כך תכינו את דף הנחיתה לתקופת החגים

החגים ממש מעבר לפינה. חג הקניות הגדול של הנוצרים – הכריסמס (והבלק פרידיי) וחג האורים ליהודים. אם עוד לא התחלתם להכין את קמפיין הפרסום והמבצעים אז כדאי להזדרז – נשארו עוד פחות מ 6 שבועות.

עיצוב דף נחיתה לחגים

מעבר למחקר מילות מפתח, ניסוח מודעות מתאימות והכנת תשתית הקמפיין יש משתנה נוסף והוא דף הנחיתה. האם הדף מעוצב בהתאם? הצבעים ברוח החג? התוכן והתמונות ממוקמים במקומות הראויים? האם המבצעים המיוחדים לחג ברורים ובולטים לגולש? שאלות רבות עולות כאשר אנו רוצים להכין דף נחיתה מתאים לתקופה שכזו אשר יניב לנו החזר חיבוי על ההשקעה שבשיווק באינטרנט.

הנושא לא מורכב כ"כ כפי שאולי נדמה לכם והאמת שאין יותר מדי לשנות. אני לא אומר שלא כדאי "לפלפל" מעט את דף הנחיתה אבל בטח שאין צורך להתחיל ולבנות דף נחיתה חדש מאפס.

אז להלן מספר נקודות שיעזרו לקמפיין השיווק שלכם באינטרנט בתקופת החגים:

אופטימיזציה לדף נחיתה

טכניקות אופטימיזציה לדף נחיתה מיועד תקופת חגים – לאחר שיישמנו את הבסיס לדף נחיתה איכותי הגיע הזמן לעבור להתאמות עבור תקופת החגים. להלן מספר טכניקות:

מבצע לחגים

צרו באזז סביב המבצע – למרות שזה נשמע טריוויאלי יצירת באזז סביב מבצע במיוחד שהוא מוגדר בזמן (עד סוף החגים) יגדיל את התחושה אצל הגולש שכדאי לנצל את המבצע פן יגמר. פעולה זו אפשר לעשות בצורה פשוטה יחסית ע"י הצבת שעון דינאמי אשר סופר את הזמן אחורה עד היום האחרון של החג או במקרה של היהודים עד אשר הנר השמיני נכבה .

אולי יעניין אותך:

התאמת צבעים

התאימו את הצבעים של דף הנחיתה לרוח החג – דרך נוספת להגדלת הלידים האיכותיים בדף. למרות שאיני בטוח מה הצבע האופיני לחג החנוכה אני יכול להגיד לכם בוודאות שלגבי הכריסמס מדובר באדום, לבן וירוק. מדובר בשינוי קל יחסית שיתרום הרבה למבצע להתאים לרוח החג.

יתרונות המבצע

הדגישו את יתרונות המבצע – אחת הפעולות החשובות שיש לבצע בדף נחיתה בכלל ולא רק בתקופת החגים היא הדגשת יתרונות המבצע. משלוח עד הבית בחינם, 50% הנחה , 5 שנים אחריות וכדומה.

הדבר האחרון שתרצו זה שהגולש יעזוב את דף הנחיתה כי הוא לא הבין מה מיוחד במבצע ובמוצר שאתם מציעים לו. הדגשת המבצעים יכולה להיות ע"י גופן גדול יותר, גופן בצבע בולט, במיקום מרכזי בדף וכדומה.

מתנה או מבצע?

הציעו את המבצע כמתנה – תקופת של חגים מאופיינת כתקופה שבה קונים מתנות לקרובים שלנו. צעצועים לילדים או דמי כיס, בגדים לאישה וכן הלאה. רצוי להזכיר זאת לגולש ע"י הצגת האפשרות במפורש או ע"י שליחת ההצעה לחבר בצורה קלה וידידותית. לא תמיד אנו יודעים מה לקנות לאישה או לילד ושליחת Gift Card משאירה להם את האופציה לבחור לבד.

אז גם אם הגעתם לפוסט הזה מאוחר מדי תמיד תיהיה עוד תקופת חגים וזה אף לא מאוחר מדי להתכונן בהתאם. הועלו פה מספר נקודות שעשויות להועיל אבל אני בטוח שלא כיסיתי את כולם, אני מזמין אתכם לייעוץ מקצועי עם צוות קרית טק פתרונות דיגיטליים לעסקים.

בדף זה