2 טיפים לבחירת מקדם פייסבוק

כיצד בוחרים במקדם בפייסבוק שבאמת יכול להניב הצלחה בעולם הפרסום החברתי? להלן 2 טיפים שיעזרו לכם בבחירת מקדם פייסבוק לעסק שלכם.

למה לפרסם בפייסבוק?

עם יותר מ-2.6 מיליארד משתמשים, אפשר להניח שפייסבוק כאן כדי להישאר, לפחות לתקופה הקרובה. כ-1.65 מיליארד משתמשים רואים מודעות ממומנות, ו-1.21 מיליארד מתוכם הינם בגילאי 13 עד 34. בממוצע, משתמש בפייסבוק יכול להקליק על כ-12 מודעות בחודש. מעבר לכך, משתמשי פייסבוק  (מידע נוסף) יכולים לצפות במשהו כמו מאה מיליון שעות וידאו ליום.

כך שהמחשבה הראשונית יכולה להיות – אם יש כל כך הרבה משתמשים, וכל כך הרבה מהם יכולים להיות בטווח גילאים רלוונטי, וכל כך הרבה מאלו למעשה מקליקים על מודעות, ורבים כל כך מאלו רואים סרטונים בפייסבוק במידת מה – זה לבטח אומר שמי שמפרסם בפייסבוק יכול להצליח למשוך עסקאות חדשות כדרך הפרסומים שלא, הלא כן?

סיבות שונות להצלחת קמפיין פרסומי

ובכן, לא בהכרח. ישנן סיבות לכך שקמפיין קידום בפייסבוק יכול לעבוד וסיבות לכך שהוא פשוט יכול שלא. למעשה, אפשר שמה שמפריד בין הצלחה לחוסר הצלחה הוא פשוט הנכונות להצליח, יחד עם ההבנה כיצד. ובכן, אם בוחרים במקדם פייסבוק שנכון להצליח, כמו גם הולך בנתיב הנכון כדי ליצור מודעות רלוונטיות לקהל היעד – הרי זה משובח ותקין כדי ליצור קמפיינים מוצלחים.

הטיפ הראשון לבחירת מקדם בפייסבוק

לדעת להגדיר עדיפויות ויעדים

ובכן, הטיפ הראשון יהיה נא לדעת מה אנחנו רוצים לקבל. יש שיגידו שידיעת היעד היא חלק מהמסע. ובכן, יש בזה משהו. אפשר להסתובב במעגלים במדבר, ואפשר לשים נקודת ציון סופית. המקום אליו מתקדמים, וזה בהחלט יכול להיות יעיל יותר. לכל מקדם בפייסבוק יש את המיומנויות שלו, כמו גם התקציבים שהוא אוהב ורגיל לעבוד איתם, וסוג הפרויקטים שהוא מתעדף. באם אנחנו יודעים את היעדים העסקיים שלנו, אנחנו יכולים לתקשר בבהירות עם המקדם כדי לראות אם זה משהו שהוא רוצה ויכול לעשות.

באם אנחנו אומרים, "היי, אתה יכול לעזור לנו עם המודעות?", אנחנו למעשה יכולים לבחור כל אחד. ובאם אנחנו אומרים: "אנחנו רוצים לאסוף 800 לידים מסוכני נדל"ן שמכניסים יותר ממיליון ₪ בשנה, מדי שבוע, ואנחנו מוכנים להשקיע 20,000 ₪ בעלויות פרסום למען זה תוך שאנחנו מצפים לאחוזי סגירה של 25% לפחות. אתה יכול לעשות את זה?". ובכן, במקרה זה, המצב ממש שונה. הפכנו את זה מטיול במעגלים למסע ממוקד שבו רק המדריכים המיומנים והרלוונטיים ביותר יכולים להצטרף להרפתקה.

עדיפויות נוספות שניתן להגדיר כדי למקד את בחירת "המדריך לדרך" (המקדם בפייסבוק)

 אגב, המטרה לא בהכרח צריכה לכלול מספרים גבוהים, אפשר שהיא פשוט תכלול אחוזי הצלחה.

אפשר להגיד שיש תקציב X, ומצפים לקבל עימו Y  תוצאות. כלומר, אפשר להניח שיש חברה שלא רוצה להחזיק תקציב פרסום גדול ועם זאת רוצה למצות את המיטב עם מה שיש לה, זו בהחלט יכולה להיות דוגמה למטרה שמקדם בפייסבוק יכול לבחור אם לקבל או לא. כלומר, הוא יודע לאן הוא נכנס והוא יכול להראות למה מה שהוא יודע לעשות – אכן רלוונטי או לא.

מטרה נוספת, יכולה להיות הרצון להרחיב את המותג מבחינה וויזואלית. אולי לתקשר באמצעות ווידאו עם קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי – ועבור זה חשוב לדעת הן מי הקהל, הן מה הם אוהבים ומהו סגנון התקשורת הרלוונטי והן איך "להגיע אליהם", באופן שגם יהיה מדויק ויעיל וגם יראה להם שיש משהו מתאים עבורם במודעה. כלומר, צריך לדייק בטרגוט כמו גם בקופי כמו גם בקופי. המטרה הזאת כבר קובעת את הגדרות או התאמות התפקיד.

הטיפ השני לבחירת מקדם בפייסבוק

ידע והבנה טכנולוגית בעולם התוכנה והעזרים השיווקיים

על מקדם פייסבוק, באופן טבעי – להכיר את התוכנות. אין בזה שום דבר מתקדם, אף על פי שזה יכול להיות. בין מדברים על פייסבוק פיקסל, על מנהל המודעות של פייסבוק, ועל תוכנות חיצוניות שיכולות להעניק מידה מרובה של הבנות לתוך התנהגות המשתמשים ואיך קהל היעד לכאורה בא במגע עם הפרסומים. או לפחות, לקבל רעיונות חדשים לגישות חדשות עם אותו קהל יעד.

שכן היכולת להשתמש בתוכנות שונות, ולעשות זאת היטב – יכולה לעזור במידה מרובה של יצירתיות, חדשנות והבנה מה באמת קורה בשטח, או לפחות להיעזר במקור מידע מסוים שיכול לעזור באומדן רלוונטי.

קצת כמו גנרל שיושב על נתונים מהשטח ומבין מה קורה, כמו גם מבין או יכול להבין מה הצעד הנכון הבא. אפשר שזה יהיה "שונה", "אדג'י", "מעניין", או סטנדרטי לחלוטין – ועם זאת, זו יכולה להיות פעולה נכונה, בהלימה עם מה שהגנרל יודע ומבין לעשות ובחיבור למה שקורה בשטח, באדמה.

מקדם בפייסבוק לסיכום

מקדם פייסבוק יכול הן לדעת מהי המטרה הסופית ולהדגים שהוא למעשה יודע לעזור בהגשמתה (אמור להיות לו דיי קל לאור כך שתפקידו זה לקדם עסקים בכך שהוא מראה מה הם יכולים לעשות כדי לעזור ללקוחות שלהם), כמו גם לדעת כיצד לעבוד עם אפליקציות שונות כדי לקבל מידע לגבי מה שקורה בשטח מה שיכול לתמוך אותו לצלילות מיודעת מתוכה הוא יכול להגשים פעולה נכונה לגבי המשך התנהלות שיווקית.

מהם שותפי שיווק בפייסבוק?

Facebook Marketing Partners מורכב ממאגר של חברות טכנולוגיה וסוכנויות המוסמכות על ידי פייסבוק בהתבסס על המומחיות שלהם בסיוע למפרסמים להפיק את התוצאות הטובות ביותר מהקמפיינים שלהם. זוהי שותפות שנועדה לתמוך בסוכנויות המפרסמות בפייסבוק ולחנך את קהל הלקוחות שלהן לגבי השיטות המומלצות של פייסבוק.

למרות שתוכנית שותפי השיווק של פייסבוק קיימת כבר זמן מה, היא הרחיבה לאחרונה את התוכנית כך שתכלול רמות שכבות: שותפי פייסבוק, שותפים מועדפים של פייסבוק ופרטנר פרימיום של פייסבוק. כל סוכנות יכולה להיות שותפה של פייסבוק, עם זאת, על מנת להעפיל כשותף מועדף או פרימיום, סוכנות חייבת לעמוד ברציפות בדרישות של פייסבוק בשלושת התחומים הבאים:

  1. הסמכות
  2. הוצאות פרסום
  3. ביצועים

להיות שותף מועדף או פרימיום פירושו שסוכנות בעלת ידע, ניסיון ומצליחה בפרסום בפייסבוק. במילים אחרות, הם יודעים לבצע אופטימיזציה של מסע פרסום כך שהוא יביא תוצאות מוצלחות. חברות אלו זכו בזכות להתפאר בתג הרשמי של Facebook Marketing Partner (להלן) ולהיות מוכרות על ידי פייסבוק כמובילה בתעשייה שלהן.

אילו יתרונות מציעה שותפות שיווק מועדפת בפייסבוק לעסק שלך?

כשאתה נרשם לסוכנות פרסום דיגיטלית שמתהדר בתג Facebook Preferred Marketing, אתה יכול לצפות ליהנות מדברים כמו מקרי מקרים גלובליים, תמיכה נוספת בפייסבוק, גישה למבחני אלפא ובטא לראשונה, ותמיכה בלעדית שסוכנויות אחרות עושות. אין גישה ל. כמה מהסיבות הרבות לכך שהעסק שלך יכול להפיק תועלת משותף שיווק מועדף בפייסבוק כוללות:

  1. שותפי שיווק מועדפים של פייסבוק הם מומחים
  2. גישה ישירה לפייסבוק עם נציגים ייעודיים
  3. הישאר מעודכן עם הטרנדים והטכנולוגיות העדכניות ביותר של פייסבוק ואינסטגרם
  4. גישה בלעדית לתכונות ולבדיקות בטא
  5. ודא שאתה שוכר סוכנות אמינה ואמינה

גישה למשאבי רשת חברתית בלעדית : לשותפים יש גישה בלעדית לבטאות מוצרים, מחקרים נתונים וכו'. חברות ברשת של מומחי פייסבוק המוכרת על ידי הפלטפורמה עצמה: סוכנויות מוסמכות מופיעות בספריית השותפים של פייסבוק.

מהם שותפי שיווק בפייסבוק? Facebook Marketing Partners מורכב ממאגר של חברות טכנולוגיה וסוכנויות המוסמכות על ידי פייסבוק בהתבסס על המומחיות שלהם בסיוע למפרסמים להפיק את התוצאות הטובות ביותר מהקמפיינים שלהם .

למה לבחור בשותף שיווקי בפייסבוק?

שותפי השיווק של פייסבוק הם חלק מקהילה גלובלית של מומחים הידועה בשירות מעולה ובכישורים טכניים. זה יכול להיות מאבק אמיתי לעבוד על הגעה לקהלים חדשים וניהול מאות מודעות בעצמך. עבודה עם שותף שיווק של פייסבוק יכולה למקסם את תוצאות הפרסום שלך, למכור את המוצרים שלך ולמשוך את הלקוחות שלך. זה עשוי להעניק לעסק שלך יתרון תחרותי שיכול לעזור לעודד את הצמיחה של העסק שלך.

יש הרבה סיבות למה לבחור שותף שיווק בפייסבוק. להלן חמש סיבות עיקריות לחבור לשותף שיווק בפייסבוק במאמצי השיווק שלך.

1. ניסיון

לשותפי שיווק בפייסבוק יש ניסיון רב ערך בניהול נוכחות במדיה חברתית. הם יודעים לנהל את פעולות הפרסום באינטרנט כדי להגיע ליעדים העסקיים בצורה היעילה ביותר. לדעת מה עובד ומה לא עובד בפלטפורמות דיגיטליות שונות מאפשר לשותפי שיווק של פייסבוק להשיג תוצאות טובות יותר מהר יותר וביעילות רבה יותר.

2. כלים מתקדמים

לשותפי שיווק של פייסבוק יש גישה למשאבים ולתמיכה ספציפיים לשותפים. זה אומר שיש להם כלי ניתוח בלעדיים כדי לקבל תובנות, לערוך דוחות ולהמליץ ​​המלצות לשיפור ביצועי הלקוח. בנוסף, שותפי פייסבוק מקבלים גישה למהדורות בטא של תכונות חדשות של פייסבוק ואינסטגרם. זה כולל מיקומי מודעות, אופטימיזציות של המרות ומיקוד מתקדם לפי קהל.

3. גישה אנליטית

חלק גדול מהשגת החזר ROI מצוין על קמפיינים שיווקיים קשור לנתונים ולמספרים. לפעמים זה יכול להיות מבלבל לעקוב אחר מדדי KPI ולנהל ניתוח פרסומות. בעת שיתוף פעולה עם שותף שיווק בפייסבוק, אתה יכול לקבל תובנה הרבה יותר עמוקה כיצד לשלוט בשיווק בפייסבוק.

4. יצירתיות

שותפי שיווק של פייסבוק יכולים לעזור למותג שלך ליצור ולאצור תמונות ויזואליות מושכות עין או לשפר את נכסי הקריאייטיב הקיימים שלך. כל עסק רוצה שהקמפיינים שלו יבלטו מהעומס המקוון ויניבו את הביצועים הטובים ביותר. זה המקום שבו אתה צריך צוות יצירתי מסור כדי להישאר צעד לפני המתחרים.

 5. תמיכה 24/7

תאר לעצמך שזה עתה השקת קמפיין ובעיות טכניות צצות. מנהל המודעות של פייסבוק מושבת, או שיש לך בעיות תשלום - זה יכול להיות מאוד מתסכל. לשותפי השיווק של פייסבוק יש גישה לרמות מתקדמות של תמיכה טכנית ופותרים בעיות טכניות מהר יותר מכל מפרסם אחר.

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה