7 יתרונות של השיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

חברת פייסבוק שמנהלת 2.6 מיליארד משתמשים חודשיים (שמתוכם -6 מיליון משתמשים בישראל) היא ללא ספק אחד הכלים הפופולריים ביותר עבור שיווק דיגיטלי באינטרנט לעסקים. רוב העסקים משתמשים בפייסבוק לצורך פרסום ושואפים למנף את הקהל העצום כדי לשפר את ההמרות.

למרות שחלק מהעסקים עדיין לא אימצו את תפקידה של פייסבוק בפרסום, פרסום בעזרת מודעות פייסבוק יכול להניב תוצאות מרשימות.

ככל שמספר העוקבים עולה בדף הפייסבוק שלך, ככה סביר להניח שיותר אנשים יכירו את העסק שלך, דף פייסבוק עסקי עוזר ביצירת מודעות למותג ושיפור התדמית.

האם שילבת את השיווק בפייסבוק באסטרטגיית השיווק שלך? אם לא, אז אתה מפסיד. אז מה הם היתרונות העיקריים של שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים? המשך לקרוא!

1 קל יותר להגיע לקהל מדויק

בניגוד לשיווק מסורתי שקשה להגיע קהל מסוים, הגדרות הפרסום של פייסבוק מאפשרות לך לבחור את הקהל המתאים ביותר בהתאם לאופי העסק שלך.

לצור מודעות שפונות לקהל מדוייק יכולות להוביל לחסכון בעליות הפרסום ושיפור ההחזרים על הוצאות הפרסום (ROAS).

2 השיווק בפיייסבוק חסכוני

הפרסום בפייסבוק זול ובמחיר סביר יותר במיוחד עבור עסקים קטנים. פרסום בפייסבוק עוזר לך לקצץ את תקציב הפרסום שלך בכמעט חצי מהעלות שהייתם משלמים בפרסום מסורתי.

באופן כללי, כל מה שאתה צריך זה להגדיר תקציב קטן, לפלח את הקהל שלך ולאפשר לו לפעול על פני התקופה שתבחר בהגדרת הקמפיין. אם הכל מבוצע כראוי, הסיכויים להשיג תשואות גבוהות יותר מהשקעה בפרסום מסורתי.

3 משפר את שירות הלקוחות

שירות לקוחות הוא מרכיב קריטי בפעילות העסקית. מלבד הושטת יד ללקוח, שיווק בפייסבוק עוזר לשפר את הקשר בין המותג לקהל היעד שלו. בניגוד לפרסום מסורתי שהוא בדרך כלל בכיוון אחד, שיווק בפייסבוק יוצר מקום למשוב של לקוחות ודו שיח.

בנוסף, קל יותר לטפל בפניות הלקוח ולשפר את חויית השירות. בשורה התחתונה, סביר להניח שתרוויחו לקוחות נאמנים יותר ותרוויחו ביקורות חיוביות מלקוחות קיימים.

שילוב של טקסט, גרפיקה, סרטוני וידאו ותמונות המשויכים לפרסום העסק שלך תסייע לשפר את ההמרות. כדי לחזק את המעורבות, אתה יכול לבחור להשתמש בבוט מסנג'ר, קבוצות פייסבוק ולהשקיע זמן בסרטונים חיים כדי לפנות ללקוחות.

4 ניתוח נתונים חינם

פייסבוק מספקת למשתמשים נתונים בזמן אמת על ביצועי הקמפיינים שלהם. זה עוזר לך להחליט על הקמפיין והמודעה היעילה ביותר ולהפסיק את אלה שאתה חושב שהם לא מבאים תוצאות. הבנת אישיות הלקוח חשובה כדי לעזור לענות על הצרכים של לקוחות היעד שלך מנקודת מבט מושכלת.

המודעות בפייסבוק עוזרות לך לעקוב אחר הביצועים הכלליים של הדף שלך. לכן אתה יכול לעקוב אחר ביצועי המודעות ולהשתמש בתוצאות כדי לברר את ההשפעה של הקמפיינים על הנראות של המותג שלך.

5 אסטרטגיית שיווק מחדש

עם הגדרות השיווק המתפתחות של פייסבוק, אתה יכול לבחור באסטרטגיית שיווק מחדש של כדי לפנות לקהל שכבר ראה את המותג שלך קודם. אם אתה מוצא את עצמך נאבק עם ההגדרות של קמפיין שיווקי בפלטפורמות אחרות, הגיע הזמן שתנסה את מנהל המודעות של פייסבוק.

דוגמה טובה היא שיתוף קוד קופון בלעדי בפייסבוק יחד עם כמה הצעות כדי להניע את אותם לקוחות שכבר ביקרו אצלך באתר לחזור ולהשלים את פעולת הרכישה שהם אולי יזמו קודם לכן.

6 תכונת הקריאה לפעולה

תכונת הקריאה לפעולה בפייסבוק שימושית לשיפור ההמרה. התכונה 'קריאה לפעולה' מותאמת אישית מקלה עליך לתת לקהל שלך הוראות כיצד הם יכולים להזמין מוצר או שירות מסוימים.

זה יכול להיות באמצעות הרשמה לטופס, להתקין אפליקציה או אפילו לצפות בסרטון. באופן אידיאלי, CTAs משחק תפקיד קריטי בהמרות.

עסקים המשלבים את לחצן הקריאה לפעולה בקמפיינים שלהם בפייסבוק צפויים לחוות עלייה של עד פי 2.85 במספר ההמרות.

7 תנועה לאתר שלך

לא ניתן להדגיש את החשיבות של תנועה אורגנית באתר אינטרנט. אתה יכול למנף את השיווק בפייסבוק כדי להניע תנועה לאתר שלך.

למרות שרוב משתמשי פייסבוק נכנסים לפייסבוק כדי להשאר שמה, סביר להניח שהם יבקרו באתר שלך במקרה שהתוכן שלך יהיה רלוונטי עבורם. הדרך היחידה להשיג זאת היא על ידי פרסום תוכן מעניין מפתה מספיק כדי לשלוח מבקרים לאתר שלך.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים לסיכום

פייסבוק היא לא רק כלי פרסום אלא אחת הפלטפורמות המשתלמות ביותר שבהן תוכל להשתמש כדי להגדיל את העסק שלך. פייסבוק מבטיחה שקיפות לעסק שלך, מה שמקל על זכיית האמון והנאמנות של לקוחות נוספים. אם לא חשבת על שיווק בפייסבוק, הגיע הזמן שתנסה את זה.

ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה