7 עצות לשיפור אחוזי המרה בדפי נחיתה

אופטימיזציה לדפי נחיתה יכולה להשפיע בצורה דרמטית על הכנסות של העסק המקוון וללא ביצוע כל בדיקה מקדימה, ביכולתך, בצורה מהירה, לתקן מספר טעויות נפוצות, במטרה להגדיל באופן משמעותי מספר המרות.

טיפים לשיפור אחוזי המרה

יש לומר שטיפים הבאים מתאימים למספר די גדול של תחומי פעילות של עסקים.

הסרת בחירה מדפי נחיתה

פעולת המרה לכל דף נחיתה חייבת להיות מוגדרת מראש - האם תהיה זו מכירה של שרות או מוצר, מילוי טופס, הורדת תוכנה או פשוט מעבר לשלב אחר של התהליך.

כל האלמנטים האחרים שבדף, כגון קישורים ואפשרויות יש להסיר או להצניע בדף, כך שלא יפריעו למבקר בעת הביקור.

הבטחות חייבים לקיים

המבקרים שלך, מבצעים מעבר אל דף נחיתה שלך בצפייה מסוימת. הם יכולים להגיע אליך בעקבות לחיצה על מודעת PPC, מקישור בבלוג של מישהו, מאתר להשוואת מחירים למוצרים ושירותים.

ודא שהינך יודע את ההקשר של המעבר לדף שלך.

די חשוב למקם תוכן בדף נחיתה בצורה שיצדיק את ביקרו של המשתמש, יענה על הצרכים שלו ויוביל אותו לביצוע המרה.

אולי יעניין אותך גם:

אסור לצעוק באינטרנט

יש למזער אפקטים של הסחה בדפי האתר ככל הניתן למצב שלא יפריעו לבקר לקבל החלטה בעת הביקור.

אל תשתמש בגופנים שונים, צבעים וגדלים שונים באותו דף. אם תמונות ווידאו שבדפי נחיתה אינם משרתים מטרה ולא תומכים במטרה הסופית - פשוט הסירו אותם. ההמרות הטובות ביותר בדרך כלל מתקבלות באמצעות דפים רגועים ומנומסים כלפי המבקר.

צמצמו את רמת הפחד של מבקר

אם אתה לא עובד עבור חברה ידועה ומוכרת עם שם עולמי, אז ככל הנראה לא יהיה לך מספיק כוח של המותג שלך בעבור הקהל המקוון. השתמש בכל האמצעים האפשריים וחוקיים בכדי להקטין את החרדה של משתמשים בפני ביצוע רכישה או כל פעולה אחרת שהגדרתם כחשובה לדף.

אייקונים של קניה מאובטחת, הכרזה על חזר כספי תוך פרק זמן סביר מרגע הרכישה, במידה ומוצר או שרות אינם תואמים ציפיותיך (וכמובן לעמוד בהבטחה).

להיות קרוב יותר ללקוח

אנשים רוצים להרגיש את החיבור עם המוצר או השירות שלך. השתמש בלוגו של מותגים מפורסמים. אפשר להוסיף לוגו של חברות התקשורת שכתבו על המוצר או החברה שלך. לא לשכוח על ביקורות של לקוחות מרוצים - לא יהיה זה מיותר לאתר שלך.

קראו לפעולה בצורה ברורה

יש להגדיר מראש ולדעת בבירור מה יקרה לאחר מילוי טופס התקשרות או מיד לאחר לחיצה על קישור למעבר לדף אחר.

אסור לזבל חלל סביב לקריאה לפעולה שבתופס - על הקריאה להיות ברורה ובולטת במינוו\ן נכון.

פחות טקסט יותר תועלת

או שמבקרים לא לקרוא באינטרנט או שבמידה וכן, אז ממש קצת. מחקרים רבים מלמדים, כי ככל הפחות תוכן בדף הנחיתה, כך עולים אחוזה המרה של הדף.

יש לערוך טקסטים בדפי נחיתה, כך שיוצגו עם פסקאות טקסט וכותרות פשוטות.

כדאי להסיר פרסום עצמי מדף - מבקרים פשוט לא קוראים אותו. עבור מבקרים שירצו לדעת מי עומד מאחורי אתרך, ניתן לשים קישורים לדף "אודות".

לסיכום: על ידי שימוש בשבעה כללים אלה ניתן להגדיל באופן משמעותי אחוזי המרה של דפי נחיתה באתרך. יש לך שאלות בנוגע לשיפור המרות בדפי נחיתה? צור קשר עם המומחים של קרית טק פתרונות דיגיטליים לשיפור המרה עוד היום ונוכל להתקדם יחד אל עתיד זוהר יותר.
בדף זה