8 טיפים בסיסיים לניהול דף פייסבוק

גם את/ה מנהל/ת דף פייסבוק? עם כל העידכונים שנעשו לאחרונה בפייסבוק יתכן שאתם מרגישים מבולבלים. על מנת להקל ולעשות מעט סדר בכל השינויים ריכזנו עבורכם את הטיפים הבסיסיים והפשוטים ביותר שעשויים לעזור לכם להעביר את המסר בפייסבוק לכמות גדולה יותר של גולשים רלוונטים, לצור אינטרקציה רבה יותר עם קהל היעד ולשפר את יחסי הציבור באינטרנט של העסק.

הטיפים כתובים בצורה עניינית ומתומצתת. במידה ויש צורך בהרחבה בנושא מסויים אנא השאירו פרטים בתחתית המאמר ואנו מבטיחים להתייחס.

סקר בפייסבוק

אם אתם מנהלים דף ולא מכירים את האפשרות של ביצוע סקרים בקרב הגולשים אתם כנראה לא האנשים הנכונים לניהול דף פייסבוק זהו אחד הפיצ'רים היותר מגניבים ויעילים שיש לפייסבוק להציע. הסקר הוא בסגנון שאלה אמריקאית אך ישנה גם האפשרות להשאיר לגולש את האופציה להעלות תשובות שלא קיימות. פשוט לחצו על Event, Milestone+ – Question.

 
סקר באמצעות פייסבוק
סקר באמצעות פייסבוק

הקפצת פוסט לראש הקיר

בעזרת האפשרות "Pin to top" ניתן להעלות פוסטים נבחרים לראש הדף וע"י כך להבליטם לגולשים. האפשרות תצוץ לאחר לחיתה על הכפתור עם ציור עיפרון בחלקו העליון של כל פוסט. הפוסט הנבחר יופיע בראש הדף למשך שבעה ימים או עד פרסומו של פוסט חדש.

 
הקפצת פוסט לראש העמוד

עיצוב תמונות

בלחיצה על האייקון עם הציור של העיפרון תופיע אפשרות שנקראת "Repostion photo". הפיצ'ר מאפשר לשחק עם התמונות שאתם מעלים לדף עד שתשיגו את התמונה הטובה ביותר עבורכם ועבור הגולשים.

שליחת הודעה אוטומטי

אחד היתרונות הבולטים של פייסבוק במישור העסקי הינה האפשרות לצור אינטרקציה עם הגולשים אך לא כל עסק רואה בזה ערך לעומת כמות ההשקעה ולכן פייסבוק השיקו לא מזמן את האופציה לא לאפשר שליחת הודעות למנהלי הדף ע"י גולשים. פשוט לחצו על Admin Panel – Edit Page – Update Info – Manage Premissions – Message Option.

שיתוף פוסטים הקשורים לדף

מספר המשתמשים בפייסבוק הוא עצום. לכן לא משנה במה הדף שלכם עוסק קרוב לוודאי שגולשים אחרים העלו תוכן שעשוי להיות רלוונטי לדף. שתפו פוסטים שכאלה. עצם השיתוף יביא לחשיפת הדף גם בקרב גולשים שלא חברים שלכם ועשוי להביא לכם תנועה רלוונטית.

עריכת חלוניות

חלונית = הריבועים המופיעים בחלקו העליון של הדף. כאשר פותחים דף פייסבוק ברירת המחדל מציגה את הריבועים של התמונות ומספר הלייקים אך בהחלט אפשר לשנות זאת. לחיצה על סימן הפלוס בחלקו הימני של כל ריבוע תציג לכם כבר את האפשרויות השונות.

לייק לדפים אחרים

לעשות לייק זה קל ופשוט ועכשיו גם ניתן להחליט אילו דפים יוצגו לגולשים. מומלץ להשתמש באפשרות זאת בחוכמה כיוון ששטח המסך שלה בדף היא מרכזית ובולטת. לחצו על Admin Panel – Edit Page – Update Info – Featured – Edit Featured Likes.

מיקוד הפוסט לאיזור גיאוגרפי והשפה

במידה ומדובר בדף פייסבוק בינלאומי ניתן למקד את הפוסטים השונים למדינות ושפות שונות. רגע לפני שלוחצים על הכפתור "OK" לפרסום הפוסט, בצידו השמאלי מופיע אייקון קטן עם המילה "Public". לחיצה על האייקון מאפשרת למקד את הפוסט. מיקוד הפוסט תציג לגולשים רק תוכן רלוונטי עבורם ולא עוד פוסט מהרבים שרצים על הקיר.

ניהול דף פייסבוק מקצועי

ניהול דף פייסבוק דורש עבודה שוטפת וראש יצירתי כל הזמן. הטיפים המוזכרים במאמר זה יכולים להיות עוד שיפור קטן בדרך שלכם לדף מקצועי שיוביל לתוצאות הרצויות. אנו בטוחים שחלק מהטיפים אתם מכירים אך מקווים שכן הצלחנו לחדש ואם לא אז לרענן.

אולי יעניין אותך גם:

קרית טק פתרונות דיגיטלים לעסקים תשמח להביא את דפי הפייסבוק שלכם לשיאים חדשים של אינטרקציה עם הגולשים וכמות לייקים.

שאלות על ניהול דף עסקי בפייסבוק

ניהול דף פייסבוק דורש עבודה שוטפת וראש יצירתי כל הזמן. הטיפים המוזכרים במאמר זה יכולים להיות עוד שיפור קטן בדרך שלכם לדף מקצועי שיוביל לתוצאות הרצויות

דף עסקי בפייסבוק מאפשרים לאומנים, דמיות, עסקים, מותגים, עמותות ועוד לצור עמוד בתוך פייסבוק שמאפשר להם לצור קשר עם שאר המשתמשים בפייסבק, לשלוח להם עדכונים ועוד..

בדף זה