חברת קידום אתרים המספקת 12+ שנות שירותי קידום אתרים

אנחנו מומחי קידום אתרים מנוסים שמספקים שירותי קידום אתרים איכותיים בכובע לבן במשך למעלה מ-10 שנים. ההצלחה שלנו מגיעה משיטות עבודה מומלצות של קידום אתרים.

אנחנו עוקבים אחר מתודולוגיית ה-"E.A.T". של גוגל. שירותי קידום ה- SEO שלנו מיועדים להגן על האתר שלך מפני עדכוני ספאם וקנסות של Google. אנו פועלים גם כדי לספק חוויית משתמש טובה ללקוחות שלך, פרקטיקה המתוגמלת על ידי Google. הדבר מושג באמצעות תוכן איכותי הן באתר והן מחוץ לאתר.

קרית טק לא מסתפקים בתוכן זול שפורסם ב-PBN (רשתות בלוגים פרטיות), וגם אתם לא צריכים. בעוד שבניית קישורים באתרים באיכות נמוכה עשויה להציע תוצאות לטווח קצר, גוגל תיענש בטווח הארוך.

כשאתה משתף איתנו פעולה, אתה מקבל גישה לעשרות שנים של ידע ואסטרטגיות של קידום אתרים. לכן כל כך הרבה מהלקוחות שלנו חווים החזרי השקעה מעל 1000%.

לא בטוחים אם אתם זקוקים לחברת קידום אתרים?

ידעת ש-68% מהתעבורה באתר מגיעה ממנוע חיפוש? עבור חברות שמוכנות למשוך לקוחות חדשים ולהגיע לרמות תנועה גבוהות יותר, שירותי קידום אתרים חיוניים להצלחה. חברת קידום אתרים שלנו עוזרת לך להתחרות בענף התחרותי הזה בקלות.

איך קידום אתרים עובד?

לאחר מילוי המידע שלך בטופס יצירת הקשר שלנו, אחד ממומחי קידום אתרים מנוסים שלנו יצור קשר כדי לתזמן שיחה ראשונית.

בשיחת גילוי זו, נדון ביעדים שלכם ונשתף שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים שתוכלו להתחיל למנף באופן מיידי

ניקח את הלמידה מהשיחה וניצור תוכנית הניתנת להתאמה אישית שתעזור לכם להגיע ליעדי קידום אתרים ספציפיים בהתאם לתקציב שלכם

מה כלול בחבילות קידום אתרים?

אתה יכול לקבל יתרון על המתחרים עם אסטרטגיה חזקה, משולבת שיווק תוכן, מחקר, קידום אתרים טכני, מדיה חברתית (פייסבוק/גוגל) ואלמנטים אחרים של שיווק באינטרנט.

בדיקה ושמירה על תקינות האתר
משתנים רבים יכולים להשפיע על הבריאות הכללית של האתר שלך. אנו נוודא ששינויים באלגוריתם של גוגל או פעולות ידניות אחרות אינם גורמים לבעיות.

עיבוי דפים
נוודא שהאתר שלך ממיר מבקרים ללקוחות ושהוא ממוטב באופן מלא כדי להשיג את הדירוגים הטובים ביותר.

לוח בקרה לדיווח
הישאר מעודכן לחלוטין בלוח הבקרה שלנו שמראה את כל מה שעשינו וכיצד זה השפיע על הדירוג שלך בגוגל.

בניית קישורים
קישורים ממקורות איכותיים מניעים את התעבורה הרלוונטית לאתר שלך ועוזרים לבנות סמכות ב-Google.

שיווק תוכן
התוכן הוא עדיין המלך באינטרנט. זה יכול לכלול עיבוי תוכן חדש בדף, פרסום בבלוגים רגילים, הודעות לעיתונות או ספרים אלקטרוניים מלאים.

כיצד פועל קידום אתרים?

  • מחקר מילות מפתח - מילות מפתח יעילות הן הבסיס לקידום אתרים בגוגל מכיוון שהן מספקות לנו תובנות לגבי השאלות והחששות של הצרכנים שלך.
  • ניתוח מתחרים - יש הרבה חברות שמנסות לדרג את מילות המפתח שלך. ננתח את נקודות החוזק והחולשה שלהם כדי למצוא הזדמנויות חדשות עבורך.
  • קידום מחוץ לאתר - בניית קישורים מאתרים דומים. הקישורים יתרמו לדירוגים שלך ויביאו תנועה איכותית לאתר שלך.
  • מעקב והתפתחות - אנו בוחנים את כל המדדים והנתונים הרלוונטיים כדי לחדד כל הזמן את הגישה שלנו ולוודא שאנו מפלחים את הקהל הנכון בזמן הנכון.

אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא שיטה יעילה ביותר למשיכת לקוחות חדשים ולידים לאתר שלך, אך רק כאשר זה נעשה נכון.

אנחנו לא מנחשים, מניחים או מקווים לטוב עם קידום אתרים. אנו מפתחים את אסטרטגיות ה- SEO שלנו סביב מחקר יסודי ונתונים שנבדקו מדעית. ואנחנו מוכיחים את התוצאות שלנו בכל פעם.

חלק מחברות קידום אתרים משתמשות בשיטות מיושנות ולא מוכחות. צוות מומחי קידום אתרים שלנו מנתח כל היבט של העסק, האתר ובסיס הלקוחות שלך לפני שהוא מעצב אסטרטגיה מותאמת אישית המבוססת על נתונים קשיחים כדי שנדע שהיא תשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לראות כיצד שירותי קידום אתרים ארוכי טווח או חודשיים יכולים לעזור לכם למקסם את ההכנסות שלכם.

סוכנות קידום האתרים הטובה ביותר

אנחנו מבינים שזה יכול להיות מרתיע למצוא את חברת קידום האתרים הנכונה. איך אתה יודע מי ישיג לך את התוצאות הטובות ביותר? בעוד שרוב חברות קידום האתר טוענות טענות מרשימות שהן לא יכולות לגבות נתונים, אנחנו יכולים להוכיח את התוצאות שאנחנו מקבלים עבור הלקוחות שלנו. ואנחנו כל כך בטוחים שתרוויח מהעבודה שלנו, שאנחנו לא נועלים אותך בחוזים ארוכי טווח.

אם אתה מוכן לקחת את העסק שלך לפסגה, צור איתנו קשר עוד היום. המומחים שלנו יבדקו את האתר שלכם ויספקו לכם ניתוח אסטרטגי בחינם.

בדף זה

חברה לקידום אתרים

חברה קידום אתרים היא חברה המעסיקה מומחי קידום אתרים כדי לעזור לעסקים אחרים להתקדם ולהופיע במילות מפתח בחיפוש של גוגל. זה כלול הוספת תוכן באתר ומחוצה לו, שינויים טכניים באתר ואסטרטגיות של בניית קישורים.

מחיר קידום אתרים תלוי בכמות העבודה שאתר אינטרנט יצטרך. הגורמים כוללים מיקום גיאוגרפי, תחרות ומצבו הנוכחי של האתר. עבור סוכנויות קידום אתרים מכובדות, צפו לשלם בין 2,500 ש"ח ל-5,000 ש"ח.

זוהי שאלה מורכבת מאוד, כמעט כל כל חברת קידום אתרים רואה את עצמה כ"הטובים ביותר". בעת בחירת חברת קידום אתרים, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

  1. כמה ניסיון יש לעובדים בקידום אתרים
  2. האם הם פועלים על פי הנחיות הכובע הלבן
  3. האם הם פועלים לפי מתודולוגיית E.A.T. של גוגל
  4. הימנע מכל מי שמבטיח תוצאות.
  5. האם הם נועלים אותך בחוזים ארוכי טווח.
  6. האם העבודה שהם עושים שקופה.