האם צריך מומחה קידום אתרים לשיווק האתר?

במאמר הנוכחי אני לא מתכוון להתעסק בנושא מה עדיף יותר, קידום אורגני או ממומן, שכן לכל עסק צריכה להיבנות אסטרגיה ספציפית שמותאמת למטרותיו. במקרים מסוימים יהיה עדיף להשקיע בשלב ראשון בקידום ממומן, במקרים מסוימים בקידום אורגני ובמקרים רבים בשניהם.

מומחה לשיווק אתרים

מטרת מאמר זה היא להבהיר מדוע כל עסק חייב להיעזר בשירותיו של מומחה לשיווק אתרים. פעמים רבות יצא לי להיתקל בלקוחות שבנו להם אתר, אבל הם לא מצליחים למצוא אותו בגוגל. הסיבה לכך היא שלא מדובר בקסם שקורה באופן עצמאי. לא מסיימים לבנות אתר ולמחרת הוא מופיע במקום הראשון בתוצאות החיפוש. מדובר בתהליך שדורש חשיבה מעמיקה, היכרות עם השוק והמתחרים והידע לבצע את המהלכים הנכונים. (תוכלו לקרוא על זה יותר בעמוד הזה)

אחת הבדיחות הידועות ביותר בעולם קידום האתרים היא, שאם אתה רוצה להחביא גופה, פשוט תחביא אותה בעמוד השני בגוגל. הסיבה היא שכאשר אנשים נכנסים לגוגל ומחפשים תוצאה מסוימת, הרוב הגדול אינו טורח לעבור לעמוד השני.

לכן, אם עסק מסוים בנה אתר והחליט שהגיע הזמן להתחיל לשווק את אותו העסק באינטרנט, הוא לא יכול להסתפק רק בבניית האתר. זהו כנראה החלק הקל בתהליך. החלק המורכב יותר, שדורש חשיבה אסטרטגית, מיומנויות גבוהות ויכולות ניתוח מתחרים, הוא החלק הקריטי להצלחת האתר והעסק בזירה הדיגיטלית. אתר שלא יופיע בתוצאות החיפוש במיקום גבוה, יתקשה ליהנות מתנועת גולשים רלוונטיים ובכך יפסיד הכנסות. הדרך ל״עקוף״, כביכול, את קידום האתרים בצורה האורגנית הוא להתחיל קמפיין לקידום אתרים בצורה ממומנת.

משמעות הדבר היא, שאותו עסק יתחיל לשלם מדי חודש כסף לגוגל, כדי שהם יציגו את האתר שלו בתוצאות החיפוש. אממה, גם תהליך שכזה דורש איש מקצוע ומומחה לקידום אתרים בצורה הממומנת, שכן אם יש מספר אתרים שמתחרים על אותה נישה, צריך לדעת איך לבנות את הקמפיין השיווקי, בצורה שתאפשר לעסק להופיע מעל תוצאות חיפוש המתחרים.

מודעות ממומנות

עד לא מזמן, עמוד תוצאות החיפוש בגוגל הראה 3 מודעות ממומנות בתחילת העמוד (כאשר מסומן ליד כל תוצאה שהיא מודעה) לאחר מכן, היו תוצאות החיפוש האורגניות, שלרוב הניבו יותר הקלקות (כי כידוע גולשים פחות מתחברים למודעות), ובצד העמוד הופיעו עוד תוצאות חיפוש ממומנות. גוגל ביצעה שינוי בנראות העמוד ממש לאחרונה. היא הסירה את תוצאות החיפוש שהופיעו בצד, הוסיפה תוצאה נוספת בתחילת העמוד ותוצאות מקודמות נוספות בתחתית העמוד (תוכלו לראות את ההכרזה פה). משמעות הדבר היא, שמספר התוצאות האורגניות בעמוד הצטמצם באופן משמעותי. מצד אחד זה גורם לאנשי שיווק רבים להכריז כי קידום האתרים האורגני מת (לא מסכים עם הקביעה הזו), ומצד שני זה הגביר את חשיבותו של מומחה לשיווק אתרים וקידומם ברשת. יש פחות תוצאות שאפשר לתפוס ולכן המלחמה על כל מיקום הופכת קשה יותר.

