חשיבותו של התוכן לקידום אתר בגוגל

מי מכם שכורים אוזן לשיחות מקצועיות או נחשפים להרצאות ולחומרים שמפרסמים מומחי שיווק באינטרנט, ודאי שמעו או קראו לא אחת כי - "התוכן הוא המלך". בשלוש מלים אלה מתמצה חשיבות התוכן ומרכזיותו כמנוע וכמנוף שיווקי רב עצמה.

גם מי שאינם כופרים בנחיצות קישורים טובים לאתר כתורמים לקידומו במנוע החיפוש העיקרי גוגל, גם מי שמעלים על נס את האופטימיזציה כמרכיב מהותי לקידום, ודאי יסכימו שהתוכן אינו פחות חשוב ולמעשה חשוב כמוהם אם לא יותר.

קידום אתרים ותוכן

תוכן מעניין, מקורי, חדשני, עדכני, שמעניק מידע חיוני וערך מוסף לגולשים, הוא אמצעי קידום מן המעלה הראשונה. תוכן שמוטמעות בו, באופן מידתי, מלות מפתח המסייעות לקידומו הוא תוכן אפקטיבי.

כאשר גולשים נכנסים לאתרים שיווקיים הם מחפשים מענה לצורך, לדרישה או לרצון. הם ממוקדי מטרה. הם לא רק מגלים עניין - יש להם אינטרס. הם יודעים מה הם מחפשים. הם יישארו באתר במידה שתוך כדי גלישה בו יתברר ויתחוור להם כי כאן הם עשויים למצוא את אשר הם מחפשים. התוכן הוא מפת הדרכים והמצפן שלהם. הם הולכים אחריו, בעקבותיו.

אולי יעניין אותך גם:

תוכן טוב ויעיל אמור לספק עובדות. התוכן השיווקי אינו מובלע. הוא גלוי. עם זאת - יותר מאשר תוכן אמור לספק בשבח ספקי המוצר או השירות הוא אמור לתת לגולש מידע מפורט אשר במהלכו יתוודע אל כדאיות רכישת המוצר או השירות שהאתר מציע.

לא להאכיל, להציע אוכל מעורר תיאבון

היתרון היחסי של המוצר או השירות שהאתר מבקש למכור אמור להתברר על ידי המאפיינים הייחודיים שלהם. אתם לא אמורים להאכיל את הלקוחות, אלא להציע להם תפריט עשיר, לאפשר להם חופש בחירה. אתם ודאי רוצים להעשיר את התפריט ולגוונו. המטרה שלכם כי הלקוחות יאכלו אצלכם ולא יילכו למקומות אחרים.

המטרה - תוכן מקורי וייחודי

גוגל אינו סלחן. הוא יעניש את מעתיקי החומרים בדרכים שונות, אחת מהן היא מניעת קידומו של האתר, מה שעלול לחבל באופן משמעותי בשיווק האתר ובמניעת מיצוי הפוטנציאל השיווקי שלו.

תוכן מקורי עשוי להיות מקדם שיווקי רב עצמה. לעומתו, תוכן לא מקורי בכלל ומשוכפל בפרט לא יסייע לכם לקדם ולהתקדם. אף שגוגל צפוי לסרוק ואף לאנדקס (מלשון אינדקס) את התוכן שלכם, הוא יסמן אותו כחלופה אחת בלבד, שניתן למצוא את התוכן שבו בדפים אחרים.

אף שמודגשת כאן חשיבותו המכרעת של תוכן מקורי - לא על התוכן לבדו. אם אתם רוצים למצות את מלוא הפוטנציאל של קידום האתר, מומלץ לכם לקבל את מכלול השירותים הנדרשים ליצירת אתר שיווקי אפקטיבי ובעל עצמה אצל קרית טק - חברה המספקת לכם מגוון שירותים תחת מטרייה מקצועית אחת: אפיון האתר והתאמתו המיטבית לצרכי הלקוח ויכולותיו, ייעוץ אסטרטגי, עיצוב גרפי, שירותי אחסון, יצירת תכנים שיווקיים הכוללים גלריות, מאמרים, סקרים, שירותים או מוצרים וכל מה שאמור להיכלל במסגרת אתר הפונה אל קהלי יעד מגוונים.

לחצו כאן לבקר בכלי לבדיקת תוכן מקורי

בדף זה