שיווק האתר גם מחוץ לרשת

לפעמיים אנחנו מתרכזים כל כך בהפצת האתר דרך מנועי חיפוש (קידום אתרים) פייסבוק או סתם הודעות בפורומים, עד שאנחנו שוכחים שיש עולם שלם גם מחוץ לרשת ובו הגולשים הפוטנציאלים שלנו מבלים לא מעט זמן. 

שיווק מחוץ לרשת

האם חשבתם פעם כמה אנשים עדיין צופים בתוכניות טלוויזיה פופולאריות במיוחד? מעל 30%! באופן דומה, התחבורה הציבורית בארץ אינה מפותחת במיוחד ותושבי הערים מבלים בדרכים שעות רבות כל יום, שעות שבהן הן נחשפים למגוון של פרסומות ושלטי חוצות.

פרסום מחוץ לרשת בתקציב מוגבל

למרבה הצער, צורות הפרסום שתוארו לעיל מתאימות בעיקר לאתרי אינטרנט גדולים , אך גם לאתרים בינוניים וקטנים יש מגוון של דרכים לפרסם את עצמם גם מחוץ לרשת:

פרסומת שאפשר לראות בדרכים לא חייבת להיות למעשה על שלט חוצות, ואפשר להדביק מדבקה שקופה למחצה (שקופה מתוך הרכב) הכוללת את הפלייר של האתר. הסקרנות של הנהגים מאחוריכם או אפילו של הולכי רגל תגבר והם ירצו להיכנס לאתר (לכן לפעמיים עדיף לא לרשום מה בדיוק יש בו על מנת לעורר את הסקרנות).

אולי יעניין אותך גם:

אפשרות נוספת לפרסום בתקציב קטן עד בינוני היא באמצעות העיתונות המקומית , אם באמצעות פרסומת רגילה ואם באמצעות כתבת תדמית , העורכים תמיד מחפשים נושאים מגוונים לכתוב עליהם, ואם האתר שלכם ייחודי במיוחד, זהו שיתוף פעולה שיכול להועיל לשני הצדדים.

שיווק קהילתי / עסקי

דרך נוספת לשווק את עצמנו מחוץ לרשת היא זו שאולי אתם משתמשים בה כלל בלי להרגיש : כרטיסי ביקור, פרסום מפה לאוזן (פשוטו כמשמעו) והשתתפות בכנסים או אירועים בתוך נותני חסות או אפילו מרצים תיתן לכם חשיפה עצומה ובעיקר מפולחת מאוד לקהל אותו אתם רוצים למשוך אליכם.

לדוגמה: אתר מודעות מסוים החליט להציב דוכן באחד מהכנסים של איגוד האינטרנט ובו הוא חילק סוכריות בצבע סגול, כצבע הלוגו של האתר.

כל דרך שבה תבחרו, חשוב לזכור ששיווק מחוץ לרשת לא בא על חשבון פרסום בתוך הרשת ולכל סוג יש את היתרונות שלו. שימוש מושכל וזהיר בשני הערוצים יביא לכם חשיפה מרבית על פני ספקטרום רחב של כלל האוכלוסייה הרלוונטית אליכם.

אולי יעניין אותך גם:

להלן 13 טכניקות SEO מחוץ לדף כדי להניע תנועה אורגנית ולהגביר את המודעות למותג בניית קישורים היא המלך. רתום את כוח המדיה החברתי הזה. הוסף תיבת מנוי להזנת RSS. אל תתביישו להגיב בבלוג. פרסום אורח עדיין חם. פרסום בפורומים זה דבר. בניית אמון. שלב סרטונים ותמונות

בדף זה