שיווק אתרים על מנת לקדם מותג

טעות נפוצה נוספת של עסקים רבים, היא שהם לא מבינים שהדרך שגולשים יגיעו אליהם לאתר, היא לא דרך השם שלהם ספציפית, אלא דרך שימוש נכון במילות מפתח. אלא אם מדובר במותגים גדולים ומוכרים שהגולשים מחפשים את שמם במיוחד. הדרך לשווק ולמתג עסק מסוים היא דרך אותן מילות מפתח. למשל, אם עסק רוצה למכור מוצרים לתינוקות ואותו עסק הוא לא מהמותגים המוכרים בשוק, הוא יצטרך לייצר המון תוכן שתואם את מה שאנשים מחפשים. לדוגמא: אנשים רבים מחפשים את מילות המפתח בגדים לילדים, אותו עסק ייצר תוכן שבתוכו מופיעות המילים בגדים לילדים. ככה במידה ומומחה קידום האתרים של אותו עסק יודע מה הוא עושה, האתר יוכל להופיע בראש צמרת תוצאות החיפוש האורגניות, וככה אנשים המתעניינים בנישה הספציפית שלו יכירו אותו, יכנסו לאתר וימליצו לאחרים.

אולי יעניין אותך:

שימוש במומחה לקידום אתרים

שימוש במומחה לקידום אתרים הוא קריטי, עבור עסק שרוצה למתג את עצמו באינטרנט. אתר ללא תנועה, הוא אתר שאין בו שימוש. בדיוק כמו חנות נטושה. זה ממש לא משנה אם הושקעו אלפי שקלים בבניית אותו אתר. כמו שזה לא משנה שהעסק שיפץ באלפי שקלים את החנות פיזית, אם אין לה תנועה ולקוחות, בסופו של דבר היא לא תשרוד. על מנת שיגיעו אותם לקוחות והאתר יתחיל לייצר רווחים, חובה להשתמש במומחה לקידום אתרים שידע כיצד לבנות תכנית אסטרטגית לקידום האתר שתניב תוצאות.

האם אתה מחפש דרך להגדיל את הנוכחות שלך באינטרנט? אם כן, אתה עשוי לתהות האם הגיע הזמן לשכור מומחה SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) כדי לתמוך במאמצים שלך. בין אם אתם שוקלים לשכור פרילנסר או סוכנות קידום אתרים, מומלץ לשקול את היתרונות והחסרונות לפני שמסיימים הסכם.

כיום, הרוב המכריע של האנשים משתמשים באינטרנט כאשר הם מחפשים מוצרים ושירותים שהם דורשים. כתוצאה מכך, הם בסופו של דבר משתמשים במנוע חיפוש, כגון גוגל, יאהו או בינג, כדי למצוא את התשובות לשאילתות שלהם. ההבנה כיצד מנועי חיפוש עובדים עם קידום אתרים יכולה להיות מאתגרת, ולכן לא סביר להפוך למקצוען בן לילה. מצד שני, אתה לא צריך ללמוד על SEO לעומק כשאתה עובד עם מומחה.

אז האם העסק שלך מוכן לשכור מומחה SEO? המשך לקרוא כדי ללמוד מתי זה אידיאלי לעבוד עם איש מקצוע בתחום זה ומתי אתה יכול לעשות זאת בעצמך.

במה עוזר מומחה SEO?

אם תחליט לעבוד עם מומחה קידום אתרים, ישנם מספר תחומים שהם עשויים לסייע בהם. כמה מהדרכים שבהן איש מקצוע קידום אתרים יכול לעזור לך כוללות:

  • יצירת תוכן אופטימלית. תוכן הוא עמוד השדרה של אופטימיזציה למנועי חיפוש. עליך לוודא שהתוכן שאתה מפרסם מותאם לדירוג טוב במנועי החיפוש ויענה על הצרכים של קהל היעד שלך. מומחי קידום אתרים יכולים לעזור לך ליצור תוכן מותאם ולהבטיח שהוא יגיע למטרה.

  • בניית קישורים. בניית קישורים היא דרך מצוינת למצב את האתר שלך כסמכות בתחומך. זו הסיבה שאתה צריך שפע של קישורים באיכות גבוהה המפנים חזרה לאתר שלך. ישנן דרכים שונות להפעיל מסעות פרסום עם קישורים נכנסים, אך רבות מהן דורשות כמות משמעותית של זמן. מומחה SEO יכול להסיר את המשימה הזו מהצלחת שלך ולעזור לך להתחיל לרכוש קישורים במהירות.

