גוגל משיקה תוסף חדש עבור וורדפרס Google Site Kit

גוגל הודיעה ביום חמישי (אוקטובר 31, 2019) כי התוסף Site Kit Google זמין באופן ציבורי עבור משתמשי וורדפרס. מעכשיו משתמשי וורדפרס יכולים לראות נתונים ממוצרי גוגל ישירות בלוח הקרה של WordPress.

Google Site Kit מה זה?

"ערכת האתר של גוגל" הוא תוסף וורדפרס המאפשר למשתמשים לראות נתונים משירותי גוגל ישירות בתוך הלוח בקרה של וורדפרס ולקבל תובנות בזמן אמת. המשתמשים יכולים לראות נתונים כמו:

  • סטטיסטיקת חיפושים בגוגל - תוכלו לראות כיצד גוגל מגלה ומציג את העמודים של האתר שלכם בתוצאות החיפוש. בנוסף ניתן לראות את כמות האנשים שראו את האתר בתוצאות החיפוש, ואילו מילות מפתח השתמשו בכדי להגיע לאתר שלכם.
  • גוגל אנליטיקס Analytics - לחקור כיצד משתמשים מגיעים לאתר ולעקוב אחרי מטרות ויעדים שהגדרנו מראש.
  • PageSpeed (מהירות טעינה) - לראות את הביצועים של הדפים בהשוואה למתחרים שלך. ניתן לקבל טיפים ועצות לשיפור הביצועים מאת מר גוגל.
  • AdSense - לעקוב אחר ההכנסות מהמודעות באתר.
  • טג מנג'ר  Tag Manager -  תוכלו להשתמש בתוסף כדי להגדיר בקלות את "מנהל התגים" - אין צורך בעריכת קוד.

הכל במקום אחד. 

מכיוון הכלי מגיע בתצורה של תוסף, הוא אינו דורש ידע או עריכת קוד מקור ומאפשר הטמעת כלל הכלים של גוגל באופן אוטומטי. בעלי אתרים יכולים גם להקצות תפקידים ולהעניק הרשאות פרטיות לכל אחד מהמשתמשים.

גוגל פרסמה את התוסף Google Site Kit לראשונה בתחילת השנה (2019) כתצוגה מקדימה למפתחים בלבד, גוגל דיווחה כי אלפי מפתחים התקינו אותה.

דוגמא לתצוגה של מהירות דף בערכת האתר של גוגל
דוגמא לתצוגה של מהירות דף בערכת האתר של גוגל

מה עוד ערכת האתר של גוגל מציעה?

לוח בקרה - לתוסף יש לוח בקרה ראשי, המספק תצוגה ברמה גבוהה של שינויים משמעותיים וכיצד משתמשים מוצאים את האתר שלך דרך תוצאות החיפוש של גוגל.

דוח דף - דוחות דף בודדים מציגים את אופן הביצוע של תוכן מסוים. המשתמשים יכולים גם לבצע פעולות חיבור API עם PageSpeed (כלי לבדיקת מהירות טעינת של אתר אינטרנט) ולקבל ניתוחים כגון "האם זמן טעינת העמוד משפיע על נטישת הדף".

אולי יעניין אותך גם:

למה צריך את התוסף של גוגל?

התוסף של גוגל מאפשר לנו את היכולת לראות את כל המדדים שמשפיעים על ביצועי האתר בתוצאות החיפוש של גוגל במקום אחד, כל המוצרים השונים של Google בלוח בקרה אחד ללא כאב ראש של משיכת נתונים למקורות שונים.

אתם יכול להוריד את התוסף Site Kit by Google מספריית התוספים של וורדפרס.

התקנה של Google Site Kit

ההתקנה של התוסף פשוטה ומותאמת לסטנדרטים של היום וכל מה שנשאר לעשות זה ללחוץ על נקסט...

אז ראשית הורידו את התוסף והוסיפו אותו לתקייה המתאימה בשרת או לחלופין חפשו את התוסף דרך הלוח בקרה בספריית התוספים והתקינו אותו ישרות מלוח הבקרה.

לאחר ההתקנה גוגל מבקש מאיתנו 3 אימותים מינימלים:

  • לאמת את הבעלות על האתר
  • לאפשר לאתר לגשת לחשבון Google
  • הענק הרשאות גישה לSearch Console

אלו הם דרישות חובה עבור הפעלה ושימוש בתוסף Google Site Kit, בהמשך תוכלו לחבר מוצרים נוספים של גוגל.

תהליך אימות של התוסף Site Kit by Google
תהליך אימות של התוסף Site Kit by Google

צור קשר עם חברת קרית טק Digital Solutions לקבלת סיוע עבור התקנת פלאגין Google Site Kit

 Site Kit הוא תוסף וורדפרס הרשמי של גוגל - הוא נותן לך תובנות לגבי האופן שבו אנשים מוצאים את האתר שלך ומשתמשים בו, כיצד לשפר ולהפיק רווחים מהתוכן שלך, עם נתונים מכלים מרובים של Google .

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה