כיצד להפיק את המירב מקמפיין ממומן בגוגל

כאשר התחרות על המקומות הטובים בחיפוש האורגני הולכים ואוזלים, יותר ויותר בעלי אתרים מעדיפים לשלם כסף לגוגל על מנת להופיע במקום מיוחד הנקרא החלק הממומן של תוצאות החיפוש.

מקומות אלו נקבעים לפי מדדים אחרים מאשר אלו התוצאות האורגניות ולכן גם שיטות הפעולה הן שונות מאוד. חשוב מכך : אם בקידום אורגני עצמאי קל מאוד לבזבז בעיקר זמן, הרי שכל קמפיין ממומן עולה גם כסף ולכן הוא מסוכן הרבה יותר למי שלא מתמצא בתחום.

כיצד להפיק את המירב

הכלל הראשון הוא שיש לחלק את התקציב הכולל לשניים: תקציב הפרסום עצמו והסכום אותו משלמים למי שמריץ את הקמפיין. חלוקה לא נכונה של התקציב, תוביל להוצאה כספית ניכרת אף יותר.

בחרו את מילות המפתח הנכונות

דרך נוספת להקטנת עלויות ושיפור הקמפיין הוא בחירה מושכלת של מילות המפתח, לא רק לפי מספר החיפושים, אלא גם לפי העלות הממוצעת לקליק, יש לבחור עלות סבירה בהתאם לתקציב מכיוון שמילים יקרות מדי מספקות פחות כניסות עבור סכום נתון.
 
צריך גם לזכור שמדובר בעלות ממוצעת שעלולה להשתנות מיום ליום ואפילו בחלקים שונים של אותו היום. לכלי לבדיקת מילות מפתח לחץ כאן

גם האיכות חשובה

האיכות של המודעות השונות חשובה גם היא מכיוון שמודעה איכותית יותר מקבלת סוג של בונוס והעלויות שלה קטנות יותר. איכות המודעה נקבעת לפי מדד הקרוי "ציון איכות" ומתקבע במשך הזמן. מסיבה זו, הרצת קמפיין לטווח קצר אינה מומלצת, אלא אם כן קיבלתם מגוגל שובר זיכוי.

אולי יעניין אותך גם:

אך גם במקרה זה, חשוב לעקוב ולדעת שאינכם חורגים מהסכום שקיבלתם (ניתן להגדיר סכום מקסימאלי לכל יום או לעצור את מסע הפרסום לאחר X ימים).

שילוב מנצח

אספקט אחרון שיש לגעת בו הוא עניין השילוב שבין קמפיין ממומן לקמפיין אורגני – לעיתים יש מילות מפתח פחות תחרותיות או בעלות תחרות בינונית שהרבה יותר כדאי לקדם בצורה אורגנית. כך תקציב הפרסום הכולל יכול להיות מורכב משני חלקים: אורגני וממומן. לעיתים אף כדאי לפנות לחברה המספקת פתרונות דיגיטליים Kiryatech Digital Solutions לשניהם וכך לדעת שיש בקרה ואיזון בין החלקים השונים.

עבור רוב האנשים, מנוע החיפוש הוא משאב מומלץ לכל שאלה שהחיים מביאים. סקרנים לגבי מוצר? מחפש מטלות מקומיות? או אולי אתה פשוט באמת צריך לדעת כמה גבוה ידוען.

לא משנה מהן השאלות שלך, מנוע החיפוש המודרני מספק היצע כמעט אינסופי של תשובות, ואין מנוע חיפוש גדול יותר מגוגל.

מהו פרסום ברשת החיפוש עם Google Ads?

הצורה העיקרית של גוגל לקידום במנועי חיפוש, Google Ads, מספקת למשווקים דיגיטליים אפשרות מועילה מאוד.

מהם היתרונות בשימוש ב-Google Ads לפרסום בחיפוש? האם זה עובד עבור חברות בכל הגדלים, והאם זה יכול להציע למשתמשים משהו שהם לא יוכלו להשיג בשום מקום אחר?

איך מודדים את הצלחת הפרסום ברשת החיפוש עם Google Ads?

מודעות חיפוש מציעות את היתרון הרווחי ביותר בהצבת הקידום שלך במקום שבו מובטח לראות אותו. עם זאת, אין ערובה שמשתמשים ילחצו עליה או אפילו יקראו אותה - זה תלוי לעתים קרובות באיכות המודעה עצמה.

עם זאת, כאשר אתה מקבל מקום בעמוד הראשון של Google, אתה יכול להתחיל אוטומטית למדוד את העליות שאתה מקבל הודות למודעות בתשלום.

המודעה הנכונה עלולה להוביל לתנועה נוספת, לידים חדשים ולמכירות נוספות.

הכללים הנפוצים עדיין חלים.

זכור, מודעת חיפוש ב-Google Ads פועלת בדיוק כמו כל תוכן אחר. האסטרטגיות החיוניות ביותר לנראות במנועי חיפוש עדיין חלות.

היו רלוונטיים, התמקדו בתוכן וכתבו תמיד לבני אדם ולא למנועים. המודעות שבהן אתה משתמש עדיין נבחרות עבור הצופים על סמך מילות מפתח, כך ששיטות מחקר ואופטימיזציה נכונות עדיין מועילות.

צפה מראש מה המחפשים רוצים.

אתה צריך לחפש יותר מאשר רק מה שאנשים יזינו במנוע החיפוש. היתרון של פרסום ברשת החיפוש הוא שאם אתה צופה מה אנשים רוצים לדעת, אתה יכול לגרום להם ללחוץ על המודעה שלך ברגע שהם רואים אותה.

עבור האדם המחפש את מילת המפתח המוצגת למעלה, רבות מהשאלות הפוטנציאליות שלו מכוסות במודעה. זה חוזר לשיטות קופירייטינג טובות ולמחקר.

פרסום ברשת החיפוש עם Google Ads לא יהפוך חברה להצלחה אוטומטית, אבל הוא כן נותן נראות משופרת והטבות מהירות יותר.

האם זה באמת משנה?

כמעט לכל פלטפורמה ענקית עם קהל עוקבים בגודל הגון יש סוג כלשהו של תוכנית מודעות, בין אם זה מנוע חיפוש מסורתי או פלטפורמת מדיה חברתית. האם זה באמת משנה אם אתה משתמש בפרסום חיפוש ובמיוחד משתמש ב-Google Ads?

בהתבסס על מספר העיניים שאתה יכול לקבל על התוכן שלך, התשובה היא כן. זה דבר אחד לגרום לאתר שלך לדרג טוב: דבר אחר להשיג מקום מובטח בעמוד הראשון של מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם.

הדף הראשון של תוצאות גוגל מקבל בין 71-92% מכלל התנועה.

עבור החברה שכבר מצליחה, השימוש ב-Google Ads עדיין חיוני. לא רק שהם שומרים על המיקום הגבוה שלהם בתעשייה שלהם, אלא שהם כל הזמן מגדילים את טווח ההגעה שלהם.

על ידי שמירת המודעות שלהם בפני יותר משתמשים, הם שומרים על זיהוי המותג, אפילו בתחומים צומחים.

עבור החברה הקטנה יותר, פרסום חיפוש בפלטפורמה כמו גוגל חשוב אפילו יותר. זו דרך לירות לראש הדירוג ולקבל קצת נראות קלה.

לפעמים החיזוק הקטן הזה הוא כל מה שצריך כדי לעזור לסטארט-אפ מבטיח לקבל את תשומת הלב שהוא צריך.

Google Ads היא ללא ספק הדרך המהירה ביותר להשיג לקוחות חדשים

בואו נסתכל על אפשרויות השיווק הדיגיטלי הנפוצות ביותר לעסקים קטנים: אופטימיזציה למנועי חיפוש, מדיה חברתית אורגנית או בתשלום ו-Google Ads. 

קידום אתרים ייקח עד שנה עד שיציג תוצאות. מדיה חברתית נותנת לך טווח אורגני גרוע. פרסומות ברשתות חברתיות ? לא תתמודד עם קהל שיודע שהוא צריך את המוצר שלך.

בסופו של דבר, תבזבז הרבה זמן וכסף רק בניסיון לשכנע אנשים לשמוע את ההצעה שלך.

מצד שני, Google Ads מאפשרת לך להתחיל להציג מודעות עבור מילות המפתח שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים עכשיו. הם קשורים לתעשייה שלך. אתה לא מפריע לחוויה של אף אחד עם מודעה חודרנית, כפי שהיית עושה במדיה החברתית. 

כל מה שאתה עושה הוא לשים את ההצעה שלך בידי אנשים שמחפשים אותה עכשיו.

Google Ads מובילה לתוצאות הרבה יותר מהירות , מה שמאפשר לך להתחיל לקבל לידים מהיום הראשון . 

2. תשכחו משכנוע לקוחות! Google Ads לעסקים קטנים מביאה אותך לקשר עם קהלים מוכנים לרכישה

בדרך כלל , מיקוד קהל באינטרנט מסתכל על תחומי עניין ופעילויות. Google Ads היא אחת הנדירות שיכולות לאמוד כוונה :

  • האם המחפש הזה רק מחפש מידע?
  • האם המחפש הזה מחפש פתרונות פוטנציאליים?

על סמך זה, אתה יודע עם מי אתה צריך לדבר כדי להצמיח את העסק שלך באמצעות Google Ads .

בצע אופטימיזציה של מסעות פרסום Google Ads לעסקים קטנים שלך לאיכות לידים

בנוסף, אם תבצע את מחקר מילות המפתח שלך נכון (ותוכל, עם אימון מתאים של Google Ads ), תוכל אפילו לאמוד את האיכות של כל הפניה לעסק קטן של Google AdWords:

  • האם הליד הזה רגיש למחיר, או שהם מוכנים לשלם פרמיה עבור עבודה איכותית?
  • האם הליד הזה מחפש עזרה בהקדם האפשרי?

כבעל עסק קטן, אינך רוצה לעזור לליד לנווט במשפך מכירות ארוך עד שבסופו של דבר יבצע המרה. במקום זאת, תוכל למצוא את הלידים מוכנים לרכישה וליירט אותם בקמפיינים שלך ב-Google Ads .

3. מדידת התוצאות שלך (וביצוע אופטימיזציה עבורן) היא פשוטה

היתרונות של Google Ads לעסקים קטנים כוללים לדעת את ביצועי הקמפיינים שלך וביצוע אופטימיזציה ליעד שלך.

רוב בעלי העסקים הקטנים איתם אני עובד מתחילים את הקמפיינים שלהם מתוך רצון להגדיל את ההכנסות שלהם. אתה יכול לבצע אופטימיזציה לכך בקלות באמצעות אסטרטגיית הצעות המחיר הנכונה , כגון התמקדות בהמרות.

עם מספיק נתונים, תוכל אפילו למקד את העלות האידיאלית שלך לרכישה !

בניגוד לצורות אחרות של שיווק דיגיטלי, Google Ads - כאשר היא נעשית כהלכה על ידי מומחה Google Ads - מאפשרת לך להתחיל מהיעדים העסקיים שלך ולהגדיר את הקמפיינים כדי לתמוך בהם. 

לא תצטרך לנחש אם מסעות הפרסום שלך יעילים - אתה תדע .

ובזמן שאנחנו על הנושא של זה...

יש לך שליטה מלאה על התקציב שלך

אמנם אני ממליץ לעקוב אחר הנחיות התקציב המינימלי של Google ולהתאים אותן לעלות הממוצעת שלך לקליק בתעשייה , אבל התקציב שלך תלוי בך.

מאחר שתדע את ביצועי הקמפיינים שלך, תוכל להחליט כיצד להתאים ובאילו אסטרטגיות הצעות מחיר תרצה להשתמש.

גם אז, יש לך אפשרויות: תוכל לבצע אופטימיזציה נוספת של מסעות הפרסום שלך או להגדיל את התקציב שלך.

... ואתה משלם רק עבור ביצועים

חלק מהפלטפורמות פועלות על מערכת Cost Per Mille (עלות לאלף צפיות). מצד שני, Google Ads מחייבת אותך רק עבור קליקים שאתה מקבל על המודעות שלך.

מכיוון שאתה יכול להתאים את מילות המפתח כך שיגיעו רק ללידים הטובים ביותר שלך (זכור: יותר מבקרים לא תמיד משווים ליותר המרות), ההחזר על הוצאות פרסום שלך יהיה גבוה יותר. 

בנוסף, שותפים של Google מקבלים לעתים קרובות זיכויים בחינם למודעות שהם יכולים לחלוק איתך, כך שאתה מקבל יותר כספים לפרסום העסק שלך.

4. SMB מקומי? חנות מסחר אלקטרוני? לגוגל יש אפשרויות בשבילך!

כמובן, Google Ads היא לא רק הפרסום הרגיל ברשת החיפוש. הם מגיעים במגוון טעמים, כולל:

  • רישומי מוצרים ממומנים באמצעות מודעות שופינג בגוגל
  • מודעות מקומיות לעסקים כמו שרברבים , מנעולנים וכו'.
  • מודעות Discovery
  • מודעות ברשת המדיה

... כל אלה מאפשרים לך להשתמש בפורמט המתאים לקהל שלך . לדוגמה, אם היית מכונאי מקומי בבריסטול, תוכל להשתמש במודעות של מפות Google כדי להופיע בפני הקהל שלך כאשר הם מחפשים מכונאים לאורך המסלול שלהם.

הופיע בראש הרשימה כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים אותך!

אם אתה כבר מייצר הרבה מבקרים באמצעות תנועה אורגנית, תוכל למקד אותם מחדש עם Google Ads. (נ.ב. האסטרטגיה הזו מועדפת עליי; היא כל כך חסכונית!)

בעיקרו של דבר, אפילו השמיים אינם הגבול עם Google Ads לעסקים קטנים.

5. אתה לא צריך מחלקת פרסום כדי להתחיל

לבסוף, קל להתחיל ב-Google Ads , גם אם אתה מנהל את העסק בעצמך או עם צוות קטן. 

אתה לא צריך עובדים במשרה מלאה, תקציב עיצוב עצום עבור קריאייטיבים של מודעות, או אפילו קבוצת מיקוד.

בדף זה