  • מחקר מילות מפתח. כדי לבצע אופטימיזציה של קידום אתרים בדף, עליך לבצע מחקר מילות מפתח מתאים . למרות שאולי אתה מכיר את מילות המפתח החשובות ביותר בתחומך, מומחה SEO יכול לסייע לך. כך, תוכלו להשתמש בביטויים הנכונים ולהימנע מקנסות ממנועי החיפוש עקב סתימת מילות מפתח.

  • ביקורת אתרים. אם אתה רוצה שמנועי חיפוש ידרגו את האתר שלך בצורה טובה, עליך לוודא שה-SEO באתר והטכני של האתר שלך במצב ניהול תקין. מומחה SEO מקצועי יכול לבקר את האתר שלך מעת לעת כדי לוודא שהכל עובד כראוי. אם מנועי החיפוש רואים שהאתר שלך מתעדכן באופן קבוע ואינו מכיל קישורים שבורים, הדירוג שלך עשוי להשתפר.

אלו הן רק כמה דרכים שבהן מומחי קידום אתרים יכולים לעזור במאמצי השיווק הדיגיטלי שלך. עם זאת, לא כל המומחים בענף זה נוצרו שווים, וחשוב לחפש את האדם או הצוות המתאים כדי לתמוך במאמצים שלך.

מתי זה הגיוני לשכור מומחה SEO?

עבודה עם מומחה היא רעיון טוב אם אתה רוצה לעקוב אחר שיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים. ישנם גם מצבים נפוצים אחרים בהם הגיוני להעסיק אדם או צוות לצורך קידום אתרים, כולל:

אתה רוצה לשפר את אסטרטגיית ה-SEO שלך

ייתכן שקידום אתרים לא נמצא בראש הרשימה שלך כאשר אתה בונה אתר אינטרנט לראשונה. אולי פשוט תרצה להפעיל את האתר. בסופו של דבר, עם זאת, תצטרך להתמקד ב-SEO כדי להוביל תנועה לאתר שלך. אם אתה בתהליך של שיפור אסטרטגיות SEO שלך, פנייה לאיש מקצוע יכולה להבטיח שאתה בכיוון הנכון. בנוסף, הם יכולים לעזור לך להימנע ממלכודות נפוצות שעלולות להזיק אחרת למסע הפרסום שלך.

האתר שלך לא מוביל תנועה

אם האתר שלך אינו מוביל תנועה כלשהי, יש צורך לבצע שינויים. בנוסף, מחסור בתנועה יכול להעיד למנועי החיפוש שאין באתר שלך הרבה מבקרים, מה שמקשה על שיפור הדירוג שלך. אם אתה רוצה להגביר את התנועה לאתר שלך, מומלץ לפנות למומחי SEO שיכולים לעזור.

יש לך תקציב לעשות זאת

בממוצע, העלות של שירותי קידום אתרים חודשיים היא $497 לחודש (דרך Backlinko). אמנם השקעה בשירותי קידום אתרים אינה זולה, אבל זו יכולה להיות השקעה משתלמת אם אתה רוצה לייצר יותר תנועה לאתר שלך ולהעלות המרות. אם אתה מעוניין לשכור יועץ SEO, ודא שיש לך את התקציב לעשות זאת.

אמנם יש מגוון רחב של אפשרויות מחיר זמין, זכור שאתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו. עליך לוודא שיש לך מספיק כסף לשכור מומחי SEO שיספקו עבודה באיכות גבוהה.

הצוות שלך מתוח דק

יכול להיות שיש לך צוות פנימי שאחראי על אסטרטגיית השיווק המקוון שלך, אבל אם הם מתוחים מדי, עליך להביא מומחה שיוכל לעזור. כך, הצוות שלך יכול לחסוך זמן בתחומים אחרים, ואתה יכול לשים את מסעות הפרסום שלך לקידום אתרים בעמדה להצליח.

חסר לך ידע בקידום אתרים

אם אינכם יודעים כיצד להתמודד עם אופטימיזציה למנועי חיפוש בעצמכם, זה הזמן לפנות לשירות מקצועי. למרות שאתה עשוי להבין את היסודות, ייתכן שיהיה לך קושי להתחרות עם האנשים בראש הדירוג של מנועי החיפוש. אתה צריך לשכור אנשי קידום אתרים עם הכישורים הדרושים כדי להתחרות בתוצאות המובילות.

