8 טיפים לשיווק דיגיטלי עבור סוכן נדל"ן

שיווק לנדל"ן: הימים של פרסום ברדיו וקמפיינים בטלוויזיה מגיעים לסיומם, ויותר ויותר סוכני נדל"ן פונים לשיווק דיגיטלי כדי לקבל לקוחות חדשים ולמכור יותר בתים.

כמתווך יתכן וחווית שינוי גדול בעשר השנים האחרונות. הלקוחות מתחילים לקנות בתים בדרך אחרת, ולעתים קרובות מתחילים בחזון ברור של מה הם רוצים בדיוק מהבית העתידי שלהם.

כמנהל השיווק הראשי של חברת קרית טק פתרונות שיווק, אני עובד באופן קבוע עם סוכני נדל"ן שמוכנים להשקיע בדיגיטל לטובת השיווק שלהם. היום נדבר על כיצד אפשר לשווק סוכני נדל"ן בדיגיטל בצורה מוצלחת? להלן שמונה טיפים שיעזרו לכם.

לבחור נשיה ספציפית

קונים ומוכרים שמחפשים סוכן נדלן מעדפים מישהו מקומי שמתאים לטווח המחירים שלהם. לכן ההמלצה שלי היא להתמק בשכונה, אזור ספציפי. מיקום גאוגרפי וטווח מחירים יאפשרו לקמפיין שלך להיות יותר ממוקד וככה יגיע לקהל נכון.

לבנות אתר אינטרנט

צעד חשוב בהגעה לרוכשים/קונים הוא בניית אתר אינטרנט עם גג נפתח וסאן רוף שמתמקד בנישה שלך.

הנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת בניית אתר לסוכני נדל"ן:

  • הוסף טפסי יצירת קשר וקריאות ברורות לפעולה.
  • הוסף לנכסים שאתה מציג כפתור שניתן לשיתוף בקלות במדיה החברתית.
  • לשלב שפע של תמונות, מתוך הנכס ומחוץ לו, כדי לעורר קשר ורגש עם הגולשים באתר.

להפיק את המרב מהמדיה החברתית

פרסום במדיה חברתית היא הכרחית להצלחה, במיוחד שיווק דיגיטלי בפייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט. שתף סרטוני וידאו ותמונות של נכסים. פרסם טיפים לקונים ולמוכרים. שקול להכניס חלק מתקציב השיווק שלך למודעות חברתיות, שיכולות להיות חזקות ביותר.

צור תוכן וידאו

יצירת סרטונים על נכס ספציפי היא דרך נהדרת לשיווק ולוקחת מעט מאוד מאמץ. סרטונים בשידור חי במדיה החברתית, למשל, הם דרך מצוינת להציג נכס באמצעות הטלפון הסלולרי שלך בלבד.

שאלות נפוצות וסרטוני טיפים הם גם דרך מצוינת לשמור על מעורבות של אנשים. קנייה ו/או מכירה של בית יכולה להיות מלחיצה, ומתן תשובות לשאלות נפוצות או טיפים מהירים יכולים לבנות אמון ולעזור עם זרם קבוע של לקוחות.

השתמש בתוכנה לניהול לקוחות

תוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא דרך מאורגנת לשמירת על פניות, לקוחות נוכחיים והמאפיינים שלהם. CRM יכולה גם לסייע בשליחת הודעות דואר אלקטרוני אוטומטיות לימי הולדת ואירועים מיוחדים אחרים כדי לשמור על קשר עם לקוחות מעורבים כל הזמן.

תוכנת CRM יכולה גם להיות שימושית כדי למיין לקוחות לפי סוגי נכסים, מחיר, רחוב, שכונות שהם מעוניינים בהן, או מספר חדרי השינה המבוקשים וכו', כך שתוכל להתריע במהירות ללקוחות שלך לגבי נכסים חדשים.

שיווק לנדל"ן עם מוניטין חזק

ביקורות חיוביות מובילות ליותר לקוחות!
לעתים קרובות, הצרכנים פונים לקריאה של ביקורות באינטרנט לפני קבלת החלטות על מה לקנות. בקש מכל קונה ומוכר שאתה מכיר להשאיר לך ביקורת חיובית. קרא עוד על ניהול מוניטין

לשלוט בעמוד הראשון של גוגל

כאשר קונים או מוכרים מתחילים לחפש סוכן נדל"ן, סביר להניח שהם יפנו לגוגל. להופיע בעמוד הראשון עבור מילות המפתח "סוכן נדלן" הוא יתרון ענק על פני המתחרים.

הינה כמה טיפים שיעזרו לכם עם קידום האתר בגוגל:

  • לבצע אופטימיזציה נכונה לאתר, כמו תגי כותרת ותיאורי מטה,
  • הוספת דפים עבור מונחי חיפוש דומים,
  • קניית קישורים מאתרים בנישות דומות
  • עדכון קבוע של הבלוג שלך

כל אלו ועוד יכולים לעזור לאתר שלך בדירוג אורגני. מכיוון שהדירוג האורגני לוקח זמן, השקעה עבור פרסום מודעות גוגל בתשלום יכולה להבטיח מיקום עליון בזמן קצר יותר.

הפעל מודעות לשיווק מחדש

הצגת מודעות שיווק מחדש ברשת התצוגה של גוגל, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וכו', תתפוס את האנשים שכבר ביקרו באתר ותציג להם הצעה שאי אפשר לסרה לב.

צרכנים מבלים לעתים קרובות שבועות או חודשים בחקר ספקי שירותים, במיוחד שמדובר בסוכני נדלן. כך שלהישאר בראש של הצרכים לאורך זמן ולשדר להם מודעות יש חשיבות עליונה, וניתן לעשות זאת באמצעות שיווק מחדש של מודעות.
טיפ לשיווק: לשנות מודעות באופן קבוע. ניתן להציג כל פעם נכסים חדשים שיגרמו לאנשים להתעניין.

השקעה בשיווק דיגיטלי יכולה להעניק לך יתרון גדול על פני המתחרים שלך שעדיין משתמשים בטקטיקות מיושנות. הגע לאנשים שכבר מחפשים אותך על ידי שילוב אסטרטגיות אלה בתוכנית השיווק שלך.

שאלות על שיווק לנדל"ן

8 דרכים שמתווכים וסוכני נדלן יכולים להשתמש עבור שיווק לנדל"ן.

  • קמפיין דיוור בדוא"ל
  • בניית אתר אינטרנט
  • פרסום בתשלום.
  • ימירה ופרסם תוכן בלוג בעל ערך
  • סיורים וירטואליים
  • שיווק במדיה חברתית..
  • וובינר
  • קידום אתרים

הנוחות הדיגיטלית יכולה לסייע למתווכים וסוכני נדל"ן להקל על תהליך הרכישה והקנייה עבור לקוחותיהם. אתה יכול לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלך אפשרות למכור ולקנות באינטרנט.

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה