איך בונים עמוד ”צור קשר“ בצורה נכונה?

בין המטרות הכי חשובות של אתר אינטרנט נמצאת האפשרות ליצירת קשר – Contact Us.
יצירת קשר של מבקר באתר היא למעשה ליד ומאפשרת לבעלי האתר ליצור "תיקשורת" של אחד על אחד עם המבקר. אם בעבר עמוד "צור קשר" הכיל מספר טלפון, מספר פקס' וכתובת, היום העמוד מאפשר הרבה יותר.

איך בונים עמוד "צור קשר"?

עמוד צור קשר, הבנוי נכון מאפשר לבעל האתר ללמוד על מאפייני המבקר: זהותו, גילו, מקום מגוריו, החברה בה הוא מועסק, תפקידו וכל פרט אחר שעלול להיות חשוב לצרכים שיווקים.
העמוד יכול למיין פניות למחלקות השונות בארגון – מחלקת שירות לקוחות, מנהלי מוצרים, אנשי מכירות, מנהל התוכן באתר ועוד – הכל בהתאם לאופי האתר ואופי הארגון.

עמוד צור קשר

אז איך עושים את זה נכון?  ראשית על העמוד להכיל טופס עם שדות לבחירה ומילוי. אחת הטעויות הנפוצות היא להציג רשימה של כתובת אימייל של נציגים שונים. הבעיה היא שהרבה פעמים המבקר לא יודע למי עליו לפנות.

בנוסף לא ניתן למדוד בצורה אפקטיבית את כמות הפניות ואת סוג הפניות. כאשר בעמוד יש טופס ניתן בקלות לנתב את הפניה לאיש הקשר המתאים וכמובן למדוד. ההכונה לאיש הקשר היא על פי בחירה מתוך תפריט Drop Down עם נושאי פניות פופלארים המתאימים לאותו הארגון.

יש להציג גם אופציה של "כללי" על מנת שבמקרים בהם המבקר לא מצליח לעשות חיבור לתפריט עדין יפנה לאתר.

טופס יצירת קשר

הטופס צריך להיות פשוט, קצר ונוח לתפעול. טופס ארוך ומורכב עלול להפחיד מבקרים רבים שאינם רוצים לבזבז זמן יקר במילוי טפסים. יש להקפיד על בקשה של מינימום פרטים אישיים. הכלל המנחה הוא שככל שמבקשים מהמבקר יותר פרטים (נניח תאריך לידה) כך עליך לתגמל אותו עם תמורה כלשהי (נניח הבטחת מתנה ליום ההולדת).

אולי יעניין אותך גם:

עומק וכמות הפרטים צריכים להיות בהתאם לאופי הארגון ובהתאם לסוג הפניה של הלקוח. המינון הנכון יכול להקבע ע"י תהליך של ניסוי וטעיה.

דף תודה

אחרי שהמבקר מילא את הטופס ולחץ "שלח" הוא ינותב לעמוד תודה. בעמוד הזה מומלץ לתאם ציפיות. המבקר רוצה להבין מה צפוי לקרות עם הפניה שלו. תוך כמה זמן יחזרו אליו וכו'. כדאי להציג התחייבות של X שעות מרגע פניותו על מנת שיוכל להעריך את משך ההמתנה. על הארגון לעמוד בהתחייבות זו בכדי לאפשר למבקר חויה נעימה.

אמצעי ההתקשרות

יש להציג בעמוד גם את אמצעי ההתקשרות הרגילים כמו מספר טלפון, מספר פקס' וכתובת. תמיד יהיו אנשים שחוששים ממילוי טופס ומעדיפים לשוחח בטלפון עם איש אמיתי ולא לתקשר עם "אתר". מומלץ להציג מפה עם הוראות הגעה ממקומות מרכזיים. המפה תקל על למגיעים למשרדי החברה. רצוי שיהיה ליד המפה וההסברים כפתור הדפסה נוח.

אולי יעניין אותך גם:

צ'אט ליצירת קשר

יש אתרים שהגדילו לעשות ומאפשרים יצירת קשר מיידי ע"י צ'אט עם נציג חברה. לעיתים חברות ממקמות כפתור WhatsApp לשיחת ישירה מהנייד. כמובן שאופציות אלו מתאימות לקהל יעד יותר צעיר הפתוח לצורות התקשרות אלה.

ולסיום ניתן לצור קשר עם קרית טק כאן  🙂

להלן תקציר של הטיפים שסיקרנו שכדאי לזכור בעת יצירת דף צור קשר משלך. תשאיר את זה פשוט. הצע אפשרויות יצירת קשר מרובות. עודדו לקוחות לשרת עצמי. הפוך אותו למרכזי לקוח. תן ביטחון. שמור על קול המותג שלך. כלול CTA. השתמש בהוכחה חברתית

איך עובד טופס יצירת קשר? טופס יצירת קשר הוא טופס מקוצר מבוסס אינטרנט המתפרסם באתר אינטרנט. כל מבקר יכול למלא את הטופס ולשלוח אותו כדי לשלוח הודעה לבעל האתר. מאחורי הקלעים, טופס יצירת הקשר שלך מפעיל הודעת דוא"ל שתופק ונשלח לתיבת הדואר הנכנס שלך

בדף זה