אין לך זמן לסקור עדכוני אלגוריתם SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא מסע, לא יעד. מנועי החיפוש משנים כל הזמן את האלגוריתמים שלהם, כך שהאסטרטגיה שלך צריכה גם להתפתח. יש לך הרבה מה לעשות מדי יום, ואולי אין לך זמן לעמוד בקצב של כל השינויים האלה. במקום זאת, אתה יכול לשכור איש מקצוע שתפקידו להתעדכן בשינויים באלגוריתמים.

אתה מעצב מחדש את האתר שלך

לבסוף, אם אתה בתהליך של עיצוב מחדש של אתר האינטרנט שלך, אתה צריך לוודא שיש לך SEO בראש בראש. אחד הזמנים הקלים ביותר לבצע שינויים במסע הפרסום שלך לקידום אתרים הוא כאשר אתה מעדכן את האתר שלך.

מתי לדחות עם העסקת אסטרטג קידום אתרים

הסיבה הגדולה ביותר שאולי תרצה להתאפק עם העסקת אסטרטג קידום אתרים היא שאין לך את הכספים להרשות לעצמך אחד. אולי תוכל למצוא אפשרות זולה יותר, אבל לא בהכרח תקבל את התוצאות שאתה מחפש. לכן, אולי עדיף להתאפק, לחסוך בכספכם ולהמתין עד שיהיה לכם תקציב לשכור מומחי SEO עם ההכשרה והניסיון הנדרשים. למרות שאולי תוכל למצוא פרילנסר SEO במחיר סביר יותר, ייתכן שהם לא יספקו את אותה רמת שירותים.

איך למצוא מומחה SEO

אם אתה מחפש מומחה SEO שיוכל לעזור לך, ישנם מספר שלבים שעליך לבצע.

  • זהה את המטרות שלך. מהן המטרות של פרויקט ה-SEO שלך? האם אתה רוצה לשפר את התנועה שלך? האם אתה רוצה להגדיל את דירוג תוצאות החיפוש שלך? האם אתה רוצה להגביר את שיעור ההמרה שלך? מומחה SEO יכול לעזור לך בכל הבעיות הללו.

  • קבע את התקציב שלך. אתה גם צריך לחשוב על התקציב שלך. כמה כסף יש לך להוציא? שירותים שונים עולים סכומי כסף שונים, ואתה צריך להיות שקוף לגבי כמה אתה מוכן להוציא על הקמפיין. כך תוכל למקסם את התשואה על ההשקעה שלך.

  • החלט בין סוכנות או פרילנסר. האם אתה רוצה לעבוד עם סוכנות או פרילנסר? פרילנסר עשוי להיות זול יותר, אבל לסוכנות יש יותר משאבים לרשותה.

  • לשאול שאלות. מהן השאלות הכי גדולות שיש לך בראש? עליך לוודא שהמטרות שלך תואמות את הסוכנות. כך תוכלו לשים את עצמכם במצב של שביעות רצון מתוצאות הקמפיין.

  • סקור הפניות. לפני שאתה שוכר מישהו, אתה חייב לבקש הפניות. שוחח עם כמה מהפניות האלה כדי לראות אם הם היו מרוצים מהתוצאות.

  • בקש ביקורת. אתה תמיד יכול לבקש ביקורת אתר לפני שאתה מקבל החלטה סופית לגבי מי אתה רוצה להעסיק. מהם חלק מהשינויים שהסוכנות ממליצה? ודא שאתה מרוצה מההצעות שלהם.

אם תזכור את הנקודות הללו, תוכל למצוא את מומחי SEO הנכונים שיעזרו לך בצרכים שלך.

צור אתר מוכן לקידום אתרים

לדעת אם לשכור מומחה SEO או לא זו לא תמיד ההחלטה הקלה ביותר לקבל. בעוד איש מקצוע יכול לעזור לקחת את אסטרטגיית ה-SEO שלך לשלב הבא, תשלום עבור שירותים אלה דורש השקעה נכבדת. אם אתה שוקל לעבוד עם יועץ או סוכנות, זכור את הנקודות שהוזכרו לאורך מאמר זה.

אם אתה בוחר לשמור על קידום אתרים בבית ולעשות זאת בעצמך, יש לנו כמה כלים שיווקיים שיכולים להקל על ביצוע אופטימיזציה של האתר שלך. לדוגמה, Mailchimp יכול ליצור אוטומטית תיאורי מטא ייחודיים על סמך תוכן האתר שלך. בנוסף, אתרים המתארחים בפלטפורמה שלנו מגיבים ומהירים, מה שיכול ליצור חווית משתמש טובה יותר.

כבעל עסק, אתה צריך להתחבר עם יותר לקוחות כדי למכור את המוצר או השירות שלך. ללא קשר לענף שלך, אתה צריך לקוחות כדי למצוא אותך באינטרנט. מודעות בתשלום יביאו לתוצאות מהירות, אבל אם אתה רוצה צמיחה יציבה וארוכת טווח, אתה צריך לדרג יציב במנועי החיפוש. 

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) יכולה לעזור לך לעלות בהתמדה בדירוג מנועי החיפוש כדי (בתקווה) להגיע לדף הראשון של דף התוצאות של מנוע החיפוש (SERP). 

אבל SEO טוב זה לא קל. אם אתם מנסים לעשות קידום אתרים באופן פנימי, תבינו מהר שזו עבודה רבה. גישת ה-DIY יכולה לעבוד לזמן מה, אבל בסופו של דבר, תצטרך לשכור מומחה SEO. 

במדריך זה, אנו חולקים חמישה סימנים בטוחים שהגיע הזמן לשכור מומחה קידום אתרים - וכיצד תהליך הבדיקה צריך לעבוד עבור העסקת חברת קידום אתרים.

האם כדאי לשכור מומחה SEO? 5 סימנים שהגיע הזמן

העסקת מומחה SEO היא החלטה לא קטנה. אם אחד מהמצבים הללו חל על העסק שלך, כנראה שהגיע הזמן לשכור מומחה SEO.

1. מעולם לא עשית את זה לפני כן

קידום אתרים יכול להיות מאוד טכני. אם זה נשמע לך כמו ג'יבריש מוחלט - אבל אתה עדיין רוצה להגביר את הדירוג שלך בחיפוש בגוגל - זה הזמן לשכור מומחה. 

יש הרבה עצות רעות באינטרנט לגבי SEO, כך שעשה זאת בעצמך יכול להיות מסוכן אם אתה לא יודע מה אתה עושה. אתה צריך לעקוב אחר שיטות ה-SEO העדכניות ביותר של כובע לבן שמשפרות באופן אורגני את הדירוג שלך מבלי להזדקק לשיטות מפוקפקות (שמנוגדות לתנאי השירות של מנועי החיפוש). 

קידום אתרים תמיד משתנה מכיוון שמנועי החיפוש תמיד משתנים. עדכון אלגוריתם בודד יכול להפוך את דירוג ה-SERP שלך על הפוך. אם אין לך זמן להתעדכן בעדכוני SEO או שאין לך ניסיון, זה הזמן לשכור מומחה SEO.

לא רק שהם מעדכנים אותך בשיטות המומלצות העדכניות ביותר לקידום אתרים, אלא שגם מומחי קידום אתרים יוצרים תוכניות קידום אתרים טובות התואמות את היעדים העסקיים שלך.

2. יש לך משאבים

בין אם אתה בוחר לעשות את זה בתוך הבית או שאתה רוצה לשכור סוכנות SEO, אתה צריך קצת תקציב כדי לעשות SEO נכון. תוכן בלוג ממוקד SEO הוא אחד הדברים החכמים ביותר לבזבז את תקציב השיווק שלך מכיוון שהוא יכול להוביל לסמכות תחום גבוהה יותר, זיהוי מותג, תנועה אורגנית, לידים חדשים, קישורים נכנסים ועוד הרבה יותר. 

אם יש לך את המשאבים ואתה רוצה מערך מיומנויות ברמת מומחה, מיקור חוץ למומחה SEO יכול להוריד הרבה עבודה מהצלחת שלך ולעזור להרקיע שחקים למותג שלך.

3. האתר שלך לא מקבל הרבה תנועה

אם האתר שלך מקבל 10 מבקרים מאכזבים ביום, אולי הגיע הזמן לשכור מומחה SEO. תעבורה נמוכה הופכת את זה לכמעט בלתי אפשרי עבורך לדרג טוב ב-SERPs. זה אומר לגוגל שהתוכן שלך לא חשוב או שחווית המשתמש שלך לא מעניינת, מה שפוגע בהזדמנויות הדירוג שלך. 

בנוסף, SEO יכול לעזור לך להשיג לידים באיכות גבוהה יותר מהאתר שלך. ללידים לקידום אתרים יש שיעור סגירה של 14.6% , בעוד שלפניות יוצאות יש שיעור סגירה עלוב של 1.7%.

4. לצוות השיווק שלך אין זמן

זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לדרג אנשים אחרים בנישה שלך ששכרו מומחי SEO משלהם. אתה יכול לבקש מאנשי השיווק הפנימי שלך להתמודד עם SEO, אבל אם הם כבר מתוחים, לא יהיה להם זמן להוסיף SEO לאסטרטגיית השיווק שלך. 

עם לוח זמנים מלא בעבודות חברתיות, דפי נחיתה, קמפיינים בדוא"ל, זני לידים, חיפוש בתשלום, קופירייטינג ועוד, רוב צוותי השיווק עוברים מיליון מייל בשעה. עבור סטארטאפים ועסקים קטנים, כל העבודה נופלת לרוב על אדם אחד. 

לעתים קרובות אנו רואים שביצועי SEO גרועים הם הדבר המעכב את כל עבודת השיווק המדהימה הזו מלראות לקוחות חדשים. רוב האנשים מגיעים לסוכנויות קידום אתרים כמונו וזקוקים לתמיכה כדי שיהיה להם זמן לכל היוזמות האחרות שהם מלהטטים. תיקון ה-SEO שלך יכול להגדיל את התוצאות עבור כל המאמצים האחרים שלך. 

במקום להביא את איש השיווק שלך לשחיקה, הביאו מומחה שיוכל לקפוץ פנימה ללא זמן העלאה או עיכובים. זוהי הדרך הטובה ביותר להתאים את SEO ללוח הזמנים העמוס שלך מבלי להכריע את הצוות שלך.

5. אתה עושה עיצוב מחדש של אתר אינטרנט

זה פשוט - האם אתה מתכנן רענון אתר בקרוב? אם אתה משפץ את האתר שלך, זה הזמן המושלם לשכור מומחה SEO. הם יכולים לעזור לך להקים את האתר החדש שלך עם SEO בחשבון בכל שלב, ולהגדיל את הסיכויים שלך לדירוג הרבה לאחר העיצוב מחדש.

מה עושים מומחי SEO

זה יכול לקחת שישה חודשים או יותר כדי לראות שינוי בדירוג SEO שלך. אם השקעתם בעצמכם את העבודה ולא ראיתם תוצאות, הגיע הזמן לשינוי.

מקצועני קידום אתרים יכולים לעשות הרבה מהעבודה הכבדה כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. בעוד שכל מומחה הוא שונה, רובם מציעים את שירותי SEO אלה: 

  • יצירת תוכן: ספקי SEO עוזרים לך לייצר תוכן באיכות גבוהה בקנה מידה. זה יכול לכלול את כל ההיבטים של שיווק תוכן, מבלוגים ועד מדיה חברתית. הם מתאימים את התוכן למה שמנועי החיפוש והמשתמשים שלך צריכים לראות כדי לשפר את המדדים שלך.
  • בניית קישורים: אסטרטגיות בניית קישורים הופכות את האתר שלך לסמכותי יותר . מסע הפרסום הנכון לקידום אתרים יביא בהתמדה קישורים נכנסים מתחומים בעלי סמכות גבוהה כדי להגביר את ה-SEO שלך. מכיוון של -66.31% מדפי האינטרנט אין קישורים נכנסים כלל, זה יכול לעזור לך להשיג יתרון קל בדירוג.
  • מחקר מילות מפתח: מומחה קידום אתרים יעזור לך לבחור מילות מפתח עבור קידום אתרים בדף, יצירת תוכן ואפילו מודעות PPC. הם יכולים לעזור לך למצוא מילות מפתח נישה עם זנב ארוך שלמתחרים שלך אפילו אין על הרדאר שלהם, מה שיכול לתת לך יתרון.
  • ביקורת אתר: בביקורת קידום אתרים, קידום אתרים יבחן את קידום האתרים הטכני שלך, הכולל את האלמנטים האחוריים שרואים בוטים של מנועי החיפוש. הם מחפשים אלמנטים בדף כמו שימושיות, תוכן, קישורים פנימיים ואופטימיזציה של תמונות. מחוץ לדף, הם יסתכלו על קישורים נכנסים ולפעמים פעילות במדיה חברתית.

כמומחה לקידום אתרים תיישם אסטרטגיות וטקטיקות להגדלת מספר המבקרים באתר וכתוצאה מכך תקדם את האתר בדירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

מכיוון שכרגע אין תארים בקידום אתרים או קורסים מוגדרים כדי להפוך אותך ל"מומחה קידום אתרים", מומחיות נרכשת לרוב באמצעות ניסיון שהושג קשה, ומוצג על ידי תוצאות SEO.
בדף זה