5 טעויות פרסום בפייסבוק שיש להימנע מהן

5 טעויות פרסום בפייסבוק

מודעות פייסבוק נהיו פופולריות בתקופה האחרונה. עם יותר משני מיליארד משתמשים פעילים בפייסבוק, זה הגיוני. בעלי עסקים רוצים לשווק את המוצר והשירותים בפלטפורמות שבהן הצרכנים שלהם משתמשים הכי הרבה.

מודעות פייסבוק

הבעיה היחידה עם מודעות פייסבוק היא שהן לא עוקבות אחרי הפתגם, "אם תבנה אותו, הן יבואו". המציאות היא שאנשים רבים מפסידים הרבה כסף עם מודעות פייסבוק כי הם לא יודעים איך להשתמש בהם בצורה נכונה. במילים אחרות, הם עושים הרבה טעויות יקרות.

כדי להימנע מטעויות פרסום בפייסבוק המרוקנות את התקציב? להלן 5 טעויות פרסום בפייסבוק שיש להימנע מהן שכל בעל עסק שמפרסם בפייסבוק חייב להכיר!

פילוח קהל לא נכון

פייסבוק מאפשרת למפרסמים לבחור קבוצות של אנשים שהם רוצים שהמודעות שלהם יוצגו להם בזמן שהם משתמשים ברשת החברתית (פייסבוק). 

קבוצת מודעות

קבוצות האנשים יכולות להתבסס על תחומי עניין, תחומי לימוד, דמוגרפיה והתנהגויות. אם תבחר קבוצות שגויות של אנשים, לא תמצא את ההמרות הרבות כפי שהיית עושה אם היית בוחר את קבוצות האנשים שמתעניינים במוצרים ובשירותים שלך.

תחומי עניין

כדי להימנע מטעות זו, הכר את הקהל שלך. לבוא עם אישיות הקונה את המוצר שלך ולהיות מפורט ככל האפשר. כשאתה מפלח את מודעות הפייסבוק, תחשוב על אישיות הקונה ובחר את תחומי העניין, הנתונים הדמוגרפיים וההתנהגויות שמתאימים לו.

לא מנתח נתונים

פייסבוק אנליטיקס הוא כלי מדהים. השתמש בו.

הוא אומר לך אילו מודעות הציגו ביצועים טובים יותר מאחרים. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לחדד מה יעיל בקרב הצרכנים שלך בפייסבוק.

אחת הדרכים החזקות ביותר להצליח עם שיווק באינטרנט היא לעקוב אחר המודעות והביצועים שלהן, לנתח אותם ולאחר מכן להתאים את האסטרטגיה שלך. עם כל אסטרטגיה חדשה, אתה מקבל תובנות לגבי מה שמביא לך יותר המרות.

התעלמות מקהלים מותאמים אישית

פלטפורמת הפרסום החכמה של פייסבוק מאפשרת לך להגיע לקהלים רבים ושונים, כולל אלה שהיו באתר שלך בעבר או רכשו ממך בעבר. האנשים האלה הם לידים חמים (לקוחות פונטציאלים) וייתכן שהם רק צריכים תזכורת לחזור אליך.

רימרקטינג

כשאתה יוצר קמפיין לשיווק מחדש (רימרקטינג), אתה יכול לשלוח מודעות ספציפיות לקבוצות שונות של אנשים. 

לדוגמה, יכולה להיות לך מודעה שמבקשת מקוראי הבלוג שלך להירשם כדי להצטרף לרשימת הדיוור שלך. 
משמעות הדבר היא שתהיה לך דרך טובה יותר לשמור על קשר איתם ולהחזיר אותם לאתר שלך. 

פילוח לפי דוא"ל

אתה יכול לפלח לקוחות קודמים על ידי העלאת כתובות הדוא"ל שלהם לפייסבוק, ואז הם יראו את המודעה שלך עם הצעה מיוחדת. אפילו אנשים שמבקרים באחד מדפי הנחיתה שלך יכולים להיות ממוקדים, כך שתוכל להראות להם שוב מדוע השירותים או המוצרים שלך הם הטובים ביותר.

שכחת לשלול ממירים קודמים

הצגת אותה מודעה לאנשים שכבר המירו את דעתם לגבי העסק שלך היא בזבוז כסף. למרבה הצער, זו טעות שאנשים עושים כל הזמן.

חסוך את כספך על-ידי יצירת קהל מותאם אישית. לאחר מכן תוכל לעבור לתכונה 'אל תכלול' ולבחור אנשים שכבר המירו. זה יבטיח שאתה לא מבזבז זמן בהצגת המודעה לאנשים שכבר המירו.

עיצוב מודעה לא יעילה

על ידי הכרת הקהל שלך אתה יכול גם להתחיל להבין מה הם הכי אוהבים במודעות. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת סוגים שונים של מודעות (תמונה, טקסט, מצגת, קרוסלה, וידאו, וכו '), ולאחר מכן לנתח אילו מהם קיבלו את התוצאות הטובת ביותר.

תמיד תזכור כי פחות הוא יותר עם מודעות. אינך מעוניין ביותר מדי טקסט מכיוון שאנשים גוללים את המסך שלהם, מה שאומר שיש לך רק שבריר שנייה לתפוס אותם. התמונה במודעה שלך צריכה להיות בולטת ומעבירה הודעה מיידית.

זקוק לעזרה עם מודעות פייסבוק?
ניקיטה סטוג
ניקיטה סטוג

מנכ"ל Kiryatech עם נסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי, אובססיבי לכל מה שקשור לתוכן: מפוסטים בבלוג, פודקאסטים ועד סרטוני ריקוד באורך 15 שניות. אוהב טבע, חיות, להתנדב ואוכל טוב :)

בדף זה