ההבדל בין קידום אורגני לממומן

קידום אורגני וקידום ממומן הן שתי שיטות עבודה שבאמצעותן אנו יכולים בסופו של דבר להגדיל את כמות התנועה הנכנסת לאתר שלנו ולתרגם אותה לרווח כלכלי או תדמיתי.

קידום ממומן

לעומת קידום אורגני, קידום ממומן מתמקד בפרסום האתר בשטחי הפרסום אותם הקצו מנועי החיפוש למפרסמים תמורת כסף. ברוב מנועי החיפוש ובראשם גוגל, קיימת מעין בורסה פנימית בין המפרסמים ומי שמציג את המודעה הכי איכותית, זוכה להופיע במקום גבוה יותר וגם משלם פחות ממה שנדרש ממפרסמים אחרים.

מכיוון שכל מודעה מפנה לעמוד אחד בלבד ידוע מראש, בדרך כלל מקובל להפנות מודעות לעמודי מכירה או מילוי טפסים, וזהו למעשה העמוד הראשון שהגולש רואה באתר (מכאן הכינוי "דף נחיתה").

בשל אופיו השונה של קידום ממומן, הוא בדרך כלל אינו דורש אתר עם מספר גדול של דפים ומרבית המאמצים מתרכזים בהפחתת העלות על כל לחיצה, שיפור אחוז הלחיצות הכולל (CTR) והפיכת הגולש ללקוח עתידי.

מה יותר כדאי – קידום אורגני או ממומן?

קידום אורגני

קידום אורגני הוא קידום שנועד להעלות את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות , אלו שלא נקנות בכסף ישירות ממנועי החיפוש ונמדדות על פי רלוונטיות . מכיוון שבכל עמוד חיפוש (המתקבל לאחר הקשת המונח אותו מחפשים), יש בדרך כלל רק עשר מקומות אורגניים והעמוד הראשון נצפה על ידי 90% מן הגולשים, הרי שהתחרות היא גבוהה למדי.

אולי יעניין אותך גם:

פעולות הקידום האורגני הן רוחביות ומתרכזות בדרך כלל בכל עמודי האתר , המטרה היא למקסם את התנועה שיכולה להגיע לכל עמוד שכזה וכך להעלות את מספר הגולשים הכולל. לפיכך, קל יותר לקדם אורגנית אתרים בעלי תוכן עשיר ומספר עמודים גדול.

שילוב בין קידום ממומן לאורגני

בעלי אתרים רבים משתמשים בשילוב של קידום ממומן וקידום אורגני , במיוחד במקרים בהם קשה מאוד לקדם ביטוי מסוים בצורה אורגנית. התקציב או הזמן אותו מפנים לכל סוג משתנה מאתר לאתר ומנישה לנישה, ולכן מומלץ להיעזר בחברת קידום אתרים מקצועית כאשר בונים את התקציב או מחליטים על סדר עדיפויות כללי.
 
 
ההבדל בין שיווק אורגני לשיווק בתשלום הוא ששיווק אורגני מתמקד במשיכת תנועה בחינם בעוד ששיווק בתשלום כרוך בתשלום עבור תנועה.

לשניהם יש שימושים, ואחד אינו טוב יותר מהשני מטבעו.

נתחיל עם היסודות: מה זה בעצם שיווק אורגני ושיווק בתשלום?

שיווק אורגני

שיווק אורגני הוא תהליך של משיכת תנועה לאתר ללא שימוש בפרסום בתשלום. זה כרוך בדרך כלל ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך כדי למשוך קהל - הידוע גם בשם שיווק תוכן .

דוגמאות

  • SEO
  • בלוג אורח
  • שיווק ברשתות חברתיות

שיווק בתשלום

שיווק בתשלום הוא תהליך משיכת תנועה מפרסום בתשלום. זה כרוך בדרך כלל בקניית קליקים מפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק וטוויטר, פוסטים ממומנים ומודעות באנר.

דוגמאות

  • מודעות גוגל
  • מודעות בפייסבוק
  • פרסום בפודקאסט

לא שיווק אורגני ולא בתשלום טוב מהאחר. שתיהן אסטרטגיות שיווק לגיטימיות שניתן להשתמש בהן למטרות שונות. עם זאת, הם היעילים ביותר כאשר הם משמשים יחד.

לדוגמה, ב-Arefs אנו משתמשים בשיווק אורגני ובתשלום כאחד.

שיווק תוכן הוא חלק עצום מאסטרטגיית רכישת הלקוחות שלנו - אנו יוצרים בעיקר תוכן שנועד לדרג גבוה במנועי החיפוש . קטעי תוכן אלה - הן וידאו והן טקסט - מופצים גם דרך ערוצים אורגניים אחרים: דואר אלקטרוני ומדיה חברתית.

כדי לקדם עוד יותר את התוכן שלנו , אנו משתמשים גם בשיווק בתשלום. עבור רוב התוכן שלנו, אנו מריצים מודעות בפלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ו-Quora כדי לתת לו דחיפה נוספת בטווח הגעה.

היתרונות של שיווק אורגני

הנה רק כמה מהיתרונות ששיווק אורגני מספק לארגון שלך:

1. עלויות אורגניות פחות ממה ששולם.

בתעשיות מסוימות, אתה עלול לקבל עלות רכישה של $20 במכירה של $40 בעת רכישת מודעות במנועי חיפוש. אתה לא יכול להמציא את זה בנפח! זה לא בר קיימא.

עם זאת, עלויות השיווק הנכנס נמוכות למדי. זה לא עולה כלום להגדיר חשבון טוויטר ולהתחיל לפרסם באופן קבוע כדי להניע תנועה ראשונית. פוסט חזק בבלוג או תסריט וידאו עשוי לעלות 150$+ להפקה. אבל עשרות אלפי לקוחות יעד עשויים לצפות בו במשך תקופה של שנים ולהמיר אותו ללקוחות באמצעות משהו ששילמת עבורו פעם אחת.

2. אורגני מספקת בסיס שיווקי חזק ובר קיימא.

אם אתה מפעיל מסעות פרסום אך אין לך בסיס שיווקי חזק, התנועה לאתר נעצרת כאשר אתה מפסיק להציג מודעות.

אבל אם השקעתם בתוכן שיווקי אורגני, בשיתוף קהל היעד שלכם במדיה החברתית ובשימוש באסטרטגיות SEO, אז יש לכם נוכחות מקוונת שהיא בת קיימא. גם כאשר אינך מציג מודעות, עדיין תהיה לך דרך להביא לידים חדשים.

3. תוכן אורגני עוזר לבנות מערכות יחסים.

Google ומודעות חברתיות נותנות לנו כמה כלים נהדרים למקד לאלו שסביר להניח שירכשו מהמותג שלנו. אתה יודע - האנשים שאוהבים את העסק שלך, ממשיכים לקנות יותר ולכתוב לך ביקורות מדהימות.

עם זאת, תוכן אורגני עוזר לך לבנות מערכות יחסים עם לקוחות שיש סיכוי גבוה יותר להשקיע במוצרים שלך עם פחות משכנע.

שיווק אורגני כולל יצירת תוכן  שאנשים מוצאים כשהם מחפשים אותו, בהתבסס על המקום שבו הם נמצאים במסע של הקונה.

כשהם נתקלים בתוכן שלך שעוזר להם להבין ולפתור את הבעיות שלהם, הם משקיעים יותר במותג שלך מאשר מישהו שרק מגיע דרך מודעה. לא קשה לשכנע אותם לקנות כי הם כבר מושקעים במותג שלך ובתוכן שלו.

4. שיווק אורגני יכול לספק החזר ROI גבוה יותר .

סלעי תנועה אורגניים! אתה לא משלם על זה. אבל הנה זה. והמבקרים פשוט ממשיכים להגיע.

בעוד שתוכן שיווקי אורגני עשוי לדרוש השקעה ראשונית, העלות לרוב משתלמת הרבה יותר ממודעות שפועלות באופן קבוע. עם זאת, הכסף שאתה משקיע ביוצרי תוכן, מומחי קידום אתרים, מעצבים וגורואים באינטרנט הוא בדיוק זה - השקעה. וכזה שמשלם יפה אם עושים את זה נכון.

לדוגמה, נניח שאתה משלם לכותב עצמאי כדי ליצור פוסט בבלוג על נושא שחשוב לקהל שלך. אתה משלם למומחה קידום אתרים $50 כדי לבצע את מחקר מילות המפתח ולכותב $200 כדי לכתוב את הפוסט בבלוג.

כאשר אתה משווה את התנועה המתמשכת שפוסט הבלוג הזה בסך 250 דולר מכניס חודש אחר חודש לתנועה ש-250 דולר מביאים לך דרך מודעות, תראה במהירות שההשקעה האורגנית משתלמת יותר.

שיווק בדואר אלקטרוני הוא דוגמה מצוינת לערוץ שיווק אורגני המספק החזר ROI גבוה. כאשר 99% מהאנשים בודקים את הדוא"ל שלהם מדי יום, שיווק בדוא"ל הוא דרך מצוינת להגיע ולעניין את הקהל שלך. ועם עלויות הפעלה ותפעול נמוכות, למייל יש החזר ROI של כ-  $38 לכל $1  שהוצא.

5. שיווק אורגני אינו מפריע.

מתי בפעם האחרונה התעלמת ממודעה או הפעלת חוסם פרסומות כדי שאפילו לא תצטרך לראות אותן?

סביר להניח שהמטרד שאתה מרגיש כשאתה רואה מודעה נובע מכך שהמודעה שיבשה את החוויה שלך באינטרנט. בין אם זו מודעת אינסטגרם שסותמת את הפיד שלך או מודעת SERP שגורמת לך לגלול הלאה כדי להגיע לתוכן שאתה באמת רוצה לראות, פרסומות יכולות להפריע ולעצבן.

עם זאת, שיווק אורגני בנוי על ההנחה שהאנשים שצופים בתוכן שלך רוצים. למעשה, הם מחפשים תוכן כמו שלך. כאשר תוכן מועיל ורצוי ולא משבש, הוא חייב להשפיע יותר ולהשאיר רושם חיובי יותר על המבקר.

6. שיווק אורגני מושך את הקהל שלך

בימים אלה, זה לא רק רעיון טוב ליצור מערכת יחסים עמוקה ומשמעותית עם הלקוח האידיאלי שלך. הצרכנים של היום רוצים לקנות ממותגים שהם מרגישים מחוברים אליהם. הם גם מצפים שהמותגים האלה יהיו אותנטיים ויביאו הרבה ערך מוסף לשולחן.

כל אסטרטגיה שיווקית תבקש להתחבר לצרכנים המתאימים למוצרים או לשירותים של החברה. אבל שיווק אורגני עוזר להניע מעורבות אותנטית על ידי:

  • חינוך קהל, מענה לשאלותיו או השארת מידע טוב יותר ממה שהיה לפני שהם קראו קטע תוכן
  • לבדר אנשים ולעורר רגשות חיוביים, שבסופו של דבר הם ילמדו לקשר עם המותג שלך
  • עורר השראה והעצמת צרכנים לקבל החלטות טובות וחכמות יותר שיעזרו להם לבנות את החיים שהם רוצים

עזור להפוך צרכנים סקרנים ללידים מוסמכים על ידי מינוף מדיה חברתית לטובת המותג שלך. כן, זה אומר לפרסם הרבה תוכן נפלא ובעל ערך גבוה.

זה גם אומר להגיב לתגובות ולענות על כל השאלות שיש לעוקבים שלך. הקפד להגיב מיידית לביקורות  גם  בצורה מקצועית. תודה לאלה שמשאירים ביקורות חיוביות ולראות מה אתה יכול לעשות כדי לתקן את הדברים עבור אלה שאינם  מרוצים  ממשהו.

7. שיווק אורגני בונה נראות מתמשכת

פרסום בתשלום הוא דרך נהדרת ליצור פרצי תנועה מהירים או לגרום לאירועים כמו השקות מוצרים להתחיל בריצה. אבל זה לא מספיק כדי לתת למותג שלך את הנראות המתמשכת שהוא צריך כדי להפוך לכוח אמיתי שיש להתחשב בו.

שיווק אורגני עוסק במשחק הארוך בכל הנוגע לאופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית מותג. זה לא יקרה בן לילה. אבל כשזה  יקרה  , המותג שלך יהיה בעמדה מצוינת להצליח לטווח ארוך.

במילים אחרות, לא רק תהיה לך הרבה תנועה קבועה כדי שהאתר שלך יזמזם. יהיו לך מבקרים חוזרים שמצפים לתוכן שלך ולקוחות נאמנים שלא יכולים לדמיין לקנות מאף אחד אחר.

קמפיין שיווק אורגני מעוגל כולל דרכים רבות לגרום לזה לקרות. בנוסף לתחזוקת  הבלוג , האתר והעדכונים של המדיה החברתית שלך, חפש הזדמנויות לפרסם אורח באתרים אחרים בנישה שלך, שותף עם משפיענים מובילים ועוד.

8. שיווק אורגני מגביר את הכרת המותג

לא כל אדם שנתקל במוצרים ובשירותים המדהימים שלך יקנה במקום. ייתכן שהם אפילו לא נמצאים בשוק עבור מה שאתה מוכר עדיין. אבל תוכן שיווקי מדהים ונוכחות משעשעת במדיה חברתית יכולים לשכנע אותם להישאר בסביבה בכל מקרה.

כי כשהאנשים האלה  יחליטו  בסופו של דבר שהם מוכנים לקנות, אתה יכול להמר שהם יקנו ממותג שהם מכירים. למעשה, כ  -59 אחוז מהצרכנים בעידן הדיגיטלי  מעדיפים לרכוש ממותג שהם מזהים ומרגישים שהם יכולים לסמוך עליו.

לתוכן שיווקי אורגני נהדר יש דרך להתמצא. ובכל פעם שמישהו נחשף לתוכן, לרעיונות ולנכסי המותג שלך, הוא מכיר קצת יותר את החברה שלך. בכל פעם, הסבירות שהם יבחרו בך כשהם מוכנים לרכוש גדלה יותר.

במקביל, תתחיל לבנות אמינות כמומחה בתעשייה. סמכות היא עסקה ענקית לגוגל בימינו, כך שככל שיש לך יותר מזה, כך תוכל לצפות שהדירוג שלך יטפס גבוה יותר.

9. שיווק אורגני יכול לעזור להכשיר את הלידים שלך

כן, חלק גדול משיווק אורגני לעומת שיווק בתשלום עוסק מלכתחילה בהנעת תנועה על ידי התייחסות לשאלות נפוצות, חששות ונקודות כאב שעשויות להיות ללקוח האידיאלי שלך. אבל תוכן שכתוב היטב בהצלחה לוקח דברים כמה צעדים קדימה.

חינוך נכון של המבקרים שלך עוזר לפקוח את עיניהם לדרכים הרבות שבהן המוצרים שלך עשויים להיות הפתרון שהם חיפשו. לאורך זמן, זה יכול לטפח אותם בכל שלב  במסע של הקונה  ולהפוך אותם ללידים מוסמכים לחלוטין.

תוכן שיווקי אורגני מעולה לעומת בתשלום גם עוזר לשמר לקוחות ולשמור אותם מרוצים לאחר שהשלימו רכישה. זה יכול ללמד אותם איך להפיק את המרב מכל מה שהם קנו, כמו גם להכיר להם מוצרים אחרים שעשויים להשלים היטב את הרכישה שלהם.

אם תצליח ליצור ולשמר לקוחות מרוצים, אתה יכול להמר שאותם אנשים יפיצו את הבשורה על המותג והמוצרים שלך לאנשים אחרים שהם מכירים, ויובילו לעוד יותר לידים שתוכל להפוך בהצלחה ללקוחות משלמים מרוצים.

שאלות נפוצות על קידום

קידום אורגני ידוע גם כשיווק אורגני מתייחס לפעולה של: לגרום ללקוחות להגיע לעסקים (אתרי אינטרנט) באופן טבעי לאורך זמן במקום באופן מלאכותי באמצעות קישורים בתשלום או פוסטים ממומנים.

הגדרת קידום ממומן: קידום ממומן מתייחס לכל פוסט או מדיה הכוללצ קידום בתשלום . פוסטים ממומנים נרכשים בדרך כלל כדי להגביר טווח הגעה, מעורבות או מודעות למותג. ניתן לקדם אותם לקהלים קיימים, חדשים ודומה.

היתרונות של שיווק אורגני

טוב יותר בבניית נאמנות לקוחות

על ידי מתן תוכן מועיל ואינפורמטיבי, עסקים יכולים לבסס את עצמם כמובילי מחשבה בתעשייה שלהם ולבנות אמון ואמינות עם לקוחות פוטנציאליים.

תוצאות ארוכות טווח

שיווק אורגני יכול לקחת יותר זמן להפיק תוצאות מאשר פרסום בתשלום. ובכל זאת, זה יכול להשפיע לטווח ארוך יותר מכיוון שהתוכן נשאר גלוי ויכול להמשיך למשוך לידים חדשים לאורך זמן.

שימור לקוחות

עסקים יכולים לטפח נאמנות ושימור לקוחות על ידי יצירת קשר עם לקוחות קיימים באמצעות ערוצי שיווק אורגניים כגון מדיה חברתית או דואר אלקטרוני.

עלות תועלת

שיווק אורגני הוא לרוב חסכוני יותר מפרסום בתשלום מאחר שהוא מסתמך על יצירת תוכן בעל ערך ובניית קשרים עם לקוחות פוטנציאליים במקום על רכישת שטחי פרסום.

מהו פרסום בתשלום?

פרסום בתשלום הוא כאשר משווקים משלמים לפלטפורמות מדיה חברתית ולמנועי חיפוש כדי לקדם את התוכן והמודעות שלהם. המודעות שלהם מוצגות בראש תוצאות החיפוש כדי להפוך אותן לגלויות יותר למשתמשי האינטרנט.

הדוגמה הנפוצה ביותר לפרסום בתשלום היא פרסום PPC (תשלום לקליק), שבו המשווקים משלמים על כל קליק שהמודעה שלהם מקבלת.

דוגמאות נוספות לפרסום בתשלום כוללות:

  • מודעות גוגל
  • מודעות ברשתות חברתיות בתשלום
  • מודעות שיווק מחדש

מדוע יש צורך בפרסום בתשלום? יותר נראות, חשיפה וטווח הגעה רחב יותר .

פרסום בתשלום משפר את תוצאות השיווק הדיגיטלי שלך על ידי מיקוד למשתמשי אינטרנט שמתעניינים באמת במה שאתה מוכר. עם יותר ויותר מותגים בנישה שלך שפונים לשיווק דיגיטלי, מיקוד לאנשים המעוניינים לראות את המודעה שלך עוזר לך להתבלט מהקהל.

בשנת 2021, עסקים ברחבי העולם הוציאו יותר מ -181 מיליארד דולר בפרסום במדיה חברתית בתשלום וכמעט 210 מיליארד דולר על מודעות גוגל. נתונים אלו צפויים לעלות ל-357 מיליארד דולר אמריקאי עד 2026. ניתן כבר לדעת מהנתונים הללו כמה אמון יש למשווקים בפרסום בתשלום.

בואו לחקור כמה מערוצי הפרסום הפופולריים בתשלום.

1. Google Ads

גוגל אחראית ליותר מ -84% מכלל החיפושים באינטרנט ברחבי העולם, מה שהופך אותה לכלי השיווק החזק ביותר אי פעם.

2. מודעות מדיה חברתית בתשלום

אלגוריתמים של מדיה חברתית נועדו לתעדף תוכן שפורסם על ידי חברים, משפחה ואנשים בתוך המעגל החברתי של המשתמש. כתוצאה מכך, ייתכן שמסרים שיווקיים לא יקבלו את אותה רמת נראות כמו תוכן אישי.

מודעות חברתיות בתשלום יכולות לעזור להתגבר על בעיה זו על ידי מינוף תובנות נתונים כדי לקבוע מה קהל היעד שלך רוצה לראות ולאחר מכן להציג אותו בפניהם. זה יכול להגביר את הנראות של מסרים שיווקיים ולעזור להגיע לקהל רחב יותר.

3. מודעות מיקוד מחדש

מודעות ממוקדות מחדש מאפשרות לך לפנות עוד פעם למבקרי האינטרנט שלך בעבר. מבקרים קודמים הם יעדים באיכות גבוהה. הם ביקרו באתר שלך כי הם התעניינו/מתעניינים במה שאתה מוכר, אחרי הכל .

מודעות ממוקדות מחדש צצות על המסכים שלהן כשהן צופים בסרטוני YouTube או גולשים באינטרנט, ומפתות אותם לחזור לעוד.

מדוע כדאי להשתמש במודעות ריטרגינג?

מכל האורחים המקוונים הראשונים שהאתר שלך מקבל בתקופה מוגדרת, רק כ-2% מהם המירים. זה נשאר 98% לרדוף אחריו ולנסות לקבל איתם הזדמנות שנייה.

הסיבה העיקרית לכך ש-98% מהמבקרים בפעם הראשונה לא מבצעים המרה היא שהם רוצים לגלוש במספר אתרים לפני קבלת החלטת הרכישה. מודעות מיקוד מחדש מעודדות אותם להסתכל שנית על המותג שלך.

שיעור הקליקים (CTR) של מודעה ממוקדת מחדש הוא כ-0.7%. בהשוואה לשיעור הקליקים של מודעת תצוגה רגילה (שהוא 0.07%), אתה יכול לראות עד כמה מודעות מיקוד מחדש יכולות להיות משפיעות .

היתרונות של פרסום בתשלום

הגברת טווח ההגעה שלך

מודעות בתשלום תמיד מופיעות בעדכונים של משתמשים, בניגוד לתוכן אורגני לפעמים הולכות לאיבוד ברעש המדיה החברתית.

תוצאות מהירות יותר

שלא כמו פרסום אורגני, שעשוי לקחת זמן לבנות מומנטום, פרסום בתשלום יכול לספק תוצאות מהירות יותר על ידי הגדלת הנראות מיידית והנעת תנועה לאתר.

תוצאות מדידות

באמצעות פרסום בתשלום, עסקים יכולים לעקוב אחר מדדים כגון הופעות, קליקים, המרות והחזר על הוצאות פרסום (ROAS). זה יכול לעזור לעסקים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולמדוד את האפקטיביות של מאמצי הפרסום שלהם.

פרסום בתשלום מציע לעסקים את הגמישות להתאים את מסעות הפרסום שלהם בזמן אמת על סמך נתוני ביצועים ושינויים בשוק או ביעדי העסק.

פרסום אורגני לעומת פרסום בתשלום: באיזה מהם להשתמש מתי?

ההחלטה לבחור בפרסום אורגני או בתשלום עבור הלקוחות שלך תלויה בגורמים שונים כמו היעדים העסקיים שלהם, קהל היעד, התקציב והמשאבים שלהם.

פרסום אורגני יכול לבנות מערכות יחסים ולהגביר את המודעות למותג , בעוד שפרסום בתשלום יכול לייצר לידים ולהניע מכירות מיידיות.

לשתי האסטרטגיות יש את היתרונות והמגבלות שלהן, ושילוב של שתיהן יכול להיות הגישה היעילה ביותר למקסום התוצאות ולייעל את החזר ה-ROI של מאמצי הפרסום .

כעת, כאשר אנו מבינים את שתי גישות השיווק הדיגיטלי, מתי תצטרך להשתמש באחת על פני השנייה? כמו כן, מתי כדאי למנף את שניהם לקמפיין שיווקי משולב יעיל ?

מתי כדאי להשתמש בפרסום בתשלום?

פרסום בתשלום הוא ההימור הטוב ביותר שלך כאשר אתה רוצה תוצאות מהירות. במילים אחרות, כשאתה רוצה...

  • לקדם את המודעות למותג ולהתעדכן במתחרים. מודעות בתשלום יגרום למותג שלך להבחין מהר יותר על ידי לקוחות פוטנציאליים מאשר שיווק אורגני.
  • קדם את האתר שלך . מודעות בתשלום נותנות לך קיצור דרך לראש הדירוג של Google.
  • פנה לקהל מסוים . פרסום אורגני הוא רשת רחבה שעם הזמן תופסת גם לקוחות בעלי כוונות גבוהות וגם צופים סקרנים שלעולם לא יתגיירו. מודעות בתשלום ממקדות למשתמשי אינטרנט שכבר גילו עניין במה שאתה מוכר, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יבצעו המרה.

מתי כדאי להשתמש בפרסום אורגני?

פרסום אורגני הוא ההימור הטוב ביותר שלך כאשר אתה רוצה...

  • משך תנועה מקוונת לאתר שלך ו/או לדפי המדיה החברתית בתקציב מצומצם.
  • בנה בהדרגה ובאופן עקבי קשר מתמשך עם קהל, עם תקווה שהקהל ימיר מתישהו ללקוחות בתשלום.
  • צור קהילה של לקוחות נאמנים על ידי יצירת תוכן מדיה חברתית משעשע, מלמד וניתן לשיתוף באופן קבוע ועקבי.
  • צור קהל מקוון שבהמשך תוכל למקד מחדש עם מודעות בתשלום.

מתי להשתמש גם בפרסום אורגני וגם בפרסום בתשלום?

בכנות, כמה שאתה יכול!

משווקים מצליחים מכירים בחשיבות של מינוף שתי הגישות להגדלת טווח ההגעה, יצירת לידים והנעת המרות .

שילוב מודעות בתשלום עם תוכן אורגני יכול להתבצע על ידי מתן חסות או קידום הפוסטים עם הביצועים הטובים ביותר שלך במדיה החברתית באמצעות פרסום בתשלום לפי קליק (PPC). על ידי השקעה במודעות של פוסטים שכבר הוכחו כמביאים לקוחות איכותיים, אתה יכול לצפות אפילו ליותר המרות והכנסות .

גישה זו עוזרת לייעל את החזר ה-ROI של מאמצי פרסום אורגני ותשלום, ומאפשרת לעסקים למקסם את ההשפעה של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם.

אנו ממליצים גם על:
בדף זה