בניית אתרים בחינם או בתשלום?

לאחר שהחלטנו שלעסק שלנו חייב להיות אתר אינטרנט אשר יציג את המוצרים והשירותים שלנו, הגיע השלב בו אנחנו מחפשים חברות בניית אתרים לשם בניית האתר. אך לפני כן, האם כבר קבעתם תקציב לפרויקט בניית אתר האינטרנט של העסק?

בניית אתר בחינם או זול עולה יקר

אם אתם עדיין בשלב של קביעת התקציב, דעו לכם כי מחירים של בניית אתרים באינטרנט יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. נכון, לא כל עסק צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים והוא יכול להסתפק ברוב הפעמים בהקמת אתרי תדמית בעלות של כמה אלפי שקלים בודדים.

האם אפשר לבנות אתר בחינם?

אם כמה אלפי שקלים בודדים יהווה בעיה כלכלית עבורכם, יש באפשרותכם לבנות אתר באופן עצמאי ע"י למידה של עיצוב ותיכנות אתרים. הכל אפשר ללמוד היום דרך האינטרנט, ואם יש לכם זמן ורצון, אפשר לבחור בכיוון הזה ולחסוך בעלויות בצורה משמעותית.

בנוסף לבניית אתרים ע"י חברת בניית אתרים ובאופן עצמאי, יש באפשרותכם לבנות אתר אינטרנט באמצעות אתרי אינטרנט המספקים פלטפורמה נוחה להקמת אתר אינטרנט במהירות ללא ידע מקדים בעלות חודשית קבועה העומדת על כמה עשרות שקלים בודדים בנוסף לתשלום חד פעמי שעומד על כמה מאות שקלים עבור הקמת האתר הראשוני.

דרך אותם אתרי אינטרנט, תוכלו לבחור עיצוב לאתר מתוך רשימה של עשרות עיצובים, ולהתחיל לערוך את האתר בהתאם לצרכים שלכם
 
אולי יעניין אותך גם:

האם בכל זאת כדאי להשקיע ולבנות אתר אינטרנט דרך חברת בניית אתרים?

לבניית אתר דרך חברת בניית אתרים יש יתרונות משמעותיים על פני הדרכים האחרות. דרך חברת בניית אתרים תוכלו לבנות אתר מקצועי, המותאם לדרישות שלכם עד לפרט הקטן ביותר ללא התפשרות. אם תבחרו באפשרויות האחרות, תגלו לא פעם שאתם מתפשרים על כמה וכמה אלמנטים שלא תוכלו לבצע באופן עצמאי או דרך המערכות המוכנות שמחייבות אתכם להתאים את עצמכם אליהן ולא להפך.

בניית אתרים בזול?

גם אם בחרתם לבנות אתר דרך חברת בניית אתרים, אל תחשבו שהעבודה הסתיימה, תוכלו לשלם לחברה עם המחיר הזול ביותר ולהיות רגועים ושלווים שהעבודה תתבצע בצורה המקצועית והחכמה ביותר. בחירת חברת בניית אתרים זוהי משימה לא פשוטה ועליכם לבדוק מספר דברים לפני שאתם שולחים את היד לארנק ומגהצים את האשראי.

במידה והחלטתם לבנות אתר דרך חברת בניית אתרים,  קרית טק פתרונות תוכנה מזמינה אותכם לצור איתנו קשר בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים אודות בניית אתרים וקידום בגוגל.
 

כן, אתה יכול ליצור אתר אינטרנט בחינם עם אתרים כמו site123, wordpress, wix. אך עדיף לבנות אתר בתשלום כדי להיראות באופן יותר מקצועי באינטרנט, עם שם דומיין מותאם אישית

עבור תעריף שעתי, מעצב אתרים עצמאי עשוי לגבות כ-275 ש"ח לשעה. נתון זה יכול להשתנות בהתאם למספר דברים. העלות האופיינית לעיצוב אתר נעה בין 2,700 ש"ח ל-60,000 ש"ח בעוד שהעלות לפיתוח האתר יכולה להגיע ל-10,000 ש"ח עד 18,000 ש"ח

בדף זה