אילו שירותים חשובים נדרשים בחברה שבונה אתרים?

איזה שירות תקבלו מחברת בניית אתרים?

כאשר לקוח פונה אל חברה המתמחה בבניית אתרים הוא יודע מה הוא רוצה או למה הוא זקוק. עבור חלק ניכר מהלקוחות - ידיעה זו היא כללית בלבד. על מנת לקבל מוצר שיענה על הדרישות ועל הציפיות שלהם הם נזקקים לאפיון הצרכים ולהגדרתם.

האפיון הוא מרכיב מהותי, מאחר שכלולים בו מרכיבי התוכן, האמצעים השיווקיים, נראות האתר, כל מה שאמור ועשוי להניע את הגולשים באתר להאריך את משך הגלישה בו ולהניעם לפעולה - לביצוע הזמנת מוצר או שירות המוצע באתר.

מאחר שאתר אינטרנט מהווה כיום מנוף שיווקי עצמתי והיות שהוא מהווה את הכלי השיווקי המרכזי שבאמצעותו עשוי מספר רב של לקוחות פוטנציאליים להתוודע אל מה שבעליו מבקשים למכור להם - יש חשיבות מכרעת לבניית אתר שיגרום לגולשים להיהפך ללקוחות.

השירותים החשובים בעבודה על אתר אינטרנט:

  1. שהאתר יהיה בנוי באופן שיאפשר קידום אורגאני משמעותי שלו; שהוא יכלול מלות חיפוש רלוונטיות לתחום שהוא עוסק בו; שיהיו בו עמודי תוכן ומידע עדכני.
  2. שעיצובו יהיה מושקע, מוקפד ונעים לעין אבל שלא יאפילו על תכניו.
  3. שהגולשים ירגישו שמישהו השקיע מחשבה ומאמץ על מנת ליצור חוויית משתמש.
  4. מערכת ניהול פשוטה וידידותית (במיוחד עבור מי שאמורים לנהל אותה בעצמם, ללא שירתיה של החברה  שבנתה את האתר).
  5. שניתן יהיה לקבל תמיכה טכנית בכל עת שתידרש.
  6. שניתן יהיה לשפר ולשדרג את האתר, להעשירו בתכנים רלוונטיים לגולש בכלל וללקוח בפרט ובמידע עדכני. שניתן יהיה להוסיף עמודים או לגרוע אותם על פי הצורך.
  7. שהאתר יהיה מותאם למכשירים סלולריים, לטאבלטים ולכל הדפדפנים הקיימים ברשת.
  8. שטופס יצירת הקשר בכלל וטופס ביצוע הרכישה בפרט יהיו גלויים ונגישים בעמוד הראשון של האתר, ושניתן יהיה להגיע אליו מכל עמוד.
  9. שניתן יהיה ליידע באמצעותו על אודות מבצעים והטבות לזמן מוגבל. שתודגש בו התועלת שבהזמנת מוצר או שירות באמצעותו.
  10. במקום האחרון מבחינה טכנית אבל אולי הראשון מבחינת חשיבותו - יחס אנושי ואישי של אנשי המקצוע של החברה הבונה אתרים. הואיל ומדובר בהוצאה בלתי מבוטלת וביצירת מוצר, אשר לאיכותו עשויה להיות השפעה רבה, אולי מכרעת, על סיכויי הבעלים להביא באמצעותו לידי ביטוי את הפוטנציאל העסקי הגלום בעסק ובאתר, זכותו ואולי חובתו של הלקוח לוודא כי הוא מזמין את העבודה אצל אנשי מקצוע הגונים וישרים.

אולי יעניין אותך גם:

שירותים טכניים ומהותיים

כאשר אתם מזמינים שירות הקמת אתר מחברה המציעה לכם את השיטות ואת האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ועל בסיסם, כנדבך חשוב נוסף, את הידע, הניסיון, ריכוז ומיצוי כל מאמץ נדרש לפיתוח אתר איכותי והשקעת כל משאב זמין לשם כך - אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי פניתם אל החברה המתאימה לכם ביותר.

שירות טכני הוא חשוב מאוד כשלעצמו. כאשר הוא ניתן על ידי חברה, אשר כל אחד מאנשי המקצוע שבה  מסור ומחויב ללא פשרות למטרה – בניית אתר תדמית מותאם באופן אישי ללקוח, מתקבלת תוצאה שעולה על כל הציפיות (שאלו לקוחות שהזמינו וקיבלו מוצר שעונה ואף  עולה על כל הציפיות שלהם. הם שיעידו. הם שיגידו).

מעצב אתרים הוא האיש שאחראי על העיצוב של האתר, המראה החזותי והשימושיות של אתר אינטרנט . מעצב אתרים טוב צריך להיות בעל כישורים גרפיים יצירתיים וגם כישורים טכניים כמו פוטושופ ואילוסטייטר

חברה לבניית אתרים מוסמכות בעיצוב אתרים עם פלטפורמות שונות כגון Shopify, WordPress או Drupal .

בדף זה