קרית טק חברה לבניית אתרים

מחפשים חברת לבניית אתרים ? נעים להכיר, קרית טק מתמחה בשירותי בניית אתרים. חוויות האינטרנט שלנו הן בעלות ביצועים גבוהים המיועדות להיות ידידותיות למשתמש, מאובטחות מאוד ומסוגלות לשנות את קנה המידה ככל שהארגון שלך גדל.

אם אתם מחפשים חברה לבניית אתרים חדשנית שיכולה לספק בניית אתרים יוצאי דופן, וגם לתת ייעוץ מקצועי וידידותי, אז מצאתם את הצוות הנכון.

קרית טק היא חברה לבניית אתרים בישראל. האמון של הלקוחות שלנו בעבודה שאנו מייצרים הוא בראש סדר העדיפויות שלנו.

בניית אתרים שירותי עיצוב אתרים החל מיצירת פתרונות לפיתוח אתרים ניידים ועיצובי אתרים רספונסיביים, וכלה בבניית חוויות מסחר אלקטרוני מותאמות אישית באמצעות טכנולוגיות האינטרנט העדכניות והמוכחות ביותר.

כאשר עד 85% מהצרכנים מבקרים באתר האינטרנט של החברה או ספק השירות לפני ביצוע הרכישה, יותר ויותר צרכנים מקבלים החלטות על סמך הניסיון שלהם: המראה, השימושיות והנגישות של האתר שלך חשובים יותר מתמיד, במיוחד בשוק תחרותי יותר ויותר.

בניית ועיצוב אתרים

אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות ברמה הארגונית כדי ליצור אתרי אינטרנט מותאמים אישית בעלי ביצועים גבוהים ויוצאי דופן עם דגש על עיצוב אתרים ייחודי ומקצועי. לא משנה מה הפרויקט שלך דורש לקרית טק יש את הכלים והניסיון הדרוש.

עיצוב ופיתוח בוורדפרס

לקרית טק ניסיון ללא תחרות ביצירה ותמיכה בפתרונות מקצועיים, חדשניים ומותאמים אישית ביותר המבוססים על וורדפרס. מאז הקמתו וורדפרס נותרה אבן יסוד במאמצי הפיתוח, העיצוב והייעוץ שלנו כיום.

HTML5 עיצוב ופיתוח אתרים

שירותי פיתוח האינטרנט HTML5 של קרית טק יכולים לספק ולפרוס פתרון HTML5 מלא לסביבה העסקית שלך עם ביצועים גבוהים וזמני טעינה מהירים, שמסוגלים להתמודד עם כל עלייה בתעבורת המבקרים.

מדוע בוחרים בנו כחברה לבניית אתרים

הנה רק כמה מהדברים שבהן אנו בולטים כחברה לבניית אתרים כשמדובר בחוויה שלנו עם אתרי אינטרנט ויצירת חוויות דיגיטליות.

  • מתודולוגיית עיצוב ופיתוח אתרים זריזה
  • מחירים תחרותיים עבור עיצוב ופיתוח אתרים
  • מומחים חזיתיים: אנליסטים עסקיים, מומחי UX /UI & מעצבים
  • בדיקות אבטחת איכות קפדניות (QA) לפני מסירה
  • זמני פיתוח קצרים
  • מומחיות וניסיון בטכנולוגיה פתוחה שאין שני לה

עיצוב מחדש של אתר אינטרנט

שירותי עיצוב מחדש משפרים את העיצוב ואת השימושיות באתר אינטרנט קיים. כתוצאה מכך, הלקוחות שלנו רואים המרות אינטרנט מוגברות, עלויות תחזוקה מופחתות, החזר השקעה טוב יותר.

צור קשר עם חברה לבניית אתרים

כחברה לבניית אתרים, אנו מספקים יועצים, מעצבים ומפתחים מנוסים שיקחו את העסק שלך לשלב הבא. בנוסף אנחנו יכולה גם לסייע לעסקים עם העברות, שדרוגים ואינטגרציה.

פיתחנו בהצלחה פרויקטים שונים, כולל אתרי סטודיו, סטארט-אפ, מסחר אלקטרוני עם מודל מנויים, פלטפורמה ליצירת תוכן ומערכת ניהול למידה מותאמת אישית. עבדנו עם תעשיות שונות ומודלים עסקיים, וכולם מרוצים מהשירותים שלנו.

אנו מציעים שירות בניית אתרים מלא עם תמיכה ותחזוקה 24x7. אתרי אינטרנט שמסוגלת להתמודד גם עם המקרים הקיצוניים והמורכבים ביותר במהירות ובקלות.

גישה של 360 מעלות במתן פתרונות תמיד הייתה הצד החזק שלנו יחד עם הניסיון הרב של הצוות שלנו הופך אותנו לבחירה הנכונה לעסקים. אנו מתהדרים ביצירתיות הבלתי מעורערת שלנו בתחום עיצוב האתרים, בניית אתרים, אחסון אתרים, פיתוח יישומים ניידים, עיצוב גרפי ושיווק דיגיטלי.

בדף זה

קרית טק חברה לבניית אתרים

בעת הקלדת כתובת URL או לחיצה על קישור לדף אינטרנט, כל מה שנמצא בדף זה נחשב לבניית אתרים. חברה לבניית אתרים יוצרת חוויית גלישה חיובית באתר שמנחה את הגולש בעדינות בין הדפים כדי להשלים מטרה (רכישה/השארת פרטים) מבלי שירגיש זאת.

עם כל כך הרבה חברות לבניית אתרי שם בחוץ והרבה אתרים נוראים, זה קשה לדעת איזה מהם לבחור ועל מי לסמוך עם העיצוב של האתר שלך. עבור הרבה אנשים, זה מסתכם רק בקבלת הצעת המחיר הזולה ביותר.

אתה צריך להיות בטוח שהם מבינים בדיוק את מה אתה צריך ויש להם את היכולת הטכנית לייצר אתר אינטרנט שהיה ייחודי לעסק שלך.

תמיד לשוחח עם חברה לבניית אתרים בטלפון לפני קבלת הצעת מחיר. הקשיבו היטב לסוג המילים שבהן הם משתמשים. האם הם מזכירים מילים כמוו חוויית משתמש (UX) או המרות.

חברת לבניית אתרים טובה צריכה להיות מסוגלת לדבר על אסתטיקה עיצובית עם אלמנטים של המרה על ידי הקשבה והבנה מי אתה, איך אתה רוצה למקם את העסק שלך ולמה הלקוחות שלך יגיבו.

הצעת מחיר לבניית אתרים צריך תמיד להתחיל בשיחה בין לקוח לחברה. אפילו עלות בניית אתרים פשוטה. עבור אתר פשוט בסביבות 2,000 ש"ח או עבור אתר מסחר אלקטרוני מסובך יותר עם הרבה מוצרים, בסביבות8,000 ש"ח. לכן, כמה עולה אתר תלוי לחלוטין בסוג העיצוב והפונקציונליות שברצונך לכלול.