איך להסביר לגוגל מה מקדמים?

חושבים להתחיל בתהליך קידום אתרים? מצוין! החלטתם על המושגים אותם תרצו לקדם ועכשיו נותרה השאלה, איך להסביר את זה לגוגל? מסתבר, שישנם מספר פרמטרים עיקריים שיכולים לסייע לנו להבהיר למנוע החיפוש על מה הדף שלנו מדבר.

מנועי החיפוש עובדים על עקרון הרלוונטיות. כלומר מנוע החיפוש ידרג תוצאות ע"פ סדר הרלוונטיות לשאילתא ולגולש כפי שהוא מבין אותם.

לאחר שהחלטנו על מילות מפתח וביטויי מפתח, נחליט איזה עמוד יקדם כל ביטוי. לאחר מכן נשפר את העמוד (או, אם אינו קיים עדיין נבנה אותו) כדי שיהיה רלוונטי עבור הביטוי:

איך להסביר לגוגל מה אנחנו מקדמים באתר?

Title

תגית ה-Title היא בעלת משקל רב לקידום העמוד. למעשה, זהו השלט שנמצא על דלת הכניסה של העמוד שלנו. חשוב מאוד להכניס את המושגים, אותם נרצה לקדם בכותרת של העמוד. כדאי לבחור בין מושג אחד לשלושה עבור כל עמוד ולציין את כולם ב-Title. ניתן להרכיב כותרת מושכת שתכיל את כל המושגים או לחילופין להפריד אותם במקפים או בפסיקים.

תגיות ה-Meta

גם הן מסייעות למנועי החיפוש להבין מה הוא הנושא של הדף שלנו. חשוב להשקיע את הזמן ולכתוב תגית Meta ייחודית עבור כל דף באתרנו. אנו מבחינים בין שתי תגיות מטה עיקריות- keywords ו- description. כל מילות המפתח אותן נקדם צריכות להופיע בתגית ה- Meta Keywords.

בתגית ה- Meta Description נתאר את העמוד שלנו במספר שורות מצומצם. חשוב שהתיאור יהיה ענייני ומעניין. התוכן בתגית הנ"ל יתאר את האתר שלנו, כאשר מנוע החיפוש יבחר להציג אותו בתוצאות החיפוש האורגניות. מכאן, שהתיאור צריך להיות קצר, מושך ואמיתי.

כותרת H1

הזחלנים של מנועי החיפוש נותנים תשומת לב מיוחדת לכותרות. יש להגדיר כותרת רלוונטית שתכיל את ביטויי המפתח בראש הדף.

אולי יעניין אותך גם:

תוכן

חשוב שהתוכן ידבר על הביטוי אותו אנו רוצים לקדם. צפיפות מילות המפתח בעמוד מסוים, מעידה על הביטויים אותם אנו מקדמים באותו הדף. למעשה, אם ברצוננו לקדם מושג מסוים בעמוד מסוים, חשוב להבהיר זאת ע"י חזרה על הביטוי בצפיפות של 2% עד 7%.

ישנם כלים רבים, שבודקים את צפיפות הביטויים בדף. ניתן לבצע סטיות למעלה או למטה בצפיפות בהתאם לתחום אותו אתם מקדמים. ניסיון היא מילת המפתח כאן. מקדם אתרים מנוסה ידע כבר מה הצפיפות הנדרשת בעמוד מסוים וכיצד ליצור עמוד אופטימאלי למנוע החיפוש.

* חדש: רוצים שצוות קרית טק יבדוק עבורך את האתר? צרו קשר

לסיכום

רלוונטיות הדף למילה אותה אנו רוצים לקדם היא הדבר הראשון אותו יש לכלול בראשית תהליך הקידום. גורם זה חשוב בראש ובראשונה לגולשים, שכן כך הם מוצאים את מה שהם מחפשים, דבר שיגרום להם לחזור לאתרכם. בנוסף, זה חשוב למנועי החיפוש כי אם גוגל יבין שהדף שלכם רלוונטי למילה אותה הקיש הגולש –אתרכם יוצג בין התוצאות הראשונות.

SEO - אופטימיזציה למנועי חיפוש: תהליך הפיכת האתר שלך לטוב יותר עבור מנועי החיפוש . גם שם התפקיד של אדם שעושה זאת למחייתו: זה עתה שכרנו קידום אתרים חדש כדי לשפר את הנוכחות שלנו ברשת

בדף זה