי שהקצית למשימה זו לא יודע איך עובדות מודעות פייסבוק. יכול להיות גם שיש להם משימות אחרות להתמקד בהן, והם לא מסוגלים לתת למסע הפרסום שלך את תשומת הלב שהוא דורש כדי לפרוח. למרבה המזל, יש לזה פתרון פשוט. תאמינו או לא, לפעמים אתה צריך הרבה יותר מטווח אורגני כדי להשיג את התוצאות הרצויות לך, וכאן השימוש במומחה למודעות פייסבוק יכול להועיל.  

מודעות פייסבוק הן ללא ספק הפתרון החסכוני והיעיל ביותר לפרסום העסק שלך. קבלת מומחה למודעות פייסבוק תגרום לקמפיין שלך לבלוט, ותספק לך החזר מצוין על ההשקעה. אם אתה חדש במומחי שיווק בפייסבוק ותוהה מדוע כדאי לך לבחור בהם, המשך לקרוא את המאמר הזה, מכיוון שהוא ידון מדוע שכירת אחד ייתן לך יד על העליונה במסע הפרסום שלך. 

מה עושה מומחה פרסום בפייסבוק?

מומחה פרסום בפייסבוק הוא אדם בעל ניסיון של שנים בניהול קמפיינים פרסומיים שונים באמצעות מודעות פייסבוק. משווקים אלה הם מגוונים להפליא ויכולים לבצע מגוון משימות כמו:

  • ארגון וניהול אסטרטגיות עבור קמפיינים בתשלום
  • יצירת מכירות ולידים
  • הם יכולים ליצור טפסים ליצירת לידים ולסחוט דפים
  • עיצוב גרפיקה
  • כתיבת עותקים
  • אופטימיזציה ומדידה של קמפיינים פרסומיים בעזרת פיקסל פייסבוק וכלים אנליטיים שיווקיים אחרים
  • הם עוקבים ומדווחים על תוצאות מסע הפרסום של הלקוח שלהם בפייסבוק
  • מומחי מודעות אלו בודקים ומנטרים את תוצאות המודעות

מומחי פרסום בפייסבוק גם משתפים פעולה עם צוותי שיווק כדי לוודא שהמיתוג שלך יישאר עקבי

הפקת המרב מהמדיה החברתית בתשלום , במיוחד מודעות פייסבוק יכולה לחולל פלאים עבור העסק שלך. תופתעו לראות את מספר הכסף שחברות מוציאות על מודעות פייסבוק מדי יום. זו הסיבה העיקרית לכך שהגיונית לקבל מומחה פרסומות ותיק. הם עובדים עם מגוון עסקים ויודעים מה צריך כדי לגרום לך להתבלט מהמתחרים שלך. יתרה מכך, צוות שיווק אמין בפייסבוק גם מייעץ ללקוחותיו מה עליהם לעשות ומה אסור לעשות. 

מנהל העסקים של פייסבוק עובר שינויים על בסיס קבוע, ולהתעדכן בשינויים האלה יכול להיות די מאתגר, במיוחד אם יש לך דברים אחרים להתמקד בהם. עם זאת, עם מומחה שיווק בפייסבוק לצידך, אתה יכול לנשום לרווחה בידיעה שמסע הפרסום של העסק שלך נמצא בידיים טובות. 

היתרונות של העסקת מומחה פרסום בפייסבוק לעסק שלך

שכירת מומחה למודעות פייסבוק יכולה להועיל לך ביותר מדרך אחת. הנה כמה יתרונות של העסקת מומחי שיווק בפייסבוק שפשוט אי אפשר להתעלם מהם. 

אמינות מוגברת

הדבר האחרון שאתה רוצה כשאתה מנהל קמפיין פרסום בפייסבוק הוא חוסר יכולת חיזוי. מחלות, הפסקות אינטרנט ומקרי חירום משפחתיים הם רק חלק מהנושאים שעלולים לסכן את מסע הפרסום של החברה שלך, ולהעמיד אותו מאחורי לוח הזמנים. אמנם הבעיות הללו מובנות מנקודת מבט אנושית, אבל אתה צריך לעקוף אותן כאיש עסקים. 

שיתוף פעולה עם משרד פרסום בפייסבוק מציע לך הרבה חיזוי ויציבות. בטח, מומחה פרסום יכול גם לחלות או לעזוב את הסוכנות שלו, אבל תמיד יש לו גיבוי כדי לוודא שמסע הפרסום שלך בפייסבוק יישאר ללא הפרעה.

מומחי מודעות מציעים איכות ללא תחרות

למומחי שיווק בפייסבוק יש המון המון אנשי קשר כדי להבטיח שהעיצוב הגרפי, קופירייטינג, הפרסום, עריכת הווידאו וצרכים אחרים שלך מכוסים. כמה מומחי שיווק יכולים אפילו לעשות את כל זה בעצמם תוך שמירה על רמת איכות גבוהה. בכל מקרה, רכישת השירותים של המומחים הללו תיתן לך יד על העליונה בכל היבט של מסע הפרסום שלך בפייסבוק. 

