קניות בוואטסאפ: כלי חדש מאפשר רכישת מוצרים בהודעה

וואטסאפ מציגה "קניות בוואטסאפ" כלי קניות חדש בפלטפורמה שלה, המאפשר למשתמשים להוסיף מוצרים לעגלה ולבצע קנייה ישירה מבעלי עסקים באמצעות הודעה וואטסאפ פשוטה.

מסחר אלקטרוני בוואטסאפ

בחודשים האחרונים, וואטסאפ הוסיפה מספר פיצ'רים כדי להגביר את חוויית מסחר האלקטרוני באפליקציה שלה. היא חשפה קודי QR, כפתור קניות ייעודי והיכולת לשתף קטלוג מוצרים בצ'אטים.

עגלות קניות בוואטסאפ


באמצעות עגלות, לקוחות יכולים לעיין בקטלוג, לבחור מוצרים מרובים ולשלוח את ההזמנה כהודעה אחת לעסק.

עגלות נועדו להקל על הצרכנים לקנות פריטים מרובים מעסק, ועל סוחרים לעקוב טוב יותר אחר פניות ולנהל את ההזמנות. וואטסאפ אמרה כי היא מוסיפה את הפיצ'ר החדש לאחר תגובה חיובית של כמה עסקים שבדקו אותו לאחרונה.

לחצן קניות בוואטסאפ

התכונה החדשה מוסיפה לחצן קניות, שנראה כמו סמל בחזית החנות, כדי לגשת לקטלוג עסקי.

קטלוג מוצרים עסקי בוואטסאפ

בעת ביקור בקטלוג עסקי, משתמשי WhatsApp יכולים ללחוץ על כפתור "שלח הודעה לעסק" כדי להתחיל שיחה או להשתמש באפשרות "הוסף לעגלה" כדי להוסיף את המוצר לעגלה.

לאחר שהלקוח עדכן את העגלה שלו, הוא יכול לשלוח אותה למוכר כהודעת WhatsApp ישירה. לאחר שליחת ההודעה, משתמשים יכולים לראות את פרטי ההזמנה על ידי הקשה על כפתור "הצג עגלה" בחלון הצ'אט שלהם עם המוכר.

תשלומים בוואטסאפ

אלמנט אחד גדול שנותר חסר בחוויית הקנייה של וואטסאפ הוא תמיכה בתשלומים. נכון להיום, כאשר משתמש מבצע הזמנה עם עסק בוואטסאפ, ההזמנה נשאר בגדר הודעות בווצאפ ואין אפשריות של סליקה או תשלומים אחרים.

WhatsApp מתכננת להוסיף תכונה המאפשרת למשתמשים לשלם בתוך האפליקציה.

https://www.youtube.com/watch?v=sCM4uZpgnLc

צפייה בסרטון ביוטיוב

קניות בוואטסאפ לסיכום

עבור אנשים ועסקים ברחבי העולם, WhatsApp מאפשרת לשאול שאלות, לדון במוצרים ולסגור מכירות,

עבור וואטסאפ, הצלחה במסחר אלקטרוני היא קריטית. למרות ההישג העצום שלה, כיום היא מרוויחה מעט מאוד כסף. אפליקציית ההודעות זמינה למשתמשים ללא תשלום. אבל היא עומדת להפוך למתחרה ענקית כמו אמזון ו-אלי אקספרס לפחות.

אולי יעניין אותך גם:

כאשר עסקים ממשיכים להעביר את פעילותם לאינטרנט כדי להישאר מחוברים ללקוחותיהם במהלך מגפת הקורונה, הם זקוקים לכלים דיגיטליים חדשים שיעזרו להם להגדיל את המכירות שלהם ולצמוח, קניות בוואטסאפ הוא אחד מהם.

רוצים לדעת עוד על כלים דיגיטליים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות בעסק? השאירו לנו פרטים וקבלו את נקודת המבט שלנו על העסק שלך!

כיצד לבצע הזמנה באמצעות עגלה:

  • פתח את WhatsApp.
  • פתח את הצ'אט או את הפרופיל העסקי של העסק שממנו תרצה להזמין.
  • הקש על סמל כפתור הקניות המופיע ליד שם העסק כדי לגשת לקטלוג שלו.
  • לאחר פתיחת הקטלוג, דפדף בין המוצרים שברצונך להזמין.
  • הקש על המוצר שאתה אוהב

WhatsApp Shop חנות בוואטסאפ הוא תוסף שעוזר למשתמשים ליצור חנות משלהם בתוך הוואטסאפ והיא גם קלה מאוד לשימוש וגם להתקנה. זה לא משנה אם יש לך 100 פריטים לשים בחנות שלך או 10, זה מתאים לכולם

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה