איך לבחור חברה לשיווק באינטרנט

כמעט כל סוכנות טוענת להיות חברה לשיווק באינטרנט הטובה ביותר, עם זאת, זה מאתגר למצוא חברה לשיווק באינטרנט עבור העסק שלך. אז מה אתה יכול לעשות כדי להבטיח התאמה של חברת השיווק לצרכיך? השתמש במדריך זה, שכולל:
  • מה לבדוק בחברת לשיווק באינטרנט
  • מה לצפות מחברה לשיווק באינטרנט
  • כיצד לבדוק ולראיין חברות לשיווק באינטרנט
המשך לקרוא כדי ללמוד אילו שאלות לשאול בעת החיפוש אחר חברת השיווק הטובה ביותר. כאשר תסיים, אם יישארו לך שאלות תוכל לפנות אלינו כדי לשוחח עם אחד המומחים שלנו ישירות!

כיצד למצוא חברה לשיווק באינטרנט

גלה את 5 התכונות המובילות שחייבות להיות אצל חברת השיווק שלך, החל מביקורות רבות ועד צמיחה פנימית חזקה וכלה בשקיפות מלאה. המשך לקרוא כדי להתחיל!

1. האם לחברה יש ביקורות חיוביות ברשת?

ביקורות ברשת הן הדרך המהירה והיעילה ביותר לברר אם חברת השיווק הדיגיטלי שווה את הזמן שלך. גוגל ו- Yelp הם שני המקומות האמינים ביותר לביקורות ברשת.
  • ביקורות של גוגל
חפש את שם המותג של חברת השיווק ובדוק מה עולה בתוצאות. לרוב, אתה אמור לראות עמוד מלא של תוצאות מאתר החברה עצמה. אך עליך לראות גם חשבונות מדיה חברתית (פייסבוק, יוטיוב) תוצאות גוגל מקומיות ואפילו כמה ביקורות. זה מראה שחברת השיווק הדיגיטלי מתמצאת מספיק בכדי לרשום את עצמה בתוצאות SEO מקומיות, אותן תראה בתיבת בצד שמאל לצד תוצאות החיפוש הרגילות של גוגל. זה אמור להראות לך תמונות של החברה, פרטי הקשר שלה וקישור לדף הבית שלה. גוגל מציגה לך ביקורות בפועל על החברה ממש בתוצאות החיפוש. הם נעשים על פי דירוג כוכבים. גוגל עשויה גם למשוך דירוגי מ- Yelp, פייסבוק או כל אתר ביקורות אחר. אם הם יכולים לעשות את מה שהם אומרים שהם עושים, הם צריכים לקבל ביקורות של אחרים שאומרים זאת. אבל גוגל הוא רק מוצא אחד. אם ברצונך לקבל תמונה מלאה על המוניטין של החברה לשיווק באינטרנט, עליך לחפש אותם גם באתרי ביקורות אחרים - לדוגמה Yelp.
  • ביקורות של Yelp
Yelp הוא אתר הביקורות המוביל באינטרנט. החל משנת 2004, Yelp הפכה למעצמת צריכה של משוב כנה ואמין. הרעיון הוא שלאף אחד אין סיבה לשקר ב-Yelp כי היא לא מתגמלת ביקורות - זה מקום אובייקטיבי לכל סוג של משוב. ברור שהדגל האדום הגדול ביותר שתוכלו למצוא כאן הוא ביקורות שליליות. אם אתה רואה יותר מדי - או אם הממוצע של החברה נמוך מ - 4 כוכבים כנראה שעדיף לחפש חברת שיווק אחרת.
  • בדוק האם החברה מעורבת בביקורות שלהם.
כל חברת שיווק יכולה לנטרל את הביקורות השליליות על ידי התנצלות, בקשת הבהרות והצעת עזרה למתלונן. אם אתה רואה שהחברה לשיווק באינטרנט עושה זאת, סימן שהם מפגינים רמת בגרות גבוהה ואחריות לביקורת - בין אם היא מוצדקת ובין אם לא! אם אתה מוצא הרבה ביקורות על החברה אך ללא אינטראקציה מצידם, כנראה שעדיף להוריד את החברה מהרשימה שלך.

2. האם יש לסוכנות המלצות?

מרבית חברות השיווק הדיגיטלי יציגו המלצות איפשהו באתר שלהן, וייתכן שאף יתווספו קישורים להמלצות בכותרת העליונה או התחתונה של הדפים שלהן. המלצות שונות מהביקורות מכיוון שמדובר ברגעי הכרת תודה מצד לקוחות החברה. חברת השיווק הדיגיטלי יכלה פשוט לפתור בעיה מרכזית עבור הלקוח שלהם, והלקוח בתמורה מגיב בשבחים. חברה לשיווק באינטרנט צריכה הרבה המלצות. הרבה המלצות (רצוי מאות מהן)  משקפות עקביות, דחף, מוטיבציה ויכולת אספקה ​​מצד חברת השיווק הדיגיטלי. אם יש להם רק עדות אחת או שתיים, יתכן שהחברה קיבלה אותם מחברים וקרובים, וזה לא תמיד ביטוי לשירותיהם.

3. כיצד מתנהלת אסטרטגיית השיווק של הסוכנות עצמה?

חברה של משווקים דיגיטליים צריכה להיות כל כך טובה בקידום לקוחותיה שהיא יכולה גם לקדם את עצמה. חיפוש חברה לשיווק באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש הוא חלק מכריע בתהליך המחקר. אחרי הכל, אם החברה לא יכולה להופיע בתוצאות חיפוש לביטוי כמו "חברה לשיווק באינטרנט", האם הם באמת יכולים לעזור לך לדרג את מילות המפתח החשובות לעסק שלך? אולי יעניין אותך גם:

4. האם לסוכנות יש שאפתנות?

הבחנה גדולה נוספת של חברת שיווק דיגיטלית טובה היא שאיפה. בהקשר של שיווק, השאיפה פירושה שהחברה דוחפת את עצמה קדימה בחיפוש אחר דרכים חדשות לקדם את עצמם ואת לקוחותיהם. חברות שיווק דיגיטליות שאפתניות עשויות לתת קצת תובנה כיצד הם מזהים אסטרטגיות חדשות ומפתחים תהליכים חדשים. לכל הפחות, הם עשויים לומר לך כיצד תוכל להיות מעורב באסטרטגיות החדשות שלהם. חברות מעורפלות יתייחסו לעתים קרובות לאסטרטגיות כ-"סודיות" מבלי להציע פרטים כלל. אם החברה לא יכולים לדבר על שום דבר - במיוחד כשמדובר בקידום העסק שלך - יש לך סיבה לדאגה.

5. האם החברה מספקת תוצאות?

הדירוג הסופית של חברה לשיווק באינטרנט הוא ביצועים (תוצאות). זהו גם המדד הפשוט ביותר שאפשר להשתמש בו כדי להעריך סוכנות שיווק.
  • האם החברה מבצעת את מה שהם אומרים שהם עושים?
  • האם הם עושים מעבר ללקוחות שלהם?
  • האם הם משיגים תוצאות?
והכי חשוב, האם הם מכניסים הכנסות עבור לקוחותיהם ? אם התשובה לכל אחת מהשאלות הללו היא "לא", אתה יכול להיות בטוח שאתה מתמודד עם חברת שיווק דיגיטלית גרועה. לשיווק דיגיטלי יש תמיד השפעה על ההכנסות, בין במישרין ובין בעקיפין.

כיצד Kiryatech יכול לעזור לך?

קרית טק פתרונות דיגיטליים לעסקים עובדים בתעשייה כבר יותר מ -10 שנים. עבדנו קשה על מנת לוודא שלקוחותינו מקבלים את המוצרים שמובטחים להם כדי שיוכלו להרוויח מההשקעה השיווקית שלהם. אנו עובדים בשמם מכיוון שאנחנו מבינים שההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלנו. אם איננו יכולים לעזור ללקוחותינו לשגשג, אנו יודעים שאיננו יכולים לשגשג בעצמנו. צרו איתנו קשר עוד היום בכדי להתחיל לפרסם את העסק שלכם!

כיום, הקמת המותג שלך באינטרנט כבר לא נתפסת כ'נחמד שיש', היא חובה, לא משנה אם אתה סטארט-אפ חדש שהוקם או מיזם של מיליוני פאונד. עם זאת, עם כל כך הרבה אלמנטים שיש לקחת בחשבון, מ-SEO ו-PPC ועד תוכן ושיווק בדוא"ל, מציאת האסטרטגיה הנכונה וביצועה אינה משימה קלה. אבל לא לכל העסקים יש את המשאבים או המומחיות להתמודד עם מאמצי השיווק המקוון שלהם, וזה המקום שבו סוכנות יכולה לעזור.  

סוכנות שיווק יכולה לתמוך בך בהשגת היעדים שלך, הגדלת נראות המותג ובסופו של דבר להניע יותר עסקים. אבל למצוא את האדם הנכון זה קצת כמו היכרויות: ייתכן שתצטרך להחליק ימינה כמה פעמים לפני שתמצא את 'האחד'. במאמר זה, נדון בנקודות המפתח שיש לקחת בחשבון שיובילו אותך להתאמה המושלמת שלך.

מה זה סוכנות שיווק?

סוכנות שיווק היא חברה המספקת מגוון שירותי שיווק לעסקים. אלה יכולים לכלול מחקרי שוק, פרסום, מיתוג, יחסי ציבור ותכנון אירועים. המטרה של סוכנות שיווק היא לעזור לעסק להגדיל את הנראות וההגעה שלו, לייצר לידים ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.

לסוכנות שיווק יש בדרך כלל צוות מומחים עם ניסיון בתחומים שונים שפועלים יחד כדי ליצור קמפיינים שיווקיים יעילים עבור לקוחות. הם משתמשים בכלים ובטכניקות שונות כדי לעזור לעסקים להשיג את מטרותיהם ולהקדים את המתחרים בענף שלהם.

מה לחפש בסוכנות שיווק

ישנם אלמנטים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​החלטה על סוכנות, וכמות כמעט אינסופית לבחירה, וזו הסיבה שחשוב לעשות את המחקר שלך. 

הנה כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם:

  • הגדרת המטרות והיעדים השיווקיים שלך 
  • חוקר סוכנויות שונות 
  • גודל ושירותים המוצעים 
  • תרבות ותקשורת  
  • תקציב ועלויות

בואו נחקור את אלה.

הגדרת המטרות והיעדים שלך

לפני שתתחיל, עליך להיות בעל הבנה ברורה של יעדי השיווק שלך. הגדרת המטרות והיעדים שלך גם תעזור לך למדוד את הצלחת מאמצי השיווק שלך ולקבל החלטות מושכלות לגבי מסעות פרסום עתידיים.

כדי להגדיר אותם, עליך לשקול את היעדים הכוללים של העסק שלך ומה אתה רוצה להשיג. כמה יעדים נפוצים כוללים הגברת המודעות למותג, הגברת תנועה לאתר, יצירת לידים והגברת המכירות.

ברגע שאתה יודע את היעדים העסקיים שלך, אתה יכול ליצור יעדים ספציפיים, מדידים, ניתנים להשגה, רלוונטיים ומוגדרים בזמן (SMART). מטרות אלו צריכות להיות ברורות, תמציתיות וקלות להבנה. לדוגמה, יעד SMART יכול להיות הגדלת תעבורת האתר ב-30% במהלך ששת החודשים הקרובים.

מתחיל את המחקר שלך

בשלב הבא, הגיע הזמן להתחיל את המחקר שלך. הצעד הראשון הוא למצוא סוכנויות עם ניסיון בענף שלך. זה יבטיח שהם יבינו את קהל היעד ואת האתגרים הייחודיים שלכם.

חיפוש מקוון הוא לרוב נקודת ההתחלה. איך האתר נראה? האם זה מופיע גבוה בתוצאות החיפוש? עד כמה הם טובים בלשווק את עצמם? אתה יכול גם לבקש המלצות מעסקים אחרים או להשתתף באירועים רלוונטיים כדי להיפגש עם סוכנויות שונות באופן אישי.

חפש מקרים והמלצות ובדוק ביקורות ודירוגים בפלטפורמות ספציפיות לתעשייה ובמדיה חברתית. אם אינך מוצא ביוס, כתובת או רשימת לקוחות, אז הישאר ברור. אם סוכנות נראית כאילו היא מנסה להסתיר משהו, אז כנראה שכן!

גודל ושירותים המוצעים

כאשר בוחנים סוכנויות שיווק שונות, חשוב להעריך את גודלן. לסוכנויות גדולות יותר יהיו ככל הנראה יותר משאבים וניסיון, אבל סוכנויות קטנות יותר עשויות להציע לך שירות ותשומת לב אישית יותר.

כדאי גם לחשוב על השירותים הניתנים, מכיוון שלא לכל הסוכנויות תהיה הצעת 360 מלאה.

הקפד לבדוק את תיק העבודות שלהם ולבקש מהם לספק דוגמאות כיצד הם עזרו לעסקים אחרים בענף שלך להשיג יעדים דומים. כמו כן, מומלץ לשאול אותם כיצד הם מתכננים למדוד את הצלחת העבודה שלכם יחד ובאילו מדדים הם ישתמשו לדיווח.

תרבות ותקשורת

לתרבות של סוכנות יכולה להיות השפעה משמעותית על הצלחת מאמצי השיווק שלך. תרבות סוכנות טובה מטפחת יצירתיות, שיתוף פעולה ותקשורת פתוחה.

האם האישיות שלו מתאימה לשלך? שאלו את עצמכם: האם הייתם רוצים ללכת לשתות איתם? בעוד מומחיות טכנית חשובה, כך גם כימיה.

שאל אותם כיצד הם מתקשרים עם לקוחות. זה חיוני ליצור קווי תקשורת פתוחים, שכן זה יבטיח שאתה מתעדכן לגבי התקדמות הקמפיין שלך ושניתן לטפל בכל בעיה באופן מיידי.

פגישות קבועות, שיחות או עדכונים באימייל יעזרו לך להישאר מעודכן ולספק את הביטחון בידיעה שהסוכנות עומדת ביעדים שלך.

תקציב ועלויות

כשזה מגיע לעלויות, למרות שלפעמים זה יכול להרגיש מביך, להיות פתוח ושקוף מלכתחילה יחסוך לך טרחה רבה בהמשך הקו.

חלק מהעסקים יקדישו תקציב גדול, בעוד שאחרים צריכים משהו קטן יותר. כך או כך, רוב הסוכנויות יכולות להציע חבילה מותאמת לדרישות האישיות.

לסוכנויות רבות יהיו גם מבני תמחור שונים. בעוד שסוכנויות מסוימות גובות תעריף שעתי, אחרות גובות תעריף קבוע או ריטיינר. הקפד לשאול על כל עלויות נוספות שעלולות להיגרם, כגון עבור חומרים או שירותים נוספים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לאמוד את האפקטיביות של סוכנות שיווק היא להסתכל על המלצות הלקוחות שלהן ותיאורי מקרה . סוכנות מצוינת אמורה להיות מסוגלת לספק לך תיק עבודות קודמות המדגים את יכולתה לספק קמפיינים אפקטיביים שמניבים תוצאות.

תדמית מותג חיובית יכולה להגביר את נאמנות הלקוחות, לייצר יותר לידים, ובסופו של דבר להגביר את הצמיחה במכירות . זה הכרחי להעסיק חברת שיווק שיכולה לבצע תוכניות מוצלחות כדי להגביר את נראות המותג שלך בקרב לקוחות פוטנציאליים.

אנחנו חיים בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, שבו כמעט הכל עובר דיגיטציה; דוחפים כל מותג וחברה להתקיים בעולם הדיגיטלי בדרך זו או אחרת. עם זאת, מול הטכנולוגיה המתפתחת במהירות וריבוי מתחרים ללא הפסקה, פשוט "להיות נוכח" באינטרנט אף פעם לא מספיק.

הקמת מקום קבוע באינטרנט הופכת חשובה יותר מיום ליום; עם זאת, זה גם נהיה קשה יותר. כי אנחנו יודעים בוודאות שיש הרבה כנפיים שונות של הספקטרום כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי . הוא כולל תחומים כמו SEO, PPC למסחר אלקטרוני , שיווק תוכן , שיווק בדוא"ל ועוד הרבה יותר.

ההחלטה איזו אסטרטגיית שיווק דיגיטלית תביא למעורבות טובה יותר עבור המותג שלך עשויה להיות לא קלה. זו בדיוק הסיבה שאתה עשוי להזדקק לצוות מקצועי, כלומר סוכנות שיווק דיגיטלית , שתיצור מקום מתאים למותג שלך באינטרנט ויעזור לך להגיע ללקוחות ולקהל היעד שלך, ובכך להגביר את המודעות למותג שלך.

סוכנויות שיווק דיגיטלי לוקחות על עצמן את האחריות לתדמית המותג הדיגיטלית של החברה ועוזרות לך להיות גלוי ואמין יותר באינטרנט. עם זאת, חשוב לדעת אילו סוכנויות מתאימות לצרכים שלך. מכיוון שלכל סוכנות דיגיטלית יש תחום התמחות משלה, אתה צריך להיות מסוגל להחליט מי מהם מתאים לדרישות שלך.

מהי סוכנות שיווק דיגיטלית?

סוכנויות שיווק דיגיטליות עוזרות לך לפתח את המותג שלך באינטרנט בקרב מתחרים רבים אחרים, המביאים יחד את דרך השיווק המודרנית על ידי שימוש באסטרטגיות שיווק שונות המתמקדות בעיקר בקידום אתרים , שיווק במדיה חברתית , יצירת תוכן ואסטרטגיה דיגיטלית .

אחד המאפיינים החיוניים ביותר של שיטות שיווק דיגיטלי הוא להשיג החזר גלוי באמצעות האסטרטגיות והקמפיינים המיושמים (עיין ברשימת הבדיקות שלנו לקמפיינים כדי לראות מה כרוך בכך), ובכך להביא את הנוכחות המקוונת של המותג לנקודה טובה יותר ביעילות.

לא תמיד קל למצוא סוכנויות דיגיטליות המספקות את האסטרטגיות הנכונות. גם אם ישנן סוכנויות דיגיטליות רבות ושונות המוכשרות בתחומן, מציאת סוכנות שמתאימה לצרכים שלך עשויה להיות לא חלקה כפי שציפינו.

איך למצוא את סוכנות השיווק הדיגיטלית המתאימה ביותר?

ישנם היבטים בולטים רבים שיש להסתכל עליהם בעת בחירת סוכנות. חשוב לסוכנות שיווק דיגיטלית לחקור ולהבין את הלך הרוח והמוצרים של החברות איתן הם משתפים פעולה.

רשמנו כמה נקודות מפתח שכדאי לזכור לפני שכירת סוכנות שיווק דיגיטלית:

  • הגדירו את המטרות והיעדים שלכם
  • תעשה את המחקר שלך!
  • ודא שהסוכנות שבחרת מבינה את ערכי החברה והמוצרים שלך
  • יש לוודא שהסוכנות מעודכנת
  • בקשו את תחומי ההתמחות שלהם, תיק עבודות והפניות

בואו נסתכל על כל אחד מאלה ביתר פירוט

1. הגדרת המטרות שלך היא קריטית

לפני שכירת סוכנות שיווק דיגיטלית, עליך להחליט על הצרכים של המותג שלך. קביעה מה אתה רוצה להשיג פירושה שאתה יכול לבטא את עצמך בצורה נכונה ולקבל את התוצאות להן אתה מצפה. 

זיהוי צרכים פנימיים יעזור לחברה שלך לסנן בהתאם, גם כשאתה מתחיל בחיפוש אחר סוכנות. החלטה על התקציב שלך, אבל הכי חשוב להבין למה אתה רוצה להעסיק אותם הוא הצעד הראשון.

אולי תרצה להציג מוצר או שירות חדש או שאולי המטרה שלך היא בעצם לבנות קהילה מקוונת. בשני המקרים, החלטה מדוע עליך לעבוד עם סוכנות וקביעת תוכנית פנימית לכך תפחית את תהליך חיפוש הסוכנות שלך בצורה חיובית.

הנה כמה טיפים לשיטות עבודה מומלצות לעבודה עם סוכנות דיגיטלית אם אינך בטוח למה לצפות. 

2. בצע את המחקר הדרוש

יש הרבה סוכנויות דיגיטליות שונות בתעשייה, אך לא ברור אם כולן יכולות לספק את השירות הרצוי. זה מקשה יותר למצוא את המתאים.

אתה עשוי להיתקל במגוון סוכנויות, אם כי תרצה לוודא שהסוכנות שאתה רוצה לשכור תואמת את הסיכויים והיעדים שלך.

אם תמשיך במחקר הנכון, תחסוך זמן וכסף בטווח הארוך, שכן תוכל להבין איזו סוכנות אמינה או מי מצליחה כתוצאה מכך.

3. בקש לראות את הפרויקטים והתוצאות האחרונים שלהם

עליך לבקש תיק עבודות הכולל את העבודות והפרויקטים האחרונים שלהם, תוך מתן עדות קונקרטית ליכולות הסוכנות. מפגש עם סוכנויות שיכולות לחלוק את עבודתן ותוצאותיהן ללא היסוס יהיה המפתח בקבלת ההחלטות שלך.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור בסוכנות שתציע לך אסטרטגיה מתאימה, תוכנית ספציפית ותוצאה ממוקדת שאליה אתה מכוון.

סוכנות יכולה לבקש מלקוחות קודמים לשמש אסמכתא כתוצאה מיכולתם להציג את הפרויקטים שהושלמו בהצלחה. זה משהו שתרצה לשקול לפני שתבצע עסקה עם סוכנות דיגיטלית.

4. יש לוודא שהסוכנות מעודכנת

העולם הדיגיטלי הוא סביבת חיים המשתנה ללא הרף. וכמשווקים, עלינו להיות מסוגלים לטפח חשיבה ניתנת להתאמה . הטרנד של אתמול עשוי להתיישן מחר.

במקרה זה, חשוב מאוד שהסוכנות שאיתה תעבדו, במיוחד אם מדובר בתוכנית ארוכת טווח, תמיד תתעדכן , תעקוב אחר התפתחויות ונושאים פופולריים ותשלב אותם באסטרטגיית השיווק שלה.

במקרים מסוימים, הדבר עלול לגרום לשינוי קל בתוכנית המקורית או לגרום לך לסטות מהנתיב המיועד. במקרה כזה, אם הסוכנות שאתם שוכרים באמת מצליחה ומנוסה בתחומה, אולי כדאי לסמוך עליה.

5. הימנע מאלה שאומרים ''יש לנו כל מה שאתה צריך!''

סוכנויות המבטיחות הצלחה מוחלטת בכל תחום או מגזר מציעות בדרך כלל שירות ממוצע. במקום לבחור בסוכנויות כאלה, עבודה עם סוכנויות שמתמחות באופן מלא בכמה תחומים ספציפיים בהחלט תמלא תפקיד גדול בצמיחת המותג שלך, ותעזור לך, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת האותנטיות.

בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי, יהיה יעיל לעבוד עם סוכנויות המתמחות לצרכים שלכם, במקום לבחור בסוכנויות שמכסות כל נושא שמתעורר.

למרות ששיווק דיגיטלי עשוי להיראות קל לביצוע למי שאינם בתעשייה, יצירת תוכן, ניתוח מתחרים והיכולת להגיע לקהל היעד שלך בגישה הנכונה הם הרבה יותר מסובכים ממה שהם נראים. בנוסף, דברים תמיד משתנים כאשר מגמות חדשות של שיווק דיגיטלי צצות מדי שנה. 

בנוסף, עומס העבודה יכול להיות כבד יותר ממה שאתה חושב. מסיבה זו, ייתכן שחברות או מותגים יצטרכו לשתף פעולה עם סוכנויות דיגיטליות מצליחות על מנת לקבל מקום מסוים בתוצאות החיפוש, ברשתות החברתיות, ובעיקר כדי להגיע לקהל היעד.

למרות שמקובל לבצע מיקור חוץ של יוצרי תוכן או מומחי מדיה חברתית, ייתכן שתידרש תמיכה מקיפה יותר בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי. עם זאת, חשוב גם להחליט היכן וכיצד לקבל את העזרה ההכרחית הזו.

בדף זה