מיקוד ברמה מתקדמת

השיווק בפייסבוק הוא די מתקדם והוא ממשיך להתפתח עם הזמן. אתה צריך להיות מעודכן היטב בהתפתחויות שלו כדי למקד לקהל הרצוי שלך . בטח, אתה יכול לקחת אחריות על מסע הפרסום של החברה שלך בעצמך, אבל זה לוקח הרבה זמן. במקום זאת, בחירה במומחה לפרסומות פייסבוק אמין תהיה רעיון טוב יותר. 

הם יודעים את כל הפעמונים על ניהול מסעות פרסום בפייסבוק ויכולים לפתח מודעות מותאמות אישית במראה מקצועי עבור העסק שלך. יתרה מכך, הם יכולים גם לשקול דברים כמו מיקום ודמוגרפיה כדי להגיע לקהל הרצוי שלך בזמן. לפייסבוק יש אפילו אפשרויות פרסום ממוקדות שחלק מבעלי העסקים אפילו לא יודעים עליהן.

עם זאת, מומחה פרסומות יודע הכל על הדברים הללו ויפיק את המרב מהתכונות של פייסבוק כדי ליצור מסע פרסום שיבלוט את העסק שלך. 

פתרונות מיוחדים לעסק שלך

לא כל אסטרטגיית פרסום תתאים לעסק שלך. חברות רבות מאמינות שהן ירוויחו מפתרון מסוים, רק כדי לגלות שהוא לא מתאים להן. מומחה לפרסומות בפייסבוק ילמד את העסק, הקהל וההיסטוריה שלך כדי ליצור מסע פרסום המתאים במיוחד לחברה שלך. זכור, רוב הצלחת מסע הפרסום שלך תלויה בהתחלה טובה. עם מומחה פרסומות לצידך, אתה יכול להיות רגוע בידיעה שהקמפיין שלך מוגדר להצלחה. 

הם חסכוניים בטווח הארוך

חברות רבות שוכרות מומחה למודעות בית במקום לבחור במומחה לפרסומות בפייסבוק. במקרים רבים, תוכניות כמו אלה נוטות להשפיע לאחור בגלל עלויות ההכשרה הגבוהות. תופתעו לגלות שהכשרת עובד טרי עשויה לעלות עד 1300 דולר, לא כולל האנרגיה והזמן שאתם משקיעים כדי להכין אותו לתפקיד. במילים פשוטות, אסטרטגיות כאלה אינן משתלמות בטווח הארוך. 

בחירה במומחה לפרסומות בפייסבוק במקום זאת, תהיה רעיון טוב יותר. בניגוד לעובדים חדשים, המשווקים האלה יודעים מה הם עושים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לספר להם על היעדים וסוג הקמפיין שאתה רוצה להפעיל והם יעשו את השאר. כפי שצוין קודם לכן, מומחי פרסום של פייסבוק הם בעלי מערך מיומנויות מגוון ובעלי ניסיון של שנים תחת החגורה, שבו הם יכולים להשתמש כדי ליצור אסטרטגיה מנצחת עבור מסע הפרסום שלך. 

בנוסף, מומחי פרסום מוכיחים כי הם חסכוניים בטווח הארוך. אולי אתה מרגיש שהם גובים עמלה כבדה, אבל התמורה לטווח ארוך תהיה נהדרת, במיוחד כאשר אתה מחשיב את כמות תשומת הלב שמסע הפרסום שלך יקבל. 

אתה יכול לנצל את היתרון של שיווק מחדש

שיווק מחדש הוא דרך מצוינת לשפר את ההחזר על ההשקעה. מיקוד מחדש של האנשים שכבר ביקרו בפרופיל או באתר שלך יכול לתת להם תזכורת לגבי החברה שלך או להודיע ​​להם על מה שאתה מציע. מומחי מודעות פייסבוק יכולים להשיג זאת בקלות רבה. הם מודעים היטב לפרקטיקות הנדרשות לאיסוף נתונים ולשיווק מחדש של עסקים, ועוזרים להם למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם. 

מומחי מודעות פייסבוק יכולים לעזור לך לנווט בין הכללים של פייסבוק

פייסבוק עושה הכל כדי להגן על המשתמשים שלה. זה לא רוצה לעצבן אותך עם מודעות, חלונות קופצים וסוגים אחרים של פוסטים ממומנים. זו סיבה גדולה לכך שקיימים חוקים רבים בפייסבוק. למרות שהכללים האלה קיימים מסיבה טובה, לפעמים, אישורם או ניווט בהם יכולים להיות מאתגרים מאוד.

מומחה שיווק בפייסבוק יודע מה נדרש כדי להבטיח שקמפיין או קידום מכירות יאושרו במהירות ובזמן. כפי שהייתם מצפים, הם מודעים לכל ספר החוקים של פייסבוק ויכולים לארגן קמפיין שאינו מפר את המדיניות של ענקית המדיה החברתית . 

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה